Gå til innhold

Skravletråd for junimagene (og andre som vil :))


2010 Mammaen

Anbefalte innlegg

Easytran ble kjøpt inn idag. Mest pga endel svinn med vanlig sprøyte. Gir henne inn i munnviken og hun fikk i seg hele dosen på 2,5 ml idag! Flinke jenta mi!

 

Ga henne pupp kl. 18.00 idag. Og nå har hun sovet siden 19.30 ca. Blir vel bleieskift nå og pupp før natta :) Deilig med en rolig kveld ikveld. Flere kvelder da hun har hatt magevondt osv.. Ikke noe morro! Igår sov hun MINIMALT hele dagen, så hun hadde vanskeligheter med å sovne til natta.. overtrøtt vil jeg tro :P Hun sover godt om natta heldigvis. 6 timer i strekk skal jeg ikke klage på :)

 

Vi drar på ferie neste helg. Vi gleder oss. Skal til min familie på vestlandet og på hytta. 8 timer i bil, men hun liker bilkjøring så det går nok bra! Kommer til å pakke med meg alle klærne hennes som passer. Også kjøpte jeg ei søt toalettveske på nille idag til 50 kr til henne. Hun har jo endel toalettsaker selv som må pakkes med på tur ;o)

 

Jeg gikk opp 14 kg. og har gått ned alt, faktisk. Hvem hadde trodd det! Har litt mageflesk som henger og slenger, men det er jo naturlig ;) Godt å tenke på at vekta har gått såpass ned når jeg skal inn i brudekjolen jeg kjøpte i 2011, neste sommer ;) Hehe!

Har også endel strekkmerker under navlen.. fikk meg en overraskelse etter fødselen siden jeg ikke såg de før fødselen.. men det var jo også litt vanskelig for meg å se dit også da ;) Men kjæresten sier jeg skal være stolt over dem, og det er jeg! :) Hihi!!

 

Nei, får skifte ei stoor tissebleie før natta! God natt alle mamser og babyer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Makuahines: tror ikke du skal bekymre deg for at baby går opp for mye .) Det er nok helt fint! Husker jeg riktig var din gutt også ganske liten og fikk kanskje ikke så mye næring på slutten av graviditeten så kanskje har de litt å ta igjen? jJeg synes det virker litt sånn på minn lilling. Han gikk også opp mye.

 

Når det gjelder min egen vekt har jeg gått ned mer enn jeg gikk opp i svangerskapet. Det hadde jeg allerede da jeg kom hjem fra sykehuset. Har gått ned noen kilo til etter jeg kom hjem også. Jeg var jo mye dårlig med kvalmen og diverse så mat var ikke alltid jeg fikk i meg så mye av. Buksene mine var derfor på igjen få dager etter fødsel og nå faller de av! Jeg hadde noen kilo å gå på etter forrige ammeslutt (da gikk jeg opp noen kilo) så jeg lider absolutt ingen nød ;)

 

God ferie Leb og til dere andre som snart skal dra eller er på ferie nå! Vi blir hjemme noen uker til før vi skal avgårde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mavat: Nei 6 timer i strekk på natta er bra, her er det bare 3 timer nå. Og med amming og tømming av pupper så har jeg ca 2 økter på 1 time våken på natta. Kjenner jeg gleder meg til største skal i bhg på dagtid, så jeg kan legge meg nedpå litt på dagen hvis jeg trenger det. Mangel på søvn er helt grusomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mavat: Nei 6 timer i strekk på natta er bra, her er det bare 3 timer nå. Og med amming og tømming av pupper så har jeg ca 2 økter på 1 time våken på natta. Kjenner jeg gleder meg til største skal i bhg på dagtid, så jeg kan legge meg nedpå litt på dagen hvis jeg trenger det. Mangel på søvn er helt grusomt...

