Gå til innhold

JULI 2014 babyer


kjerringa-mot-straumen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 juli: *Vanilla* , Bjuli, lakselusa
2 juli: Mamsen gravid med nr2!, Heha-ny spire på vei-
3 juli: Juli14, Bippo
4 juli: dollypopp
5 juli: Camillok kaia0911, kjærepære
6 juli: _babybump_ , *Miss Flua* , Ønsker*Drømmer*Håper , bambi-88
7 juli: Sidney, Mademoiselle26
8 juli: Mamsen til AT:)*prøver igjen*
9 juli:
10 juli:

11 juli: Sienna85, mrsmarie

12 juli:

13 juli:

14 juli:

15 juli:

16 juli:

17 juli:

18 juli: 

19 juli:

20 juli:

21 juli:

22 juli:

23 juli:

24 juli:

25 juli:

26 juli:

27 juli:

28 juli:

29 juli:

30 juli:

31 juli:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da flytter jeg inn hit igjen <3

 

Har 2 gutter fra før så det blir spennende å se hva vi nå har laget <3

 

1 juli: *Vanilla* , Bjuli, lakselusa

2 juli: Mamsen gravid med nr2!, Heha-ny spire på vei- Elin snart mamma til 3 ,

3 juli: Juli14, Bippo

4 juli: dollypopp

5 juli: Camillok kaia0911, kjærepære

6 juli: _babybump_ , *Miss Flua* , Ønsker*Drømmer*Håper , bambi-88

7 juli: Sidney, Mademoiselle26

8 juli: Mamsen til AT:)*prøver igjen*

9 juli:

10 juli:

11 juli: Sienna85, mrsmarie

12 juli:

13 juli:

14 juli:

15 juli:

16 juli:

17 juli:

18 juli:

19 juli:

20 juli:

21 juli:

22 juli:

23 juli:

24 juli:

25 juli:

26 juli:

27 juli:

28 juli:

29 juli:

30 juli:

31 juli:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 25 år og førstegangsgravid. Fant det ut på onsdag! 4+2 i dag og er fortsatt frika ut over at det virkelig har skjedd. Tatt test tre dager på rad bare for å være helt sikker.. hehe.. Tenker veldig mye på spontanabort og er veldig redd for at dette skal skje, men håper og tror at alt skal gå bra. Ifølge terminkalkulator kommer det en baby 12. juli, så dette blir spennende. Har bestilt time hos fastlege på tirsdag for å bekrefte med blodprøve, samt at jeg har bestilt en UL på volvat 20. nov. Jobber på barneavd. med veldig syke barn, så er nok litt overengstelig av meg.. Noen som har noen gode tips eller råd som kan roe nervene litt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 25 år og førstegangsgravid. Fant det ut på onsdag! 4+2 i dag og er fortsatt frika ut over at det virkelig har skjedd. Tatt test tre dager på rad bare for å være helt sikker.. hehe.. Tenker veldig mye på spontanabort og er veldig redd for at dette skal skje, men håper og tror at alt skal gå bra. Ifølge terminkalkulator kommer det en baby 12. juli, så dette blir spennende. Har bestilt time hos fastlege på tirsdag for å bekrefte med blodprøve, samt at jeg har bestilt en UL på volvat 20. nov. Jobber på barneavd. med veldig syke barn, så er nok litt overengstelig av meg.. Noen som har noen gode tips eller råd som kan roe nervene litt??

 

Veit ikke om jeg har så mange tips, da jeg også er førstegangsgravid og veldig nervøs. Det som roer meg er å tenke på statistikker - at det går tross alt bra de aller fleste gangene! Jeg har også jobba med syke barn, og må bare tenke at de er unntakene - det er sååå mange flere barn der ute som vi da aldri treffer på fordi alt er bra dem og har gått bra hele veien. 

