Gå til innhold

Flere med termin i desember?


surris86

Anbefalte innlegg

Hei hei :)

 

Jeg har fått positiv test i dag, og hvis ikke mine beregninger er helt feil, så har jeg termin 11 des

 

GRATULERER JENTER :)

 

Gratulerer til deg og!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer litt på hva slags symptomer folk har, jeg :) Jeg er førstegangsgravid og syns alt er litt spennende ;)

Da jeg var gravid utenfor livmoren hadde jeg nesten ingen symptomer, litt hormonell i humøret bare. Kjente stikking på venstre side, som også var der jeg til slutt måtte fjerne egglederen. Ellers var det veldig lite symptomer. Så lite at jeg sleit veldig med å tro på at jeg faktisk var gravid. Tok fire forskjellige graviditetstester på forskjellige tidspunkt i løpet av de 9 ukene jeg var gravid, bare for å dobbeltsjekke at det faktisk stemte. Nå i ettertid tenker jeg at det var fordi jeg på et nivå visste at noe var galt. Men det kan jo også være etterpåklokskapen som snakker ;)

Denne gangen føler jeg det mer. Tror mer på det, på en måte. Har ikke så mange symptomer enda da. Litt hormonell, litt mensensmerter innimellom, veldig trøtt, men sliter med å sove på kveldene (noe jeg vanligvis aldri har problemer med) også må jeg tisse oftere. Ellers har jeg det fint :) Føler innimellom at jeg nesten er støl nederst i magen, er det noe dere også har følt på? Hvordan har dere det?

:)

 

Har ikke så mye symptomer enda, føler jeg selv da...

Men gruelig trøtt om dagen, får ikke sove om nettene...tisser oftere...idag har jeg litt såre bryst og vært kvalm hele dagen (men ingen oppkast)...mood swings...stikninger innimellom, helst når jeg beveger meg for fort...også har jeg null matlyst :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

Jeg har fått positiv test i dag, og hvis ikke mine beregninger er helt feil, så har jeg termin 11 des

 

GRATULERER JENTER :)

 

Gratulerer til deg og!!!! :)

 

 

 

 

Tusentakk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk vi termin likt da, belle. Knallfin dato, 11.12.13! Artig!

Mine symptomer er veldig varierende. Det ene øyeblikket er jeg trøtt som en dupp, støl i magen, og uggen. I det neste øyeblikket er jeg helt fri for symptomer. Det siste er i grunnen verst, for da tenker jeg bare på sa/ma og andre triste ting. Kjenner at jeg faktisk er mer redd for å miste denne gangen enn forrige gang. Men så blir jeg akutt trøtt igjen, og da kommer håpet tilbake. Kan ikke disse 8 ukene gå litt fortere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, enig i det! Skulle gjerne skrudd opp tiden litt :) Det er jo som å glede seg til jul i mars! Altfor lenge til desember kommer! ;) Men som førstegangs må jeg si at jeg sikkert trenger den tiden på å forberede meg på fødselen. For den gleder jeg meg ikke akkurat til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk vi termin likt da, belle. Knallfin dato, 11.12.13! Artig!

Mine symptomer er veldig varierende. Det ene øyeblikket er jeg trøtt som en dupp, støl i magen, og uggen. I det neste øyeblikket er jeg helt fri for symptomer. Det siste er i grunnen verst, for da tenker jeg bare på sa/ma og andre triste ting. Kjenner at jeg faktisk er mer redd for å miste denne gangen enn forrige gang. Men så blir jeg akutt trøtt igjen, og da kommer håpet tilbake. Kan ikke disse 8 ukene gå litt fortere? :)

 

Så gøy Lessismore :)

 

Termin 11.12.13 høres ikke dumt ut nei :)

Dette er nesten for godt til å være sant! Kjenner igjen den trøttheten du beskriver.. Har gjespet i hele dag ;) Ellers kjenner jeg litt stikninger innimellom, kjennes ut som om det stikker litt i eggstokk området og i magen.. Har også hatt litt ilinger nedover beinet, og mensen murringer rett som det er. Kjenner du igjen noen av sympt? Jeg har kjøpt meg en clearblue med ukeindikator, som jeg tenkte ta til helgen! Når man vet så tidl at man er gravid, føler man det tar en evighet hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest flykræsj

Oppblåst i magen og sulten. Sistnevnte tror jeg egentlig er fordi jeg spiste mye i påsken og har vent meg til et høyt inntak :P jaja, har byttet ost og marsipan med grønnsaker og frukt og satset på og holde formen sånn nogenlunde... Murringer i mage og ømme pupper har jeg også,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal jeg til legen, grugleder meg! 4+4 i morgen :)

 

Har hatt en del murringer, spesielt hvis jeg har gått mye. Veldig ømme pupper og i dag er jeg skikkelig trøtt. Drømmer masse når jeg sover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal jeg til legen, grugleder meg! 4+4 i morgen :)

 

Har hatt en del murringer, spesielt hvis jeg har gått mye. Veldig ømme pupper og i dag er jeg skikkelig trøtt. Drømmer masse når jeg sover.

