Gå til innhold

marsbaby 2014 ;)


beibilykke

Anbefalte innlegg

Hehehe, skjønner den :) Det var det som var min frykt også at jeg skulle bli satt tilbake, men tvert imot :) Og det er jeg glad for. Føler de få dagene har mye å si på en evt overtid ;)

 

Jeg er så glad og fornøyd om dagen, det er stas å være gravid asså! :D

Helt enig :) helt fantastisk følelse å være gravid :D

Heldi du som ble satt frem og ikke tilbake ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har skal ikke på ul før 18 oktober. Gleder meg masse. Tror vi får jente da vi har jente fra før. Ellers kjente jeg liv ved ca uke 12, og kjenner det helt sikkert nå, er 15+3. Jordmor lurte litt på om jeg var lengre på vei på første kontroll. Men det får tiden vise ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i hele dag kjent periodevis smerter mot ryggraden, på høyre side. Kan dette være bekkenløsning? Er ikke det fryktelig tidlig i så fall, jeg er 18+1 i dag.

Eller kan det være at KK jr. tar helt av og sparker intenst i ryggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke frykteli tidli sånnsett... alt går på hvordan du selv har ryggen din når du beveger deg, og så begynner du jo å få et tyngdepunkt... ta å hør med jordmor eller lege kanskje? Om ikke andre her har et bedre svar enn meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner og litt til det. Kjenner det igjen fra forrige svangerskap. Da var det sånn at jeg følte meg veldig sliten i korsryggen og "vondt i rompa" som jeg kalte det. Verking ut mot hoftene. Holdt seg relativt stabilt smertemessig gjennom svangerskapet. Fikk det vel sånn ca halvveis. Synes det var fantastisk med varmeflaske på ryggen når jeg la meg om kvelden.

 

Har det på samme måte nå. Denne gangen startet det der hvor det sluttet sist, og jeg har kjent det lenge. Merker og at det gjør vondt over tissen på en måte, og stråler nedover på innsiden av lårene. Skap legge meg med varmeflaske i kveld. Deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyd overstått med glans og jeg venter..tattaaa, en datter! Kanskje en liten Ragnhild? Jeg er så lykkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis en til ;) så stas!!!

 

 

Våre jenter i magen var jo så og si identiske på målene mietutto. Det var morsomt!!;)

 

Her er formen litt på nedhell.. i går kveld når jeg var ute å gikk fikk keg mye smerter i underlivet kan man si. Kjennes ut som noen kniver som stikkes inn i veggene der inni.vet sannelig ikke hvordan best beskrive det. Men for hvert steg jeg tar er det som en knivskarp smerte brer seg inn og opp "der". Så i dag kom jeg meg omsider på jobb og klarer knapt å gå. Så jeg ble sendt hjem fra jobb og har ringt legen. Må visst ringe igjen i morgen for å se om jeg får time.. :/.. blæææ...

 

Håper dere andre har det smashing ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis en til ;) så stas!!!

 

 

Våre jenter i magen var jo så og si identiske på målene mietutto. Det var morsomt!!;)

 

Her er formen litt på nedhell.. i går kveldnderlivet kan man si. Kjennes ut som noen kniver som stikkes inn i veggene der inni.vet sannelig ikke hvordan best beskrive det. Men for hvert steg jeg tar er det som en knivskarp smerte brer seg inn og opp "der". Så i dag kom jeg meg omsider på jobb og klarer knapt å gå. Så jeg ble sendt hjem fra jobb og har ringt legen. Må visst ringe igjen i morgen for å se om jeg får time.. :/.. blæææ...

 

Håper dere andre har det smashing ;)

Hehe, ja det var morsomt hvor likt det faktisk var ;)

Off, håper de smertene går over!! Bestevenninnen min har hatt det slik ganske lenge nå, skikkelige smertegreier oppi huttiheita, legen hennes mente det var bekkenløsning, men hun følte der ikke var det... heldigvis har hun bare en uke igjen :)

Håper ikke det er noe bekkenløsning for din del!! :)

 

Her er det ingen auer ute og går, men føler jeg går som en vaggende gås innimellom, føler meg liksom litt tung :P

 

Veeeldi spent på hvordan dette går videre, nå når jeg føler meg så bra utenom at jeg er trøtt.. :) kjemper litt mot arbeidsplassen som lager sine egne lover og regler, så må holde meg oppegående så lenge jeg er i sak mot dem :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med jente, En til!

