Gå til innhold

marsbaby 2014 ;)


beibilykke

Anbefalte innlegg

Herregud... Har hatt en utrolig dag! Kjærest fløy opp i går kveld for å være med på ultralyd på ahus idag.. Det var fantastisk, jeg begynte selvsagt å grine (litt lettrørt for tiden ja...) da den lille babyen dukket opp på skjermen. Den var så fin! Og veldig turbo, helt i hundre der inne! Kjærest har to jenter fra før, jeg har to gutter, så vi var veldig spente.. og vi får en sønn... :)

 

Jeg er så glad og lettet for at alt er bra, jeg har vært dødsbekymret siden han ble unnfanget mens jeg hadde spiral... Pluss at vi ikke akkurat er unge lenger heller.. Nå har kjærest reist igjen, og jeg sitter å kikker på bildene.. <3 Life is good <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen venterispenning91 ;) så kjekt! Gratulerer med baby! Har du vært på oul? Vet du kjønn?;)

 

Missalma: jada. Masse liv hver dag. I skrivende stund er det full fest i magehuset ;) men ikke noe utenpå tror jeg ;).. er 21+3 i dag. Har jo litt magefett så forventer ikke noe enda egentlig. Sjekket dagbok fra sist. Da kjente mannen det utenpå ved ca 6 mnd.jeg en del før.da var jeg mye tynnere enn nå.. :P.. vet ikke om det gar mye å si jeg. Hehe..

 

Gratulerer med UL erdbeer ;) så koselig med en gutt da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begynte dere å kjenne spark utenpå magen? Er 20+ nå og har kjent en veldig aktiv krabat i mange uker, men ingenting utenpå enda. Det blir gøy :-)

Vi har forresten vært på OUL, men mageboeren var så aktiv at vi må inn på ny sjekk ;-) Alt så bra ut, men jordmor hadde store problemer med å få tatt målene sine.

Hvordan er det med søvn på dere? Sover utrolig dårlig for tiden. Aktiv krabat og vanskelig å finne god stilling, i mellom tissinga..

Er 21+3 og har ikke kjent noe uten på.men har morkaken foran så da må baby sparke på sidene i såfall.. hehe .. men det kommer vel snart som den blir større og sterkere ;-)

 

Soving går greit.men har nå begynt å våkne litt i løp et av natten. 2 ganger i natt.sover lett. Sover på mage/side med ammepute mellom bena. Det er en god stilling ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begynte dere å kjenne spark utenpå magen? Er 20+ nå og har kjent en veldig aktiv krabat i mange uker, men ingenting utenpå enda. Det blir gøy :-)

Vi har forresten vært på OUL, men mageboeren var så aktiv at vi må inn på ny sjekk ;-) Alt så bra ut, men jordmor hadde store problemer med å få tatt målene sine.

Hvordan er det med søvn på dere? Sover utrolig dårlig for tiden. Aktiv krabat og vanskelig å finne god stilling, i mellom tissinga..

Her kjente sambo første spark 20+4. Det var en artig opplevelse ;) En uke etterpå kjente han flere spark etter hverandre. Ble vel bare sterkere og sterkere. Jeg har også morkaken foran, men nå kjenner jeg det meste, men det er sterkest over, under og på sidene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Missalma: jada. Masse liv hver dag. I skrivende stund er det full fest i magehuset ;) men ikke noe utenpå tror jeg ;).. er 21+3 i dag. Har jo litt magefett så forventer ikke noe enda egentlig. Sjekket dagbok fra sist. Da kjente mannen det utenpå ved ca 6 mnd.jeg en del før.da var jeg mye tynnere enn nå.. :P.. vet ikke om det gar mye å si jeg. Hehe..

