Gå til innhold

Januar 2014 magene : ))


HH80

Anbefalte innlegg

Her er formen i grunn topp :) siden jeg kastet opp i 9 mnd med første gullet så tåler jeg litt kvalme nå ;) har lastet opp 2 dager på 8 uker :) men kunnet sovet døgnet rundt <3 søvn<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg er ny her, og venter min første 30 januar i følge terminkalkulatoren :) Ikke planlagt graviditet, men nå håper jeg den holder seg på plass og at alt går bra likevel :) Er 5+2 i dag og kjenner at jeg er litt småbekymra for at alle symptomene er borte, bortsett fra at jeg er litt uggen nederst i magen til tider..

 

Gratulerer alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare 5+3 og konstant veldig trøtt, er også uvel, men ikke nok til at det kommer opp noe ennå. Løper rundt med mariekjeks i veska som jeg gomler på når kvalmen melder seg og da går den gjerne over. Huff kommer til å ese ut som en elefant hvis jeg skal fortsette med det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn å gomle på pastiller, grønne epler , blåbær eller bringebær : ) det hjelper meg !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er fin..:) Vært kvalm om morgenen de fire siste dagene, og hvis det har gått for lang tid mellom måltidene... Men kvalmen har ikke vært så merkbar i dag... Sove kunne jeg gjort hele tiden, men jeg har alltid vært god til å sove..;) Nesten ikke ømme pupper... Egentlig er det ingenting med formen som skulle tilsi at jeg er gravid, men..;) Er 6+4 i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å bli litt kvalm siste dagene, så passer på å spise oftere, og da går det stort sett greit:-)

Ellers er jeg ekstremt trøtt, men får likevel ikke sove godt..

Magen er oppblåst, men puppene er nesten som vanlig:-)

Velkommen førstegangsgravid22:-) du får sette deg opp på lista, vi begynner å bli mange:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5+2 i dag og merker ikke så mye til at jeg er gravid egentlig. Annet enn at jeg plutselig kan bli veldig trøtt og at jeg er glooovarm! HELE TIDEN! Det er ekstra ille om natten. Jeg er så varm at kjæresten min ikke orker å ha meg inntil seg når vi sover og jeg bruker flere timer på å sovne fordi det koker innenvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte nesten å grine av en historie i Hjemmet i dag da jeg var nede hos mine foreldre, fikk tåre i øyet - så ja, hormonell!!! Jeg gråter normalt ALDRI! Ellers har jeg nesten fått kløft for første gang i livet mitt. Fint i speilet, men de er VONDE!!!! Samboer sin sorg er at han ikke får ta på dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også varm, hele tiden! Går mye på jobben og svetten står i pannen.. Puppene er av og på med ømhet, noen morningen sier jeg til samboer at "en ny dose med puppehormoner har ankommet iløpet av natten" :) Ellers har jeg en del utflod, noe som gjør at jeg er nervøs hver gang jeg er på do.. Så håper ukene går fort nå så jeg kan slappe litt av!

 

Så kjedelig at du er så dårlig HH80, håper det går over snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også er ganske varm, svetter som en gris. Føler meg ikke akkurat så delikat når jeg er ute og i bevegelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8+1 i dag, har vært småkvalm i en uke nå, har ikke spydd. Det hjelper å unngå å bli sulten, blir kvalm hver gang jeg er sulten og kvalm hver morgen. Men er egentlig glad for de symptomene jeg har:) føler magen står rett ut, sikkert oppblåst... Får hetetokter innimellom, svimmel, og det er stramt i magen, river litt.

 

Ser sånn frem til at disse siste ukene skal passere:) litt slitsomt å ikke kunne fortelle det til alle:) veldig sliten og trøtt på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er formen deres damer ? Jeg er 9 fullgåtte uker idag og syns kvalmen er noe bedre idag !! Brakk meg til morran men etter jeg kom på jobb har det gått greit . Blir jo nesten stresset av det også men leser flere steder at kvalmen kan roe seg ved inngangen til uke 10 .. Ellers er søvnbehovet enormt og puppene likeså ; ))

 

Puh! Godt å høre! Jeg er også 9 uker og syns kvalmen er blitt bedre de siste 2 dagene! Føler meg helt frisk og fin nå. Har også vært øm i magemuskelene og det har også gitt seg. Har tilogmed litt matlyst igjen :lol:

Nesten så jeg må ta en test igjen..? Dobbeltsikre meg B) Er ikke akkurat som om jeg skal inn til legen før om 24 dager :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Vilruge, Lizzy_77, HighHopes

2. eneleh_

3.MeretheNordland,

4. HH80, Avion, Spire nr.2 <3

5.sevilla

6. olebrum26_05&amp;09-jan14

7.Anaira, Anonym88

8. Klatrejenta, Camilla136

9. Når 3 blir 4 <3

10. Alleria, Plexy,lady82

11. Paulita, Mej, Blonid

12. *Attpåklatten*, Januar-spire, Mamsentil3

13. Prinsesse07, ØYENønskerLITEN

14. Junior&amp;vesl@, zelda83

15. Fruktig

16. Helene7, Stinemor:)2

17.

