Gå til innhold

marsbaby 2014 ;)


beibilykke

Anbefalte innlegg

Ja, veldi stas miss!! :)

 

Helt enig beibi, blitt veldi stille her..menmen...

Nå skal jeg straks gjøre meg klar for lunsjdate med min høygravide venninne :) må jo nyte det fine været i byen når det er her :)

 

En liten uke igjen ja, tiden har faktisk gått litt fort selv om den føles som å stå stille :P

 

Ha en topp dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig stille her ja... Merkelig. Men kanskje alle er på facebook? Jeg er ikke der så jeg aner ikke ;)

DET nydelige været nå da!!! JIPPI!! Skal ha meg en joggetur nå, og så blir det et par timer på skolen etterpå før det bærer avgårde på helgetur til Geilo :)

 

Nyt solen mine damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jammen da er det vel ekstra stas da mie ;) Tenker hele tiden at jeg er dene "eneste" førstegangsen", men det er jo ikke tilfelle :)

 

Fargen var skikkelig fin den, beibilykke! Slitan ;)

Jeg er også førstegangs! Har ikke kjøpt noen ting enda, har termin helt i slutten av mars. Når bør jeg begynne å handle?  :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her jeg også! :)

Ei venninne av meg syntes jeg var treig som ikke hadde kjøpt noe enda.. hehe...men tenkte å begynne å handle litt så smått etter torsdag, har ul da :) og jeg eeeer så spent, gleder meg så innmari! Og gruer meg.. men d er nok vanlig ! :) nå tror jeg jeg har kjent mer og mer bobling, håper d stemmer, at d er liv inni der :) er fortsatt veldig liten mage,men alt er nok normalt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at flere er her ;)

Jeg kommer nok også til å handle mer når jeg vet om h*n er en hUn eller en hAn etter Oul ;)

Trenger ikke stresse med å kjøpe alt med en gang sånn sett tror jeg, men hører fra flere at de er glad de handlet mens de enda orket det... ser ikke for meg at jeg skal gå på ikea i januar/februar f.eks ;) og tiden flyyyr damer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her jeg også, og jeg er ikke i facebook gruppa. Men jeg er stortsett bare innom på mobilen å leser og skriver derfor ikke så ofte.

 

Morsomt å se at det er flere som tar handlinga med ro. Her er det noen klær i esker etter de to jeg har fra før, men de er jo så store at alt av utstyr er sendt videre til andre. Var å så på vogn og bilstol denne uka, mest for at vi hadde tid plutselig! Og så kresen som jeg er så trenger vi sikkert tiden for å bestemme oss. 

Har kjøpt to par nyfødt sokker og en god å myk flisdress til bruk de første ukene, mer klær blir ikke kjøpt før tidligst etter OUL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal akkurat til å flytte i nytt hus, så her blir nok tiden brukt mest til å se på kjøkken innredninger og planlegging av pakking. Huff.. jeg som alltid har tenkt at vi ikke eier så mye.. halleluja hvor mange kasser er det egentlig mulig å fylle opp??

 

Jeg er sånn typisk selvstendig og kontroll frik, så få litt noia når jeg plutselig kun kan pakke og ikke bære noe som helst. Jeg har heldigvis hjelpende foreldre som hjelper mannen med bæring.

 

Gleder meg veldig til vi er innflyttet i nov/des og jeg kan beygnne å fokusere på den lille. Spørs om det blir noen julegaver til familien i år, mulig det kun blir shopping av ting til den lille :) Så får heller mannen fikse gavekort til alle fra Elkjøp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :) har dere noen tips til hva jeg kan gjøre mot plutselig hodepine? Var litt plaget i begynnelsen, men tatt seg opp igjen nå.. :( la meg tidlig i går -tok tom to paracet,står opp i dag og d murrer fortsatt... nå er d ikke helt krise,men ser helst at den forsvinner :) forresten bare 5 dager til ul nå! Woho!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med flytting K&K ;)

 

Nei.. hodepine er noe herk!!:(.. jeg og har det i perioder.. om kvelden tar jeg to paracet men det er like gale når jeg våkner. .

 

Hurra.. 5 dager til UL ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :) har dere noen tips til hva jeg kan gjøre mot plutselig hodepine? Var litt plaget i begynnelsen, men tatt seg opp igjen nå.. :( la meg tidlig i går -tok tom to paracet,står opp i dag og d murrer fortsatt... nå er d ikke helt krise,men ser helst at den forsvinner :) forresten bare 5 dager til ul nå! Woho!!