 

Off.. ja, søvnmangel er noe herk! Jeg skal si meg heldig ja :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi klare for fotografering snart! Hele familien skal til pers selv om baby er hovedfokus selvsagt. Håper på fine bilder. Jeg fikk ordnet håret hos frisøren på torsdag (med pappa og baby utenfor i kjøpesenteret) for første gang etter fødsel også, og har sovet noenlunde greit i natt så da er det vel opp til fotografen resten tenker jeg ;)

 

Andre som har tatt bilder eller har tenkt å gjøre det snart? Var dere fornøyd med bildene? Vi er litt sent ute, men det ble nå bare sånn og siden baby har vært syk var det like greit kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Totoaa

Det gikk over all forventning med barnevakt i går! Det gikk helt greit å dra fra baby (hun sov i vognen sin), og barnevakten hadde tatt henne med på en laaang tur i solen der hun fikk sove i vognen, hun spiste godt når hun kom hjem, og sov videre. Etter ca tre og en halv time kom jeg hjem, så det var jo ikke lenge i det hele tatt egentlig! :)

 

Jeg har tenkt på fotografering, men så har det vel bare blitt med tenkingen også :P Nå er det jo alt for sent med nyfødt foto,så kanskje jeg bare venter til hun blir 3 måneder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt at det gikk bra med barnevakt Totoaa :) Håper du koste deg og klarte å slappe av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er lillegutt blitt 7 uker allerede. Synes tiden flyr avsted for tiden.

 

Var på kontroll sist uke, og det er nok litt av en plugg vi har fått oss. Har hadde bra størrelse når han ble født også, med sine 4 kg og 53 cm. Men nå var han blitt 5,4 kg og 59 cm.

 

Har kun fullammet frem til nå, men har så smått started med litt tilskudd ekstra, da jeg har rett og slett ikke overskudd til 3-4 matinger om natten lenger. Iallefall ikke før storebror skal tilbake til barnehagen.

 

Ellers går det da fint med oss. Eldstemann er ikke sjalu, og er egentlig lett å ha med å gjøre når vi tre skal ut og gå tur etc...

 

Vi har også tenkt å få tatt noeb familiebilder etterhvert. Et av hele familien, og noen med kun storebror. Babyfotografering ble gjort på sykehuset når lillebror var 3 dager. Da kom det en kjempehyggelig fotograf med utstyret sitt og tok masse fine bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det gikk greit Totoaa :)

 

Vi hadde også barnevakt i går, vi var i bryllup. Jeg var kjempe spent da vi skulle være vekke mange timer. Men det gikk kjempe bra :) både Sofia og bestemor koste seg masse, så det var deilig :) var vekke fra 15- 17 nerdete var vielse, så var jeg å ammet henne. Deretter var vi vekke fra 1730-0030.hun var våken når vi kom og det varhelt tydelig å se at hun ble glad for å se oss igjen :)

 

Hun er 5 uker i dag, tiden går så fort! Prøver å nyte dagene best mulig for plutselig er hun ikke noe liten baby lenger.

 

Hvordan er det med mat hos dere? Hvor ofte spiser babyene?

 

Her spises det med alt fra 1-3 timers mellomrom, kan gå opp til 4 timer en gang på natten:) er blitt mye bedre den siste uken! Det er deilig:)før satt jeg medpuppen ute hele dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder mat er det stort setts samme som hos deg. 1-3 timer på dagtid og så er det vanligvis ett strekk med 4 timer på natt (i begynnelsen av natten)  og så er det hver annen time, eller litt mer (aldri mer enn hver 3 time). Virker som jeg enten har litt mindre melk, eller at det er øking på gang for jeg synes han spiser veldig ofte nå og puppen føles "tom" oftere. De siste par dagene spiser han stort sett hver time gjennom dagen og kvelden. Mulig produksjonen gikk ned pga lillegutt var syk. Han blir forresten 8 uker i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det også mellom 1-3/4 timer mellom hver amming. Og inatt sov jenta mi faktisk fra 22.00 ca til 04.00 ca.. det blir 6 timer det :) Og i løpet av helga har hun begynt å smile!! Det er så stas og Såååå koselig :o) Hun ble 5 uker på fredag :D!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her lillegutt han fra ca 23:30 til ca 04 i natt, så jeg ble jo bekymret og tok han opp selv om han sikkert kunne sove lengre! Hehehe. Bleien var også så tørr da at jeg ble jo redd for om han får i seg nok. Og det gjør han! Har vært og veid i dag for å se hvordan det ligger an pga at han var syk og han har gått opp 600 gram på knapt to uker igjen, så vi er superfornøyd! Det betyr at han snart har doblet fødselsvekten sin (om 200 gram) og er 8 uker i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, vært på ferie og vært litt fraværende. 