Ja det der er vel veldig individuelt. Sparkene er fremdeles svake utenpå, og jeg trodde ikke han skulle kjenne noe ennå, men jeg merket at han skvatt til de gangene jeg kjente spark, så det var tydelig at vi kjente det samme. Helt snålt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når begynte dere å kjenne spark utenpå magen? Er 20+ nå og har kjent en veldig aktiv krabat i mange uker, men ingenting utenpå enda. Det blir gøy :-)

Vi har forresten vært på OUL, men mageboeren var så aktiv at vi må inn på ny sjekk ;-) Alt så bra ut, men jordmor hadde store problemer med å få tatt målene sine.

Hvordan er det med søvn på dere? Sover utrolig dårlig for tiden. Aktiv krabat og vanskelig å finne god stilling, i mellom tissinga..

Her kjente vi, både samboeren min og jeg, spark utenpå litt ut i uke 17. Veldig fint å kjenne på hun som lever der inne :-) Hos meg ligger morkaken bak mot ryggen min, så kanskje derfor jeg kjenner så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, går inn i min 23 uke, et magisk delmål :)

 

Gratulerer med en liten gutt i magen, Erdbeer. Smelt.

 

Her er den en rolig liten jente som er på " bakern". Mannen har kjent spark såvidt utenpå en eneste gang : ) Skal til ny UL onsdag, så gleder meg en etterlengtet sniktitt. De skal sjekke morkakefunksjon og vekstestimering. Første time til jordmor om to uker også, gleder meg til det. Da er man liksom virkelig igang :) Tror også vi har bestemt oss for navnet. Det blir mest sannsynlig en liten Signe. Andre som har tenkt ut navn?

 

Håper du får bedre søvn etterhvert, Miss84..så du får noen gode uker før siste Tri gjør oss ViRKELIG store, runde og med konstant søvnmangel...men sikkert veldig glade fordet :D sover greit nå, selv om jeg må opp en gang hver natt for å gå på do, men skulle gjerne hatt en god pute mellom beina.

 

Ha en deilig helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, går inn i min 23 uke, et magisk delmål :)

 

Gratulerer med en liten gutt i magen, Erdbeer. Smelt.

 

Her er den en rolig liten jente som er på " bakern". Mannen har kjent spark såvidt utenpå en eneste gang : ) Skal til ny UL onsdag, så gleder meg en etterlengtet sniktitt. De skal sjekke morkakefunksjon og vekstestimering. Første time til jordmor om to uker også, gleder meg til det. Da er man liksom virkelig igang :) Tror også vi har bestemt oss for navnet. Det blir mest sannsynlig en liten Signe. Andre som har tenkt ut navn?

 

Håper du får bedre søvn etterhvert, Miss84..så du får noen gode uker før siste Tri gjør oss ViRKELIG store, runde og med konstant søvnmangel...men sikkert veldig glade fordet :D sover greit nå, selv om jeg må opp en gang hver natt for å gå på do, men skulle gjerne hatt en god pute mellom beina.

 

Ha en deilig helg alle sammen!

Kjekt at alt står bra til med deg ;-) kan tenke meg du gleder deg til ul ja. Skulle ønske en til jeg, men er ikke villig til å gå privat!!

 

Signe er kjempe fint ;) selv har jeg vært innpå Sigrid ;-) men jeg har jo da en mann som er totalt uinteressert i å diskutere navn nå. Og ingenting jeg kommer med er bra nok. . :P.. og kommende storesøster er mektig irritert over at lille baby ikke har fått navn ennå. Hun blir straks 4. Knis. Fikk den overhalingen i dag om at hvis ikke lillesøster fikk navn snart, så ble det en gutt og da skulle han hete Ponny... hmhm.. tjaa.. hun om det. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ligger den foran, så vi må vel bare smøre oss med tålmodighet :-)

 

 

Når begynte dere å kjenne spark utenpå magen? Er 20+ nå og har kjent en veldig aktiv krabat i mange uker, men ingenting utenpå enda. Det blir gøy :-)

Vi har forresten vært på OUL, men mageboeren var så aktiv at vi må inn på ny sjekk ;-) Alt så bra ut, men jordmor hadde store problemer med å få tatt målene sine.

