Gå til innhold

marsbaby 2014 ;)


beibilykke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Vi var på oul i går. Veldig hyggelig opplevelse og alt sto bra til med den lille jenta i magen. Terminer stemte og nå føles det veldig virkelig. Gleder oss veldig nå. Lykke til dere som skal på oul den nærmeste tiden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til vintervarme :)

Og gratulerer med fastsatt termin, jente og alt bra Beibi2010 :D

 

Så kjekt at vi begynner å nærme oss UL nå! Jeg gleder meg som en liten unge på julaften :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herremin ,dette var skummelt!! Og gøy! Alt ser bra ut, d blir en gutt ! :) deilig at de gikk gjennom alt av organer og hjerte og hjerne,han sprella så fint :)

men kan ikke legge skjul på at d var kjempeskummelt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så kjekt vintervarme og beibi2010! Kan tenke meg det er godt å få bekreftet at alt er bra, det er jo skummelt, det er det. Under en uke til oul her også, kan nesten ikke vente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gikk det vintervarme;) hvor langt er du på vei? Priv ul? Fortell :):):):)her venter 3 av oss oul i morgen!!

 

MIETUTTO og MMISS ALMA!!!!!!!! Det er bare 1 døgn igjen!!! Dagen er kommet!! Tjooohooii.. på denne tiden i morgen vet vi ;) åå som mannen min og meg gleder oss ;) og litt gruer oss! Men alt går nok bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MIETUTTO og MMISS ALMA!!!!!!!! Det er bare 1 døgn igjen!!! Dagen er kommet!! Tjooohooii.. på denne tiden i morgen vet vi ;) åå som mannen min og meg gleder oss ;) og litt gruer oss! Men alt går nok bra ;)

Hurraaaa!! Jeg har mest lyst å bare dra hjem og legge meg nå jeg, og sove til imorgen tidlig :D

Jeg BARE gleder meg jeg!!!

 

Hvorfor synes du det var så skummelt vintervarme? Er det første gang du er på UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å høre at alt var vel, vintervarme. Og gratulerer med gutten din!!

 

Mietutto, Miss Alma og Beibilykke..lykke til i morgen! Vil dere vite hva dere venter?

 

Jeg må vente heeeelt til tirsdag. O smerte, tror jeg dør av spenning. Er så spent på om det er en lillesøster eller lillebror der inne :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mietutto, Miss Alma og Beibilykke..lykke til i morgen! Vil dere vite hva dere venter?

 

Jeg klarer ikke helt å bestemme om jeg vil vite. Jeg vil og jeg vil ikke... Så jeg har gitt ansvaret til sambo, og det er nesten ennå mer spennende. For jeg vet ikke hva han har bestemt, det får jeg vite imorgen :D

Og så er jeg forberedt på at det ikke er sikkert at det går an å se kjønn i det hele tatt ;)

 

Masse lykke til på tirsdag da, En til :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hset var den ordinære ul på sykehuset, og jeg fikk termin 25.februar :)

hvorfor d var så skummelt aner jeg ikke, men var sååå redd for at hun ville nevne noen avvik eller noe. Men den flinke,men raske,jordmoren sa alt så helt topp ut. Han er hele 19 cm lang, spreller fint og myyye, og d ser ut som han er happy :)

alt er så nytt, førstegangsfødende som så vidt har vært innom sykehus før..og der var d en som stod i gangen og hadde rier da vi kom. Puuh,d er den tilstanden jeg nok er i neste gang vi drar dit! Masse masse masse lykke til i morgen dere!! Er helt fantastusk å se den lille ha d så godt der inne :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååå, teeeenk, fikk timen i juli, og i morgen er dagen her!!! Skal se lille nurket i magen :D kommer til å legge meg kjeeempe tidli i dag tror jeg :P klarer nesten ikke vente :D vi skal definitivt vite hva det er :P

 

Så gly å høre at det gikk bra for dere beibi og vintervarme :D

Om 15 timer ser vi nurket våres :D heeeerli :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten, masse lykke til i morgen missalma og beibilykke :D kanskje jeg passerer dere i gangen når jeg er ferdi ;):D håper vi kan dele inntrykkene her ;)

I like så frøken ;) Kos dere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå beibilykke og missalma... gikk alt bra i dag? Var dere fornøyd med deres ultralydjordmor? :)

Her er jeg litt usikker på hvordan jeg opplevde min... i tillegg så lå fantungen min med rompa i været, så var vanskeli å se alt, men ut i fra det hun klarte å se så såg alt bra ut, en frisk og rask liten krabat... og når det gjelder kjønn så sa hun at det var vanskeli å se, men så viste hun det hun sa var kjønnslepper og sa det var en jente, uten at hun kunne garantere det... men hun ble overrasket om det kom en gutt ut :P

 

Syntes det var litt dumt at ungen lå slik hun gjorde, føler meg så usikker på om jordmor faktisk så alt skikkeli da... :( hun sa vi kanskje burde ta en ny ul seinere... men da må vi vel gå privat??

 

Fikk forresten flyttet termin til 03/03 :)

 

Ellers var det gråååådi kos å se den lille rakkeren vår :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med jente i magen, mietutto!! Så kjedelig at du ikke var fornøyd. Jeg trodde det var sånn at hvis de ikke fikk se alt så fikk du komme tilbake dit, for de vil jo forsikre seg...