 

Gutten min har enda ikke begynt å smile, han er 7 uker..venter og venter..i kveld har vi en helt forferdelig gråtekveld..han har holdt på leeeenge nå.. puh vet ikke hva vi skal gjøre, bysser og bysser og pupper og alt, men ingenting nytter..jeg spiste kyllingsalat til middag, kan det være det som er synderen? sukk, stakkars lille min.. og stakkars oss, holder på å bli gal :S 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff Zassy, sånne kvelder er ikke gode, verken for babyen eller foreldrene.

Vi har hatt noen av dem, og vi finner heller ikke noe som hjelper.

 

Hvem vet, kanskje det var noe i den salaten som han ikke tåler.

Jeg klarer ikke å finne ut om det er noe jeg spiser som gjør at hun blir dårlig. Det eneste jeg er sikker på at hun reagerer på er grandiosa, men den er det ikke noe tap å holde seg unna.

 

Jeg krysser fingrene for at han roer seg snart, og så sender jeg en styrkeklem til deg - det er ikke annet å gjøre enn å holde ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle flinke mammaer :)

Jeg har også vært fraværende lenge, grunnen er at det har skjedd mye. leste alle oppdateringene eller innleggene deres men hadde liksom ikke noe å si enn bare å klage, derfor tenkte å skrive til dere når jeg er litt rolig ;)

Lille snuppa er ca 8 uke, hun har hatt stram tungebånd/kort tungebånd som måtte klippes, vært på flere undersøkelse og ultralyd av nyrer og urinvei osv siden hun gråter sååååå fælt når hun tisser (som oftest), i tillegg til alt dette er hun urolig hver enste natt. Men hun er heldigvis rolig på dagtid og sover godt, kanskje derfor sover hun ikke bra om natta (?) 

ellers vokser hun fint og smiler til oss :)

Zassy jeg kjenner meg igjen og vet godt hvordan du har det, jeg måtte gi lille snuppa en pinex i går kveld siden hun skrekk så mye og hadde vondt, hjalp ikke med byssing pupp osv, men smertestillende hjelp mye. sender deg en styrkeklem jeg også og håper dere får en rolig natt :)

God natt til alle dere mammaer og babyene B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er lillegutt 6 uker, og smiler og er så fornøyd :) smiler spesielt mye når vi bader :) herlig når de begynner å gi så mye respons :)

 

Vi koser oss på vår første ferie, og lillegutt er kjempeflink, bortsett fra at han har snudd døgnet litt ;) han tar sin lange lur på 5-6 timer på ettermiddagen. Men det går seg til etterhvert :)

 

Håper alle nyter sommeren og babyene sine :)

 

Anonymous poster hash: e388e...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er lillegutt 6 uker, og smiler og er så fornøyd :) smiler spesielt mye når vi bader :) herlig når de begynner å gi så mye respons :)

 

Vi koser oss på vår første ferie, og lillegutt er kjempeflink, bortsett fra at han har snudd døgnet litt ;) han tar sin lange lur på 5-6 timer på ettermiddagen. Men det går seg til etterhvert :)

 

Håper alle nyter sommeren og babyene sine :)

 

Anonymous poster hash: e388e...9ba

Ikke meningen å være anonym, Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Totoaa

Etter en måned med pumpet melk på flaske, tok plutselig frøkna puppen igjen. Men skjold vel og merke. Så den siste uken har jeg byttet litt på å pumpe og gi på flaske, og amme. Egentlig fordi jeg synes det er mest komfortabelt og ikke minst effektivt å gi flaske, men så er det jo mest kos å gi pupp. Men det er jo tull at babyen ikke vil ha pupp etter å først å ha fått flaske, for her spiser babyen mer enn gjerne pupp :)

 

Er det foresten flere små som blir ukomfortable i varmen? Vi er på ferie hos beste/oldeforeldre nå, og sitter stort sett i skyggen.

