Gå til innhold

Desembermagene i 3. trimester <3


♥ Ninja87 ♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun strippet meg i dag tok fingrene langt inn og fant livmorsåpningen. Dermed tøyde hun på den å slet litt i den. Det er ikke vondt, mem veldig ubehagelig. Tar vel 1 minutt eller 2. Ingen effekt på meg ds tydeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det var vondt å bli strippet, men det var littubehagelig. Fort gjort da :) Ikke mer enn ett minutt. Hun ble litt forskrekket når hun skulle strippe da for da fant hun ut at det var veldig mykt og tøyelig så hun tok ikke i så mye som hun ville ha gjort til vanlig sa hun. Så kan jo tenkes at det er litt vondere da. Men erfaringen min er at folk kun sier det er ubehagelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke her heller :P i natt har jeg ikke engang hatt vondt for å snu meg i senga, ingen kynnere og kun vært oppe på do 1 gang... Merkelige greier. Kanskje det er stille før stormen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg i gang. Første pille satt inn. Selvfølgelig er det med en student slik at jeg må gjennomgå alt to ganger :-p jaja.. følte ganske ukomfortabel da det sto to damer over mitt nakne underliv og diskuterte. Hehe... kjenner jeg er veldig spent nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår kl 14.44 kom lille Thea til verden. Helt perfekt, og heldigvis større enn antatt. 2925 g og ukjent lengde.(pga seteleie er hun veldig stiv, men ca 45-50cm) :) hun kom med planlagt keisersnitt, og det hele har vært en helt super opplevelse. Ingen reaksjoner på spinalen eller komplikasjoner. Litt vondt i ettertid, men det må man vel vente. :-)

 

♥lykke♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår kl 14.44 kom lille Thea til verden. Helt perfekt, og heldigvis større enn antatt. 2925 g og ukjent lengde.(pga seteleie er hun veldig stiv, men ca 45-50cm) :) hun kom med planlagt keisersnitt, og det hele har vært en helt super opplevelse. Ingen reaksjoner på spinalen eller komplikasjoner. Litt vondt i ettertid, men det må man vel vente. :-)

♥lykke♥

Gratulerer så mye med Thea! Godt alt gikk så bra.. :)

Har selv termin om 1 uke i dag, og gleder meg veldig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg å bli lei..... 4dager på overtid og ikke et tegn til att noe skal skje....! Ble strippa i går, men det har ikke hatt noen effekt det heller.. Tips mottas med TAKK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vært inne til siste stripping, har ca 4 cm er moden og i morgen kl 08 tas vannet hvis ikke kroppen starter av seg selv nå.

Grugleder meg...!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår lilla tjej kom i Lördags, 2dagar över tiden. Allt gick väldigt långsamt o till slut sjönk hennes puls i magen på fel tidpunkter o det blev kejsarsnitt. Allt gick tillslut bra o ut kom hon, 3875g o 56cm. Till namnet Mie Daniela.

Lycklig nu? SVAR : JA!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår kl 14.44 kom lille Thea til verden. Helt perfekt, og heldigvis større enn antatt. 2925 g og ukjent lengde.(pga seteleie er hun veldig stiv, men ca 45-50cm) :) hun kom med planlagt keisersnitt, og det hele har vært en helt super opplevelse. Ingen reaksjoner på spinalen eller komplikasjoner. Litt vondt i ettertid, men det må man vel vente. :-)

 

♥lykke♥

Gratulerer så mye:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært inne til siste stripping, har ca 4 cm er moden og i morgen kl 08 tas vannet hvis ikke kroppen starter av seg selv nå.

Grugleder meg...!!! :P

Spennende:) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da har jeg vært inne til siste stripping, har ca 4 cm er moden og i morgen kl 08 tas vannet hvis ikke kroppen starter av seg selv nå.

Grugleder meg...!!! :P

 

Spennende:) Lykke til!

Tusen takk! Dette blir voldsomt spennende... :o:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG HAR FØDT! Jeg har bare vært utrolig opptatt med babyen siden han kom så jeg har ikke rukket å åpne PC'en en gang :)

 

Fødte 5. desember, en dag før termin. Fødehistorien må jeg prøve å komme tilbake til i morgen (om jeg rekker) fordi nå krever gutten min litt mat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...