Gå til innhold

Januar 2014 magene : ))


HH80

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1. Vilruge, Lizzy_77, HighHopes

2. eneleh_

3.MeretheNordland, Spire nr.2 <3

4.

5.sevilla

6. olebrum26_05&09-jan14

7.Anaira, Anonym88

8. Klatrejenta

9. ØYENønskerLITEN, Når 3 blir 4 <3

10. Alleria, Plexy,lady82

11. Paulita

12. *Attpåklatten*, Januar-spire, Mamsentil3

13. Prinsesse07

14. Junior&vesl@

15. Fruktig

16. Helene7, Stinemor:)2

17.

18.

19.

20. rugemaskinen, Power puff

21.

22. browneyes

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Vilruge, Lizzy_77, HighHopes

2. eneleh_

3.MeretheNordland, Spire nr.2 <3

4.

5.sevilla

6. olebrum26_05&09-jan14

7.Anaira, Anonym88

8. Klatrejenta

9. ØYENønskerLITEN, Når 3 blir 4 <3

10. Alleria, Plexy,lady82

11. Paulita

12. *Attpåklatten*, Januar-spire, Mamsentil3

13. Prinsesse07

14. Junior&vesl@

15. Fruktig

16. Helene7, Stinemor:)2

17.

18.

19.

20. rugemaskinen, Power puff

21.browneyes

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legen mitt satte termin til 21.januar i staden for 22, så då tar eg utgongspunkt i den... det føles leeeeeenge til nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok gtest i dag (digital cb) den viste positiv :) 4+2 :D

i følge terminkalkulatoren er termin i januar :) artig siden jeg, min far og lillesøstern min har bursdag i januar :P hehe :D

håpe bare det går bra denne gangen, Exu i 2009 og ny exu 2012 på i samme eggleder (den ble fjernet 20 des 2012)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hengt over dopotta for første gang ... Ikke digg, men godt å kjenne symptomer : )) 6+5 idag !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4+2 idag. Tok test før helga siden jeg har vært så dårlig i form, og den var veldig tydelig positiv. Tok en til to dager etterpå og samme resultat. Blir en spennende tid i møte :-) Termindato 22.01.2014.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen rugemaskinen! :)

IKM betyr innkommende mens, altså du testet positivt to dager etter IKM

Og du regner hvor langt du har kommer fra første dag i siste mens. Så... *regne*... da er du vel 4 uker + 2 dager på vei ;-)

Takk.. :) Håper jeg blir her.. :) Takk for svar.. ;) Mye nytt å sette seg inn i...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg nå helt ubrukelig. Føler meg tygget og spyttet ut igjen. Null energi. Kjennes ut som jeg har vært på fest en uke i strekk. Håper ikke jeg skal fortsette sånn som dette altfor lenge, da kan jeg bare legge meg ned og sove og våkne om noen uker tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle sammen :)

 

Jeg er 4+4 i dag og har termin 4.januar (ifølge terminkalkulatorer på nett).

Vet noen hvor tidlig man kan gå å ta ultralyd? Jeg skal til legen 7.mai og lurte på om det kanskje

er for tidlig å be om det?

 

hei hei :) Gratulerer :) Jeg var 6 uker på vei da jeg var på ultralyd, og de sa på privatklinikken at uke 6 var nederste grense for å se liv, da hjertet begynner å slå i uke 6 forsto jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg nå helt ubrukelig. Føler meg tygget og spyttet ut igjen. Null energi. Kjennes ut som jeg har vært på fest en uke i strekk. Håper ikke jeg skal fortsette sånn som dette altfor lenge, da kan jeg bare legge meg ned og sove og våkne om noen uker tror jeg..

Jeg er helt lik deg! 6 uker og 6 dager på vei, og jeg føler meg totalt utslitt, konstant! ;) Fryktelig andpusten itillegg ;) - Føler med deg :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg nå helt ubrukelig. Føler meg tygget og spyttet ut igjen. Null energi. Kjennes ut som jeg har vært på fest en uke i strekk. Håper ikke jeg skal fortsette sånn som dette altfor lenge, da kan jeg bare legge meg ned og sove og våkne om noen uker tror jeg..

Jeg er helt lik deg! 6 uker og 6 dager på vei, og jeg føler meg totalt utslitt, konstant! ;) Fryktelig andpusten itillegg ;) - Føler med deg :)

 

Godt å høre at det ikke bare er meg. Nesten så jeg lurer på om jeg "ikke tåler" å være gravid :P Du er 6 dager lengre enn meg på vei, så da må jeg forvente å ha det sånn en stund til da skjønner jeg.. Har hørt rykter om at energien kommer tilbake i 2tr. men akkurat nå føles det utrolig lenge til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj og fy....idag våknet jeg kvalm....ble liggende å tenke på åssen jeg skulle orke å ordne til gjester på 17. Mai.. Bake, rydde, vaske osv osv.... Så kom jeg på det geniale å samles hos foreldrene mine istedenfor. :) det var heldigvis greit så da tar vi med mat og kaker dit !! Det redda dagen min!! Så da trenger jeg bare bake en kake og kjøpe sko til minstemann : ) det skal jeg vel kanskje klare.....håper virkelig kvalmen forsvinner etter 3 mnd og ikke etter 8 som ved de andre graviditetene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da lister jeg meg forsiktig inn her, med foreløpig termin 25.januar 2014 :-) kan noen sette meg opp på listen? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Vilruge, Lizzy_77, HighHopes

2. eneleh_

3.MeretheNordland, Spire nr.2 <3

4.