 

Ja, også gikk jeg på vekta i dag..... Har 16,5 kg igjen til startvekten!! Iiiiik !! Her er det visst bare å trille;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det muligens var det jeg spiste, vanskelig å vite, men i dag har det også vært uro, men tilslutt nå i kveld så fikk han endelig til å bæsje (måtte dusje hele han, hehe) og da ble alt sååå mye bedre for den lille kroppen :) Han sliter generelt med en del mageknip, men noen kvelder er det ekstra ille..synes det er kjempevanskelig å vite om det er det jeg spiser eller ikke, vanskelig å holde seg unna alt mulig også. 

 

Her forsvant 8 kg rett etter fødsel, de siste 4 sitter som spikret, og jeg får ikke på meg de gamle buksene mine så lever stadig i tights og joggebukser som under graviditeten, tenker å begynne sånn smått med trening men er ikke helt motivert enda..har lyst å jogge egentlig, men har prøvd å småløpe littegrann og da lekker jeg litt!! Kniper og kniper, men ingen bedring enda..flere som har merket dette? Har ikke prøvd å jogge skikkelig eller løpe lenge så vet ikke om det er sånn hele tiden da. 

 

Vi tenker å veie lillegutt i morgen, er skikkelig spent på hvor stor han har blitt for det virker som han har vokst enormt mye på kort tid! Bruker 62 i klær allerede. 

 

Det som er positivt er at han har begynt å ha en lang soveøkt på nettene, ellers spiser han alltid hver 2.-3. time, men på natta nå har det av og til gått 4 og 5, håper den gode trenden fortsetter :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde vi også magevondt i går en økt på morgen og en på kveld. Det virket litt ulikt de episodene vi har hatt med luftsmerter, så jeg er jo bekymret for at han er syk igjen. Her også slites det med bæsj, men han fikk tømt seg i går så skulle tro det hjalp (vippestoltrekket til vask :)) men han har fremdeles helt slimete avføring etter infeksjonen, noe helsestasjonen er vanlig så vi får vel bare holde ut. Grusomt å se de små ha vondt i alle fall. Gleder meg nå til denne fasen er over - klarer ikke helt å nyte tiden, men ser fremover et par uker og håper det er over da. Husker at det for storebror ble mye lettere da han passerte 10 uker.

 

Har gitt litt opp å analysere hva jeg spiser og hva han reagerer på for ellers blir jeg gal. Jeg har allerede kuttet ut det meste av melk og rene melkeprodukter. Pga melkeutslett og råd fra lege på helsestasjonen har jeg holdt meg unna sjokolade og sitrus. Spiser nesten ikke jordbær. Spiser selvsagt ikke kål, løk, erter. Spiser ikke skalldyr. Drikker ikke brus. Spiser ikke druer, svisker, rosiner eller frukt som kan gi løs mage/luft. Spiser ikke for mye av en matvare - feks. skal jeg spise laks tar jeg et lite stykke og heller noe annet i tillegg. Jeg har også enkelte dager kuttet helt ut saft med kunstig søtning. Det ser faktisk ut til å hjelpe. I går drakk jeg en del saft + at jeg spiste en is med melk i, så det kan jo ha vært synderen akkurat i går kveld.

 

Når jeg ser hvor mye dere har gått ned skjønner jeg at jeg har gått ned mye (altså ikke at dere har gått ned lite... misforstå meg rett), for jeg har gått ned over 16 kilo jeg. 12 kilo rant av på barsel. Jeg trodde det var vanlig å gå så mye ned, men alle kommenterer vekten min (herregud, jeg trodde det var over når ungen kom ut at alle skal kommentere kroppen din!). Jeg gikk ned like mye sist også, men siden jeg da la på meg mer var det kanskje ikke så synlig? Er i alle fall veldig slapp i fisken og magen er virkelig som en hul bolledeig :( Rumpen er flat som en pannekake! Kondis og styrke er ikke eksisterende etter inaktivitet i snart 1 år nå.. Alt vi gjør for disse små!  Nok er nok! I går kveld tok jeg meg en rask spasertur med vognen (jeg er ingen jogger) da solen var på vei ned og tok litt sit-ups da jeg var tilbake og det var deilig! Føler liksom at man er i gang.