Hva er det du har fra før?

 

Så kjipt at du skal få "nok en" plage beibilykke :( Håper det er borbigående :)

 

Jeg har det fremdeles helt fint (*bankibordet*) jeg jogger og går turer og fungerer stort sett som normalt :) HÅPER det fortsetter sånn hele veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det ;) håper det går over fort ja! Så får vi se hva heksen sier om jeg får time hos henne i morgen!

 

Mie- ska med jobben?:S pga du er gravid..?:/. Huff det må være lite kjekt!! Håper det ordner seg!

 

Miss- skulle ønske jeg var så oppegående som deg! Nyyt hvert sekund;) lov meg det! Hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det ;) håper det går over fort ja! Så får vi se hva heksen sier om jeg får time hos henne i morgen!

 

Mie- ska med jobben?:S pga du er gravid..?:/. Huff det må være lite kjekt!! Håper det ordner seg!

 

Miss- skulle ønske jeg var så oppegående som deg! Nyyt hvert sekund;) lov meg det! Hihi..

Jobben sa opp 60% av min 100% stilling i vår pga økonomi, og når de gjør slik så har jeg førsterett på ledige stillinger der i et år, og så har de forbigått meg i en ansettelse da det ble en ledi stilling, noe de ikke har lov til, så nå har fagfoebundet krevd at de gir meg full stilling innen 15. Okt, og om de ikke gjør det så regner jeg med at fagforbundet går til sak mot de... spennende, men stressende... :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oiii!!! Ja..

 

masse lykke til hvertfall! Er jo helt sløkket at de har forbi gått deg da.. hva tenker de med liksom.. nei, fy skam dem!!lykke til innen 15 oktober da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oiii!!! Ja..

 

masse lykke til hvertfall! Er jo helt sløkket at de har forbi gått deg da.. hva tenker de med liksom.. nei, fy skam dem!!lykke til innen 15 oktober da.

Ja, er ganske sløkket... men ordner seg for snille jenter sier de ;)

Takk for det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med jente, En til!

Hva er det du har fra før?

 

Så kjipt at du skal få "nok en" plage beibilykke :( Håper det er borbigående :)

 

Jeg har det fremdeles helt fint (*bankibordet*) jeg jogger og går turer og fungerer stort sett som normalt :) HÅPER det fortsetter sånn hele veien :)

Wow, spreka! Her går de mer i turer, går mye ute hver dag..eller "går"...her er faktisk vaggingen allerede i anmarsj .

 

Med jente på vei får jeg faktisk TO av hver :D

 

Huff, så kjipt med jobbtrøbbel Mietutto. Synd at du skal slite med slikt nå i rugetiden. Måtte fagforbundet gi enkelte et skikkelig spark bak!

 

Kjenner små innvendige dunk daglig nå..smelt :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Grattis med jente, En til!

Hva er det du har fra før?

 

Så kjipt at du skal få "nok en" plage beibilykke :( Håper det er borbigående :)

 

Jeg har det fremdeles helt fint (*bankibordet*) jeg jogger og går turer og fungerer stort sett som normalt :) HÅPER det fortsetter sånn hele veien :)

Wow, spreka! Her går de mer i turer, går mye ute hver dag..eller "går"...her er faktisk vaggingen allerede i anmarsj .

 

Med jente på vei får jeg faktisk TO av hver :D

 

Huff, så kjipt med jobbtrøbbel Mietutto. Synd at du skal slite med slikt nå i rugetiden. Måtte fagforbundet gi enkelte et skikkelig spark bak!

