Chloe30 Skrevet 17. november 2013 #301 Skrevet 17. november 2013 Ultralyd imorgen her også blir spennende å se hvor mange follikler det er og hvor store de er blitt. Regner med at jeg må gå par tre dager til på Menopur og orgalutran, utifra tidligere erfaring
Ringo79 Skrevet 17. november 2013 #302 Skrevet 17. november 2013 Ringo79: hvordan går det med deg? når har du time i morgen? Jeg skal møte kl 13.20. Det ser forøvrig ut som om at jeg er 4-5 mnd på vei allerede! Er skikkelig stinn og oppblåst i magen, som blir verre og verre utover ettermiddagen. Ubehagelig, men det er vel vanlig. Herlighet så rart! Jeg har også time 13.20:):). Skal sende deg gode tanker❤. Du det hadde nok vært godt med ei gravidbukse nå hihi:). Er noe oppblåst ja. Men har jo vært det de amdre gangene også, men glemmer det liksom av . Jeg gleder meg veldig til å bli ruger. Er enormt spent på hvordan det har gått med eggene mine i helga ❤. Vi får oppdatere heretterhvert i morgen . Masse lykke til!!!!!!!
Nurse77 Skrevet 18. november 2013 #303 Skrevet 18. november 2013 Ringo79: hvordan går det med deg? når har du time i morgen? Jeg skal møte kl 13.20. Det ser forøvrig ut som om at jeg er 4-5 mnd på vei allerede! Er skikkelig stinn og oppblåst i magen, som blir verre og verre utover ettermiddagen. Ubehagelig, men det er vel vanlig.Herlighet så rart! Jeg har også time 13.20:):). Skal sende deg gode tanker❤. Du det hadde nok vært godt med ei gravidbukse nå hihi:). Er noe oppblåst ja. Men har jo vært det de amdre gangene også, men glemmer det liksom av . Jeg gleder meg veldig til å bli ruger. Er enormt spent på hvordan det har gått med eggene mine i helga ❤. Vi får oppdatere heretterhvert i morgen . Masse lykke til!!!!!!! Jeg skjønner at du er veldig spent på hvordan eggene dine har utviklet seg u helga! Det er jo veldig bra at du ikke har hørt noe fra dem da;-) Lykke til!
Nurse77 Skrevet 18. november 2013 #304 Skrevet 18. november 2013 Ultralyd imorgen her også blir spennende å se hvor mange follikler det er og hvor store de er blitt. Regner med at jeg må gå par tre dager til på Menopur og orgalutran, utifra tidligere erfaring Lykke til på ul Chloe30! Du får oppdatere oss etterhvert om hvordan det gikk!:-)
Chloe30 Skrevet 18. november 2013 #305 Skrevet 18. november 2013 Skal holde dere oppdatert Har ultralydtime kl13.20, så noen timer til
Ringo79 Skrevet 18. november 2013 #306 Skrevet 18. november 2013 Ringo79: hvordan går det med deg? når har du time i morgen? Jeg skal møte kl 13.20. Det ser forøvrig ut som om at jeg er 4-5 mnd på vei allerede! Er skikkelig stinn og oppblåst i magen, som blir verre og verre utover ettermiddagen. Ubehagelig, men det er vel vanlig. Herlighet så rart! Jeg har også time 13.20:):). Skal sende deg gode tanker❤. Du det hadde nok vært godt med ei gravidbukse nå hihi:). Er noe oppblåst ja. Men har jo vært det de amdre gangene også, men glemmer det liksom av . Jeg gleder meg veldig til å bli ruger. Er enormt spent på hvordan det har gått med eggene mine i helga ❤. Vi får oppdatere heretterhvert i morgen . Masse lykke til!!!!!!! Rettelse: 13.40 . Finnes vel grenser for hvor likt det skal være mellom oss Nurse77? Hihi. Nå venter noen butikker på meg før jeg strener bort til sykehuset. Lykke til
Nurse77 Skrevet 18. november 2013 #307 Skrevet 18. november 2013 Da er gullegget på plass!:-)))))) Og ikke nok med det, jeg fikk 3 egg på frys! Er kjempefornøyd med det! Holdt som vanlig på å tisse meg ut ifm innsett. Hadde en kjempeblære. Nå skal det ruges. Er sykemeldt t.o.m i morgen. Og da skal jeg på babybesøk:-)
Lovise83 Skrevet 18. november 2013 #308 Skrevet 18. november 2013 Fantastisk:-) gratulerer som ruger;-)
Ringo79 Skrevet 18. november 2013 #309 Skrevet 18. november 2013 Og der var mine to på plass ❤. De hadde delt seg helt etter boka så legen var fornøyd . Tre egg til har også klart seg veldig bra, men de skulle avvente til onsdag før de legger dem på frys. Har de klart seg frem til da, så har jeg plutselig tre på frys jeg også . Håper bare de to jeg har inne nå biter seg fast! Ligger på hotellrommet med varmeflaske på magen . Drarikke hjem før i morgen, så skal bare slappe av idag . Rug i vei nurse77 ❤
Nurse77 Skrevet 18. november 2013 #310 Skrevet 18. november 2013 Og der var mine to på plass ❤. De hadde delt seg helt etter boka så legen var fornøyd . Tre egg til har også klart seg veldig bra, men de skulle avvente til onsdag før de legger dem på frys. Har de klart seg frem til da, så har jeg plutselig tre på frys jeg også . Håper bare de to jeg har inne nå biter seg fast! Ligger på hotellrommet med varmeflaske på magen . Drarikke hjem før i morgen, så skal bare slappe av idag . Rug i vei nurse77 ❤ Dette hørtes jo veldig bra ut!:-))) Klukk, klukk!
