Gå til innhold

<3<3<3 JUNI 2014 <3<3<3


Antoine

Anbefalte innlegg

Gjest anouschka with Love

Jippi!! Har fått time til ordinær ultralyd i uke 20+3, 15 januar 2014. Og brev fra Ahus. Nå begynner det å gå opp for meg <3. Baby ombord!

Håper formen deres er myyyye bedre om den var dårlig i 1.ttrimester? Min er ganske bra nå. Sovner helt i 20.00 tiden men det er jo forståelig når man er babyfabrikk :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er jeg 12+0 i dag og kan vel flytte inn her jeg også da :nigo: Var på UL og duotest på tirsdag og alt så bra ut så langt. Eller, har ikke fått svar på blodprøven enda, men satser på at den ikke viser noen avvik i og med at alt så bra ut på UL. Var på første kontroll i dag, men det ble jo bare i formalitet siden jeg var på UL tirsdag. Var så utrolig deilig å fått sett på den lille reka som sprellet rundt inni der og gjorde det vanskelig for jordmora å ta alle målene. Føler meg plutselig gravid! 

Vil dere vite kjønn da? Det skal i alle fall vi, og siden vi har to gutter fra før tipper jeg det blir gutt nummer 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg på ultralyd, er 13+5. Alt så bra ut, alle mål så riktige ut! :-) Vi fikk både video og bilder. Utrolig fint å se den bevege seg inni der og se frisk og rask ut. Den lå for det meste med ryggen til, men fikk sett litt av ansiktet også. Hun trodde kanskje det var en gutt, men ville ikke si det sikkert. Jeg også synes det så ut som en gutt, selv før hun sa det. :-)

 

Blitt innkalt til OUL også, når jeg er ca 19+5. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå! Blir sjeldnere innom her nå som jeg et i jobb igjen. Jobber 50%, men kjenner meg utslitt, og brekker meg i bilen på vei hjem fordi jeg er utslitt... Kvalmen har blitt mye bedre, men blir verre igjen pga jobben. Er helt på jordet gåen på kveldene jeg. 0 produktiv og dårlig selskap. Stakkars sambo, lite kos på han om dagen.... Men det er jo litt stakkars meg og det da! Flere som fortsatt har lite energi? Ellers drømmer jeg så utrolig mye rart på nettene nå..... Snodig så mye rart som påvirkes av graviditeten altså!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte også på jobb igjen på tirsdag, 50%. Kjenner det er nok, selv om ikke alle kollegaer skjønner problemet.. Drømmer også masse! Ser fram til ul på tirsdag, er da 14+2. Håper vi ser kjønn da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også helt utslitt, jobber fullt og har lange dager så når jeg kommer hjem er det nesten rett i seng. Blir ikke mye kos på mannen min heller. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også helt utslitt, jobber fullt og har lange dager så når jeg kommer hjem er det nesten rett i seng. Blir ikke mye kos på mannen min heller. :-(

 

Kos på mannen? Skal man ha overskudd til det og nå?  :fnise:

 

Energinivået er ganske lavt for tiden her også, med andre ord. Er sykmeldt ut denne uka, men så er det tilbake på jobb. Blir spennende å ikke kunne sove lenge og heller stå opp i halv 7-tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg endelig flytte inn hit jeg også! :) 12+0 idag, i morgen skal jeg ha første samtale med jordmor og samtidig ta alle blodprøvene som skal til :) jeg har to nydelige vesen i magen og formen er upåklagelig, deilig å kunne nyte svangerskapet så godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.  Jeg jobber også fullt og har gjort det hele veien.  Skjønner ikke at jeg har orket...selv med flere blødninger.  Blødde brunt i går tidlig og enda mer i natt.  Da rant det.  Var hos legen for å ta blodprøver i dag mtp toxo osv og da sjekket jordmor meg heldigvis.  En rask titt med UL inimellom andre gravide og konstanterte at baby har det fint og at det morkake/livmor som ligger lavt og forårsaker all uroen.  Sov minimalt i natt tross iherdige forsøk på å overtale meg selv om at alt var ok.  

 

Nå skal jeg bort og orker egentlig ikke.  Mannen kommer hjem etter en tur utenlands med jobben (stort sett borte 2-4 dager hver uke) og jeg merker kjøret med full jobb, to barn og gravid med plager.  Gleder meg til juleferie...

 

Er for øvrig 13+5 og fått OUL 2. januar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med dere som er kvalme og trøtte! Skjønner at jeg er veldig heldig som har vært minimalt kvalm og faktisk ikke merket noe særlig til at jeg er sliten. Springer til og fra jobb og det tror jeg virkelig hjelper på energinivået. Er ikke mer enn 35-40 min tilsammen, men det er bedre enn ingen ting Så satser på at jeg kan fortsette med det lenge.

Fikk svar på blodprøven fra duotesten i dag, og den var helt fin. Like liten risiko for å få en baby med kromosomfeil som en gravid 15-åring som jordmora sa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med dere som er kvalme og trøtte! Skjønner at jeg er veldig heldig som har vært minimalt kvalm og faktisk ikke merket noe særlig til at jeg er sliten. Springer til og fra jobb og det tror jeg virkelig hjelper på energinivået. Er ikke mer enn 35-40 min tilsammen, men det er bedre enn ingen ting Så satser på at jeg kan fortsette med det lenge.

