Gå til innhold

Augustjenter:-)


mammadrøm

Anbefalte innlegg

Jeg er litt i begge grupper nå da jeg ikke har fått innsett før imorgen, Nordlys13. Ble så forsinket av sen tr og så veldig mange dager ekstra før innsett pga 4 dager med støttebehandling før innsett, vanskelig å få time til ul og helga som kom i veien. 

 

Opptiningen har gått greit, klinikken ringte i dag og sa at egget så kjempefint ut  :wub:  Da blir det innsett imorgen  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I know the feeling Ønskespira. Håper ikke det var jeg som gjorde deg stressa med innleggene mine! :/ jeg vet ikke jeg hva prosentandelen er av folk som har kjemisk og folk som forblir gravide, men d er vel sikkert ikke kjempe vanlige med kjemisk. Satser på d i alle fall :) Håper du får raskt og positivt svar på prøven din da sånn at du slipper å stresse mer!

 

Ble nok litt stresset av deg ja, og fant ut at det var bedre for meg selv å sjekke. Svinger litt mellom glede og frykt kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krepsen79: masse lykke til med innsett i dag!! og gratulerer på forskudd som ruger ;)

 

ønskespira: igjen, sorry! lykke til med blodprøva i dag!

 

tusen takk Nordlys13 :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krepsen79 og ønskespira: Masse lykke til idag, med innsett og blodprøver!! :)

all i want is u: Når skulle du ta blodprøve igjen? Så du kan slippe å være så bekymra ;)

 

Jeg har hatt to dager med masse vondt nå! Skikkelige tak i magen, så har vært kjempebekymra for overstimulering. Men heldigvis går det mye bedre idag  :)  Man googler så mye på alt av symptomer at man blir helt gal! :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok den andre blodprøva i dag morges og skal ringe dem i morgen kl.9 sharp for å få vite svaret! tida går helt ekstremt sakte...

 

hørtes ikke kjekt ut at du har hatt så masse vondt, men veldig bra at d var bedre i dag! rugetid betyr vel egentlig googletid tror jeg for de fleste av oss :P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

all i want is u; Har du fått svaret på den første prøven? Kan de si noe om hcg nivået på den, ift om det er normal stigning og om det er sansynlig at alt har gått bra ? *krysse fingre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nordlys13, ringte dem i går og fikk vite at hcgen var på 89 på rd11. snakket med sykehuset etterpå og de sa at det var helt normalt, men at de ikke kunne si noe sikkert før blodprøve nr.2. så jeg skal ringe sykehuset og fortelle om resultatet etter at jeg har fått det fra fastlegekontoret. så hvis d er telefonkø i morgen så kommer jeg til å klikke! :P

 

skal du ha uttak på fredag? og vet du hvordan d ligger an mtp eggposer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

all i want is u; so far so good da :-))) ja, man skal ikke yppe seg med ei hormonell dame ;-) Men jeg skjønner godt at hvert sekund ekstra før du vet sikkert er ei pine!! jeg kommer hvertfall til å sjekke innom her first thing i morgen tidlig, så du må gi oss beskjed ! :-) 

Har uttak fredag ja. 1. UL viste 4 eggposer, 2. viste 9, i dag hadde vist 2 eggposer "forsvunnet" så de såg 7. Kan jo dukke opp igjen til fredag. Er spent på om de inneholder egg!! Fikk ikke verdens beste uttelling sist, 11 eggposer og kun 2 egg som kunne settes inn dag 2. De har endret på medisiner siden sist, så håper uttellingen blir bedre :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Nordlys13. Husk at du trenger bare ett. Jeg fikk kun ut 4 på sist uttak, men gullegget var der :)

 

All i want is u: lykke til. Er spent på resultatet ditt, og på min verdi i morgen. Krysser fingre og tær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordlys13: helt enig med Ønskespira!! jeg fikk kun ut 5 egg, men alle ble befrukta! ingen til frys, men likevel da. d har absolutt ingenting å si hvor mange du får. kvaliteten er d aller viktigste! :) 

 

Ønskespira: ja jeg er kjempe spent på ditt resultat også! jeg har drømt mange ulike drømmer i natt om mitt eget resultat, og hver gang har det endt med tårer. så jeg håper inderlig ikke at jeg er sanndrømt :P jeg krysser også alle kroppsdeler for at vi begge ender opp i lykkerus ila formiddagen ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så travelt på jobb!

