Gå til innhold

marsbaby 2014 ;)


beibilykke

Anbefalte innlegg

Gratulerer med overstått ul jenter :-) veldig kjekt. Jeg bare lurte på om det var mye forsinkelser eller kom dere Inn når dere skulle? Skal på ul på kk on 3 uker og har såklart fått time en halvtime før jeg begynner på jobb.. Så satser på å komme inn når jeg skal og behjelpelig kollega som jeg skal avløse

Det er nok veldig varierende. Vi kom inn 5-10 over halv ti.hadde time halv ti. Så varierer det jo hvor lang tid ul tar mtp baby og hvordan den ligger osv. Noeb jordmødre setter opp ny tid om det blir knapt mens andre bruker den tiden det tar og dytter på baby eller mor drikker litt sukkervann osv for å få baby i bedre possisjon! Så tror nok du bare må informere om at du blir litt sen på jobb ;) lykke til da;) det er så fantastisk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg uroer meg ikke sånn sett, er egentli mest det at hun sa flere gabger at det var vanskeli å se de forskjellige tingene... og det er ikke noe kjekt... så får se om ikke vi får oss en time om noen uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjekt med dere som allerede har vært på oul, tydeligvis litt hormonell for tiden. Blir utrolig rørt av å lese det dere skriver. Jeg skal selv om kun 1 uke, gleder meg like mye som om det var julaften. Føler det er en skikkelig millepæl :)

 

God helg dere alle sammen, ønsker bare uke som kommer går super fort :)

Endret av K&K <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen, Mietutto, Miss Alma og Beibilykke! 

 

Vi ses kanskje tirsdag da, En til :) Det er på Haukeland du skal, eller? Når på dagen har du time?

Oj, skal du også på tirsdag? Lykke til. Jeg skal sent på dagen, husker ikke helt klokkeslettet her jeg sitter.. Og du?

 

Gratulerer alle dere andre som har fått hilse på små sønner og døtre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjekt med dere som allerede har vært på oul, tydeligvis litt hormonell for tiden. Blir utrolig rørt av å lese det dere skriver. Jeg skal selv om kun 1 uke, gleder meg like mye som om det var julaften. Føler det er en skikkelig millepæl :)

 

God helg dere alle sammen, ønsker bare uke som kommer går super fort :)

Du har noe å se frem til, virkeli :) det har alle dere som venter på oul... :)

Og om du blir rørt av å lese om oss så skal du se hvor rørt du blir når det er din tur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lykke til i morgen, Mietutto, Miss Alma og Beibilykke! 

 

Vi ses kanskje tirsdag da, En til :) Det er på Haukeland du skal, eller? Når på dagen har du time?

Oj, skal du også på tirsdag? Lykke til. Jeg skal sent på dagen, husker ikke helt klokkeslettet her jeg sitter.. Og du?

 

Gratulerer alle dere andre som har fått hilse på små sønner og døtre!

 

Jeg skal tidlig på morgenen, så da ses vi nok ikke, nei. Lykke til til deg også! Høres ut som vi har noe å glede oss til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får hive meg på her jeg da! Litt usikker på hvilken uke jeg er, rundt 16 tror jeg. Termin 18.3 etter egne beregninger. Dette er mitt tredje barn, en liten attpåklatt. Og jeg gleder meg veldig selv om omstendighetene kunne vært bedre. Jeg og sønnene mine flyttet hjem fra utlandet i sommer, jeg hadde med en spire i flyttelasset da vi dro. Kjæresten er igjen i utlandet, planen er at han flytter etter ..... Om 3-5 år.... Until then.. Pendling og alenemortilværelse. Men men, man klarer det man må :)

 

Utrolig moro å lese om ultralydopplevelsene deres, jeg må vente leeenge, helt til 24.10. Hadde dere en følelse på kjønnet før dere fikk vite det, og stemte det i tilfelle?

Jeg har ingen følelse denne gang, begge forrige gangene hadde jeg jentefølelse og det var feil... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en sterk følelse på gutt, og det stemte :) Det var en dag det plutselig bare "slo" over meg og jeg bare "okei, det er visst en gutt" :P Siden har jeg kun tenkt på guttenavn og vrt ganske overbevist. Og det var jo en nydelig liten guttebaby inni der :wub:

Velkommen forresten :) Og grattis med tredjemann på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var bombesikker på at det var en gutt jeg hadde inni meg... kunne ikke vært mer sikker :P men jordmor mener det er en jente, så slik ut på ul og ;)

Men vi er like glad uansett, og navn har vi klart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en liten datter, mietutto!

 

Og lykke til på tirsdag, Brrr. Nei, det ble ikke noe treff I gangen på KK denne gangen. Vi får heller treffes på Storken til våren, he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en liten datter, mietutto!

 

Og lykke til på tirsdag, Brrr. Nei, det ble ikke noe treff I gangen på KK denne gangen. Vi får heller treffes på Storken til våren, he he...

Tusen takk for det :D

Blir spennende å se når vi med marsboere får babyen vår i forhold til termin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gratulerer med en liten datter, mietutto!

 

Og lykke til på tirsdag, Brrr. Nei, det ble ikke noe treff I gangen på KK denne gangen. Vi får heller treffes på Storken til våren, he he...