 

Veit ikke om det er så mye til hjelp, men. De 12 første ukene er vel over gjennomsnittet nervepirrende for de fleste uansett. Vi får bare krysse fingra for at dette går bra!! Oddsene er på vår side  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 juli: *Vanilla* , Bjuli, lakselusa

2 juli: Mamsen gravid med nr2!, Heha-ny spire på vei-

3 juli: Juli14, Bippo

4 juli: dollypopp, Hump-lump

5 juli: Camillok kaia0911

6 juli: _babybump_ , *Miss Flua* , Ønsker*Drømmer*Håper , bambi-88

7 juli: Sidney, Mademoiselle26

8 juli: Mamsen til AT:)*prøver igjen*

9 juli:

10 juli:

11 juli: Sienna85, mrsmarie

12 juli:

13 juli:

14 juli:

15 juli:

16 juli:

17 juli:

18 juli:

19 juli:

20 juli:

21 juli:

22 juli:

23 juli:

24 juli:

25 juli:

26 juli:

27 juli:

28 juli:

29 juli:

30 juli:

31 juli:

 

******************************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Da kan jeg rope ut (i hvertfall her inne) at jeg er gravid! Tok en pos test idag morges, er helt over meg av lykke etter 15 mnd prøving og endelig en pos test! Nå håper vi det blir en juli baby ut av dette, krysser fingre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk positiv test 24 okt. Har testet 3 ganger etter det og de er helt klart positive :) menstermin 10 juli :)

 

Anonymous poster hash: 377e9...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei! Jeg er 25 år og førstegangsgravid. Fant det ut på onsdag! 4+2 i dag og er fortsatt frika ut over at det virkelig har skjedd. Tatt test tre dager på rad bare for å være helt sikker.. hehe.. Tenker veldig mye på spontanabort og er veldig redd for at dette skal skje, men håper og tror at alt skal gå bra. Ifølge terminkalkulator kommer det en baby 12. juli, så dette blir spennende. Har bestilt time hos fastlege på tirsdag for å bekrefte med blodprøve, samt at jeg har bestilt en UL på volvat 20. nov. Jobber på barneavd. med veldig syke barn, så er nok litt overengstelig av meg.. Noen som har noen gode tips eller råd som kan roe nervene litt??

 

Veit ikke om jeg har så mange tips, da jeg også er førstegangsgravid og veldig nervøs. Det som roer meg er å tenke på statistikker - at det går tross alt bra de aller fleste gangene! Jeg har også jobba med syke barn, og må bare tenke at de er unntakene - det er sååå mange flere barn der ute som vi da aldri treffer på fordi alt er bra dem og har gått bra hele veien. 

 

Veit ikke om det er så mye til hjelp, men. De 12 første ukene er vel over gjennomsnittet nervepirrende for de fleste uansett. Vi får bare krysse fingra for at dette går bra!! Oddsene er på vår side  :)

 

Takk for svar! Jeg tar meg selv i å lese om alle som har opplevd det værste fremfor de det faktisk går bra for, men det er vell kanskje naturlig når man er så tidlig i graviditeten. Gleder meg veldig til 26. des, da jeg er ferdig med 12 uker!! Har en søster som er i uke 24 nå, hun er i superform og har en kjempe fin mage. Hun er foreløpig den eneste i familien som vet noe, venter noen uker til før vi forteller foreldre. Har dere mange symptomer enda?? Jeg har fått gigapupper allerede og mensmurring av og på hele dagen, ellers føler jeg ingen forskjell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra, det viser seg at jeg er gravid med nummer 2! Storebror på to år fra før av  :wub:  Terminen varierer alt fra 5. juli til 12. juli alt etter hvilken terminkalkulator jeg bruker.. Så da sier vi 12. juli frem til jeg evt. får beskjed om noe anner på UL  ;)  Superømme pupper i en ukes tid, ingen kvalme - men har konstant lyst på taco  :lol:

 

Dette blir spennende dere  ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Fortsatt veldig uvirkelig at det er en liten spire i magen min, 5+6 i dag!

 

Var hos legen på tirsdag da jeg går inn i et risikosvangerskap. Fikk alvorlig morkakesvikt med nummer 1 og har nå startet opp med albyl-e for forebygging.

 

Får god og tett oppfølging denne gangen noe jeg er veldig glad for. Helt uventet at dette skulle skje sist gang, og jeg kan jo bare takke sykehuset for at det gikk bra :-) har en frisk og rask 2 åring i dag :-)

Men må jo innrømme at jeg også er redd... Redd for at dette skal skje igjen!