Men ja! Har fått svar :) :)

Rd13 viste 190!! Så d har mer n fordoblet seg :D iiiiiiiiik!!!!!

 

Nå sender jeg alt av babystøv til dere andre rugere!!!!! Come on girls!!!! ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER :-) Hurra for dere !!! Håper du kan senke skuldrene og at graviditeten blir ei finfin tid :-) og jeg tar med glede i mot litt babystøv ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!!!!!! Gratulerer så mye all i want is u :D Det er fantastisk! :D :D

Jeg ruger for harde livet, og snapper til meg litt av det babystøvet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelig takk Nordlys13 og SnartMamma83 :) :) kan enda ikke tro at d er sant, men når blodprøven sier d så :P nå måå dere andre komme etter her! Heier på dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeiiiii!!!! :) :) knallbra ønskespira!! :) da er d vel ikke noe vits å sjekke stigning hos deg! Du er jo kjempegravid!! ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan går d med dere SnartMamma83, nordlys13, fightern? har jeg glemt noen? ;) SnartMamma83 begynner vel å nærme seg testdato? :)

 

og Ønskespira, hvordan gikk d med den siste blodprøven? no news er good news håper jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det mye symptomer, men det kan jo skyldes cyclogest og prednisolon... mye sulten, murringer og strekking i magen og fastere og større pupper :) Venter på å få billigtester i posten, så jeg kan begynne hjemmetestinga ;)

 

Noe nytt med dere andre da??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempetrøtt! Plutselig ble trøttheten kastet over meg, så er vel egentlig ikke i tvil om at det er noe som spirer inni meg ;) blodprøven får jeg ikke svar på før på mandag..

 

Alt vel med deg all i want?

 

Er like nysgjerrige på dere andre. Hvordab er det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt egguttak, ble 3 stk hvor at 2 ble befruktet ved ICSI. Så nå krysser vi fingrene for at de utvikler seg fint slik at begge kan settes inn på mandag. Spennende dager :)

Hvordan går det med deg all I want is u?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

irriterende d der SnartMamma83 å ikke vite hva som gir hva.. disse medisinene har jo så mange rare bivirkninger, og de fleste av dem er de samme som vanlige graviditetssymptomer. men kjenner du noe forskjell fra sist da?? :)

 

hihi, så bra at du er blitt kjempe trøtt Ønskespira! selv om d jo er slitsomt, så er d som du skriver.. ikke tvil om at d er noe inni der :) :) 

 

nordlys13: skal krysse alt jeg har!!! ;) *håpehåpe*

 

her er ting ganske annerledes enn normalt. er super oppblåst og forstoppa. kaffe har ikke effekt en gang lenger. så jeg vokner 2 ganger pr natt og må reise meg fordi jeg har så vondt i buken. må sitte kjempe lenge på do for å gjøre nr.2 og d kommer helt sykt lite per dag (hehe, litt mye info kanskje, menmen :P). ellers har jeg veldig høy hvilepuls. kjenner hjertet dunke veldig når jeg legger meg. og så er jeg litt trøttere enn normalt sover cirka 1 times tid mer enn vanlig... så, jeg håper jo at d betyr at HcGen min har steget enda mer siden jeg testet siste gang på rd 13 :)

 

med dere som ruger nå... er dere aktive på september-tråden?? kanskje jeg skal følge med der i stedenfor, eller?? :) er jo så spent på hvordan d går med dere! og Tante_Esel også! :) Krepsen79 ruger vel også nå, eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønskespira: Er det tvillinger du har i magehuset ditt?  Eller er det normalt å ha så høy hcg ved RD 17?

Her er det RD 12, og hvite tester. Jeg er likevel supersulten og har lagt på med 4 kg de siste 2 ukene :o .Men jeg tar ikke skade av litt ekstra fett :P

Katten min er blitt ekstra kosete med meg, så satser på at han vet bedre enn de drittestene,hehee!

Skal ta blodprøve i morgen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...