Chloe30 Skrevet 18. november 2013 #311 Skrevet 18. november 2013 Da skal jeg fortsette med sprøyter frem til fredag, da blir det nye blodprøver og ultralyd. Da håper jeg folliklene har vokst seg store og fine Morsomt at dere to er såååå like i løypa og antall egg på frys, Nurse77 og Ringo79
Nurse77 Skrevet 18. november 2013 #312 Skrevet 18. november 2013 Fantastisk:-) gratulerer som ruger;-) Har du testet, Lovise??
Lovise83 Skrevet 18. november 2013 #313 Skrevet 18. november 2013 Jepp! Supersterk cb+ i ettermiddag! :-) har testdag i morgen da men! Så da blir det cb digital! :-D så nå krysser vi bare fingrene for at lille spiren sitter i 9 måneder...!
Nurse77 Skrevet 18. november 2013 #314 Skrevet 18. november 2013 Jepp! Supersterk cb+ i ettermiddag! :-) har testdag i morgen da men! Så da blir det cb digital! :-D så nå krysser vi bare fingrene for at lille spiren sitter i 9 måneder...! Hipp hurra!!!! Så fantastisk, Lovise!! Gratulerer så mye:-)))
Lovise83 Skrevet 18. november 2013 #315 Skrevet 18. november 2013 Tusen takk:-) nå må dere bare følge etter! :-)
Ringo79 Skrevet 18. november 2013 #316 Skrevet 18. november 2013 Tusen takk:-) nå må dere bare følge etter! :-) Ååå så fantastisk !! Gratulerer!!!!!! Ta vare på deg selv nå da . Vi kommer strax etter
HBL Skrevet 18. november 2013 #317 Skrevet 18. november 2013 Da skal jeg fortsette med sprøyter frem til fredag, da blir det nye blodprøver og ultralyd. Da håper jeg folliklene har vokst seg store og fine Morsomt at dere to er såååå like i løypa og antall egg på frys, Nurse77 og Ringo79 Jeg skal også ha ultralyd på fredag:) satser på å dra til Istanbul på mandag og egguttak tirsdag:)
Olianna Skrevet 18. november 2013 #318 Skrevet 18. november 2013 (endret) Jepp! Supersterk cb+ i ettermiddag! :-)har testdag i morgen da men! Så da blir det cb digital! :-Dså nå krysser vi bare fingrene for at lille spiren sitter i 9 måneder...! Gratulerer Lovise! Så fantastisk! Jeg har kjøpt vanlig cb i dag. Tok jo digitaltest i helgen og den sa gravid. Tok en test på ettermiddagen i dag hvor krysset ikke var supersterkt. Har en test som jeg skal ta på selve testdagen (som jeg trodde var onsdag..) men fikk du beskjed om å teste i morgen? For du hadde innsett onsdag 6. du også ikke sant? Får håpe at morgenurin gir sterkere kryss... Endret 18. november 2013 av Olianna
Stjernemagnolia Skrevet 18. november 2013 #319 Skrevet 18. november 2013 Juhhuuu, gratulerer med positive tester!! Så koselig å lese om dere som lykkes med graviditeter.
Lovise83 Skrevet 18. november 2013 #320 Skrevet 18. november 2013 Jeg hadde innsett 6. ja! Fikk da beskjed om at de ringer meg i morgen for resultatet! :-) Tror ikke du skal bekymre deg så mye om hvor sterk testen er! Det kan være stor forskjeld på hvor mye farge det er i testen har jeg lest! :-)
sunfly Skrevet 19. november 2013 #321 Skrevet 19. november 2013 Hipp hurra for deg Lovise83. Nå må dette gå strake veien. Synes nettopp det var jeg som var i de grusomme rugedagene men i dag er jeg allerede 11+2....
Lovise83 Skrevet 19. november 2013 #322 Skrevet 19. november 2013 Hipp hurra for deg Lovise83. Nå må dette gå strake veien. Synes nettopp det var jeg som var i de grusomme rugedagene men i dag er jeg allerede 11+2....takk! :-) du har kommet så langt alererde!! Yia flyr jo! Heldige du som snart er i 2. tremester! :-)
Chloe30 Skrevet 19. november 2013 #323 Skrevet 19. november 2013 Da skal jeg fortsette med sprøyter frem til fredag, da blir det nye blodprøver og ultralyd. Da håper jeg folliklene har vokst seg store og fine Morsomt at dere to er såååå like i løypa og antall egg på frys, Nurse77 og Ringo79 Jeg skal også ha ultralyd på fredag:) satser på å dra til Istanbul på mandag og egguttak tirsdag:) Når startet du på sprøyter? Jeg startet mandag 11. nov, så håper på egguttak til søndag morsomt at vi to er så likt i løypa Vi får følge hverandre litt
Chloe30 Skrevet 19. november 2013 #324 Skrevet 19. november 2013 Gratulerer Lovise83!!! Så fantastisk Håper å ikke se deg så mye her i bli gravid fremover,hehe
Heltefrøken Skrevet 19. november 2013 #325 Skrevet 19. november 2013 Uttak overstått . Fikk ut tre egg. Nå er der bare å vente på dommen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå