Gå til innhold

marsbaby 2014 ;)


beibilykke

Anbefalte innlegg

Hei damer ;)

 

Har nettopp vært hos kiropraktor! Deilig! Håper på litt bedring! Kl 11 er det legetime.. gruer meg litt. Skal spørre om svangerskapspenger... vet ikke hva legen kommer til å syns om det.. hu er jo litt surmaga av seg :P.

 

Ellers gleder jeg meg helt vilt til oul 27 sept!! Bare 21 dager til ;) eoohoo.. magen er et faktum for fult. Nå har jeg mage fra før da :/. Men men. Nå kan jeg blåse den ut med god samvittighet da ;-) hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vintervarme : 29år, Oslo. Termin 26.02.2014. Spent 1.gangsfødende :-)
Brrrr: 35 år, Bergen. Termin 26.02.2014. Venter nr 2
Miss Alma: 31 år fra Bergen. Termin: 28.2.2014. Venter sprellebaby nummer 1
Mietutto: 23 år fra Bergen. Termin 01.03.2014. Venter fantunge nr 1
Beibi2010:) : 32 år. Termin 01.03.2014.. Alle gode ting er 3:)
Beibilykke:25 år .termin 01.03.2014 venter nr 2

RetroMamma, 29 år, Termin 04.03.2014, med førstemann :)

En til, please. 38 og venter barn nummer fire. Termin 04.03.2014.
Sobra, 38 år, Bergen, venter barn nummer 4. Termin 04.03.2014
K&K <3: 30 år, Sogn og Fjordane. Termin 04.03.2014.
Snart 3 barnsmor!: 32 år. Termin 05.03.2014. Venter apekatt nr.3
Verbena 28år, Trondheim. Termin 06.03.2014
Juni-2011, 29 år, trøndelag, termin 08.03.2014, venter skjønnhet nr 2!

Vårbaby21, 21 år, Sør-Trøndelag, termin 16.03.2014, venter førstemann  :)
Miss84, 29 år, Trøndelag, termin 18.03.2014, gleder oss til å hilse på vår første :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14+4 i dag, går ut fra UL-termin da det er en forskjell på 11 dager fra menstermin. Hadde så mange småblødninger at vi er usikre. Har begynt å få litt mage, lagt på meg 3 kg, men det må nesten være i puppene mesteparten  :rolleyes:  Har lite symptomer, men en gruelig hodepine og kontinuerlig forstoppelse!  :wacko:  Går til akupunktør, håper på bedring! Har så smått begynt å handle inn litt klær/utstyr, følger med på salg og kampanjer, blir jo ruinert hvis ikke  :P  Flere som har begynt shoppingen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte vårt første sett i går. Fra h&m med ugle på.body, bukse og lue ;) tror det blir gutt ;) vi har jo mye fra før. Dette er nr 2. Men nr 1 er jente da. Men så får søstra mi 3 mnd før oss og jeg har mange å arve klær fra alt ;) så yror det blir lite innkjøp. Ny vogn må vi ha grunnet minibil.men har alt bestemt vogn.så blir å bestille den om en stund ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken vogn blir det på dere, beibilykke?

 

brrr: Så du skal ikke være med oss andre på KK den 27. september? Hehe, virker som mange herfra skal det :)

 

Synes det er så rart og koselig på en gang å ha mage. Man føler seg ganske unik og spesiell (på en god måte), det gjør hvertfall jeg :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissAlma : her blir det en bumbleride indie :) virker som en fantastisk vogn ;) bare synd de ikke selger den i noen butikker så jeg får sett og prøvd den.den er fra usa.har den kun i nettbutikk. Men min far skal til usa så han skal kjøpe med for meg derfra ;)

 