Jeg tørr ikke ta smertestillende, så jeg har funnet ut at masse frisk luft og masse vann hjelper. Da forsvinner det i allefall for noen timer. Håper hodepinen forsvinner snart! Og lykke til på ul  :) Jeg må vente en måned til, jeg  :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Har drukket myyyye vann i dag, såmt vært flinkere til å spise mer regelmessig. Det resulterte i en konsert-opplevelse som var knallbra!!! :)

Så d gjalp tydeligvis å ta d litt mer rolig ,pluss mat og drikke. Paracet tar jeg også ved behov, det er ikke noe streds sier legen :) natta alle fine mødre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som snart skal på ul, har dere termin tidlig i mars? Jeg har helt i slutten og ikke ul før i slutten av okt, altså uke 18 for min del. Er det seint eller vanlig?  :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal også i uke 18. Har termnin 28.02 og skal på UL på fredag :)

 

Jeg sliter også litt med hodepine innimellom, men har ennå ikke tatt paracet. Jeg liker ikek å ta det til vanlig heller, så spesielt ikke nr jeg er gravid. Og jordmor har sagt til meg at hvis jeg klarer å la vær, så er det det beste. Og hvis det fremdeles er det når man våkner så synes jeg hvertfall ikke det er verdt det :) Men ja, de sier at det skal gå greit med paracet...

 

Vi har vært på hyttetur i helgen, veldig koselig, vi var 20 stk :) Men nå var det godt å komme hjem i sofaen. Nå kan vi glede oss til fredag da vi får termindato og får se at alt er bra med lille sprellebaby :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Helt normalt hellie ;)

 

Mange som gleder seg til fredag ;-) blir SÅ spennende. Lurer fælt på om termindato er riktig satt til 01.03.14 av legen. Jeg tror og håper at hun kan fortelle oss kjønn og! Kjipt at meg og deg skal akkurat samtidig MissAlma, elles kunne dene ene bare fortalt den andre hva det blir! Haha. Alt var jo så likt!! Hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oul 21.oktober her også :-) Er da 19+3. På UL i uke 12 var jordmor 80% sikker på gutt, så det blir gøy å se om teorien stemmer. Er veldig klar for å begynne å ordne sånn smått til den lille, men har satt det på vent for meg selv fram til Oul. Er sikkert litt ekstra stas når det er førstemann, men samtidig så trenger vi absolutt alt, så føler at det må litt planlegging til. Ingen vi kan arve av heller, da alle enten har solgt unna eller har såpass små barn selv. Blir en del utgifter, så tenker å være flink til å følge med på salg/tilbud framover.

Tips meg veldig gjerne forresten, da blir jeg glad :-)

 

Jeg er heller ikke på Facebook. Tror dette holder for meg :-) Er innom av og til, men legger ikke alltid igjen spor etter meg. Synes likevel det er stas å følge dere andre, føler at vi er litt sammen om dette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det OUL 15.oktober og da er jeg 20+1, har jo allerede hatt 3ul så har sett den lille noen ganger. Men blir stas å se den igjen også gleder vi oss veldig til å forhåpentligvis få vite om det er gutt eller jente. Guttene mine og pappan håper på jente, jeg er litt mer delt.

 

Også må jeg bare fortelle noe morsomt, i dag tidlig når vi hørte på hjertelyden med doppleren så hørte vi at den lille rørte på seg. Sparket/slo litt mot der doppleren var også hørte vi at den flyttet på seg. Veldig morsomt for pappan og storebrødrene som ikke kjenner de små dunkene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk oss en herlig overraskelse i kveld, lå på sofaen og slappet av etter en hektisk dag, så kjente både jeg og mannen tydelig bevegelse i magen. Utrolig spennende! Er i dag 17+0 så hadde absolutt ikke forventet å kjenne noe så tidlig, men tydligvis noen som er i full aktivitet i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også ul 21.10. Er da 18+6. Har allerede vært på to ul grunnet veldig usikker termin, men blir allikevel spennende å hilse på mini igjen:) Har ingen symptomer på at jeg er gravid, og med travle dager som gjør at vi ikke tenker så mye på graviditeten er det greit å få bekreftet at det faktisk er en liten baby der. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...