Gå til innhold

Innspurt med tvillinger, skravletråd.


Puma - sprekker snart!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi, i alle dager - du snek jammen i køen! :)

Men gratulerer så mye, håper det går bra med dere alle tre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har fått slappet av puma:-) hvordan går d m modningstegn?

 

Jeg vet ikke, er blitt trøttere, begynt å få vann i kroppen og har mer kynnere, men om jeg er nermere en fødsel??

Nææææ, modningstegn?? Som før. Masse kynnere, voldsomt nedpress, trøtt..

Føles som det kan holde på sånn i ukesvis.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mye vondt i dag. Vet ikke helt hva det kommer av, men det er sikkert tegn på at noe skjer iallefall. Tålmodighet lik 0, og ikke greit å være smågutter på 3 og 8 år sammen med mamma i dag...:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mye vondt i dag. Vet ikke helt hva det kommer av, men det er sikkert tegn på at noe skjer iallefall. Tålmodighet lik 0, og ikke greit å være smågutter på 3 og 8 år sammen med mamma i dag...:-(

Jeg er ikke noen solstråle jeg heller. Fatter ikke at kroppen kan holde igjen til 15.07.

Kanskje du er i gang snart, mtep?

 

Er det vonde kynnere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i dag har kynnerne vært veldig vonde, og ganske mange! Men har hatt en tøff dag i dag med operasjon av 8-åringen, så det har vært en tøff påkjenning for meg også.... Satser på ei god natts søvn (!), og en bedre dag i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen alle flotte tvillingmammaer :)

Kjempespennende å lese om alt som har skjedd og om hvordan dere er i formen damer! :)

Selv var jeg på kontroll i går, uke 34+4 og jentene er estimert til å ligge på 2400gr og 2300gr.

Jeg fikk dato for igangsettelse den 15 juli, så nå begynner det å nærme seg! Kan nesten ikke tro at jeg får hilse på jentene om litt over 2 uker. Helt merkelig å vite datoen på en måte....

 

Ellers er formen like skiftende som vestlandsværet :P Merker at jeg har blitt tung og er veldig trøtt om dagene. Dersom jeg vasker badet, er jeg så og si utladet resten av dagen. Føler meg rolig mtp fødsel, men kjenner at det er mye jeg håper at jeg rekker å få gjort før de kommer. Blir deilig å få kroppen sin for seg selv og begynne å leve livet som 3-barns familie :)

 

Håper dere har det bra alle sammen og at dere har en nydelig helg så langt :)

Endret av Benevy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benevy: da er vi tre mammaer som settes i gang 15.07. Blir spennende å se om noen av oss kommer i gang på egen hånd.

Hvor holder du til? Du blir satt i gang samtidig m meg og Mtep selv om du ligger en uke etter oss. Tydelig at sykehusene praktiserer forskjellig, for her MÅ jeg gå ut uke 38... Puh!

 

Mtep: Hva har skjedd m 8-åringen? Håper alt er bra med dere alle.

 

Lurer på om litt av slimproppen kom i går. Mye kynnere, men det meste føles som falsk alarm. Er nedstemt v tanken på å gå to uker til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benevy venter enegga, stemmer ikke d benevy?, di tas ofte 1-2 uker tidligere. Samme på sus, toegga blir tatt i uke 38, mens siden d er større fare for komplikasjoner v enegga tas de litt tidligere.

 

Er lei nå, KJEDER MEG! Kunne de snart bare komme...hallo skjønnaser, dokk e hjertlig velkommen nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer at jeg venter enegga ja. Forstod det sånn at da er det alltid igangsetting i det uke 37 begynner. Er vel kanskje fordi de deler morkake? Vet ikke helt, men det blir spennende å se om noen av oss kommer i gang av oss selv før i gangssetting ja :)

 

Skjønner godt at dere er lei, trodde jeg hørte feil når jeg fikk datoen i går og kjente en enorm glede ved å vite at det max er ca2 uker i gjen til jeg slipper hetetoktene, tyngden, halsbrannen og alt det andre som følger med! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puma: 8-åringen min ble operert for trang forhud i går. Liten operasjon, men fryktelig vondt til han etterpå stakkar. Alt er bedre i dag! Både med han og meg! Jeg har fortsatt mange vonde kynnere og har vondt midt under musbenet. Var en tur i byen i dag, og huffameg det var trasig! Klarer ikke gå langt nå nei...:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puma: 8-åringen min ble operert for trang forhud i går. Liten operasjon, men fryktelig vondt til han etterpå stakkar. Alt er bedre i dag! Både med han og meg! Jeg har fortsatt mange vonde kynnere og har vondt midt under musbenet. Var en tur i byen i dag, og huffameg det var trasig! Klarer ikke gå langt nå nei...:-(

Ikke lett for småfolk m operasjoner ol. Huff. Men kanskje verst for oss mammaer noen ganger? :)

 

Ellers klarer jeg knapt å gå jeg også. Sprenger på der nede.

 

Flere som har levert fødebrev, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leverte et brev til føden for lenge siden. Med tanker rundt tidligere fødsler og ønsker for denne. Den er lagret i journalen min på sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvoran går det med dere jenter? Ingen som har gått i naturlig fødsel enda?

 

I dag er jeg i uke 35, har følt meg veldig bra de siste dagene og fått gjort masse hjemme, men kjenner også at jeg går på veggene. Hadde ubehagelige kynnere på søndag og mye kynnere i går, men ellers ingenting. Idag gikk jeg en liten liten tur for første gang siden uke 19 og det var herligt (fikk så sykt nedpress i uke 19, at lege og mann ba meg ta det med ro). For prøve å få med mannen ut i kveld, men tror han mener jeg burde ligget en uke til...

 

Ellers så er jeg veldig fristet til å legge varme kluter over brystene eller øve på å pumpe dem:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer dette, jenter?

 

Jentene på haugen 11.07. Igangsatt. Har født 36+3

 

Lollo83 15.07. Igangsatt. Har født, 36+2

 

Puma 31.07. Igangsetting 15.juli.

 

Mamma_til_en_prins: ks 15. Juli

 

Benevy - 08.08 - igangsetting 15.juli

 

Riley 09.08.

 

Endelig mamma 19.08- har født, uke 31

 

Melkesjokolade -

Endret av Puma - sprekker snart!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde nesten det var min tur i kveld jeg. Har siden 17.30 hatt regelmessige tak i rygg og mage, vonde, og tiltagende i styrke. De ga seg ikke selv om jeg byttet aktivitet, gikk på do, la meg ned..

Måtte også plutselig på do..

 

Det var 6-10 min mellom hver, og mye stikkinger der nede. Takene kommer fremdeles, men de blir nå stadig mindre vonde, så jeg tenker det kanskje var falsk alarm. Æsj..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jentene på haugen 11.07. Igangsatt. Har født 36+2

 

Lollo83 15.07. Igangsatt. Har født, 36+2

 

Puma 31.07. Igangsetting 15.juli.

 

Mamma_til_en_prins: ks 15. Juli

 

Benevy - 08.08 - igangsetting 15.juli

 

Riley 09.08.

 

Endelig mamma 19.08- har født, uke 31

 

Melkesjokolade - 10.09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...