 

Kjenner små innvendige dunk daglig nå..smelt :wub:

Er grådi kjipt, men har en god følelse med hjelp i fra fagforbundet :) så når jeg ikke er på jobb så bare nyter jeg å ikke være dårli lenger og tenke på den lille fantejenten i magen min :D

 

Fikk høre fra min far i går at jeg går som en gammel dame :P tror det må være de gangene jeg føler meg tung at det kan oppfattes slik...

 

Misunner deg å kjenne de små dultene daglig :D kjenner ikke så mye i disse dager, men vet at hun har det bra ;) fikk tre spark fra henne her for et par dager siden etter at jeg ristet i henne :P hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååårh, damer... ser dere på fødestuen på FEM?? Jeg følger med daglig, og nå var det ei som fikk tvillinger som adopterte dem vekk... kjente det stakk i hjertet mitt... selv om jeg "bare" er rett over 4mnd på vei, så hadde jeg aldri klart å gi fra meg min lille skatt ♥

Måtte bare få det ut i mitt hormonfylte øyeblikk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå skal jeg ikke skryte på meg all verdens, En til ;) Jeg jogger litt, men det er mye tyngre enn før, og gå kanskje flere turer enn joggeturer. Men prøver  få til hvertfall 2-3 joggeturer i uken..

Men herlighet som jeg merker det i motbakker, jeg rett og slett klarer ikke gå fort i bakker lenger :P Mister heeelet farten og føler meg som en hval på land oppver :P hihi

 

Mietutto, håper det ordner seg med jobben. Det der er ikke noe kult. Utrolig dårilg av arbeidsgiver. Håper ikke dere blir "uvenner" og sånn, da er det jo ikke noe kjekt å jobbe der lenger...

 

En til , så heldig du er som kjenner liv hver dag. Jeg kjenner ingenting enn (så vidt jeg vet i hvertfall). Men det kommer vel etter hvert. I tillegg har jeg foranliggende morkake, så de fremre sparkene vil jeg vel ikke kjenne på en god stund..

 

Ellers er det jo strålende sol i Bergen i dag OGSÅ :D Så nå skal jeg spise opp havregrøten min, jobbet litt med oppgaven min og sååå skal jeg ut og løpe litt i finværet :wub:  Ha en strålende dag dere herligheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer ikke til å bli uvenner, ikke fra min side hvertfall :) er helt sløvt av arbeidsgiver, men jeg vet mine rettigheter, og vil ikke gi meg før jeg har full stilling igjen :)

 

Herli å nyte det fiiine været vi har :D litt kaldt, men så lenge solen skinner er det veldi bra :D

 

Ha en strålende dag du og missA og dere andre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissAlma, du kan glede det til de små sprellene. Bare synd du må vente litt lenger enn oss andre på grunn av morkakeplasseringen. Her ligger den opp på bakre vegg, så det er fritt fram for små pipestilker :wub:   Men før du aner kommer det til å bli livat i magehuset hos deg også.  Tror jeg lar meg inspirere  av deg og starter treningen jeg også. Mannen kjøper yogamatte til meg i dag, så her skal "whale to be" tøyes  og strekkes!

 

Har ikke kanal FEM, men har fulgt med på Hjelp vi skal føde. Føler meg litt masochistisk i det jeg bivåner hyl og smerte...urk, begynner så smått å gå opp for meg at jeg faktisk skal gjøre dette en gang til. Selv om jeg har hatt raske fine fødsler, så kan jeg ikke akkurat si at jeg gleeeeder meg.

 

Nyyyter solfylte høstdager, og håper alle her får en deilig dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kanal FEM, men jeg "tør" ikke se på sånt. Har sett et par ganger og satt igjen like vettskremt hver gang :P Hehe, så jeg tror det er best jeg holder meg unna ;)

 

Takk En til, jeg gleder meg til spark. Men forstod det sånn at dersom han sparker på sidene så vil jeg kunne kjenne det, men vet ikke hvor vanlig det er... Får vente i spenning :)

Jeg burde absolutt bli bedre på å trene litt yoga el.l. i tillegg til joggingen. Ihvertfall litt mer øvelser for rygg og bekken. Det er jeg ikke flink...

