Gå til innhold

Desembermagene i 3. trimester <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes ikke det var vondt å bli strippet, men det var littubehagelig. Fort gjort da :) Ikke mer enn ett minutt. Hun ble litt forskrekket når hun skulle strippe da for da fant hun ut at det var veldig mykt og tøyelig så hun tok ikke i så mye som hun ville ha gjort til vanlig sa hun. Så kan jo tenkes at det er litt vondere da. Men erfaringen min er at folk kun sier det er ubehagelig :)

Annonse

Da er jeg i gang. Første pille satt inn. Selvfølgelig er det med en student slik at jeg må gjennomgå alt to ganger :-p jaja.. følte ganske ukomfortabel da det sto to damer over mitt nakne underliv og diskuterte. Hehe... kjenner jeg er veldig spent nå.

Igår kl 14.44 kom lille Thea til verden. Helt perfekt, og heldigvis større enn antatt. 2925 g og ukjent lengde.(pga seteleie er hun veldig stiv, men ca 45-50cm) :) hun kom med planlagt keisersnitt, og det hele har vært en helt super opplevelse. Ingen reaksjoner på spinalen eller komplikasjoner. Litt vondt i ettertid, men det må man vel vente. :-)

♥lykke♥

Igår kl 14.44 kom lille Thea til verden. Helt perfekt, og heldigvis større enn antatt. 2925 g og ukjent lengde.(pga seteleie er hun veldig stiv, men ca 45-50cm) :) hun kom med planlagt keisersnitt, og det hele har vært en helt super opplevelse. Ingen reaksjoner på spinalen eller komplikasjoner. Litt vondt i ettertid, men det må man vel vente. :-)

♥lykke♥

Gratulerer så mye med Thea! Godt alt gikk så bra.. :)

Har selv termin om 1 uke i dag, og gleder meg veldig!!

Annonse

Vår lilla tjej kom i Lördags, 2dagar över tiden. Allt gick väldigt långsamt o till slut sjönk hennes puls i magen på fel tidpunkter o det blev kejsarsnitt. Allt gick tillslut bra o ut kom hon, 3875g o 56cm. Till namnet Mie Daniela.

Lycklig nu? SVAR : JA!!

♥lykke♥

Gratulerer så mye:))

Da har jeg vært inne til siste stripping, har ca 4 cm er moden og i morgen kl 08 tas vannet hvis ikke kroppen starter av seg selv nå.

Grugleder meg...!!! :P

Spennende:) Lykke til!

Tusen takk! Dette blir voldsomt spennende... :o:)

JEG HAR FØDT! Jeg har bare vært utrolig opptatt med babyen siden han kom så jeg har ikke rukket å åpne PC'en en gang :)

Fødte 5. desember, en dag før termin. Fødehistorien må jeg prøve å komme tilbake til i morgen (om jeg rekker) fordi nå krever gutten min litt mat :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...