Fikk svar på blodprøven fra duotesten i dag, og den var helt fin. Like liten risiko for å få en baby med kromosomfeil som en gravid 15-åring som jordmora sa

Så bra at duotesten din gikk fint!!! Jeg tok blodprøve i forrige uke og skal på ultralyd på mandag... Har ikke turt å fortelle om graviditeten til noen foruten min beste venninne, men ser alt bra ut blir det spennende på reaksjoner fremover... Lykke til videre, Cambri!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk mamita! Når har du termin? Min er rundt 15. juni. Blir spennende å se om det faktisk blir junibarn da jeg har en tendens til å få litt tidlig :P

Lykke til på ul på mandag, det blir spennende! Gleder meg allerede til den ordinære. Jeg har kun fortalt det til mine aller nærmeste, og det blir spennende å se hva de sier på jobb. Har ikke funnet en "passende anledning" til å si det enda, men tenker at på julebordet neste uke kommer det for en dag. For om man ikke drikker er det jo bare en grunn til det liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da melder jeg meg også over her. Er 12+5 i dag. Har hodepine på femte dafen i strekk og er drittlei det altså. Ellers er formen fin. Har jobbet fullt hele tiden mem har begynt nedtelling til juleferie☆★☆

 

Ordinær ul skal jeg ha 8. Januar og da finner vi vel ut om vi så rett på ul i uke 11....for der var det en liten tissefant så vidt vi kunne tyde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tusen takk mamita! Når har du termin? Min er rundt 15. juni. Blir spennende å se om det faktisk blir junibarn da jeg har en tendens til å få litt tidlig :P

Lykke til på ul på mandag, det blir spennende! Gleder meg allerede til den ordinære. Jeg har kun fortalt det til mine aller nærmeste, og det blir spennende å se hva de sier på jobb. Har ikke funnet en "passende anledning" til å si det enda, men tenker at på julebordet neste uke kommer det for en dag. For om man ikke drikker er det jo bare en grunn til det liksom![/quote

 

Jeg har termin 14.juni :-) Men det blir muligens litt før for meg også hvis legene bestemmer seg for keisersnitt. Har hatt en operasjon etter siste fødsel som muligens gjør at jeg ikke kan føde selv denne gangen. Men vi får se - Tar det som det kommer!! Har barnefri i helgen, så jeg tror det blir mye kos med sofaen frem til søndag :-) Blir spennende å høre hva de sier på julebordet ditt da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter enda en runde med blod føler jeg meg trygg på at jeg får en baby i mai/juni :).  Var hos legen på torsdag for å ta blodprøve (toxo osv) og da sendte de meg inn til jordmor for sjekk.  En rask titt på UL mellom to avtaler viste at han lever godt ennå og at morkaken ligger langt nede.

 

Hva er poenget med å skremme oss sånn?  Skulle ønske jeg bare kunne ha et blodfritt og bekymringsløst svangerskap for en gang skyld ;)

 

14 fullgåtte i dag! God helg!

Endret av Antoine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har helt glemt å henge meg på her, er 12+2 i dag :) woop woop. Ingen blødninger til nå, en lettelse! Jeg er førstegangsgravid og har termin rundt 15-17juni. Jeg er nå 20% sykmeldt pga utmattelse/energitap ut året og jobber videre i ferskvare. Skal prøve å se hvir lenge jeg kan holde mitt tempo gående. Kvalmen kommer og går litt, men er ikke plaget så voldsomt med symptomer nå for tiden. Gleder meg til å fortsette inn i 2.trimester og se magen vokse. Har allerede en markant kul, på en ellers så slank og atletisk kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig her jeg og:) nå er det bare å se fram til oul 15 januar! Gleder meg!! Men vil ikke vite kjønn... Noen andre som vil leve i spenning???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også leve i spenning Minibolla! Mannen er fortsatt skikkelig misfornøyd med det, så det spørs, kanskje det blir en kamp jeg taper. Melder meg inn her nå etter vellykket ultralyd i dag. Trodde jeg var 12+0 men jeg ble flyttet cirka en uke frem. Mange har skrevet om sprellende minier i magen, men min lå veldig i ro, og med ryggen til. Jeg ble redd noe var galt, men legen sa det var helt normalt at de små hviler i perioder.

 

Det høres ut som om jeg skal få en ekstra ultralyd i uke 15 for full organsjekk, og det hjelper veldig for å roe ned bekymringene litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt ultralyd og fått svar på duotesten på Rikshospitalet idag hos verdens hyggeligste overlege :-) Alt så kjempebra ut og jeg fikk tom 3D bilder med hjem. Så utrolig godt å vite at den lille har det bra!! Og terminen ble flyttet frem fire dager til 10.juni. Superhappy :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på OUL 20. januar, når jeg er ca 20 uker på vei. Er veldig spent på om alt er bra, da jeg gikk på medisiner i starten før jeg visste jeg var gravid, og de kan gi bivirkninger for barnet....veldig sjelden det gjør det, men kjenner at jeg ikke klarer å slappe av før jeg vet at alt er bra. Foreløpig termin 14. juni, men litt usikkert pga min menssyklus endret seg fra 4 til 3 uker det siste halvåret..håper bare ikke jeg blir satt tilbake! Gleder meg til å følge dere alle videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...