 

Vi var veldig fornøyd med vår, hun var så koselig, tok seg god tid og var utrolig behagelig. Vår var veldig aktiv og snudde seg veldig vekk, lå inn mot ryggen min, så jeg måtte gå litt rundt for å prøve å få den lille til å snu seg. Og hun brukte god tid og sa at "vi holder på til vi har sett alt". Det var betryggende! Og vi fikk sett alt sammen, alt var bra, og vi venter, som vi trodde, en herlig liten sprellegutt :wub:

Jeg er forelsket! Og nå er alt mye mer virkelig!!! I går var det en baby, nå er det lille gutten vår :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI ;););)

 

Gratulerer med vell overstått ul dere to ;)..

 

Og NEI MiSS.. her var vi ikke like gitt.! Her kommer jente nr 2;) så det blor utrolig stas;) syns ul var utrolig bra!! Ine som vi hadde var fantastisk;) hun tok seg goood tid og forklarte ALT hun så og gjorde. Alt så veldig bra ut.kunne ikke se noe tegn på avvik. Styrte med å se kjønn.men mente til slutt det var jente! Så vi slår oss til ro med det, og skulle det komme gutt under fødsel er han like velkommen ;-)

 

Min termin ble også flyttet til 03.03.14 MIE ;) hihi.. !!

 

Ha en fin fin fredag videre da! Nå skal jeg sitte å nyte ulbildene vi fikk og ta imot gratulasjoner på face! Hehe.kunngjorde det nettopp for "hele verden"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med jente i magen, mietutto!! Så kjedelig at du ikke var fornøyd. Jeg trodde det var sånn at hvis de ikke fikk se alt så fikk du komme tilbake dit, for de vil jo forsikre seg...

 

Vi var veldig fornøyd med vår, hun var så koselig, tok seg god tid og var utrolig behagelig. Vår var veldig aktiv og snudde seg veldig vekk, lå inn mot ryggen min, så jeg måtte gå litt rundt for å prøve å få den lille til å snu seg. Og hun brukte god tid og sa at "vi holder på til vi har sett alt". Det var betryggende! Og vi fikk sett alt sammen, alt var bra, og vi venter, som vi trodde, en herlig liten sprellegutt :wub:

Jeg er forelsket! Og nå er alt mye mer virkelig!!! I går var det en baby, nå er det lille gutten vår :D

Ja, kjenner følelsen av den lykken... vi trodde hele tiden at det var gutt, men jente er like velkommen :D

 

Ja, var ikke helt fornøyd med resultatet... hun sa hun godkjente alt som skulle sjekkes, og at alt så bra ut så godt som hun kunne se der... men føler det liksom ikke var "godt nok" svar om du skjønner? Tenker å ta en telefon til legen og høre hva hun sier om det... :)

 

Gratulerer med en sprellegutt missalma :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI ;););)

 

Gratulerer med vell overstått ul dere to ;)..

 

Og NEI MiSS.. her var vi ikke like gitt.! Her kommer jente nr 2;) så det blor utrolig stas;) syns ul var utrolig bra!! Ine som vi hadde var fantastisk;) hun tok seg goood tid og forklarte ALT hun så og gjorde. Alt så veldig bra ut.kunne ikke se noe tegn på avvik. Styrte med å se kjønn.men mente til slutt det var jente! Så vi slår oss til ro med det, og skulle det komme gutt under fødsel er han like velkommen ;-)

 

Min termin ble også flyttet til 03.03.14 MIE ;) hihi.. !!

 

Ha en fin fin fredag videre da! Nå skal jeg sitte å nyte ulbildene vi fikk og ta imot gratulasjoner på face! Hehe.kunngjorde det nettopp for "hele verden"

Så gøy med samme termin da ;) hihi... ikke minst jente dere også :D

Vi har offentli gjort det alle andre plasser enn facebook, skal heller gjøre det bår jeg er "klar" for det ;)

 

Vi har bestemt oss for 3D ultralyd om ikke vi får ny ul på kk :) litt dumt å sitte med følelsen av å ikke ha "sett alt" om du skjønner :)

Endret av mietutto
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått ul jenter :-) veldig kjekt. Jeg bare lurte på om det var mye forsinkelser eller kom dere Inn når dere skulle? Skal på ul på kk on 3 uker og har såklart fått time en halvtime før jeg begynner på jobb.. Så satser på å komme inn når jeg skal og behjelpelig kollega som jeg skal avløse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

HEI ;););)

 

Gratulerer med vell overstått ul dere to ;)..

 

Og NEI MiSS.. her var vi ikke like gitt.! Her kommer jente nr 2;) så det blor utrolig stas;) syns ul var utrolig bra!! Ine som vi hadde var fantastisk;) hun tok seg goood tid og forklarte ALT hun så og gjorde. Alt så veldig bra ut.kunne ikke se noe tegn på avvik. Styrte med å se kjønn.men mente til slutt det var jente! Så vi slår oss til ro med det, og skulle det komme gutt under fødsel er han like velkommen ;-)

 

Min termin ble også flyttet til 03.03.14 MIE ;) hihi.. !!

 

Ha en fin fin fredag videre da! Nå skal jeg sitte å nyte ulbildene vi fikk og ta imot gratulasjoner på face! Hehe.kunngjorde det nettopp for "hele verden"

Så gøy med samme termin da ;) hihi... ikke minst jente dere også :D

Vi har offentli gjort det alle andre plasser enn facebook, skal heller gjøre det bår jeg er "klar" for det ;)

 

Vi har bestemt oss for 3D ultralyd om ikke vi får ny ul på kk :) litt dumt å sitte med følelsen av å ikke ha "sett alt" om du skjønner :)

Ja! Syns du burde ta en ul til om du føler at det som ble sagt på oul var litt vagt. Du skal ikke gå å uroe deg over noe! Det skal jo være en lykkelig tid, og da skal man ikke ha tvil!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...