Hvordan er det med søvn på dere? Sover utrolig dårlig for tiden. Aktiv krabat og vanskelig å finne god stilling, i mellom tissinga..

 

Her kjente vi, både samboeren min og jeg, spark utenpå litt ut i uke 17. Veldig fint å kjenne på hun som lever der inne :-) Hos meg ligger morkaken bak mot ryggen min, så kanskje derfor jeg kjenner så godt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :-) Har gått over til vanlig pute mellom beina, og synes det hjelper mye. Likevel noir det lite søvn med en aktiv baby og mye tissing. Minimum 3 ganger, men tror jeg ligger på rundt 5 turer hver natt! puh! Man får i hvertfall øvd seg på nattevåk ;-)

Signe er jo kjempe fint. Liker det veldig godt, men i min vennegjeng er det allerede godt brukt. Diskuterer navn her også, liker korte og enkle navn. Håper vi får se om det er jente eller gutt på neste UL, håper det blir litt enklere da.

Ellers er vi i gang med både innkjøp (førstemann, så trenger alt) og oppussing av det som skal bli barnerom. Spennende tid :-)

 

Hurra, går inn i min 23 uke, et magisk delmål :)

Gratulerer med en liten gutt i magen, Erdbeer. Smelt.

Her er den en rolig liten jente som er på " bakern". Mannen har kjent spark såvidt utenpå en eneste gang : ) Skal til ny UL onsdag, så gleder meg en etterlengtet sniktitt. De skal sjekke morkakefunksjon og vekstestimering. Første time til jordmor om to uker også, gleder meg til det. Da er man liksom virkelig igang :) Tror også vi har bestemt oss for navnet. Det blir mest sannsynlig en liten Signe. Andre som har tenkt ut navn?

Håper du får bedre søvn etterhvert, Miss84..så du får noen gode uker før siste Tri gjør oss ViRKELIG store, runde og med konstant søvnmangel...men sikkert veldig glade fordet :D sover greit nå, selv om jeg må opp en gang hver natt for å gå på do, men skulle gjerne hatt en god pute mellom beina.

Ha en deilig helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hærlig med engasjert storesøster :-)

 

 

Hurra, går inn i min 23 uke, et magisk delmål :)

Gratulerer med en liten gutt i magen, Erdbeer. Smelt.

Her er den en rolig liten jente som er på " bakern". Mannen har kjent spark såvidt utenpå en eneste gang : ) Skal til ny UL onsdag, så gleder meg en etterlengtet sniktitt. De skal sjekke morkakefunksjon og vekstestimering. Første time til jordmor om to uker også, gleder meg til det. Da er man liksom virkelig igang :) Tror også vi har bestemt oss for navnet. Det blir mest sannsynlig en liten Signe. Andre som har tenkt ut navn?

Håper du får bedre søvn etterhvert, Miss84..så du får noen gode uker før siste Tri gjør oss ViRKELIG store, runde og med konstant søvnmangel...men sikkert veldig glade fordet :D sover greit nå, selv om jeg må opp en gang hver natt for å gå på do, men skulle gjerne hatt en god pute mellom beina.

Ha en deilig helg alle sammen!

Kjekt at alt står bra til med deg ;-) kan tenke meg du gleder deg til ul ja. Skulle ønske en til jeg, men er ikke villig til å gå privat!!

Signe er kjempe fint ;) selv har jeg vært innpå Sigrid ;-) men jeg har jo da en mann som er totalt uinteressert i å diskutere navn nå. Og ingenting jeg kommer med er bra nok. . :P.. og kommende storesøster er mektig irritert over at lille baby ikke har fått navn ennå. Hun blir straks 4. Knis. Fikk den overhalingen i dag om at hvis ikke lillesøster fikk navn snart, så ble det en gutt og da skulle han hete Ponny... hmhm.. tjaa.. hun om det. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hurra, går inn i min 23 uke, et magisk delmål :)

Gratulerer med en liten gutt i magen, Erdbeer. Smelt.