Tenkt noe på vogn du da;)? Er jo et hav å velge i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den så jo veldig fin ut :) Ligner den litt på mountain buggy? Vi har såvidt begynt å se, men jeg heller mot enten mountain buggy eller emmaljunga city cross. Men liker å kunne snu sportsdelen begge veier, og det kan man vel ikke med MB.. Så sånn inni meg tror jeg at jeg allerede har bestemt meg for emmaljungaen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss Alma: 31 år fra Bergen. Termin: 28.2.2014. Venter sprellebaby nummer 1 :D

Mietutto: 23 år fra Bergen. Termin 01.03.2014. Venter fantunge nr 1 :D

Vintervarme : 29år, Oslo. Termin 23.02.2014. Spent 1.gangsfødende :-)

Lykkelin: 24år, halden. Termin 21.03.2014. Venter nr 2 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så jo veldig fin ut :) Ligner den litt på mountain buggy? Vi har såvidt begynt å se, men jeg heller mot enten mountain buggy eller emmaljunga city cross. Men liker å kunne snu sportsdelen begge veier, og det kan man vel ikke med MB.. Så sånn inni meg tror jeg at jeg allerede har bestemt meg for emmaljungaen ;)

Da vil jeg anbefale deg å ta en titt på koelstra.com ;) kjempe fin vogn. Kan snues begge veier. Kommer til å velge den om ikke det går med bumbleride ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintervarme : 29år, Oslo. Termin 26.02.2014. Spent 1.gangsfødende :-)

Brrrr: 35 år, Bergen. Termin 26.02.2014. Venter nr 2

Miss Alma: 31 år fra Bergen. Termin: 28.2.2014. Venter sprellebaby nummer 1

Mietutto: 23 år fra Bergen. Termin 01.03.2014. Venter fantunge nr 1

Beibi2010:) : 32 år. Termin 01.03.2014.. Alle gode ting er 3:)

Beibilykke:25 år .termin 01.03.2014 venter nr 2

RetroMamma, 29 år, Termin 04.03.2014, med førstemann :)

En til, please. 38 og venter barn nummer fire. Termin 04.03.2014.

Sobra, 38 år, Bergen, venter barn nummer 4. Termin 04.03.2014

K&K <3: 30 år, Sogn og Fjordane. Termin 04.03.2014.

Snart 3 barnsmor!: 32 år. Termin 05.03.2014. Venter apekatt nr.3

Verbena 28år, Trondheim. Termin 06.03.2014

Juni-2011, 29 år, trøndelag, termin 08.03.2014, venter skjønnhet nr 2!

Vårbaby21, 21 år, Sør-Trøndelag, termin 16.03.2014, venter førstemann :)

Miss84, 29 år, Trøndelag, termin 18.03.2014, gleder oss til å hilse på vår første :-)

Ekenna, 23 år, Karmøy, termin 15.03.14, venter tvillinger, så blir vel februarbabyer :-)

Hei ... Er 12+0 i morgen .. Ny ultralyd denne uka ... Blir ganske ofte det med tvillinger ... Flere med tvillinger her ?

Ja, vi skal også ha tvillinger! Får spørre som jordmoren spurte oss, har dere klart det selv? Hehe :-) Endret av Ekenna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Så moro med et tvillingpar til .. Mine er ivf... Blir februar på meg også.. Skal ikke gå lengre enn til uke 38....

 

Hvordan er formen din ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintervarme : 29år, Oslo. Termin 26.02.2014. Spent 1.gangsfødende :-)
Brrrr: 35 år, Bergen. Termin 26.02.2014. Venter nr 2
Miss Alma: 31 år fra Bergen. Termin: 28.2.2014. Venter sprellebaby nummer 1
Mietutto: 23 år fra Bergen. Termin 01.03.2014. Venter fantunge nr 1
Beibi2010:) : 32 år. Termin 01.03.2014.. Alle gode ting er 3:)
Beibilykke:25 år .termin 01.03.2014 venter nr 2
RetroMamma, 29 år, Termin 04.03.2014, med førstemann :)
En til, please. 38 og venter barn nummer fire. Termin 04.03.2014.
Sobra, 38 år, Bergen, venter barn nummer 4. Termin 04.03.2014
K&K <3: 30 år, Sogn og Fjordane. Termin 04.03.2014.
Snart 3 barnsmor!: 32 år. Termin 05.03.2014. Venter apekatt nr.3
Verbena 28år, Trondheim. Termin 06.03.2014
Juni-2011, 29 år, trøndelag, termin 08.03.2014, venter skjønnhet nr 2!
Vårbaby21, 21 år, Sør-Trøndelag, termin 16.03.2014, venter førstemann :)
Miss84, 29 år, Trøndelag, termin 18.03.2014, gleder oss til å hilse på vår første :-)