 

Høsten er en nydelig tid, spesielt med dette fine været. Alle de nydelige høstfargene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååårh, damer... ser dere på fødestuen på FEM?? Jeg følger med daglig, og nå var det ei som fikk tvillinger som adopterte dem vekk... kjente det stakk i hjertet mitt... selv om jeg "bare" er rett over 4mnd på vei, så hadde jeg aldri klart å gi fra meg min lille skatt ♥

Måtte bare få det ut i mitt hormonfylte øyeblikk ;)

 

Må bare fortelle dette jeg mietutto. Sønnen min (4.klasse, altså 9år gammel) har ei jente i klassen sin som ELSKER fødestuen på FEM. Det er totalt krise i heimen om hun ikke får sett det hver dag og om hun ikke er hjemme så MÅ det settes på opptak. Når hun virkelig skal kose seg så ser hun på det programmet.

Vi har mye med denne familien å gjøre og alle er fult klar over at min kjære samboer er mildt sagt dårlig når det kommer til blod osv (han besvimer om han tar blodprøver blandt annet). Så når vi fortalte at jeg er gravid så var denne 9år gamle jenta veldig kjapt ute med å si at om jeg trengte noen til å være med på fødselen så stiller hun opp! 

 

Jeg tror nok at denne jenta ender som sykepleier eller kanskje helst jordmor når hun blir voksen  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi verbena. For en søt historie ;) høres ut som ei artig jente det der!;)

 

Her er det ikke mye nytt å fortelle egentlig.. venter og på spark for såklart som missA så er morkaka mi foran.. :P..

 

Solen skinner og deilig er det. Her blir det husvask for full vigør. Minsten er i bhg og blir henta av besten som tar henne med til øya si helt til søndag! Mannen har eksamen i morgen og resten av helgen skal vi slappe totalt av å være mann og kone;) thiih men kjenner jeg savber snuppa allerede!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ikke mye nytt å fortelle egentlig.. venter og på spark for såklart som missA så er morkaka mi foran.. :P..

 

 

Hehehe, jeg må bare le... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Åååårh, damer... ser dere på fødestuen på FEM?? Jeg følger med daglig, og nå var det ei som fikk tvillinger som adopterte dem vekk... kjente det stakk i hjertet mitt... selv om jeg "bare" er rett over 4mnd på vei, så hadde jeg aldri klart å gi fra meg min lille skatt ♥

Måtte bare få det ut i mitt hormonfylte øyeblikk ;)

Må bare fortelle dette jeg mietutto. Sønnen min (4.klasse, altså 9år gammel) har ei jente i klassen sin som ELSKER fødestuen på FEM. Det er totalt krise i heimen om hun ikke får sett det hver dag og om hun ikke er hjemme så MÅ det settes på opptak. Når hun virkelig skal kose seg så ser hun på det programmet.

Vi har mye med denne familien å gjøre og alle er fult klar over at min kjære samboer er mildt sagt dårlig når det kommer til blod osv (han besvimer om han tar blodprøver blandt annet). Så når vi fortalte at jeg er gravid så var denne 9år gamle jenta veldig kjapt ute med å si at om jeg trengte noen til å være med på fødselen så stiller hun opp!

 

Jeg tror nok at denne jenta ender som sykepleier eller kanskje helst jordmor når hun blir voksen ;)

Haha, så skjønt :D kjekt med slike gullkorn fra den yngre generasjonen ;)

 

Jeg har til og med fått med min mann til å se på det, litt kjekt, for han kommer med spm underveis i programmet... jeg har ikke alltid svarene siden jeg aldri har vært gjennom dette før, men det viser jo at han er intr i det som skal skje :)

 

Hadde en jente (4år) i barnehagen som spurte meg etter jeg hadde vært på oul om hvordan jeg fikk hull i magen :P så da måtte jeg prøve å forklare hvordan en ul fungerer :P hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...