 

Zassy: høres ut som vi har like gutter både for magen og størrelse. Her også brukes en del i 62, og noe i 62 (nattøy) er faktisk for smått (men det må jo være små størrelser for han er ikke 60 cm enda). Det meste i 56 passer enda.

 

I natt har lillegutt sovet så godt igjen og da blir jeg jo urolig for jeg blir så sprengt og merker at han ikke spiser så mye, så måtte vekke han for å lette på trykket og at han skulle få i seg litt. Bekymrer meg for mye nå etter han var syk. Livredd for at han skal bli syk igjen og når han da har vondt i magen sin er jeg jo sååå på vakt.

 

Ellers har jo lillegutt gode perioder (heldigvis) og da smiler og "ler"/hikster han og "prater" til oss. Han gir god blikkontakt og følger oss godt med blikket når vi beveger oss. Det er veldig godt at han har disse stundene for da blir det litt lettere å komme seg gjennom de tøffe.Han er sterk i kroppen og liker å ligge på magen. Løfter hodet høyt opp fra underlaget og prøver å "krype" når han ligger slik. Han vipper seg ofte over på ryggen igjen (siden hodet er så tungt i forhold til kroppen) og da er det ikke alltid han blir liggende så lenge på magen. Han er også sterk i bena og vil allerede stå i fanget og trenger bare lett støtte når han driver på. Ikke lenge de er baby gitt :)

 

Synes det er litt vanskelig med varmen for jeg vil ikke at han skal bli for varm (har lest at det er MYE verre enn at de er litt kjølige) samtidig er jeg redd for trekk for her er han litt tett i nesen/forkjølet. Har har imildertid ikke virket direkte utilpass pga varmen, men vi er for det meste inne siden har sover veldig lite på dagtid. Hvis han ligger i vognen står den gjerne ente inne i gangen hvis vi er utenfor, eller den står i skyggen utenfor. Inne har han på seg kun body (eller sparkedress med korte ermer og ben) og ute tar jeg på en tynn bukse i tillegg så han ikke skal få sol på bena (enten han er i vogn eller bilstol).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helle_Høygir

Høres ut som det er magen som trender her :) lillebror her også sliter med magen - vi skal i gang med utredning for refluks. Har begynt med miniform dråper, men har ikke fått skikkelig effekt enda hvis det er 3 måneders kolikk.

 

Lillegutt har skikkelig soveskrekk- vi hører oppstøtene i halsen hans - de kommer ikke ut, så det er såkalt stille refluks. Han er på vakt hele tiden og får ikke slappet av godt nok.

 

Bruker nå str 56 - har rundet 4 kg nå. Aner ikke lengden enda :) med meg aner jeg heller ikke - jeg har gått ned, men føler meg ikke spesielt fresh :) pga lillebror sin utredning har vi avlyst turen vi skulle ta i august, så får jobbe mot bikiniformen 2014! Har ikke gjort annet enn å gå turer foreløpig. Ikke så mye overskudd når ungen kan bruke 2-3 timer på å sovne hver kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helle: Lurer litt på hva du mener med at han bruker 2-3 timer på å sovne hver kveld? Her strever vi også med søvn skjønner du og det er ikke uvanlig at han sover kun 2x30 min gjennom hele dagen + noen minutter her og der. Kvepper mye i søvne og gråter i søvne. Reagerer på hver minste lille lyd.  Jeg kan holde på å vugge vuggen/rugge vognen i en time for 5 minutters søvn. På kvelden kan vi holde på fra 18 til midnatt for å få han til å roe seg ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helle_Høygir

Det du skriver om å holde på fra 18-midnatt for å roe ned er omtrent det samme som det jeg skriver tenker jeg.

 

Han kan ha en våkenperiode, alt er fint og så ved første tegn på tretthet, så legger jeg han i vogna (brukes som dagseng inne), setter på søvnappen på tlf og han ligger der og koser seg. Ingen gråt eller noe. Men så merker han selv at han blir trøtt og da får han panikk og kaver seg opp - hyler, gråter, skriker - alt for å ikke sove. I kveld sovnet han ikke skikkelig før klokka var nesten 22 - da hadde han vært våken siden rundt kl 16 og ikke særlig fornøyd var han med det.

