Gå til innhold

Januar 2014 magene : ))


HH80

Anbefalte innlegg

1. Vilruge, Lizzy_77, HighHopes

2. eneleh_

3.MeretheNordland, Spire nr.2 <3

4. HH80

5.sevilla

6. olebrum26_05&09-jan14

7.Anaira, Anonym88

8. Klatrejenta

9. ØYENønskerLITEN, Når 3 blir 4 <3

10. Alleria, Plexy,lady82

11. Paulita, Mej

12. *Attpåklatten*, Januar-spire, Mamsentil3

13. Prinsesse07

14. Junior&vesl@

15. Fruktig

16. Helene7, Stinemor:)2

17.

18.

19.

20. rugemaskinen, Power puff

21.browneyes

22.

23.

24.

25. CecilieMedNr2, Smet, My73

26. Camillok

27. Prøverpånr1

28.

29.

30. Regina_George, Minnimusa

31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest usababy

1. Vilruge, Lizzy_77, HighHopes

2. eneleh_

3.MeretheNordland, Spire nr.2 <3

4. HH80

5.sevilla

6. olebrum26_05&09-jan14

7.Anaira, Anonym88

8. Klatrejenta

9. ØYENønskerLITEN, Når 3 blir 4 <3

10. Alleria, Plexy,lady82

11. Paulita, Mej

12. *Attpåklatten*, Januar-spire, Mamsentil3

13. Prinsesse07

14. Junior&vesl@

15. Fruktig

16. Helene7, Stinemor:)2

17.

18.

19.

20. rugemaskinen, Power puff

21.browneyes

22.

23. Usababy

24.

25. CecilieMedNr2, Smet, My73

26. Camillok

27. Prøverpånr1

28.

29.

30. Regina_George, Minnimusa

31

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm back!!!! Trodde at jeg hadde SA i pinsen og dro en tur i kjelleren. Men på UL i dag dukket det opp en liten klump med 128 i hjerteslag :wub: Ble satt tilbake noen dager, for lilleklump var ca 7,5 mm - derav er jeg 6+4 i dag, med termin 13.01.14. Ifølge jordmor var sjansen for suksess 90 prosent - så jeg velger å være superpositiv til lilleklumpen :)

 

1. Vilruge, Lizzy_77, HighHopes

2. eneleh_

3.MeretheNordland, Spire nr.2 <3

4. HH80

5.sevilla

6. olebrum26_05&09-jan14

7.Anaira, Anonym88

8. Klatrejenta

9. Når 3 blir 4 <3

10. Alleria, Plexy,lady82

11. Paulita, Mej

12. *Attpåklatten*, Januar-spire, Mamsentil3

13. Prinsesse07, ØYENønskerLITEN

14. Junior&vesl@

15. Fruktig

16. Helene7, Stinemor:)2

17.

18.

19.

20. rugemaskinen, Power puff

21.browneyes

22.

23. Usababy

24.

25. CecilieMedNr2, Smet, My73

26. Camillok

27. Prøverpånr1

28.

29.

30. Regina_George, Minnimusa

31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Vilruge, Lizzy_77, HighHopes

2. eneleh_

3.MeretheNordland, Spire nr.2 <3

4. HH80

5.sevilla

6. olebrum26_05&09-jan14

7.Anaira, Anonym88

8. Klatrejenta

9. Når 3 blir 4 <3

10. Alleria, Plexy,lady82

11. Paulita, Mej

12. *Attpåklatten*, Januar-spire, Mamsentil3

13. Prinsesse07, ØYENønskerLITEN

14. Junior&vesl@

15. Fruktig

16. Helene7, Stinemor:)2

17.

18.

19.

20. rugemaskinen, Power puff

21.browneyes

22.

23. Usababy

24.

25. CecilieMedNr2, Smet, My73

26. Camillok

27. Prøverpånr1

28. Stjerna2011

29.

30. Regina_George, Minnimusa

31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen fler som er oppblåste eller? :rolleyes: Jeg ser seriøst ut som jeg er 4 måneder på vei enda jeg kun er på uke 4+0!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også hørt at den kommer tidligere med nummer to! Jeg har ikke mage enda (er bare 6+3), men merker alle symptomene doblet fra jeg ventet førstemann! Blir spennende å se når magen kommer denne gang. Sist fortalte jeg det på jobben rett etter ultralyden, da var jeg vel i ca uke 18! Tviler på at jeg hadde klart det nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har du ventet leeenge;-) Det hadde ikke jeg klart..

