Gå til innhold

<3<3<3 JUNI 2014 <3<3<3


Antoine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

et par jeg kjenner prøvde å få barn i 12 år (!!!!!!) før de fikk, helt utrolig!! :) ble straks stille vi når vi bare prøvde i 3 og 1/2 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen til alle dere nye! Og om noen ikke har fått det med seg tror jeg de fleste her inne har "flyttet" over på FB-gruppa som ble opprettet. Ligger en tråd om det her inne på 2. trimester. 

 

boukhoubza: lykke til på UL i dag! Krysser fingrene for gode nyheter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til alle dere nye! Og om noen ikke har fått det med seg tror jeg de fleste her inne har "flyttet" over på FB-gruppa som ble opprettet. Ligger en tråd om det her inne på 2. trimester. 

 

boukhoubza: lykke til på UL i dag! Krysser fingrene for gode nyheter. 

Jeg tror ikke jeg vil over på facebook med det første, jeg har ikke anonymt brukernavn der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Velkommen til alle dere nye! Og om noen ikke har fått det med seg tror jeg de fleste her inne har "flyttet" over på FB-gruppa som ble opprettet. Ligger en tråd om det her inne på 2. trimester. 

 

boukhoubza: lykke til på UL i dag! Krysser fingrene for gode nyheter.

 

Jeg tror ikke jeg vil over på facebook med det første, jeg har ikke anonymt brukernavn der.

Enig me deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært med i juli klubben, men etter å ha vært på ul i dag så tilhører jeg plutselig juniklubben , 12+3 og termin 27 juni :) Fikk se en herlig liten krabat som turnet i magen:) Jeg har forsøkt å få barn i 9, 5 år og hadde vel egentlig gitt opp...Men så hendte det et lite mirakel at jeg ble spontant gravid for første gang i en alder av 37 år :)

 

Da har vi ganske lik termin og er kommet omentrent like langt Mirakel. Jeg har termin 26. juni :) Gratulere etter så lang prøving :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Velkommen til alle dere nye! Og om noen ikke har fått det med seg tror jeg de fleste her inne har "flyttet" over på FB-gruppa som ble opprettet. Ligger en tråd om det her inne på 2. trimester. 

 

boukhoubza: lykke til på UL i dag! Krysser fingrene for gode nyheter.

Jeg tror ikke jeg vil over på facebook med det første, jeg har ikke anonymt brukernavn der.

Enig me deg!

 

Det er bra, så er vi i alle fall noen igjen her :fnise:

 

Håper de andre titter innom siden innimellom også!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innom både her og facebook hver dag... Blir lange dager nå når jeg har blitt sykemeldt. Har vært syk med alt mulig rart og blir ikke skikkelig frisk. Så det er ganske herlig å nyte noen dager hjemme nå før jul:)

Har dere fått mage enda? Her har det poppet frem en mage men føler jeg ser litt småtykk ut enda. MEN jeg nyter at magen enda er liten og ikke i veien ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innom både her og facebook hver dag... Blir lange dager nå når jeg har blitt sykemeldt. Har vært syk med alt mulig rart og blir ikke skikkelig frisk. Så det er ganske herlig å nyte noen dager hjemme nå før jul:)

 

Har dere fått mage enda? Her har det poppet frem en mage men føler jeg ser litt småtykk ut enda. MEN jeg nyter at magen enda er liten og ikke i veien ;)

Føler meg også småtjukk... Har ikke kjøpt meg gravideklær enda, men det er ikke mange buksene som er behagelige å gå med lenger, så det spørs nok ikke om jeg må ut å handle litt i januar... Føler at "alle" ser på magen min selv om jeg ikke har sagt noe så mange enda....

 

Er forresten også bare her inne da jeg heller ikke har noen anonym bruker på FB...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lister meg forsiktig ut igjen...

Var på ul i uke 14 og der var det ikke noe liv. Ble operert samme dag.

