Gå til innhold

marsbaby 2014 ;)


beibilykke

Anbefalte innlegg

Hei hellie :)

Klart du kan være med! Velkommen skal du være, og gratulerer med graviditeten!

 

 

Nå begynner det å nærme seg UL dere.. Eller dvs, er et par uker igjen, men husker når det var EKSTREMT lenge til. Det er det heldigvis ikke lenger :)

 

Har alle det bra og nyter tiden eller? Her er det så kjekt, formen er fin og det er så kosleig å være gravid og se magen vokse :)

 

God helg jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hellie :)

Klart du kan være med! Velkommen skal du være, og gratulerer med graviditeten!

 

 

Nå begynner det å nærme seg UL dere.. Eller dvs, er et par uker igjen, men husker når det var EKSTREMT lenge til. Det er det heldigvis ikke lenger :)

 

Har alle det bra og nyter tiden eller? Her er det så kjekt, formen er fin og det er så kosleig å være gravid og se magen vokse :)

 

God helg jenter!

Tusen takk :-) Gleder meg til magen min begynner å vokse!

 

Lykke til alle som skal på UL de nærmeste ukene. Fortsatt 4-5 uker til det blir min tur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det 3 uker igjen til UL, gleder meg veldig til å se "prosjektet" :) Hehe.. jeg og mannen har kalt dette for prosjektet vårt når vi har planlagt pille slutt og ventet på positiv test :) Gleder oss veldig til å "forstå" at det faktisk er en baby der inne. Krysser fingrene for at den lille er frisk og rask, men kommer nok til å ligge våken natten før og engste meg.

 

Dette er min første, mens mannen sitt 3 barn (2 jenter fra før), så må nok innrømme jeg ønsker meg en liten gutte baby :) Tenker at det på en måte det blir enklere å fortsatt være glad i jentene hans om jeg ikke selv har en jente som tar all oppmerksomhet. Blir veldig spennende hvertfall å se om vi får vite kjønn på UL.

 

Er det noen andre som "ønsker" seg det ene eller det andre? Eller noen som absolutt ikke ønsker å vite hva det er før selve fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bi har en gutt fra før, så vi håper litt på en jente. Hadde vært kjekt med en av hver, for vi skal ikke ha flere. Men blir ikke lei meg om det blir en gutt :-) vi skal vite det på ul, jeg er altfor nysgjerrig til å vente til fødsel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyd 15.oktober for vår del, men nå har jo vi allerede sett den lille flere ganger og har noen ganger igjen før fødselen. Fordelen med å være med i studie! Magefølelsen min sier at det blir jente, men egentlig så bryr jeg meg ikke. Har to gutter fra før som har veldig lyst på lillesøster så vi får se om de får ønsket sitt oppfylt.

 

Kommer aldri i verden til å klare å gå hele veien uten å vite hva vi får. Både jeg og pappan er alt for nysgjerrige til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God formiddag jenter :)

 

I dag har vi vært hos jordmor. Og da fikk vi høre hjerteslagene igjen, det var deilig. Utrolig facsinerende å høre på. Alt høres og så bra ut så lenge, så nå gleder vi oss til ultralyd om 11 dager :D

 

Formen er fin og jeg nyter det så lenge det varer :)

 

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi meg styrke... influensa og gravid er iiiingen god kombirnasjon... vil egentli ikke klage, men er det ikke kvalme og oppkast hele dagen så er det noe annet!! Henger alle positive tanker på at selv hvor lei jeg er, så får jeg verdens beste belønning :D

 

Så kjekt å høre missAlma :) gøy å kunne telle daaager til oul endeli!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig miss alma ;) kan tenke meg det er kjekt å høre hjerte;) selv hat jeg vært så dum at jeg har kjøpt doppler på teknikkmagasinet. Og når jeg soer jeg er dum, så er det fordi jeg ikke finner hjerte til baby og jeg blir sur og skuffet:/.. får prøve i dag igjen. . Blææ..