Du er litt motsatt du da, jeg merker mye mindre nå enn sist og innbiller meg at det er fordi det ikke er så lenge siden sist, slik at kroppen er vant til tilstanden..? Eneste som er tidligere er magen, som jeg allerede synes er større, og som nok er vanlig ja;-) Er det lenge siden du var gravid sist? Jeg har ei datter på snart 18 mnd. Er 4+ 6 i dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har du ventet leeenge;-) Det hadde ikke jeg klart..

Du er litt motsatt du da, jeg merker mye mindre nå enn sist og innbiller meg at det er fordi det ikke er så lenge siden sist, slik at kroppen er vant til tilstanden..? Eneste som er tidligere er magen, som jeg allerede synes er større, og som nok er vanlig ja;-) Er det lenge siden du var gravid sist? Jeg har ei datter på snart 18 mnd. Er 4+ 6 i dag:-)

 

Det er fem år siden jeg ble gravid sist gang, så terminen vil ikke være så langt unna 5-årsdagen til frøken kommende storesøster! Så det er jo en stund siden siste, kan man vel si...? Jeg vet ikke om det har så mye å si, har hørt både positivt og ikke så positivt med å vente. De sier at kroppen bruker 2 år på å hente seg inn etter graviditet og fødsel, så sånn sett skulle vel du kanskje ha vært ekstra sliten? hehe, håper du føler deg bra da! Men jeg begynte å merke kvalmen for halvannen uke siden, og så har den blitt verre dag for dag. Nå har jeg fått afipran, og drukket en halvliter cola. Kjenner meg kanskje bittelitt mindre kvalm, men kvalmen er der absolutt enda. Hvis jeg noen gang skulle finne ut at vi skal ha en nummer tre, så regner jeg med at den graviditeten kommer litt raskere igjen. Venter nok ikke 5 år da, men akkurat nå så husker jeg ikke helt hvorfor vi planla å bli gravide :rolleyes: hehe, joda, jeg tror det skal bli fint, men det ble en liten knekk må jeg vel innrømme, med denne veldig kvalmen. Var kvalm med første og, men da spøy jeg aldri. Nå spyr jeg hver morgen... jaja, var det i uke 12-13 det skulle gå over? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fler som har opplevd SA/MA som ikke tørr å glede seg helt enda? Mannen er overgira på den lille i magen, men jeg klarer ikke å glede meg for er så redd for at det skal gå galt igjen. Syntes det er veldig lenge å vente til uke 6-7 for å kunne høre hjertelyden og selv da er man jo ikke sikret at det skal gå fint. Er det noen som vet sannsynligheten for å oppleve to MA på rad? Hjelp hjelp...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Paulita: tror de anbefaler å bli gravid 18-23 mnd etter forrige fødsel, så sånn sett ligger jeg bare rett før og tror nok kroppen skal fikse det fint:-) Går det for lenge blir det som å begynne på nytt sikkert, og for kort blir vel tøft for kroppen;-) Høres veldig kjipt ut å være så kveld at du spyr:-( Jeg var bare litt plaget med kvalme sist og da hjalp det å spise lite og ofte. Nå har jeg ikke merket noe enda, men er jo tidlig;-) God bedring!!:-)

Hadde vært gøy for storesøster å få lillesøster til bursdagen sin da:-) Og fin aldersforskjell m 5 år også:-) jeg har ei bonusdatter som er 6 år eldre enn lillesnuppa mi og de er såååå søte med hverandre<3

