Gå til innhold

MAI 2014 baby


Swopie87-StoreSøs+LilleSøs

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12+1 blir jo i uke 13.. Hm burde vært enkelt å finne ut, men virker som det står mye forskjellig på nettet.. Uke 12,13,14..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest EnBlåToRosaOgEnTil

syns det er villedende at det står til OG MED uke 13, for det er 12 fullgåtte som er slutten på 1.trimester. 12+1 er man over i andre trimester.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på tidlig UL i dag, 11+2 og fikk se en sprellende aktiv unge med 162 slag i minuttet og ingen synlige feil :D

Å så bra. Skal på neste UL i uke 13. Gruer/gleder meg. Redd for at ikke alt skal se bra ut.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Husker det var forvirring rundt dette forrige gang jeg var gravid... Som i grunn ikke er så lenge siden. ;)

Jeg regner meg over i 2. Trimester når jeg er 13+1.

 

Forvirringen har nok utspring i at helsevesenet regner "12 uker" helt til man er 13 fullgåtte. Altså man er i uke 12 selv om man er 12+6. Skjønner? Selv om man er i/jobber med uke 13 så er man altså i uke 12.

 

Det som blir litt komisk for meg er at beskrivelsen her på BIM sa 12 uker før, nå står det til og med 13 uker. Så de har justert seg etter hvordan helsevesenet regner, men det virker som det er vel så rask å misforstå nå.

 

Det skal ikke være enkelt, vøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wihu:) utrolig at vi snart er i 2.tri! Og jeg som trodde gravidsymptomene hadde gitt seg har nettopp spydd ca 6 ganger så nå føler jeg meg gravid igjen.. Haha, skal ikke være lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

 

Har vært litt fraværende i det siste! Alt står bra til på denne fronten (vet ikke noe annet iallefall).

 

Imorgen er jeg 12 uker på vei og beveger meg inn i 2 trimester. Gleder meg til å fortelle det til familie og venner nå jeg, kun meg og min mann som vet det foreløpig!

 

Er det opprettet mai 2014 baby på 2 trimester siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det! Var og tyvtitta... Venter med å bevege meg dit noen uker. :-)

 

Skal du fortelle det nå? Kanskje vi skal opprette en tråd med reaksjoner i 2. tri?! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11 uker idag, men følte meg plutselig ikke gravid lenger... måtte ta en ny test som viste positivt etter 2 sec. Så jeg må vel innse snart at det er en liten reke inni der. :) familie og sjefen vet om graviditeten, ikke venner enda. Det får jeg ta etter uke 12 og når jeg møter de. ( tar ikke nyheten over sms akkurat) . Gleder meg til å hoppe over til 2 trimester gruppa om en uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...