5.sevilla

6. olebrum26_05&09-jan14

7.Anaira, Anonym88

8. Klatrejenta

9. ØYENønskerLITEN, Når 3 blir 4 <3

10. Alleria, Plexy,lady82

11. Paulita

12. *Attpåklatten*, Januar-spire, Mamsentil3

13. Prinsesse07

14. Junior&vesl@

15. Fruktig

16. Helene7, Stinemor:)2

17.

18.

19.

20. rugemaskinen, Power puff

21.browneyes

22.

23.

24.

25. CecilieMedNr2

26.

27.

28.

29.

30.

31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du skjønne hvorfor vi går gjennom dette frivillig, gang på gang, hihi... Åhh vi får jo noe så fantastisk igjen:-) vi får bare tenke på det når plagene skyller gjennom oss:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å se så mange her:-D jeg også er så sykt kvalm.. har vært ved doskålen ett par ganger og.. var kvalm hele forrige svangerskap. .. så nå er jeh rådvill....:-P lurer på å prøve akupunktur igjenn.. det hjalp mot spying sost men ikke mot kvalme. .. jaja... er uansett veldig glad for spiren og håper virkelig den sitter... :-P vi hadde 3 års prøving på første og nå har drtgått ca 1, 5 år:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia - testet positivt i går, 12 dpo. Synes krysset var i svakeste laget så må innrømme at jeg er litt engstelig for at det ikke er likevel... Men det kjennes riktig ut, så det er nok helt ubegrunnet uro ;) virker leeeenge til i morgen tidlig og ny test! Og dere, burde jeg vente enda en dag siden i morgen er ikm? Eller burde den være sterk da???

 

Nyter den siste tiden som ikke kvalm og elendig! Og de siste kaffekoppene. Det taklet jeg overhodet ikke sist!

 

Kan noen skrive meg opp på 26 Jan? Skriver fra mobil og greier ikke kopiere innlegget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Vilruge, Lizzy_77, HighHopes

2. eneleh_

3.MeretheNordland, Spire nr.2 <3

4.

5.sevilla

6. olebrum26_05&09-jan14

7.Anaira, Anonym88

8. Klatrejenta

9. ØYENønskerLITEN, Når 3 blir 4 <3

10. Alleria, Plexy,lady82

11. Paulita

12. *Attpåklatten*, Januar-spire, Mamsentil3

13. Prinsesse07

14. Junior&vesl@

15. Fruktig

16. Helene7, Stinemor:)2

17.

18.

19.

20. rugemaskinen, Power puff

21.browneyes

22.

23.

24.

25. CecilieMedNr2

26. Camillok

27.

28.

29.

30.

31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia - testet positivt i går, 12 dpo. Synes krysset var i svakeste laget så må innrømme at jeg er litt engstelig for at det ikke er likevel... Men det kjennes riktig ut, så det er nok helt ubegrunnet uro ;) virker leeeenge til i morgen tidlig og ny test! Og dere, burde jeg vente enda en dag siden i morgen er ikm? Eller burde den være sterk da???

 

Nyter den siste tiden som ikke kvalm og elendig! Og de siste kaffekoppene. Det taklet jeg overhodet ikke sist!

 

Kan noen skrive meg opp på 26 Jan? Skriver fra mobil og greier ikke kopiere innlegget...

 

Mine streker ble aldri sterke. Er vel litt forskjell fra testmerke til testmerke. Cb digital lyste gravid mot meg før jeg omtrent hadde lagt den fra meg.

 

Lykke til :)

Endret av Januar-spire :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil noen legge meg til 11. Januar? Får det ikke til via mobil...

Her er formen dårlig, og jeg er sykemeldt i to uker :/ svimler, er kvalm og ekstremt trøtt, og det lot seg dårlig kombinere med jobb... Jaja, det blir nok verdt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7+1 idag og vært veldig dårlig siste dagene. Litt bekymret siden jeg har endometriose, så var på ultralyd idag. Og der lå det et lite knøtt med et hjerte som slår. Vokst så bra at legen mente jeg var en dag lenger på vei, noe som ikke er mulig. Men så godt å kunne slippe ned skuldrene. Hun sa at det var svært liten sjanse for å miste siden det så så bra ut, men tar selvsagt ikke det for gitt. Krysser fingrene! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det går sent.. og så har jeg ikke fortalt det enda. Fordi jeg bare er 4+4... Har lyst å fortelle det til de nærmeste men er så redd for å plutselig miste og så må jeg fortelle det etterpå. Har to store barn fra før, og har aldri mistet tidligere. Har hatt lavt blodtrykk denne gangen og ekstrem trøtt og uggen.

 

Kan noen sette meg opp på lista forresten - har fått to termindatoer 20 og 22 januar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 4+5 i dag, ingen kvalme, nesten ikkje ømme bryst,øm i korsryggen. blir nesten nervøs av å ikkje å ha så mange symptom. er trøtt, men det er eg jo ofte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...