Her er den en rolig liten jente som er på " bakern". Mannen har kjent spark såvidt utenpå en eneste gang : ) Skal til ny UL onsdag, så gleder meg en etterlengtet sniktitt. De skal sjekke morkakefunksjon og vekstestimering. Første time til jordmor om to uker også, gleder meg til det. Da er man liksom virkelig igang :) Tror også vi har bestemt oss for navnet. Det blir mest sannsynlig en liten Signe. Andre som har tenkt ut navn?

Håper du får bedre søvn etterhvert, Miss84..så du får noen gode uker før siste Tri gjør oss ViRKELIG store, runde og med konstant søvnmangel...men sikkert veldig glade fordet :D sover greit nå, selv om jeg må opp en gang hver natt for å gå på do, men skulle gjerne hatt en god pute mellom beina.

Ha en deilig helg alle sammen!

Kjekt at alt står bra til med deg ;-) kan tenke meg du gleder deg til ul ja. Skulle ønske en til jeg, men er ikke villig til å gå privat!!

Signe er kjempe fint ;) selv har jeg vært innpå Sigrid ;-) men jeg har jo da en mann som er totalt uinteressert i å diskutere navn nå. Og ingenting jeg kommer med er bra nok. . :P.. og kommende storesøster er mektig irritert over at lille baby ikke har fått navn ennå. Hun blir straks 4. Knis. Fikk den overhalingen i dag om at hvis ikke lillesøster fikk navn snart, så ble det en gutt og da skulle han hete Ponny... hmhm.. tjaa.. hun om det. Hehe.

Kan på det varmeste anbefale Sigrid. Har en Sigrid selv :) Signe er jo litt likt da, men pytt pytt. He he ...lo godt over navneforslagtet til storesøster. Her ble Molly Mus foreslått av kommende storebror.

 

Her har jeg fått skikkelig vondt under høyre ribbein. Leste at det er en vanlig plage, men trodde ikke det skulle komme så snart. Det er skikkelig ømt. Noen som kjenner på det samme? Og vet noe lurt man kan gjøre for å lindre?

 

Ha en fin søndag, Ladys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra, går inn i min 23 uke, et magisk delmål :)

Gratulerer med en liten gutt i magen, Erdbeer. Smelt.

Her er den en rolig liten jente som er på " bakern". Mannen har kjent spark såvidt utenpå en eneste gang : ) Skal til ny UL onsdag, så gleder meg en etterlengtet sniktitt. De skal sjekke morkakefunksjon og vekstestimering. Første time til jordmor om to uker også, gleder meg til det. Da er man liksom virkelig igang :) Tror også vi har bestemt oss for navnet. Det blir mest sannsynlig en liten Signe. Andre som har tenkt ut navn?

Håper du får bedre søvn etterhvert, Miss84..så du får noen gode uker før siste Tri gjør oss ViRKELIG store, runde og med konstant søvnmangel...men sikkert veldig glade fordet :D sover greit nå, selv om jeg må opp en gang hver natt for å gå på do, men skulle gjerne hatt en god pute mellom beina.

Ha en deilig helg alle sammen!

Hei, hvorfor skal de sjekke morkakefunksjon og vekstestimering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har ikke vært særlig aktiv her.

 

Ventet en 21 mars. Har vært på OUL, men skal tilbake da de ikke fikk sett alt de ønsket. Ellers har jeg begynt å få bekkenplager, trodde jeg, men legen mente det var nerver i bekkenområdet som ligger i klem. Har noen vært borti det før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hurra, går inn i min 23 uke, et magisk delmål :)

Gratulerer med en liten gutt i magen, Erdbeer. Smelt.

