Gå til innhold

Hvem er vi som er fødeklare her? Hva skjer med dere?


Merethe ♂ ♀ ♂ ♀

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høres ut som en grei fødsel da! Eg hadde aldri i verden kunne oppdatert under siste innspurt på fødsel med førstemann! Grusomme rieer! Satser på epidural som fungerer denne gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På høy tid med en oppdatering herfra. Når klokka bikka halv 1 plukket de vannet mitt (tror hu måtte sage så har tydeligvis gode vannblærer). Etter 4, 5 intense timer var vi blitt tobarnsforeldre ;-). Søvnig og øm, men ellers er formen ufint bra. Strippingen hadde forresten økt åpningen til 3 cm hvis noen lurte. Gleder meg til oppdatering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noen som har det og får det til :) Hehe.. Lykke til med siste innspurt.. Her er termin dagen snart over og jeg kniper igjen for i morgen er det storesøster sin 4 års dag :) så håper han vil holde seg inne til Torsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På høy tid med en oppdatering herfra. Når klokka bikka halv 1 plukket de vannet mitt (tror hu måtte sage så har tydeligvis gode vannblærer). Etter 4, 5 intense timer var vi blitt tobarnsforeldre ;-). Søvnig og øm, men ellers er formen ufint bra. Strippingen hadde forresten økt åpningen til 3 cm hvis noen lurte. Gleder meg til oppdatering[/quote

 

Gratulerer så mye kenga :)

Nå ble jeg veldig utålmodig siden vi hadde termin samme dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenga: gratulerer så masse:-)))) håper alt står bra til med dere!

 

Icecilie: masse lykke til, venter spent på oppdatering:-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skjønner jeg godt Gutt04! Hadde blitt det samme om det var motsatt. Rart hvordan man ikke klarer å sovne når man kan. Litt heftige etterriee, så håper på å få sove på en paracet. Skal følge med på åssen det går med deg!

 

Kommentar fra jm her var at dersom en stripping skulle ha effekt måtte man være voldelig.... Så er tydelig at legen på føde pol gjorde en god jobb i går, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg godt Gutt04! Hadde blitt det samme om det var motsatt. Rart hvordan man ikke klarer å sovne når man kan. Litt heftige etterriee, så håper på å få sove på en paracet. Skal følge med på åssen det går med deg!

 

Kommentar fra jm her var at dersom en stripping skulle ha effekt måtte man være voldelig.... Så er tydelig at legen på føde pol gjorde en god jobb i går, he he.

Kan forstå hvorfor du ikke får til å sove :D

Var hos jordmor idag, men turte ikke å spørre om stripping siden du sa at det var vondt :P

Hun kjente at hodet ligger godt ned i bekkenet og er neste festet så hun sa at det vil bli fødsel snart :D

 

Kos dere masse, det er herlig å være 2 barnsmor :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det var direkte vondt. Er jo en ting når fet faktisk fører til noe, men det vet man ikke. Håper du følger etter snart! Det har værr hyggelig å "bli kjent med deg ".

 

Storebror hadde visstnok vært helt snodig i bhg i dag, tror de ver mer enn vi tror

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fylte 2 i slutten av mai. Vi har jo prøvd å forklare at mamma har (ehh hadde) en baby i magen. Han har vel aldri vært veldig interessert, men noen dager virker det som han har skjønt noe, og andre ikke. Ei venninne av meg er vel drøye 4 mnd på vei og de har ei jente som er omtrent like gammel som storebror. Der er interessen en helt annen for magen, babyen etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillesøster kom til verden kl. 02.02 etter en fødsel som drøyet veldig. Var ingen fremgang i ca 5 timer. De satt da i drypp og rier av en annen verden begynte og holdt på i ca halv annen time før presse trangen kom. Noe som gikk ekstremt fort og smertefult.. Etter 3 min var hun ute. Ligger nå å beundrer det lille mirakelet vårt <3 Etterrier som er fryktelig vonde og holder meg våken. Lykke til alle som er i gang og de som venter snart <3 :-) helt fantastisk å endelig holde det lille nurket. Som jordmor sa nder fødsel : Du føler du ikke klarer mer og skal dø nå ja men når hun er ute lever du så MYE mer <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De 6 cm jeg kom inn med kom ikke uten videre. VONDE lurerier siden natt til fredag. Men de hadde heldigvis gjort nytta si :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På høy tid med en oppdatering herfra. Når klokka bikka halv 1 plukket de vannet mitt (tror hu måtte sage så har tydeligvis gode vannblærer). Etter 4, 5 intense timer var vi blitt tobarnsforeldre ;-). Søvnig og øm, men ellers er formen ufint bra. Strippingen hadde forresten økt åpningen til 3 cm hvis noen lurte. Gleder meg til oppdatering

Gratulerer så mye!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg også, iCecilie! Da er det allerede to som er i mål, gitt!  :D

 

Jeg skal på modningsakupunktur nå, håper det gjør nytte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til deg også iCeciline :)

Kos dere masse fremover :)

Håper på å komme etter dere snart :D

Jeg elsker tallet 24 og 25 og håper det blir fødsel innen 25 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei!!!! Nå kommer vannet i kroppen med et imponerende tempo, og jeg er så sliten og har dårlig samvittighet ovenfor gutten vi har fra før som har en slapp mamma :(

 

Måtte bare få det ut... Alt føles sikkert bedre etter litt søvn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt vanvittige kynnere etter modningsakupunktur i dag, men er bare 38 uker (om 6 minutter for å være korrekt...), så det blir vel bare til at de er ubehagelige nå og borte i morgen. 

 

Lurer litt på om det er verdt det å ta akupunktur, men har gjort det med alle de andre og har hatt greie fødsler, så jeg tør liksom ikke la vær heller.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen erfaring med akupunktur dessverre. Har prøvd mye av kjerringråd som setter i gang fødselen med nr 2, det eneste som hjalp var at jeg tok en pause av fødsel stress og slå meg til ro ved å fortelle meg selv at dersom jeg går overtiden så vil de sette meg i gang og dette kan jeg ikke påvirke.

Da startet fødselen av seg selv dagen etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt vanvittige kynnere etter modningsakupunktur i dag, men er bare 38 uker (om 6 minutter for å være korrekt...), så det blir vel bare til at de er ubehagelige nå og borte i morgen.

 

Lurer litt på om det er verdt det å ta akupunktur, men har gjort det med alle de andre og har hatt greie fødsler, så jeg tør liksom ikke la vær heller....

Jeg fikk økte kynnere, men er litt som deg og kam ikke si om det egentlig hafde noen effekt. Mest at alt hjalp deg meg å takle diverse ubehag de siste ukene (bekkenløsning mm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...