Gå til innhold

MAI 2014 baby


Swopie87-StoreSøs+LilleSøs

Anbefalte innlegg

Idag var jeg på ul (6+3), og vi så tydelig et pulserende hjerte  :wub:  Helt utrolig altså! Lurer jo selvfølgelig nå på om det er større sjanse for at det går rette veien nå som vi har sett liv...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gikk bra på ul. Fin hjerterytme og fostret ble målt til ca 8 uker og ullyd ap sa termin 6 mai! Er så otroligt glad :)! Legen mente det nå var 95 % chans for at det går bra. :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen! 

 

Da melder jeg meg inn her med termin 30.mai! :)

 

Har et barn fra før på to og et halvt år, er selv 29 år gammel og bor i Trondheim:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er supertrøtt!! Sover mange lurer i løa dagen, + legger meg ca 21.00 Måtte krype til korset og sykemelde meg 50%... 30 min gåtur daglig er det bare å glemme :(  

Håper det gir seg etterhvert. 

 

8+1 i dag!!  :D  Men hvordan vet dere at hjertet til den lille banker når dere er så kort på vei.. har jeg gått glipp av no??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

Tidlig UL =) men du skal kunne finne hjertelyden med angelsounds rundt uke 9-10, tidligere hos noen, spesielt de som er tynne =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tidlig UL noe man kan bestille på eget initiativ? 

jeg har egentlig bare regnet med at den lille har det bra :)

Du må bestille time hos gynekolog. Det koster ca 600kr. Jeg har hatt det, og skal tilbake i morgen. Mistet i februar, så er litt ekstra nervøs denne gangen. Derfor vi har vært på det nå. Så om alt er bra i morgen tror jeg ikke at vi kommer til å bestille noen ny time før den ordinære ultralyden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er superfersk her inne. Tror jeg har termin 30 mai. Føler meg nada gravid. Jeg er 28 år. Fra Oslo. Har en gutt på snart to år fra før.

Endret av Bladlusa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Jeg meldte meg inn OG ut igjen for noen sider siden :P  Var gravid med tvillinger, derfor de sterke smertene og store blødningen. Var på ny ultralyd i går....hjertet slo på det lille bøllefrøet på 1 cm :wub:

Men er ennå veldig kritisk - er en blodpøl som er like stor som fostersekken som ligger helt inntil fosterhinnen :(  Den er truende, men legen håper på at den vil bli absorbert av kroppen min.

Er 6+4 i dag....termin 22.mai :wub:

Og denne gangen nekter jeg å melde meg ut igjen herifra ;)  hihihiiii, I`m here to stay!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det ikke var over likevel, Fighter'n! :)

Vil det si at du var gravid med tvillinger og mistet den ene? Eller?

Var det IVF/ISIC (eller hva det heter) med deg? Synes å huske du skrev no om det.

 

Lykkelykke til videre! Krysser alt for at kroppen din ordner med det der som var igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Jeg meldte meg inn OG ut igjen for noen sider siden :P Var gravid med tvillinger, derfor de sterke smertene og store blødningen. Var på ny ultralyd i går....hjertet slo på det lille bøllefrøet på 1 cm :wub:

Men er ennå veldig kritisk - er en blodpøl som er like stor som fostersekken som ligger helt inntil fosterhinnen :( Den er truende, men legen håper på at den vil bli absorbert av kroppen min.

Er 6+4 i dag....termin 22.mai :wub:

Og denne gangen nekter jeg å melde meg ut igjen herifra ;) hihihiiii, I`m here to stay!

Så fantastisk! Nå ble jeg glad. Da er vi 2 fra august-gjengen som holder stand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi,ja, jeg hadde gjennomgått en ICSI-behandling, og ble gravid med tvillinger :)

Heldigvis er det iallefall en` som vil bli med et stykke videre på den laaaaaaaaaaaaange ferden!!! Herregud, så lang tid disse 8 resterende mnd. vil ta  :wacko:

 

Ønskespira: Nå begynner det å poppe opp flere gravide inne på august-tråden :)  Men de fleste vil jo havne i juni-termingruppen! Godt jeg er her ilag med deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen er det tidlig ultralyd, kjempespennende! Håper alt er bra!

Har litt lyst å ta UL i uke 12-13 også for å se på nakkefold, men det vil jo bare være Max 3 uker til isåfall... Vil det ikke være litt flaut å komme igjen samme sted etter så kort tid? Noen andre som har hatt flere UL med kun noen ukers mellomrom kun for nysgjerrigheten eller for å se på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...