Her er den en rolig liten jente som er på " bakern". Mannen har kjent spark såvidt utenpå en eneste gang : ) Skal til ny UL onsdag, så gleder meg en etterlengtet sniktitt. De skal sjekke morkakefunksjon og vekstestimering. Første time til jordmor om to uker også, gleder meg til det. Da er man liksom virkelig igang :) Tror også vi har bestemt oss for navnet. Det blir mest sannsynlig en liten Signe. Andre som har tenkt ut navn?

Håper du får bedre søvn etterhvert, Miss84..så du får noen gode uker før siste Tri gjør oss ViRKELIG store, runde og med konstant søvnmangel...men sikkert veldig glade fordet :D sover greit nå, selv om jeg må opp en gang hver natt for å gå på do, men skulle gjerne hatt en god pute mellom beina.

Ha en deilig helg alle sammen!

Hei, hvorfor skal de sjekke morkakefunksjon og vekstestimering?

 

I sist svangerskap mistet jeg barnet i uke 14, og siden alt hadde sett helt fint ut på UL bare noen dager i forveien, mente gynekologen at det mest sannsynlig kunne ha vært på grunn av morkakesvikt. Dersom man har opplevd dette tidligere, er det en forhøyet risiko for at man opplever det igjen. Morkakens funksjon har ikke jordmor kompetanse på å sjekke på OUL, så derfor måtte jeg inn til en ekstra sjekk utført av lege.  Er ikke så veldig bekymret, risikoen er sikker veldig liten, men greit å få det sjekket så slipper jeg å bry tankene mer med det. Har jo satt seg som et lite sjokk siden sist gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temkte jeg skulle skrive litt. Gruppa vår hadde havnet så langt nede!! Nesten på side 2!!!!!!:P.

 

Vel, er vel kanskje ikke så mye å skrive. Dagene snegler seg sagte men sikkert videre. Kjenner jeg gleder meg til jul ;) ogda er vi jo og i tredje trimester :) woohoo!!!

 

Snuppa i magen er i storform inni magen, skal til jm på mandag. Det blir jo litt ok. Lenge siden sist jeg var på kontroll osv hos legen. Gruer meg litt til symfyse mål og vekt egentlig. Lurer på om jeg skal si at vekta passer jeg selv hjemme. Dem kan ikke tvinge deg til det. Men symfysen skal dem få ta.. Hehe.. Bare redd jeg skal sprenge skjemaet. En del magefett fra før, og med en enorm babymage så blir det MYE av det gode.. Knis. Men men. Sist var jenta vår 'kun' 3030, så jeg personlig er ikke redd for stort barn akkurat..

 

Ellers er jeg 50% sykemeldt, og det er jo veldig bra for bekkenet osv, kjenner det godt etter halv dag, så stillingsbrøken vil nok ikke øke utover svangerskapet.har min første private fysiotime om drøye tre uker! Ellers gåt det i bøy og tøy her hjemme ;)

 

Flere som var på barnashus i går å shoppet da?!;) jeg var på Nordås i Bergen. Var ville tilstander! Men jeg fikk det jeg skulle ha, så veldig fornøyd med det :)

 

Hvordan går det med dere andre?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært å kjøpt inn de første baby kledene i kveld, ble noen bodyer og strømpe bukser :)

Veldig kjekt å kjøpe inn litt små ting, men tenker jeg skal spare kose shoppingen litt så jeg har litt å glede meg til :)

 

Ellers er formen bare bra, magen vokser sakte men sikkert. Masse sprell hver dag i magen, i går kveld var det så voldsomt at jeg kunne se det gjennom toppen min. Veldig morsomt å se på :)

 