Karingod, 37 år, Skedsmo. Termin 19.03.14. Venter klump nr. 3 :-)
Ekenna, 23 år, Karmøy, termin 15.03.14, venter tvillinger, så blir vel februarbabyer :-)

Endret av Karingod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå spør jeg kanskje dumt, men hva mener du med ivf? :-) formen min er superduper! Det eneste jeg kan klage på er vond nakke/rygg og litt riving i magen, som egentlig er ingenting. Har hørt om så mange tvillinggravide som sliter med voldsom kvalme osv. Hvordan er det med deg da? Driver og kikker litt på barnevogner for tiden, men syntes det er vanskelig å velge. Har jo ingen erfaringer med noe! Har dere funnet ut hvilken vogn dere skal ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei .. Ivf er prøverørsmetoden ... :-)... Så deilig at formen din er bra ., jeg er omtrent sengeliggende grunnet ulike plager .. Det er veldig kjipt.. Og jo mer jeg ligger jo mer redusert blir jeg jo :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så slitsomt! Har det vært slik hele veien? :-/ Til nå har formen vært bra, så jeg håper det fortsetter slik en stund til! :-) Jeg tror jeg kan takke kostholdet mitt for at kvalmen holder seg borte. Ah, prøverørsmetode jja. Vi hadde ikke akkurat planer om å få barn med det første. Men slik ble det da. Og da ultralyden viste tvillinger, fikk vi oss enda et sjokk! :-) Men to hyggelige overraskelser var det da, uansett ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, det er fire måneder i dag!! :)

Jeg har syntes det har vært litt vnskelig å være gravid, men nå kjenner jeg jeg begynner å slappe av og glede meg.

håper dere alle begynner å bli i bedre form, og får nyte graviditeten også.

tre uker til ul, noe jeg gleder meg til!!

i går bestilte vi mange gratispakker, som jeg er spent på altså! Blir rart å få slikt i hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er d noen som har vært plaget meg angst tidligere? Jeg har hatt panikkangst, blitt ferdig med det, men kjenner liksom litt på dnå om dagen...

 

Jepp jeg har vært plaget med det sanne før også men er kvitt det.

Pass på at du får nok hvile og ikke sliter deg ut. Da kjenner hvertfall jeg at det kan snike seg litt innpå. Håper og tror det går bra med deg, og at det forsvinner fort igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble plutselig litt plaget av det. Tror det var enkelt episoder som gjorde det og mye stress.men utrolig nok etter snuppa ble født for snart 4 år siden har jeg aldri hatt det samme.;-) hehe.. hun er nok definitivt meningen med livet for min del! Var visst født til å bli mor ;) hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk d sånn plutselig, og tok et par trr år og riste d av meg. Har aldri tatt medisiner heldigvis,så slipper jeg å avvenne meg det iallefall! :)

har egentlig også trua på at dette er et blafr , er jo ikke i nærheten av sånn d var før. Sikkert som du skrev der oppe, når d er mye på tapetet. :) var hos legen i går (verdens beste) og nevnte d...da sa han at han ikke tenkte å gjøre noe med d,fordi hqn visste d kom til å gå over :) faktisk d jeg behøvde å høre :) d skal sies han har kjent meg i åtte år og hjulpet meg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...