Tusen takk for det :D

Blir spennende å se når vi med marsboere får babyen vår i forhold til termin :)

 

Ja, veldig spennende! Det er kanskje det jeg lurer mest på nå før oul, om terminen kommer til å bli flyttet, eller om den forblir der den er - per i dag er den jo 26. februar og jeg håper håper håper virkelig det blir februarbaby, og at jeg ikke går over tiden. Lenge nok å vente som det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper også på februarbaby. Vil ikke gå over tiden, men vil heller ikke så mye før ;) Er mye som skal skje neste år, og baby er det største, beste og første som står på tapeten ;)

 

Nå har jeg hengt opp sprellegutten på kjøleskapet, fikk noen utrolig tidige bilder der han ligger med beina i været, skikkelig lange slanke bein, akkurat som mammaen og pappaen. En fremtidig jogger og Stoltzen-prins :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.... er tvillinger her...og har ikke vært til rutineultralyd ennå.... kjenner dere noe liv ? når begynte dere å kjenne det ?    jeg er 17 + 5 i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, er så misunnelig missalma!! Fikk et fint bilde av fotelanken, og et der du kan se ansiktet litt..de to andre lå hun med bøyd rygg så ser ikke så mye :/ blir nok en ul til på oss så vi får se hun skikkelig ♥

Jeg håper litt at hun kommer litt før, så kanskje hun blir februar og...orker ikke tanken på å gå over engang :P vil ha henne med oss nåååå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.... er tvillinger her...og har ikke vært til rutineultralyd ennå.... kjenner dere noe liv ? når begynte dere å kjenne det ? jeg er 17 + 5 i dag...

Jeg kjenner liv innvendi om jeg kan si det på den måten :P har gjort det en uke eller to nå :) er 18+1 ifølge ul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde veldig følelse på gutt. Har jente fra før. Men her var det jente nr 2 på vei ;) med termin 03.03.fødte 14 dager før med jenta så jeg forventer februarbaby jeg! 20 februar setter jeg en knapp på ;) hehe.

 

Fikk masse fine bilder fra UL. Hun slengte med ett i 3d og ;) det er skikkelig bra!! Ser hele ansiktet og den lille nesen og leppene og armen og tommelen! Helt fantastisk! Og hun tok et av fotavtrykket og foten målte 2.5cm. TENK så liten da!! Aaawwee ♥♥♥

 

Gleder neg så uendelig til hun kommer! !

 

Oii Mietutto! Navn klart alt? Vil du dele? Jeg ELSKER å diskutere navn, men mannen er ikke så gira og kommer bare med tøyse forslag!! Han vil se baby før navnet blir bestemt! Hehe. Men jeg har lagt meg noen fine på minnet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg kan dele navn :D bare ingen stjeler det :P prinsessa vår skal hete Alicia :) det navnet har hengt i hodet mitt i maaaaaange år, og heldigvis gikk mannen med på det :)

 

Skjønner dere har vært grååådi heldi på ul :( bra for dere, trist for meg :P får bare bestille meg en time til 3D i uke 24 :P vil se hun skikkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å kjenne det i uke 18, første gang jeg var helt sikker var jeg 17+3. Hva som er vanlig varierer ganske mye tror jeg. Nå er jeg 18+6 og kjenner det oftere og oftere, men vil fortsatt ha mer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke liv ennå, tror jeg.. Er 18+4, men morkaken lå rett foran, altså bak navlen min, så da skal det litt til før jeg kommer til å kjenne noe. Men morkaken ligger ikke på sidene så der vil jeg nok kjenne noe når han begynner å banke på ;)

 

Mietutto, vi var egentlig bare heldig med det ene bildet der... De andre var ikke noe å snakke om. Og sprellegutten snudde seg inn i magen hele tiden, så det var ikke lett å se han forfra og i ansiktet. Så kunne absolutt fått bedre bilder. Jeg måtte jo opp og gå litt i håp om at han snudde seg, men neida.. Han likte seg best godt inni magen til mamma :wub:

Så heldig du var beibilykke som fikk 3D også! Er litt fristende å bestille en time seinere, men samtidig ennå mer spennende å se ham live når den tid kommer....

 

Vi satser på at vi føder samtidig, så vi treffes igjen der oppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mietutto : nydelig navn;) gratulerer!! Ja. Vi var heldig! Håper 3d ul blir alt du ønsker deg ;). Fant nettooo frem det blå skjemaet som jm gav når vi gikk og fant frem betydningen av de forskjellige målene! Hadde vært morro å sammenligne da ;) termin samme dag og begge får jente; )

 

HC (hodeomkrets) 14, 6cm

Ac (mageomkrets) 12cm

FL (det lengste benet?) 2.5cm

BPD (fra øre til øre?) 3. 9cm

 

Tror jeg da ;) hihi.. sleng deg på du og missA;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei ): Here we go :) (Mitt skjema var hvitt :P )

 

HC: 157 (15,7 cm)

AC: 137 (13,7 cm)

FL: 27 (2,7 cm)

BPD: 45 (4,5 cm)

 

Deres er jo omtrent helt lik, men min gutt er større, men det stemmer jo også overens med at jeg har termin før dere ;) Egentlig fikk hun termiin 26-27. februar, men det var mer nøyaktig å måle i uke 12, så hun holdt seg til den tidlige ultralyden jeg hadde vært på :)

 

HC (hodeomkrets) 14, 6cm
Ac (mageomkrets) 12cm
FL (det lengste benet?) 2.5cm
BPD (fra øre til øre?) 3. 9cm

 

Her er mine mål:
HC 14,7cm
AC 12,4cm
FL 2,6cm
BPD 3,9cm
:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, det kan du si :) høres ut som fine mål på alle oss tre :)

Når jordmor satte meg 2 daget tilbake så bare brøt jeg ut: NEI, det er bare en minibaby ;) hehe :P

Vi har mye å se frem til damer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, skjønner den :) Det var det som var min frykt også at jeg skulle bli satt tilbake, men tvert imot :) Og det er jeg glad for. Føler de få dagene har mye å si på en evt overtid ;)

 

Jeg er så glad og fornøyd om dagen, det er stas å være gravid asså! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...