Merker jeg blir veldig stiv i hoftene om jeg enten sitter eller står for lenge i strekk. Men går som regel greit om jeg bare tar meg en kort tur for å hente vann og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beibilykke, jeg skal også til JM på mandag. Blir faktisk min første kontroll, siden jeg fram til nå har vært inn og ut av Haukeland isteden. Blir litt kjekt med fokus på min egen helse også :) Fikk se lillemor på UL på sykehuset i går, og for en skjønn liten jente som ligger der på baking! Er superforelsket i minibaby. Og angående vektøkning, hold dere fast, jeg har gått opp 15 kilo!! Er i utgangspunktet slank, og spiser relativt sunt men likevel er flodhestfasong i anmarsj her. Så gruer meg litt til hva jordmor kommer til å si om dette, sukk.... Og ta godt vare på bekkenet, Beibislykke. Ikke godt å ha au der altså.

 

Kjekt at formen er god k&k :) går relativt greit selv om kroppen stivner hvis jeg sitter for lenge i ro, og verker hvis jeg må gå for mye...og så er det så ømt oppunder ribbeina. Så merker at jeg er sliten, men likevel godt å være i full jobb. Jobben blir jo også avbrutt av studiesamlinger, som faktisk er kjærkomne hvilepauser fra travelhet. OG snart er det adventstid, juhuuuu. Det er årets koseligste måned syns jeg :)

 

Hvordan går det med resten her inne?

 

Ha en koselig kveld alle sammen. Her blåser det og regner, men peisen knitrer og kvelden er god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :)

Lenge siden oppdateringer i mars-tråden vår :) Så det var kjekt å høre fre dere. Beibilykke og En til, så kjekt at dere skal til jordmor på mandag, vi skal på onsdag. Da blir det første symfysemålingen, spennende. Lykke til begge to, med vekt og alt mulig :P

 

Vi var også på barnas hus på onsdag. Skikkelig kupp! Fikk oss bilstol, voksipose, lammeskinn, ullklær, sengetøy, håndkle++ Følte virkelig jeg "sparte" penger...til tross for at jeg bare brukte penger, hihi :lol:

 

Går stort sett greit med kroppen her også. Merker at alt går litt treigere. Og hvis jeg er så syndig å spise meg litt FOR mett, ja da har vi det gående... Blir bare mettere og mettere utover dagenog klarer ikke spise NOE mer... Og det er sykt ubehagelig... Så må passe på der. Ellers har jeg litt vondt i halebeinet. Leste at det var vanlig, men det var ikke noe forklaring på det...

 

Så koselig med masse liv K&K :wub: Sånn er det her også. Veldig rart å se det gjennom magen. En liten sprellegutt som "banker" på! Herlig!

 

Var forresten også på Polern og Pyret i går, omtrent 30 % på hele butikken, så ble litt klær og ull der også... Nå er det begynt :P Haha, merker jeg synes det er ekstremt gøy å shoppe babyting! Vi har også fått vugge og stokke-stol i hus, arvegods :)

 

Ha en strålende fredag jenter :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å høre fra dere jenter :) Her på vestlandet nyter vi peiskos inne mens vinden står på ute.

 

Prøver og lage meg en liten liste over ting og tang som vi må ha før lille gutt kommer, og ting som vi heller kan vente litt med. Ser det blir en laaang liste. Så må si jeg er glad for at det er ennå er lenge igjen.

 

Kan ikke helt forstå hvordan folk har råd til å få barn, må nok innrømme jeg selv ikke tenkte på det når vi bestemte p-pille slutt. Vi har litt fra før av (mannen hadde til jentene sine), men tenker det nok blir litt brukt kjøp om vi ikke kommer over noen super tilbud.

 

Hva dere tenker om å kjøpe brukt? noe dere absolutt ikke ville kjøpt? Tenker vi skal kjøpe nye madrasser, dunposer og sengetøy. Er litt bekymret for allergi.