 

Spennende :) :)

Jeg skal til legen fredags morgen :D

 

Hahaha...drømme kjenner jeg igjen, har sinnsykt "virkelige" drømmer, imorges ble jeg så skuffet når jeg våknet og det gikk opp for meg at det bare var en drøm ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen t alle nye, og gratulera t dåkkår alle, med en liten voksende spire i magen ;-) Sååå glad på alles vegne. Detta e noe me har sett og ser fram t... Har fremdeles ingen symptomer som e voldsomme. Slite med å få sove (uten og vite koffer), tisser oftere enn før, noen dagar mange og sterke murringar, andre dagar svake, men som regel litt murringar i mage og rygg kvar dag. Og det kan komma på alle døgnets tider... Blir litt redd enkelte gonger, livredd for sa... Sikkert uten grunn...men men... Har ingen, absolutt ingen andre symptomer...og klart eg klage ikkje, for den kvalmen eg hadde med jentå mi for 10 år siden, savne eg ikkje... Men d e noe med d å ha symptomer på graviditeten allikevel... Men det komme vell... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Daim, kjenner meg så igjen i det du skriver om sa. Får til tider helt noia, og løper på do for å sjekke. Ikke bra. Jeg må bare ta meg selv i nakken, dette går bra! :)

Men jeg savner litt mer symptomer, skulle heller vært kvalm enn redd. Hehe, det sier jeg nå, ikke sikkert jeg er like enig med meg selv når jeg henger over doskåla og roper på elgen i den store hvite telefonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og snoker litt siden jeg fremdeles er i IKMuke15-gruppa og håper på å snart få flytte inn til dere. Så jo til min glede at Daim, Lessismore og Adealsadeal har fått hver sin spire(husker dere fra Bligravid-siden). Ble så glad for dere :D Et kjempegrattis til dere... og alle andre her inne! Kanskje vi sees plutselig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og snoker litt siden jeg fremdeles er i IKMuke15-gruppa og håper på å snart få flytte inn til dere. Så jo til min glede at Daim, Lessismore og Adealsadeal har fått hver sin spire(husker dere fra Bligravid-siden). Ble så glad for dere :D Et kjempegrattis til dere... og alle andre her inne! Kanskje vi sees plutselig?

 

Så koselig at du snoker og husker oss :D

Krysser alt jeg har for at du kommer inn til oss neste uke :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei En til please ;-) Kjekt du huske oss, og håpa du komme deg inn t oss ;-) krysse alt me har her ;-) E kjempeglad, men først 19mai e eg på "trygg grunn" , og kan sei d t familie og venner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og snoker litt siden jeg fremdeles er i IKMuke15-gruppa og håper på å snart få flytte inn til dere. Så jo til min glede at Daim, Lessismore og Adealsadeal har fått hver sin spire(husker dere fra Bligravid-siden). Ble så glad for dere :D Et kjempegrattis til dere... og alle andre her inne! Kanskje vi sees plutselig?

 

Så artig å bli husket på! Vi får håpe IKM 15-gruppa blir like produktiv som IKM 14. Der tok det jo helt av! Krysser fingrene for at det klaffer for deg, en til please, og at vi sees i desembergruppa! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen symptomer i det hele tatt. Så eneste grunnen til at jeg vet at jeg er gravid er ingen mens og positiv test :) Jeg har også sovet dårlig de to siste nettene, men tror ikke det er noe symptom for meg. Det hadde jo vært fint med noen symptomer, slik at man hadde følt at dette var litt mer virkelig. Gjerne litt kvalme. Jeg har den siste uken gått ofte på do, men tror det har vært litt mer psykisk fordi jeg har måttet sjekke om mensen har kommet. Men etter at jeg skjønte at jeg måtte være gravid og at mensen mest sannsynlig ikke ville komme, har dobesøkene roet seg ned.

 

Fordi vi har blitt gravide med prøverør skal vi på tidlig UL fredag 26. april. Det er jo bare litt over tre uker. Da vil jeg være 8+2. Gleder meg veldig til det. Det blir spennende å se om det er en eller to, da vi satte inn to egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 4+6 i dag med nr 3.. fant de ut i dag. termin 10 desember (på lillesøstera mi sin bursdag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MillaLilla:

(Det ble så langt å sette inn alle svarene, så gjør det bare på denne måten).

Mexico, så spennende! :) Langt unna da! Men det går vel greit, håper jeg? Jeg er litt ekstra bekymra fordi vi ikke er inne i et system her enda. Ikke kan jeg språket heller, så legebesøk er ikke morsomst, for å si det sånn ;) Må skynde meg å lære spansk så jeg føler meg litt tryggere. :)

Jeg syns også det er veldig hyggelig å få være en del av et norsk forum som dette er :) Koselig å snakke med folk i omtrent samme situasjon.

 

Jeg fikk første her og det gikk helt fint, så jeg er ikke spesielt urolig for denne fødselen. Egentlig synes jeg det norske helsesystemet virker skumlere: her velger jeg mine egne leger, sykehus osv og har på mange måter mer kontroll over hvordan ting skal være enn jeg tror jeg ville hatt i Norge, selv om det jo blir ganske dyrt å få barn på denne måten :) Men jo - det hjelper jo godt på trygghetsfølelsen å kunne språket, så kanskje du skal intensivere læringen litt ;)

 

Også er det sikkert greit å prøve å få fortgang i prosessen med papirer og sånn? Så alt er i orden når du trenger legehjelp og sykehus, selv om det siste forhåpentligvis er mange mange måneder frem i tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :)

Melder meg inn her, om det er greit :)

Testa to svake positive tester i dag ;)

Og har da allerede sjekka på terminkalkulator, og den viser termin 9 desember :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer og velkommen hit Tina :) :)

 

Ja det tar jo helt av på desember gruppa nå :P

Men det er jo bare kjekt med mange :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk ;)

Fleire her som er arb.ledige ?

Stresser som berre det no med å finne meg jobb, nettopp flytta pga samboer fekk ny jobb. Og med en liten tass på snart 1 år, så nytter det vel igrunn ikkje å ikkje ha jobb og inntekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor tidlig de kan sjekke termin på UL? Altså, tidlig UL, ikke den vanlige. Er litt usikker på nøyaktig termin og skal på tidlig UL før uke 12, så tenkte å bestille sånn at de kan sjekke det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...