Gå til innhold

<3<3<3 JUNI 2014 <3<3<3


Antoine

Anbefalte innlegg

Hei, er ny i denne tråden:-) termin 18.juni, og venter en jente denne gangen (har to gutter fra før). Er det noen andre som på oul har fått beskjed om at morkaken ligger over livmorhalsemunningen, og må ha ekstra ul? Skal dit i slutten av mnd, krysser fingrene for at den har flyttet seg og at jeg slipper ks:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Mor di. Min venninne fikk vite det med førstemann, og måtte ha ekstra ultralyd. Men morkaka hennes lå visst fint til på andre kontroll :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Send meg en melding her inne med fullt navn så legger jeg deg til som venn på Facebook, da kan jeg legge deg til i Facebook gruppa ;)[/quote

 

Får ikke til å sende melding jeg...?😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen deres da jenter?

 

Jeg er i kjempeform etter forholdene og magen er ikke så stor enda. Jeg merker at jeg blir lettere anpusten nå, og innimellom kan jeg kjenne litt ømhet i halebeinet eller korsryggen. Har i det siste også blitt vekket når jeg snur meg om natten, fordi jeg får kynnere. Det føles som om de kommer litt ofte. Tror ikke det er farlig, men jeg synes det er litt ekkelt for det. Man venner seg vel til det etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26+4 i dag så det er snart 3. trimester for meg også. GLEDER OSS MASSE TIL FJERDEMANN KOMMER. 3 d ultralyd booket neste fredag og da er jeg 27+ 5....

Hvordan var det på 3D ultralyd Sunfly? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk som spør. Lillesnupp viste seg å være en stor jente. Allerede 1350 gram og jeg var i går 27+5. Regner med å bli like stor som de andre car. Altså rundt fire kg tre uker før termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, kan de se hvor stor babyen er på 3D ul? Spennende! To uker til jeg skal, gleder meg masse til å se om morkaken har flyttet seg, og håper gyn slår over på 3D slik vi får se lillemor :-) Da er jeg 29 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...