Vi kommer sterkere tilbake.

Har hatt 4 SA på 1 år i tillegg til denne her så nå får vi endelig utredning og tettere oppfølging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er i en lukket hemmelig gruppe på fb så andre kan ikke se den eller søke den opp....

Kanskje jeg tør å melde meg inn en gang etter OUL hvis alt går bra, men jeg har foreløpig ikke noe hastverk.

 

 

Brulta92, det var utrolig vondt å høre :cry:. Urettferdig at ett par skal måtte oppleve så mye vondt og fælt.

Sender deg en klem :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brulta92 - utrolig trist å høre!!!!! :( totalt urettferdig at noe slikt skal skje :( huff.....

vi som er på fb gruppen er her inne også :) men det er bare vi som ser hva dere egentlig heter, er ingen av vennene deres eller noe slikt som ser det siden gruppen er hemmelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjære kjære brulta. Kondolerer så mykje. har ikkje ord. vil berre sei eg tenker på deg og vil tenka på deg gjennom jula. ta vare på deg sjølv. håpar du kjem i frå denne sorgprosessen så skånsomt som muleg. håpar de får god hjelp og at dei finn ut av det. mange klemma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her ser jeg at jeg ikke har hengt med ja.. men ja, bra du ble utskrevet fra sykehuset da :) håper inderlig du blir bedre, kvalmen min gikk vekk rundt uke 11-12.. var bare kvalm fra uke 8-12.. var heldig.. håper kvalmen din forsvinner.. *krysse fingrer og tær*

 

nei ikke ennå... kan vel si at jeg er i fornektelse. vil liksom ikke snakke med noen om det, tenker ikke så mye på det... ble ganske sjokkert, trist og lei meg når jeg fikk beskjeden om nakkefold. satt og grein i 2 dager. men så etter på så ble jeg bare mer distansert fra hele greia. vet ikke hvordan jeg skal forklare det.. 

 

skal bli godt å sette seg på flyet til tr.heim på tirsdag kveld. skal inn onsdag formiddag, så ja, håper jeg får svarene fort, slik at jeg kan komme ut av bobbla mi. lurer faktisk på om jeg får vite kjønnet, så på babyverden at kjønnet skulle begynne å bli tydelig denne uka. så kanskje jeg får vite om d blir hun eller han :) lov å håpe :D

 

Hvordan gikk det med deg i går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja da lå man her igjen på badegulvet da. En skikkelig prøvelse å være kvalm og spysjuk i seg selv, men med fire håndtverkere i hele huset hjelper ikke på...flere dårlige i uke 12+6?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja da lå man her igjen på badegulvet da. En skikkelig prøvelse å være kvalm og spysjuk i seg selv, men med fire håndtverkere i hele huset hjelper ikke på...flere dårlige i uke 12+6?

Jeg er også dårlig fortsatt.. 13+5 i dag :) har hatt to dager uten oppkast siden uke 7. Men for all del, det er jo framgang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere. Har ikke vært så aktiv på disse trimester sidene jeg, men nå prøver jeg å henge litt på her (er med i FB gruppa da). Hele første trimester var jeg så kvalm så orket ikke å skrive noe særlig inne på forumene, men nå har kvalmen begynt å gi seg endelig.. 14+3 i dag. Bare litt uggen noen dager, det er jo herlig. Migrenen har jo tatt over da, men heller migrene enn kvalme!!! ;)

 

Så utrolig trist å lese brulta92 :( Sender deg en god trøsteklem og håper dere har noen gode støttepersoner rund dere nå.

 

Syntes jo selv jeg har fått en fin liten mage, men får litt delte tilbakemeldinger på den... ;) Var innom jobben i dag og da da var det noen som mente de så den godt og andre som bare syntes det så ut som jeg hadde tjuvspist litt mye julegodt ;) Men det er helt greit. Vet jo det er sånn i begynnelsen, magen kommer godt nok frem etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...