 

JA!!! Bare 11 dager til UL!!! Hurra;) gleder oss ;)

 

Mietutto: huff. Kjedelig med influensa; /. God bedring da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det skal jeg ivhertfall aldri kjøpe. Nettopp av den grunn som du beskriver. Det er en sånn typisk ting jeg hadde hengt meg opp i, og da blir det mye unødvendig bekymring, og det trenger vi ikke :)

 

Guri land, det skal bli så spennende å komme på UL. Håper bare h*n lar seg vise og ikke gjemmer seg helt bort inni der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Henger meg på her.. 16 uker i dag, gutt på 2 fra før. Liten blødning og vettskremt på sykehuset på fredag, alt var bra, men har morkaka litt over åpningen og livmoren hadde strekt seg så hadde dette resultert i en liten rift som fororsaket blødningen... så er sm 100% en uke. Noen som har opplevd det samme??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det :) ikke kult å ha denne influensaen, men det går over, sakte men sikkert :)

 

Jeg må si at jeg har doppler fra teknikkmagasinet, og har vært heldi med at fra jeg fant lyden 1. Gang selv, har jeg funnet den hver gang etter...men det er en duppeditt som gir unødige bekymringer når man ikke finner den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) ikke kult å ha denne influensaen, men det går over, sakte men sikkert :)

 

Jeg må si at jeg har doppler fra teknikkmagasinet, og har vært heldi med at fra jeg fant lyden 1. Gang selv, har jeg funnet den hver gang etter...men det er en duppeditt som gir unødige bekymringer når man ikke finner den...

Aaahhrr heldiggris..:P.. hvordan finner du den? Hehe. Vet jo det er totalt forskjellig men holder du doppler noen spesiell vinkel etc? Jeg kloner den langt inn i mahen og prøver og gli den rundt. Vært laaangt nede og ut mot siden.noen ganger om jeg ligger helt stille kommer det plutselig syke lyder tenker da at det er baby som beveger meg. Men syns det er så rart at jeg ikle kan høre det lille hjerte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til alle dere nye her :) Så kjekt at vi er blitt så mange!

 

Får ikke lov å kjøpe doppler av mannen, han er på reise med jobben gjerne 2-3 dager hver uke og sier han orker ikke å få hysteriske telefoner fra meg. Forstår han forså vidt, hadde nok ikke vært lett for han når han uansett er langt borte. Merker heldigvis panikken begynte å gi seg etter uke 14 og besøk hos jordmor. Så har fått tilbake visa kortet mitt :) Hehe.. har felles visa electron, så ikke sånn at han har tatt fra meg noe særlig mer enn muligheten til å shoppe på nettet.

 

Merkelig hvordan magen har poppet ut bare i løpet av en helg, målte 5 ca ekstra rundt magen i dag tidlig enn hva jeg var på torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først fant jeg den laaangt til venstre... men nå ligger h*n påhøyre side mot.midten i "truselinjen"... eneste rådet jeg har er at det er kun snakk om åflytte den millimeter for millimeter... :) jeg har noen kg for mye fra før men finner den, så tror det er håp for alle :P og hører du syke lyder så er det nok babyen, min "sparker meg vekk" flere ganger, smeller jo nesten i ørene :P

Ta deg god tid, ikke stress, og beveg så lite som muli når du skal flytte den :) kan forresten være høyere opp enn du tror ;) men nå er dette min erfaring... ikke bli bekymret om du ikke finner den :) ooooog, pass på å ha presset på der som lyden skal komme inn, og bruk godt med gele :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wiii:) hørte babylille:)

Sååå bra, selv om jeg nå leste dette etter min lange veiledning :P sant det ee fantastisk??? Min ligger sånn mellom to pulser virker det som, så finner h*n på millimeteren ;) men like magisk hver gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Wiii:) hørte babylille:)

Sååå bra, selv om jeg nå leste dette etter min lange veiledning :P sant det ee fantastisk??? Min ligger sånn mellom to pulser virker det som, så finner h*n på millimeteren ;) men like magisk hver gang :D

Hihi ;) takk for utfyllende svar over ;) nå kan jeg "roe" hysteriet litt, har ko lest mye om at det ikke skal være så alt fot bra med slik doppler ifh til de bølge frekvens tingene som sendes inn i magen.. :/.. nå skal jeg kose meg hjemme i dag (syk med voldsom hodepine og kvalme og oppkast) og løpe til postkassa i ny og ne ;) venter SÅ spent på hentelapp! Jeg har bestilt vogn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke de er så veldi farli, men de skaper jo nesten hysteri...

Ååå, gøy ;) vi har hentet vår, emmaljunga :D sååå fiiin :D

God bedring beibilykke, blir sofa sliting her og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte brukt... må spare der vi kan spare...men den er sååå fin :) er en kombi, aner egentli ikke helt hva den heter, men står edge på den :P

Helt merkeli å ha vogn og slik plutseli.. gøy, men uvirkeli :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det vil jeg tro :) Gratulerer med vogn da ;)

Hos oss står det mellom Emmaljunga Edge og Emmaljunga City cross (heller mest mot siste), men er også innom mountain buggy... Vanskelig.. Skulle hatt råd til mange :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...