 

Noen som har det lignende ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

melder meg inn her jeg og. :D termin 7 juli foreløpig.

Har en lag historie som prøver, så føler meg ikke trygg enda, men denne gangen skal det gå hele veien! Jeg bruker lutinus(progesteron) og albyl-e og fragmin sprøyter (blodfortynnende) for å klare å holde på spira...

 

syptomene er stort sett kvalme(med oppkast), fryser, fryser og fryser... stikkerlitt i puppene og litt der nede :P og ehm... lavt blodtrykk... men alt skal være verdt det denne gangen! 

 

er 5+1 i dag tror jeg... vi klarte denne spira helt uten IVF  eller andre medisiner :DB)  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, kaster du opp alt? Når er det vanligst å bli kvalm? Jeg har kun hatt litt dårlig matlyst og kjent en slags "klump" i halsen av og til, men er ikke kvalm og har kun litt ømme brystvorter. Murrer ganske mye til tider, da :) Er 5 + 3 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, kaster du opp alt? Når er det vanligst å bli kvalm? Jeg har kun hatt litt dårlig matlyst og kjent en slags "klump" i halsen av og til, men er ikke kvalm og har kun litt ømme brystvorter. Murrer ganske mye til tider, da :) Er 5 + 3 nå.

Ikke alle som blir så kvalme. Jeg ble bare minimalt kvalm sist gang, og det først etter en 7-8 uker. Ikke så farlig det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, kaster du opp alt? Når er det vanligst å bli kvalm? Jeg har kun hatt litt dårlig matlyst og kjent en slags "klump" i halsen av og til, men er ikke kvalm og har kun litt ømme brystvorter. Murrer ganske mye til tider, da :) Er 5 + 3 nå.

 

Har akkurat samme symptomer som deg, kjenner veldig godt til den "klumpen" i halsen og litt dårlig matlyst. Tror den dårlige matlysten kommer av at jeg går og er litt nervøs hele tiden også. Er bare 4+3 i dag, men har veldig ømme pupper og en del murring hele dagen egentlig :) . Forløpig er alle symptomene velkomne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 uker i dag :D dagene går ufattelig sakte,  24 dager til ul <3 Men for hver dag vokser lille mirakel seg større og større <3 Er ikke rart kroppen reagerer når man tenker på hva den utretter, ved å produsere noe slikt fantastisk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig termin 10.juli! Lykkelig! Men etter to sa på rad må jeg si jeg er litt tilbakeholden også, vanskelig å tro det skal gå bra denne gangen. Har lite symptomer, så tenker å ta hcg prøver hos legen i morgen... Flere som har gjort det? Hva lå prøvene på rundt uke 5?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, kaster du opp alt? Når er det vanligst å bli kvalm? Jeg har kun hatt litt dårlig matlyst og kjent en slags "klump" i halsen av og til, men er ikke kvalm og har kun litt ømme brystvorter. Murrer ganske mye til tider, da :) Er 5 + 3 nå.

jeg kasta opp 2 dager før ikm... har aldri gjort det i tidligere graviditeter... men nå har kvalmen roet seg, heldigvis... forskjellig om man blir kvalm eller ikke, og om man kasteropp.. jeg kaster egentlig veldig sjelden opp, så dette kom som en skikkelig overraskelse... men nå hadde jeg aldri trodd vi skulle klare spira selv heller :P Men det gjorde vi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad!!:-) jeg har hatt en fin hcg-stigning, så jeg tror spira har det bra:-) blir spennende uker fremover om utviklingen går som den skal:-)

o'glede!!!:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott da Ønsker*Håper*Drømmer :D

Jeg har ikke vært hos legen enda, kunne godt tenkt meg å ta blodprøver for å sjekke HCG stigning, men har ikke orket.

 

4+6 i dag, og bare rundt 2 uker igjen til tidlig ultralyd :)

 

I går gråt jeg kjempe mye, egentlig ikke for noe spesielt...så har tydeligvis hormoner i kroppen ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...