18.

19.

20. rugemaskinen, Power puff

21.browneyes, lilja90

22. LilleMy007,

23. Usababy

24.

25. CecilieMedNr2, Smet, My73, hupsi

26. Camillok

27. Prøverpånr1

28. Stjerna2011

29.

30. Regina_George, Minnimusa

31

 

 

Var på første kontroll igår og fikk flyttet termin til 4.januar. Er 9+2 idag. Alt fint på kontroll, og skal tilbake allerede om 3.5 uker, for så å gå min.1gang i mnd.frem til uke 25, i tillegg til OUL og kanskje en ekstra UL i uke 24 :)

 

Alltid godt å ha vært på kontroll, og komme igang med alt..det blir så mye mer ekte da :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på tidlig ul i dag pga blødninger sist helg. Der fikk vi se to stk bankende hjerter. Er førstegangs gravid så dette blir spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på tidlig ul i dag pga blødninger sist helg. Der fikk vi se to stk bankende hjerter. Er førstegangs gravid så dette blir spennende :)

 

Oj, så spennende!

Her er formen ganske bra. Litt kvalm innimellom, trøtt innimellom, varm ja! Selv om formen er relativt bra, kjenner jeg at det er et slør av uggenhet som jeg kjenner igjen fra tidligere svangerskap. Matlysten er ikke akkurat på topp, men kanskje like greit;-) Tellef veldig ned til ferie, da er jeg i uke 11 og kan forhåpentligvis nyte svangerskapet litt mer:-) Er akkurat 8 uker i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det nesten ingen symptomer. Har vært i topp form hele tiden jeg. Både ul og siste mens sier jeg jeg er 8+0 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er blitt mange her nå:) veldig gøy:) jeg er 5+2 i dag og føler meg i grunn litt mindre gravid enn jeg var for en uke siden. Men har babycomp og temp er fortsatt som den skal så satser på alt er bra:) skal på ul når jeg er 7+1, var ikke så tidlig sist og det er ikke noe grunn for at jeg burde det, men skal fortelle mamma det noen dager etter og ønsker at alt skal være bra da i allefall.. Har ikke bestilt noe legetime enda, burde vel gjøre det snart kanskje. Var kjempe oppblåst forrige uke og lurte på hvordan i all verden jeg skulle klare å skjule dette her men nå er det normalt igjen:) puppene var litt "fulle" en periode, men ikke noe nå. Stikker litt av og til nedi der men eller bare ekstra trøtt.. Sover hver dag etter jobb noe som er ganske frustrerende siden jeg har en liten fra før jeg mye heller skulle lekt og hatt overskudd til:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi er det to Januar-Spire! Så spennende!:) har dere mye tvillinger i familien eller kom det overraskende?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at vi er så mange med januar-spirer.. :) Kan alle få tidlig ultralyd..? Har jo lyst å sjekke før vi forteller det... Kan leger ta ultralyd, eller må man på sykehus..? Bor langt oppe i nord, og her finnes ingen form for private jeg kan få ta ultralyd hos.. Må legen bestille time, eller kan jeg gjøre det selv..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært utrolig plaget med korsryggen, ikke klarte jeg å ligge på siden heller tidligere i dag. Den eneste måten jeg klarer å sove på er å ligge på siden, men tviler på at det går i dag. Hoftene stritter godt imot ved et slikt forsøk.. Håper disse smertene går over snart, ikke noe gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at vi er så mange med januar-spirer.. :) Kan alle få tidlig ultralyd..? Har jo lyst å sjekke før vi forteller det... Kan leger ta ultralyd, eller må man på sykehus..? Bor langt oppe i nord, og her finnes ingen form for private jeg kan få ta ultralyd hos.. Må legen bestille time, eller kan jeg gjøre det selv..?

 

Ingen får tidlig UL med mindre det er noen spesielle årsaker til at man trenger det. F.eks flere tidligere SA'er, ekstrem bekymring osv. Her i oslo koster det mellom 1300 og 1600 for tidlig UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg gjør det privat, så skal en få det dekket må det være spesielle grunner til det. Jeg er egentlig litt sånn for og i mot om jeg skal ta timen eller ikke, for min del er det ikke noe spesiell grunn annet enn at jeg vil vite alt er bra før utenlandsferie og videre fortelling. Men det gir jo bare en trygghet akkurat der og da, alt kan skje når som helst. Men det er ikke så dyrt her, 400 kr når det er så tidlig, så jeg klarte ikke la være å bestille:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :) fikk svar på hcg prøven i går, 15mai(39 i hcg) 27 mai (2900 i hcg) Ho eg snakket med sa dette var en bra stigning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...