Gå til innhold

Desembermagene i 3. trimester <3


♥ Ninja87 ♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bjørketreet

 

Samme her, like gravid enda.. Og overtidskontroll på lille julaften :P

Fullmånen sviktet oss :(

 

Du hadde termin 17 du og? :)

 

 

Ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke termin før 25., men begynner å bli rimelig lei av å vente... Er jo for det meste på hotellrommet ved sykehuset, og ikke så mye å finne på her.. Heldigvis kommer mannen min på fredag, så da blir vi to om ventingen:) Ny ultralyd i morgen, men tror ikke det blir noen store overraskelser, lille i magen har det nok fortsatt fint. Trives litt for godt inni magen, det er jo helt greit å komme ut nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Samme her, like gravid enda.. Og overtidskontroll på lille julaften :P

Fullmånen sviktet oss :(

 

Du hadde termin 17 du og? :)

 

Ja :D

Blir spennende de nærmeste dagene nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørketreet

 

 

 

Samme her, like gravid enda.. Og overtidskontroll på lille julaften :P

Fullmånen sviktet oss :(

Du hadde termin 17 du og? :)

 

Ja :D

Blir spennende de nærmeste dagene nå da :)

 

 

Håja! Føler meg helt ferdig!

Og nå er det jo vår tur ^_^

Men jeg må innrømme at hvis du skriver i morgen at ''jeg fødte i natt!'' så vil jeg bli utrolig misunnelig  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var visst bare størkna blodklump som ramla ut :P Sender over masse fødestøv til alle dere som går å venter! Rart at jeg er ferdig! Snart er d deres tur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

 

 

 

 

Samme her, like gravid enda.. Og overtidskontroll på lille julaften :P

Fullmånen sviktet oss :(

 

Du hadde termin 17 du og? :)

 

Ja :D

Blir spennende de nærmeste dagene nå da :)

 

Håja! Føler meg helt ferdig!

Og nå er det jo vår tur ^_^

Men jeg må innrømme at hvis du skriver i morgen at ''jeg fødte i natt!'' så vil jeg bli utrolig misunnelig  :fnise:

Ingen sniking i køen nei!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Samme her, like gravid enda.. Og overtidskontroll på lille julaften :P

Fullmånen sviktet oss :(

 

Du hadde termin 17 du og? :)

 

Ja :D

Blir spennende de nærmeste dagene nå da :)

 

Håja! Føler meg helt ferdig!

Og nå er det jo vår tur ^_^

Men jeg må innrømme at hvis du skriver i morgen at ''jeg fødte i natt!'' så vil jeg bli utrolig misunnelig  :fnise:

Hehe i likemåte du... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørketreet

 

 

 

 

 

Samme her, like gravid enda.. Og overtidskontroll på lille julaften :P

Fullmånen sviktet oss :(

Du hadde termin 17 du og? :)

 

Ja :D

Blir spennende de nærmeste dagene nå da :)

 

Håja! Føler meg helt ferdig!

Og nå er det jo vår tur ^_^

Men jeg må innrømme at hvis du skriver i morgen at ''jeg fødte i natt!'' så vil jeg bli utrolig misunnelig  :fnise:

Hehe i likemåte du... ;)

 

 

Krysser likevel fingrene for alle fødeklare her! ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingenting her heller, selv etter stripping i går. Er jeg innbilt gravid kanskje?! Virker som det aldri kommer til å skje:-(

Skal prøve akupunktur i dag tenker jeg.. Og lage konfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nada her også... La meg med ganske kraftige murringer og kynnere, og har enten hatt kraftige kunnere i natt eller drømt om det... Litt usikker :P men uansett...nå er det stille. Må nok bare belage meg på at overraskelsesmomentet blir borte og jeg settes i gang på lørdag... Kjett :/ ville så gjerne det skulle skje spontant, og helst for 9 dager siden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørketreet

Her er det også helt stille :( Ble også strippet i går, men det har foreløpig ikke hatt noe effekt. 

Skjønner hva du mener Cheeks, at det virker som det aldri skal skje!

Så lenge jeg går og ikke har særlig med vondt (bare noe ubehagelige kynnere og stikninger i ny og ne, veldig varierende) så virker det ikke som om jeg skal føde egentlig, akkurat som om kroppen min ikke skjønner hva den skal gjøre :P

Men noen sier jo at det plutselig bare skjer, som lyn i fra klar himmel, man trenger ikke føle så mye av det ene eller det andre på forhånd :)

Endret av Bjørketreet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkna og gikk på Do kl 02 om natta. Ingen tegn bortsett fra at det hadde starta litt blodslim dagen før (bittelite). Kunne fortsatt gått lang tid da..

Så kl 05 våkna jeg av den VERSTE ria som varte og varte -klarte ikke røre meg eller noe så fra null tegn til sinnsyk rie på under 3 timer . Jeg sov ikke tungt heller så det kan plutselig skje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Håper veldig fødsel starter spontant ja! Jeg skal på overtidskontroll på sykehuset imorra. Blir veldig spennende å høre hva de sier og om jeg begynner og bli moden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sjekket ikke modning på meg en gang. Det gjorde de ikke før på dag 11, når jeg settes i gang, visstnok. Så jeg går her og aner ingenting...hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for dere jenter! Håper det blir baby på dere snart :) Stakkars jenta mi fikk infeksjon siden de hadde tatt vannet mitt for tidlig så vi får ikke komme hjem før på lørdag :( En uke etter fødselen! Helt forferdelig at hun må ligge på barneklinikken og jeg hos tanten min som bor i nærheten.. Har en to åring hjemme som jeg savner sånn også så jeg har vondt i mamma hjertet mitt! Grunnen til at jeg ikke er hjemme er for lang reise hver dag! Noen som vet om d er normalt at d kommer store rester fra morkaken fire dager etter fødselen? Idag tidlig våknet jeg og hadde den store klumpen i trusa! Æsj!

 

Det er ikke rester av morkaken, men livmoren som renser seg. Vanlig at det kommer klumper med koagulert blod. Jeg hadde ganske store klumper og det kom i flere omganger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...