Gå til innhold

Desembermagene i 3. trimester <3


♥ Ninja87 ♥

Anbefalte innlegg

4 dgr. Over termin her:( ligger våken og kjenner etter vondter. Hadde noen få vondt kynnere i går så håpet at det skulle skje noe, men venter fremdeles. Lykke til alle andre der ute, unner ingen overtid:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dag 3 på overtiid her... :( virker ikke som om det skal skje noe med det første.. Ingen ekstra vonde kynnere eller andre tegn.. Er så lei og liker absolutt ikke å gå på overtid, men hva skal man gjør?? Lykke til jenter. Det skjer forhåpentligvis snart for oss også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 3 på overtiid her... :( virker ikke som om det skal skje noe med det første.. Ingen ekstra vonde kynnere eller andre tegn.. Er så lei og liker absolutt ikke å gå på overtid, men hva skal man gjør?? Lykke til jenter. Det skjer forhåpentligvis snart for oss også :)

 

Som om jeg skulle sagt det sjæl !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin i dag og ikke noen særlige tegn på noe som helst! :regler:

Får en del murringer når jeg går tur (maserier?!) og har hatt vondt nederst i magen og i korsryggen de siste nettene men det kan være hva som helst. Håper virkelig det skjer noe snart, ifølge UL 3 uker siden var babyen dengang 3,7 kg og dersom hun har lagt på seg 200 gram i uka siden da er hun vel 4,3 kg nå.

 

Planlegger å forføre gubben i kveld, kan bli en pinlig affære :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha fått brev fra sykehuset om overtidskontroll i dag. Hadde termin på tirsdag som var, og har fått time til kontroll 17 JANUAR 2014 :P :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Hahaha fått brev fra sykehuset om overtidskontroll i dag. Hadde termin på tirsdag som var, og har fått time til kontroll 17 JANUAR 2014 :P :p

Hehe Satser på at det var en skriveleif ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hahaha fått brev fra sykehuset om overtidskontroll i dag. Hadde termin på tirsdag som var, og har fått time til kontroll 17 JANUAR 2014 :P :p

Hehe Satser på at det var en skriveleif ;)

Det er det nok helt sikkert! Får ringe de på mandag. Jeg møter opp 17.12 om de vil eller ikke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på sjuende dag overtid :s ! Har heldigvis time til mandag så da setter de vel i gang! Legger meg i godtrua hver kveld, å like skuffa hver morgen.... Meeeeen, 2 hele dgr igjen BARE :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på sjuende dag overtid :s ! Har heldigvis time til mandag så da setter de vel i gang! Legger meg i godtrua hver kveld, å like skuffa hver morgen.... Meeeeen, 2 hele dgr igjen BARE :D

Ja da får vi håpe de setter deg i gang på mandag om det ikke skjer av seg selv i helga :)

Jeg håper de setter meg i gang på kontrollen på tirsdag om lillegutt ikke kommer i helgen! *kryssefingrenefoross*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er på sjuende dag overtid :s ! Har heldigvis time til mandag så da setter de vel i gang! Legger meg i godtrua hver kveld, å like skuffa hver morgen.... Meeeeen, 2 hele dgr igjen BARE :D

Ja da får vi håpe de setter deg i gang på mandag om det ikke skjer av seg selv i helga :)

Jeg håper de setter meg i gang på kontrollen på tirsdag om lillegutt ikke kommer i helgen! *kryssefingrenefoross*

Disse gutta er treige! Vi blir ferdig før julaften vertfall da;) masse lykke til for deg til tirsdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Er på sjuende dag overtid :s ! Har heldigvis time til mandag så da setter de vel i gang! Legger meg i godtrua hver kveld, å like skuffa hver morgen.... Meeeeen, 2 hele dgr igjen BARE :D

Ja da får vi håpe de setter deg i gang på mandag om det ikke skjer av seg selv i helga :)

Jeg håper de setter meg i gang på kontrollen på tirsdag om lillegutt ikke kommer i helgen! *kryssefingrenefoross*

Disse gutta er treige! Vi blir ferdig før julaften vertfall da;) masse lykke til for deg til tirsdag! :)

Takk det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenta mi kom idag kl 12.30 !:) endelig! Var en tøff fødsel som endte i hastekeisersnitt ved 9-10cm men vi har det bra begge to nå..

Lykke til dere som ikke har fått enda:) er helt utslitt så her skal det soves en times tid !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi kom idag kl 12.30 !:) endelig! Var en tøff fødsel som endte i hastekeisersnitt ved 9-10cm men vi har det bra begge to nå..

Lykke til dere som ikke har fått enda:) er helt utslitt så her skal det soves en times tid !

Gratulerer så mye! Godt at alt gikk bra med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det bra med dere jenter? I natt kjente jeg et godt tak i magen som gikk nedover låra, men det ga seg etterhvert.. Termin til tirs, og førstemann kom en dag før. Håper jeg slipper å gå overtid.. Flere som sitter og venter, og bare kjenner etter sympt på fødsel snart? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det bra med dere jenter? I natt kjente jeg et godt tak i magen som gikk nedover låra, men det ga seg etterhvert.. Termin til tirs, og førstemann kom en dag før. Håper jeg slipper å gå overtid.. Flere som sitter og venter, og bare kjenner etter sympt på fødsel snart? :)

Hadde jevnlige tak i magen og i ryggen i 2-3timer i natt. Desverre gav de seg. :-P Har lenge hatt en følelse for fødsel den 15.12, men ser at det ikke stemmer! Har mye nedpress som gir stråling nedover lårene og har hatt kraftigere kynnere den siste tiden, men innser at jeg må være tålmodig. :-/ 38+3 i dag og har begynt å få en mistanke om at jeg blir å gå over termin.. At det blir kroppen sin måte å "lære" meg å være tålmodig. ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 5 på overtid her, 41+1 i dag..............

Ingen vonde kynnere eller maserier, kun vondt bekken og "sår" nederst i magen fordi den har sunket så utrolig lavt...skjer nok ikke noe her med det første, så belager meg på overtidskontroll tirsdag, og håp om at de setter meg i gang da... Helt forferdelig å gå på overtid, så håper dere slipper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å måtte gå overtid! Hadde en liten følelse på 15.12 selv, men begynner å se dårlig ut! Også har jeg en følelse av at det starter på natta i og med murringene de siste dagene har kommet på natta.. Om det hadde vært mer praktisk at det startet på dagtid! Spennende dager fremover..

 

Håper dere som går overtid her slipper å gå så mye lengre.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det bra med dere jenter? I natt kjente jeg et godt tak i magen som gikk nedover låra, men det ga seg etterhvert.. Termin til tirs, og førstemann kom en dag før. Håper jeg slipper å gå overtid.. Flere som sitter og venter, og bare kjenner etter sympt på fødsel snart? :)

Jupp, bare venting her og:) 38+6. Ingen tegn på at noe er på gang heller.. var på ultralyd på fredag og da lå ha  fortsatt langt opp, så ingen tegn til at hodet fester seg med det første heller... Er førstegangs, så trodde hodet nesten alltid festet seg, men er kanskje mer vanlig enn man tror?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...