 

Ha en super fredagskveld alle sammen, og god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, peiskos og gullrekka i regnet her også. Deilig med helg :)

 

Har så smått kjøpt inn litt tøy i størrelse smått, har hatt det meste i ull og alt er vridd og flekkete så det tålte ikke arverunde nummer tre. Mye av det andre har vi lånt bort til en haug med venner og husker ikke helt hvor alt har tatt veien :) Det meste av utstyr har vi i hus, men raider finn.no etter tripptrappstol. K&K, har veldig sansen for å kjøpe brukt, men som deg ville jeg velge ny madrass. Så lenge ting kan vaskes og ser fint ut, ser jeg ikke problemet med å arve. Skal til og med arve fler tøybleier...kokte sådanne :) Koselig å kjøpe inn nytt også da, faller for fristelsen lett selv om vi strengt tatt ikke trenger det.

 

Ha en deilig kveld!

Endret av En til, please.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Her vokser vi, og mor har lagt på seg 7 kg (23+2)!!! Synes det igrunn er nok, men lite kan en vel gjøre med det! Ikke spiser jeg usunt heller, snop/brus/chips rører jeg ikke, og har en fysisk jobb. SÅ... vurderer å ta ut batteriene i vekta  :lol:  Ellers er jenta superaktiv, spesielt når mor er i ro, skal kvile, sitte i ro under møter (kvepper/hopper opp og sier "ooh") hehe, vrir og snur seg, og sparker hardt! Koselig!  :wub:  Kjenner godt på magen at enten hode eller rumpe stikker ut! Vi var også på handlekvelden på Barnas Hus, det ble en Stokke Tripptrapp m/Newbornsete, 6 pysjer og 5 bodyer. Fornøyd med innkjøpa så langt, vi har fått tak i det aller meste, og det har også vært på salg! Vi kjøpte bl.a. Voksi light til 899,- (nypris 1499,-). Mangler igrunn bare vogna, Stokke Crusi, og Besafe Izi go bilsete, så har vi vel det aller meste i boks, noe småtteri mangler jo såklart, men litt må man jo ha å pusle med frem til termin  B)  Vi har det meste av ull klart, mangler noen strømpebukser, samt venter på hentesett fra oldemor (min bestemor) og teppe, pluss en del kollegaer holder på med forskjellig. Selv strikker jeg et teppe som AAAALDRI blir ferdig (les: kjedelig rillestrikk) haha!  :P

 

Noen flere som er plaget med halsbrann? Og hva gjør dere med den? Hva med tungpust og hudkløe? Føler meg som en stor hvalross med lus til tider  <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RetroMamma:

Angående halsbrann er jeg ikke plaget for øyeblikket, men har erfart og hørt fra flere at Lovehearts (godteri) funker veldig bra, og bedre enn de greiene man får på apoteket. Verdt et forsøk ;) Tungpust derimot, føler meg som en hvalross hver gang jeg går i trapper :P Utrolig teit...Hehe. Merkelig nok er det ikke på langt nær så ille når jeg jogger....

 

Nå mangler vi bare vognen og stellebord av store ting (tror jeg). Vognen er bestemt, stellebord er ikke. Så nå lurer jeg fælt på hvilken type jeg skal gå for.... Noen som har noen erfaringer de vil dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ;)

 

Her er ikke halsbrann et problem heldigvis; -) men kjenner meg igjen i hvalross beskrivelsen ;)

 

MissAlma : hvor skal du ha stellebordet? Jeg tenker at man må begynne der ifh til kriterier ;) til nr 1 hadde vi en stellekommode med 4 skuffer og lokk med badekar under lokket og en stellematte oppå ;) denne hadde vi på rommet vårt og det var noe herk og styr.. hehe.. badet vårt er lite men har funnet en kommode på jysk som akkurat passer inn i et lite "hukk" stellematta skal jeg lage selv. Da har jeg tilgang på vann rett ved og i skuffene skal jeg ha body og strømpebukse, bleier, kluter og kremer ;) så kommer jeg til å kjøpe et slikt stativ med badebaje som man kan settes opp i dusjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...