Gå til innhold

Vi som skal lage påskeegg med innsett i april :)


Fiemamma

Anbefalte innlegg

Hei hei jeg er helt ny på denne siden :) men hva i går på sykehuset å fikk satt inn egg i går så nå er det bare å vente å se om det fester seg :) håper virkelig at testen ska bli positiv nå etter å ha ventet og prøvd i 6 år nå <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen Mizzi. Krysser fingrene for deg og. Denne ventingen er i grunn den mest slitsomme biten synes jeg. Er på 7dagen etter at jeg fikk satt inn. Veeeldig lenge til neste fredag og blodprøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er lang tid å vente di her 14 dagene, føles så lenge til ;) jeg ska teste den 7 mai å da håper jeg på positiv test men tørr ikke håpe noen ting ;) dere må begge ha lykke til på torsdag jeg ska krysse fingrene for dere begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen Mizzy :) Jeg hadde innsett i dag og har testdag 7.mail. Føler for å sove gjennom frem til da :) Krysser alt for at vi lykkes alle :) Eller som min mor sier: Du får krysse beina, så skal vi andre krysse resten..Haha. Ikke mye privatliv i prøverørsfasen nei :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullebolle

Da må jeg melde meg ut av aprilklubben, for her er det kjempehøy risiko for overstimulering. Hele 40 holder på å vokse. Fordelen er at jeg fortsetter på medisiner, og skal ha uttak. Skal ikke ta eggløsningsprøyte men skal heller ta nesespray for å stoppe overstimuleringen. Egg som blir hentet ut og befruktet skal fryses, så blir det innsetting om en syklus til tenker jeg. Litt deppa, men har vært overstimulert før og vil mye heller dette enn å bli kjempesyk og innlagt. Selv om jeg må vente enda lenger:-( Hausken er jammen med flinke altså, trodde de kom til å avbryte hele forsøket, men heldigvis blir det nok egg ut! I dag var eggene fra 10-14mm, så satser på uttak neste uke. Kommer nok til å taste inn litt her om antall egg og befrukting tenker jeg, spennende det og, krysser fingrene for at de fryser ned et helt fortballag:-) Lykke til tøffe damer, heier på dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt at du blir litt deppa, men overstimulering er ikke gøy :( En veldig stor fordel at du får uttak slik at du slipper den karusellen igjen. Masse lykke til med fryseforsøket når den tid kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surt at det ikke blir innsett, men du får trøste deg med forhåpentligvis mange egg på frys, og da får du det mye enklere med forsøkene. Skjønner allikevel at det føles lenge å vente til neste mnd. Vi lever jo for disse datoene ;) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det offisielt. Negativ blodprøve :(

 

Heldigvis vant jeg en flaske hvitvin på jobblotteriet idag så den skal mannen min og jeg dele.

 

Eneste gode nyhet er at jeg får starte neste forsøk når jeg får mensen igjen. Dermed må jeg melde meg på mai-klubben og ikke juni-klubben som jeg trodde.

 

Lykke til alle sammen. Kommer til å holde øye med resultatlisten for april!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist Krepsen79, men bra at du får starte på fort igjen.

 

Og Gullebolle, så dumt at du må avbrytte, men utrulig bra at de får tatt ut egg! 40 egg som vokser , wow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg melder meg inn her jeg. Vi har hatt et forsøk hos Maigaard i Danmark denne gangen. Hadde innsett av 2 perfekte firedelte onsdag forrige uke. Testdag 1.mai. Jeg er utrolig spent.

I dag fikk jeg et skikkelig kraftig stikk i magen. Sa faktisk au høyt... Var likefort over som det kom. Jeg har så lyst å tolke det positivt, men klarer ikke det heller. Er så redd for å bli skuffet igjen.

Det er kjekt å følge dere som ligger noenlunde likt i løypen. Masse lykke til til dere alle sammen. Måtte det gå vår vei snart. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ute av april klubben, fikk ut 2 egg igår, det ble utført icsi på begge men de ble ikke befruktet dessverre, håper vi kommer raskt i gang igjen. tvi tvi til rugerne her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Snoopy. Testdag dagen før meg du da :)

 

Ollie så dumt da. Håper du får gå i gang raskt.

 

Hvor tidlig tester dere? Blir litt smårar av å gå sånn å vente gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullebolle

Snoopy, stikkinger er et supergodt tegn:-) Jeg har vært gravid på IVF 4 ganger, og alle gangene har jeg hatt slike vonde stikkinger, forsvinner like fort som de kommer. Det har jeg ikke hatt på mine andre innsettinger.Det har vært min ene "sikre" tegn. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Alleria. Blir noen spennende dager fremover. Kommer du til å teste før testdato? Jeg hadde bestemt meg for å vente, men kjenner at jeg kanskje ikke klarer det likevel. Det ryker vel en test i morgen eller mandag... Vi får se hvor flink jeg er... :)

 

Trist å høre Ollie, men lykke til neste gang. :)

 

Åh så oppmuntrende lesing Gullebolle. Jeg håper det gjelder meg også. Det stakk bare en gang, men det var skikkelig hardt/vondt. Håper så inderlig det var et godt tegn. Kan ikke huske jeg har hatt noe sånt i tidligere forsøk, men har jo bare hatt en kjemisk og 5 negative, så satser på at dette er ekte vare jeg kjente. Takk for oppmuntrende ord!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoopy. Må nok innrømme at jeg allerede har testet, i morges :wub: Så da håper jeg bare at jeg får bekreftet svaret på torsdag!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, har du fått positiv test allerede? Roper et forsiktig gratulerer. :) Uff, nå kommer jeg nok til å teste i morgen jeg også.. Er så spent så spent. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa!! Tørr ikke helt tro på at det er sant. Men har faktisk to tester som sier positiv. Så krysser fingrene for at spiren blir værende, og at sykehuset bekrefter det på torsdag. Vet ikke om dette hjalp og gjør ventetiden lettere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så bra da. Gratulerer!! Jo dette hjalp. Alltid godt å høre når det går bra med andre slitere. :)

Nå er det god natt her, så får vi se om jeg klarer å la vær å teste i morgen...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Testet positivt idag :) 4+1. Skal på 7ukers ultralyd om tre uker.

Spennende :)

Måtte egget/eggene klamre seg godt fast!

Nå skal jeg nyte kvalmebølgene fremover ;)

 

Sprer masse babystøv til dere :)

Gratulerer så mye!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...