Regina; prøv å tenk at det går bra og skulle du være så uheldig å miste igjen er det ikke noe du får gjort med det:-/ Lykke til:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regina : jeg opplevde en ma i mars og var overnervøs de første ukene av denne graviditeten. Så kom jeg til uke 7 og da kom kvalmen . Da slappet jeg litt mere av fordi jeg følte meg så veldig gravid!!! Nå er jeg i uke 8 og igår var jeg på ul og så det lille hjertet som slo så nå slapper jeg enda mere av : ) en liten uro kommer nok til å være der i noen uker til, men det bir bedre og bedre!! Jeg prøver å tenke på min livsfilosofi " det går som regel bra !!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+5 og KVALM!!!!! :wacko: Fysj... På en side glad for alle symptomer, på en annen side så er den f.%%!&&¤¤"## kvalmen irriterende! Spyr til og med opp vannet jeg drikker. Må være i ro ca en time etter jeg har inntatt noe (lenger med måltider) for å ikke få det opp igjen. Sosialt sett er jo dette helt umulig å forholde seg til.. Jaja, det venter en fin premie frem i tid :D Er det noen som har forslag til måltider som kan friste når man er kvalmen og har NULL matlyst? Prøvd ingefær, vann med sitron, Ritz kjeks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kjenner jeg gruer meg... Håper jeg er en av de heldige som slipper den værste kvalmen... Håper dere blir bedre snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takker for meg, kraftig blødning og msgesmerter i dag :( fikk målt hcg i går som bare var på 12... Så det spørs om ikke ting har gått feil vei noen dager... Kommer nok ikke til å juble over svakt positive tester igjen!

 

Håper jeg blir raskt gravid igjen, men nå er det andre mnd på rad jeg mister så blir veldig demotivert og lei meg. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takker for meg, kraftig blødning og msgesmerter i dag :( fikk målt hcg i går som bare var på 12... Så det spørs om ikke ting har gått feil vei noen dager... Kommer nok ikke til å juble over svakt positive tester igjen!

 

Håper jeg blir raskt gravid igjen, men nå er det andre mnd på rad jeg mister så blir veldig demotivert og lei meg. Lykke til :)

Så utrolig trist å høre:( Det der er min aller største frykt og føler så mye med deg. Du må nesten bare trøste deg med at du hvertfall blir lett gravid og bare har hatt uflaks. Håper du blir gravid fort igjen!!! Lykke til<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for trøst jenter, det varmer. Sitter her med magesmerter og har blødd en god del hele dagen, også klumper. Håper bare naturen har spilt meg er stygt puss som har latt det gå galt to ganger nå, og at det ikke er noe i veien. Fikk jo en frisk og sprek gutt etter forrige svangerskap, som var forholdsvis ukomplisert og totalt uten blødninger! Da ble jeg gravid i første pp med EL så ja, jeg ser ut til å bli lett gravid :) Er velsignet med en kropp som gir tydelige signaler med EL-slim, lette EL smerter og svært økt lyst de rette dagene ;)

 

Ønsker dere lykke til og håper dere slipper å blø, og spesielt at dere får friske, fine, deilige januarbabyer alle sammen :)

 

Kan noen være så snill å fjerne meg fra terminlista? Har ikke hjerte til å finne ut hvordan jeg gjør det nå... Altfor deprimerende... Her har humøret vært vekslende i dag, er skikkelig lei meg, men samtidig prøver jeg å tenke at spiren i magen hadde utviklet seg feil og at det ikke var forenelig med liv. Jeg har gjort alt annet rett, ikke røkt, drukket (etter implantasjonen) og tatt folat i 2 mnd. Sånn var det denne gangen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er oppblåst !! Venter nr 3 og er 8 uker ! Kvalm og trøtt som fy !! Vil bare sove : ))

Dette høres ut som meg, jeg er ekstremt oppblåst og ser ut som jeg er MYE lenger enn 8 uker.. Kan virkelig ikke huske at det har vært sånn før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er som sagt ikke mer enn 4+2 men ser veldig gravid ut. Er vant med en flat mage så utrolig frustrerende å ha en så oppblåst en nå! Er det vanlig å ha så mye luft i magen så tidlig i svangerskapet? Spiser jo ikke noe mer eller annerledes (med unntak av de tingene man ikke skal spise som gravid da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg fikk en kommentar fra datteren min på 5 år i går, at det så ut som jeg hadde baby i magen! Hehe, prøvde bare å le det hele vekk;-) Er 6+6 i dag og stuuuuuptrøtt! Gjesp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sa sønnen min på 6 for en drøy uke siden også hahaha : )) flere som er plaget av svimmelhet ? Idag har det gått skikkelig rundt i hodet på meg et par ganger. Detførste jeg gjorde etter jobb var å spy : (( sliten idag ja !!! Men nå er det lang helg : )) formen på dere andre da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...