 

Jeg var hos manuell terapeuten idag og spurte om dette med mororefleksen - kan det være det du skriver om å kveppe til? For lillebror - han skvetter til og mororefleksen setter inn bare du lister deg forbi. Jeg fikk vite at pga låsningen i nakken hans så har han ikke god balanse på kroppen, han bruker enormt med krefter på å "holde seg på plass" og er hele tiden på vakt. Han finner ikke roen pga dette og skjønner derfor at han endelig roer seg når han blir båret - ikke pga bæringen som så, men da er hele han samlet - vi holder han i et godt grep og da trenger han ikke bruke så mye energi på det selv.

 

Fikk tips om en bærestilling som vil hjelpe til med å strekke ryggen og nakken hans som vi skal prøve og han viste meg en måte å trygge han litt mer ellers - rull et teppe som en pølse, så legger du det som en U med midten under rumpa og endene på "pølsa" ved hver skulder. Da vil barnet kjenne at noe ligger inntil hele veien og han vil ikke måtte stresse så mye med all plassen rundt seg. Lillegutt her har ligget slik en stund og nå i helling slik at overkroppen er høyere (pga refluksen)

 

Jeg har også brukt bilstolen som en vugge - han sover godt i den, så for å få han til å slappe av, så har jeg satt han i den, litt mer liggende enn om vi skulle ut og kjørt og uten seler. Da kan jeg vippe den med foten uten og få spist litt mat eller lignende :)

 

På hovedsenga har jeg fått satt på vuggeklosser - de er fra brio, men funker på nesten alle sprinkelsenger. Man.terapeuten foreslo også en hengevugge hvis vi kan eller lage en løsning slik at vi kan henge opp sprinkelsenga. Den duvende bevegelsen er visst mye mer beroliggende for ungene. Kan lissom se det for meg at vi henger opp hele sprinkelsenga hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off.. høres ikke no morsomt ut det med mageproblemer eller å få gulla deres til å sovne. Her trenger vi et fang, litt byssing og sang, smokken og et teppe rundt henne så roer hun seg egentlig gaanske kjapt. Så jeg føler oss veldig heldig der. Og inatt sov hun faktisk fra 22.30 til 05.30!! Det er jo natta igjennom det! 

 

Nå er det full pakking i heimen. Imårra drar vi på familieferie. Biltur til hytta og min familie! Gleder oss veldig til det, og er meeeget spent når vi skal pakke inn i bilen imårra. Vi må jo passe på sikker last.. og det er jo endel vi skal ta med oss!

 

Ønsker dere alle noen fine uker fremover!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur, Mavat! Håper dere får en fin ferie :)

 

Det høres veldig slitsomt ut, slik som dere har det Helle og 2010 mammaen. Håper dere finner ut av hva det er, og at dere får gjort noe med det. Det er ikke godt når de små har det vondt.

 

 

Nå er vi hjemme igjen fra den første delen av ferien vår. Det gikk mye bedre enn forventet, men ble jo litt lei (og litt lei meg) av svigerfars gamle holdninger om at babyer bare har godt av å skrike, og at vi bare skulle la henne ligge. Han mener at babyen styrer oss, når det er vi som skal styre babyen. Hvem i all verden kan styre en 1 mnd gammel baby med kolikk? Jeg mener for så vidt at de første månedene er det babyen som er sjefen uansett, sånn må det liksom bare være, så får man begynne med oppdragelse når ungen er gammel nok til det...  Jaja det gikk jo bra likevel :)

 

Det var i alle fall veldig godt å komme hjem. Vet ikke om jeg er helt klar for å dra bort igjen på søndag, men samtidig føles det litt lettere at det er hjem til mine foreldre vi skal denne gangen.

 

Når lillemor ikke sliter med magen og gråter, babler og smiler hun mye. Hun er veldig våken og interessert i det som skjer rundt henne. Det er så godt å se den siden av henne også.

 

Jeg har gått ned så mye at jeg veier mindre enn hva jeg gjorde da jeg ble gravid. Det meste av kiloene jeg har gått ned er vann, men det begynner å vises eller også. Noe jeg er fryktelig glad for, da jeg la på meg en god del av medisinene jeg brukte under prøverørsforsøkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...