Gå til innhold

Vi som skal lage påskeegg med innsett i april :)

Anbefalte innlegg

Jeg dro til tannlegen under forrige ruging, og det var helt bortkastet følte jeg.

Tannlegen fikk ikke tatt røntgen pga rugingen. To uker etterpå fikk jeg vite at jeg ikke var gravid (eller, var gravid, men kjemisk abort dessverre), så kunne tatt vanlig kontroll da.

Så jeg ville nok avventet til du vet om du er gravid eller ikke. Hvis du er gravid kan de ta sjekk uten røntgen.

Fortsetter under...

Da er jeg endelig begynt å komme til hektene igjen etter egguthenting i dag. Det ble 16 stykk og i hvertfall noen av de er bra størrelse. Spent på hva de sier i morgen. Har vært i dvale i hele dag, klarer ikke helt å riste av meg medisinene kjenner jeg. Har bare bablet tull i hele dag, så er klar for at tåken letter til i morgen. Håper det har gått greit med dere andre i dag, og at det går bra for alle sammen på fredag, og at vi blir en gjeng med rugere her til uken :)

Her skjer det foreløpig ingenting. Kun neg tester, men så er jeg bare på 12 dpo. En smule utålmodig og så er jeg redd det ikke blir noe.

Noen som har hørt om fryseegg som går i dvale etter innsett? Så noen som snakket litt om det et annet sted, dermed kunne pos test komme senere enn vanlig. Nå delte mitt egg seg fra opptining til innsett så tror ikke det er det. Har en dårlig følelse bare.

Endret av Krepsen79

Annonse

<p>Så fantastisk May-mom :) Håper vi kommer etter som hormontroll alle oss andre også snart....Krepsen79: Hold motet oppe, dett skal gå bra! Nå er jeg spennklar for innsett i morgen, har jo ventet på dette siden negativt forsøk i desember, så endelig er dagen her, veien har vært lang og kronglete synes jeg. Vi er jo en hel gjeng som skal til pers i morgen.. spennende uker i møte nå :)                                                      </p>

Selv om vi får beskjed om å være forberedt på at de ikke overlever tiningen, så er det så fælt når det skjer :( Litt av en berg og dalbane dette.. Håper du snart er igang med neste, og at det resulterer i verdens beste gave :)

Annonse

Ånei Frikke87, så trist å høre. Sender deg og en stor klem! Ja, dette er som et hinderløp, ikke lett!

Krysser fingrene for deg i morgen evigoptimisten!

Og krepsen, ikke gi opp før alt håp er ute. Er utrulig forskjellig fra kropp til kropp hvordan sympomene er, og har chattet med så mange som ikke kjenner noe, men som var gravid og alt er fint. Så kryss fingrene og hold håpet!

Her hadde vi ultralyd idag, og fikk vite at det blir egguthenting mandag. Grugleder meg. Håper at det går bra denne gangen!

Alleria, deilig at du fikk så mange egg ut! Og at du nå er ferdig med sprøytene :-)

Takk for fingerkryssing, kaksy. Gleder meg til å bli ruger, og håper at 2 av de 5 nedfryste egga overlever tining. Har blitt lovet to egg :) Er tvilling selv, og min tvillingbror fikk tvillinger. Har alltid drømt om det, og nå er jo sjansen større med IVF... *drømmer* ;)

Hei Frikke!

Vet så alt for godt hvordan du har det nå. Jeg hadde egguthenting tirsdag,fikk ut 7 egg. Fikk tlf fra labben i går om at ingen hadde overlevd natten. Utrolig kjipt og en hel haug med følelser på en gang. Stå på !!!

Krepsen79 jeg fikk herlig telefon fra klinikken vettu. Alle befruktet, men 8 av de har ikke helt skjønt hvor mange sædceller de skal slippe inn, men de 8 andre var vellykket. Så håper de fortsetter å dele seg som de skal ila natten. Innsett i morgen kl 10 :D

May-mom gratulerer så mye.

Kjipt å høre Frikke! Stor klem til deg og Vicci

Liaes lykke til som ruger, i morgen håper jeg å følge etter :D

Håper du får positiv test snart krepsen så du slipper å gå rundt å lure:)

Er det noen jeg har glemt så er ikke det meningen.

Fy flate for noen spennede dager dette her. Merker jeg ikke er heeelt meg selv om dagen. Mannen påstår at jeg bjeffer litt lett...får satse på at det gir seg når hormonene går over til gravidhormoner i stedet:P yeah right. .. men for en god sak som han så fint sier

Endret av Alleria

Jeg hadde egguthenting tirsdag,fikk ut 7 egg. Fikk tlf fra labben i går om at ingen hadde overlevd natten. Utrolig kjipt og en hel haug med følelser på en gang. Stå på !!!

Så utrolig trist, Vicci2000 :( Håper det lykkes for deg neste gang..

Da har jeg fått inn gullegget :) av 5 egg var det ett som det ikke ble noe av,ett som ikke delte seg som det skulle,så det ble 3 fine egg. 2 egg på frys. Så nå er der bare å krysse fingrene og prøve å puste og gjøre normale ting så dagene går fort fram til testdag 3. mai :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...