Gå til innhold

MAI 2014 baby


Swopie87-StoreSøs+LilleSøs

Anbefalte innlegg

I går var eg på ultralyd og fikk sjå ein bitteliten tass på 7 veker og to dager:) hjertet banka og alt var på plass:) til og med begynt å få hender og føtter:) statistisk over 90 % sjanse for at det skal gå bra:)

Så heldig du er! Fortsatt 2 og en halv uke til jeg skal på første UL. Uutholdelig!! Skulle ønske jeg også kunne si at jeg har sett et bankende hjerte... <3

 

Jeg er forøvrig også med på opprettelse av "Kom MAI du skjønne milde!" ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da tør jeg endeligen å hive meg på her jeg og. Har fått bekreftet på ultralyd idag att det faktisk ER noe inni meg som idag er 8+1 uker gammelt. Har ikke hatt tro på at dette skal gå veien før nå... Har hatt flere veninner som hatt SA så dette føles helt uvirkelig og urettferdig - men allikevel veldig spennende og herlig.

 

Jeg er ivf 29 år, samboeren min 33, og det er første graviditeten. Gleder meg til å snakke sammen med dere fremover. Merker at det er MYE man lurer på plutselig ;)

 

Gratulerer til dere alle og må lykken være med oss fremover <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også med på Kom mai du skjønne milde:) Er det starta opp? Men kan ikke våre venner se at vi skriver i ei gruppe på face?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også med på Kom mai du skjønne milde:) Er det starta opp? Men kan ikke våre venner se at vi skriver i ei gruppe på face?

Hvis gruppa er lukket, så skal man ikke kunne se noe, ei heller at man blir medlem... eller...?

Jeg er ikke klar for å la verden vite det riktig ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er også med på Kom mai du skjønne milde:) Er det starta opp? Men kan ikke våre venner se at vi skriver i ei gruppe på face?

Hvis gruppa er lukket, så skal man ikke kunne se noe, ei heller at man blir medlem... eller...?

Jeg er ikke klar for å la verden vite det riktig ennå...

 

Jeg er gjerne med jeg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

INGEN, utenom de som er med i gruppen, kan se hvem som er med og hva som blir lagt ut på wallen der.

 

Jeg kan godt sette opp gruppen :) .

Min graviditet skal holdes skjult til ungen er ute :P  hehehee!

 

 

Ellers så har jeg vært på ul i dag. Ennå gravid, men det lurer en truende abort i det fjerne. Håper bare blodpølen skrumper inn sånn at jeg kan begynne å puste litt ut.

Fikk også ny termin.............. 17.MAI!!! ....haha,håper hun venter en dag eller to :P

Er da 9+1 i dag :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere må skrive FB-navnet deres på pm til meg, sånn at jeg får lagt dere til gruppen. Eller skrive navnet deres her på siden, om dere ikke bryr dere om annonymiteten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

INGEN, utenom de som er med i gruppen, kan se hvem som er med og hva som blir lagt ut på wallen der.

 

Jeg kan godt sette opp gruppen :) .

Min graviditet skal holdes skjult til ungen er ute :P  hehehee!

 

 

Ellers så har jeg vært på ul i dag. Ennå gravid, men det lurer en truende abort i det fjerne. Håper bare blodpølen skrumper inn sånn at jeg kan begynne å puste litt ut.

Fikk også ny termin.............. 17.MAI!!! ....haha,håper hun venter en dag eller to :P

Er da 9+1 i dag :wub:

 

 

Hun? ;) Gratulerer med positiv UL <3 du skal bare være glad for at termindato er 17.mai, for da er sjansen nesten mindre for at du føder da, siden bare 5-6% føder på termindato :P Jeg er fortsatt i tenkeboksen når det gjelder den facebookgruppen, siden jeg liker anonymiteten ved BIM veldig godt! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

Har du sjekket hva Lonie på spåsiden mener? (hun trenger dato for siste mens,samt tidspunkt på dagen man fikk) =) Hun har visst ganske så god treffprosent faktisk :) Jeg spurte hva hun mener jeg får  og hun mener jeg får gutt. Det skal sies at treffprosenten ikke er like god dersom man har hatt IVF eller liknende, men hun er flink altså! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg hopper rett inn i gruppen..! Har (etter min utregning) termin 29.mai, så er 7 + 3 på vei! :) Ekstra stor stas siden vi har prøvd i 2 år.. Har gått på to pergotimekurer. Noen fler som har det her? Den ene bivirkninger er flerlinger! Jeg har i tillegg en del tvillinger i slekta, så skal på tidlig UL neste uke for å sjekke hvor mange som har planer om å komme. Gruer meg litt, for jeg kjenner ikke i det hele tatt at jeg er gravid! Bortsett fra antydning til ømme bryster... Flott med en slik gruppe! :) vi er alle i samme båt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren, jeg er så jævlig kvalm. Vært oppe siden 05.30 med sønnen min. Mannen min har kastet opp hele natten. Så,han er dårlig. Jeg er bare gravidkvalm. Og trøtt som en drypp, og synes bittelitt synd på meg selv nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har funnet en kur mot kvalmen :D

 

Trikset er å sove lenge (helst 10-12 timers søvn) og så få frokost på sengen når du våkner!!! Det har funket for meg de siste dagene :) .

Når jeg da endelig står opp, er jeg bare litt småsvimmel...også er gubben dautrøtt og ungen grinete :P . Hahahahaa,men det kan jeg leve med!

 

Ps!  Ligger i sengen  nå ;) ....vurderer å stå opp....men...næææh ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

jeg prøvde meg på dette i morges, fikk selskap i sengen av begge ungene, og det funka utmerket :) MEN, så spydde minstemor, og da var jeg like kvalm igjen ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh sorry at jeg ler "enBlå..." men jeg ser det for meg. Samme som skjedde i natt når jeg hørte at mannen stod på badet og kastet opp. Bare det er nok til å brekke seg selv... Blæh, jeg var ikke sånn sist i forrige svangerskap. Da var jeg ikke kvalm et sekund, men hadde åreknuter i massevis da, i lysken og skrittet og videre innover. Så man har vel alltid noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

bare le i vei:P er det noe jeg ofte sier til mannen min, så er det at "hvis noen hadde sett oss nå"  :P Er mange morsomme situasjoner her hos oss for tiden :P 

 

Med sønnen min var jeg ikke kvalm i det hele tatt, men jeg fikk derimot pica på veldig rare ting, som for eksempel tyggis, men jeg kunne ikke tygge dem, bare suge på dem til det ytterste laget var borte, og så måtte de kastes :P  Og så var jeg helt sinnsykt trøtt, sovna på de merkeligste steder... Med datteren min fikk jeg ALT av ekle symptomer, spesielt når jeg rundet 30 uker ^^ Heldigvis opplever man ikke disse greiene når man ikke er gravid! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruppen har jubileumsåpning nå :P

 

Send en pm med navnet deres til meg, så blir vi mange preggodamer der :)

 

Og igjen, den er heeeelt hemmelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke sendt deg pm, aner ikke hvorfor. Akkurat sendt deg forespørsel på Facebook. TLLT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

Idag er første gangen på 4 uker (siden jeg ble kvalm) at det er jeg som har stått opp med ungene og mannen har fått sove. han har vært en engel mot meg, og er utslitt selv.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...