Gå til innhold

Vi som skal lage påskeegg med innsett i april :)


Fiemamma

Anbefalte innlegg

Gratulerer Alleria :) Klart det blir noen nydelige vinterbabyer på oss alle :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hyggelig med så mange positive tester her nå :) Håper jeg følger etter straks. Er på rugedag 9 så tiden går sakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden går sååååå sakte :( Jeg er kun på dag 5.. Prøver å unngå symptomjakt.. Gratulere til dere som har fått positive tester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg har testedag i morgen, og gruer meg så fælt! :( hater testedagen! :P desverre har magefølelsen min endret seg litt til negativt de siste par dagene, så får håpe den bare spiller meg ett puss! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har fått like kjekt svar på blodprøven som jeg fikk, Lias.

 

Håper spiren holder seg på plass. Ser frem til ul om tre uker med skrekkblandet fryd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det negativt.. :( men ikke på morgenurin da, glemte i farten at jeg skulle teste, så ble på formiddagen! :P så st.olavs ville jeg skulle fortsette på medisiner og ta en ny test i morgen tidlig.. ;) men regner med den også er negativ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Formen er ikke bra så vanskelig å henge med for meg her.. Er lei meg for at det ikke gikk for de det gjelder, klump i halsen på deres vegner. Håper virkelig at dere greier å nyte livet likevel og holde motet oppe. Det er ikke verd å få dårlig livskvalitet av dette, selv om det føles helt forjævlig. Vil dere skal kose dere og finne en middelvei, dere fortjener ikke dette så kjemp imot kjellertrapp og mørke hull!! Stor klem :)

 

Gratulerer til dere med positiv test, moro å se at noen får det til også, det gir håp til de som trenger det mest :)

 

Håper til syvende og sist at alle her blir mødre etterhvert, ofye er det bare bytte av klinikk som skal til sa legen min, små justeringer, ny tankegang, bitteliten livstilsendring. Føler at alt jeg sier er fattig trøst, og det er det, men lov at dere ikke gir opp, smil litt hver dag, nyt livet!

 

Evigoptimisten, samme hva du mener selv vil du alltid for meg huskes som evig optimist, og som en helt :wub:

 

Er selv straks 12 uker på vei og alt går bra, sender dere masse babystøv med klister i :)

 

Klem til alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere til alle som har testet positivt :) jeg ska teste den 8 mai men har veldig lyst å prøve nå men tør ikke enda ;) er det andre som har tatt test tidligere enn 14 dager ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt 4 dager før testdato. Da på morgenurin. Men er jo veldig individuelt hvor tidlig en positiv test vil slå ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde testdag 3mai, fikk den flyttet til 2.mai og testet positivt på blodprøven da. Testet også positivt på hjemmetest 27. og 29.april. Så testet 8 dager etter innsett og fikk positiv test. 12dg etter eggløsningssprøyten. Om det bare var flaks aner jeg ikke. Men det er vel veldig individuelt når man tester positivt såvidt jeg har forstått

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er så spennende i disse dager framover :) er det noen her inne som ha vært på st.olavs? Hadde vært artig å blitt kjent med flere som har vært dæ men også andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er på rugedag 12 i dag. Var ferdig med Lutinusen i går. Hadde plan på å teste i går, men har pingla ut litt. Har litt angst for negative tester. Blitt for mange de siste årene. Holder på å syke meg opp til å ta en test i morgen. Er veldig nervøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får positiv test i morgen, Vizzy :) I dag falt det 7 tester ned i postkassen min, så nå er jeg mer enn klar til testdagen på tirsdag. Jeg hadde tenkt å teste før, men mannen har ikke lyst at jeg skal gjøre det mtp. det som skjedde sist gang.

Ellers så har jeg veldig lite symptomer, så har liten tro på at dette går veien.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann er også for å vente lengst mulig med testingen, ønskegull. Er vel litt derfor jeg ikke har svidd av noen enda fordi jeg vil ikke skuffe han med å fortelle om negative tester. Har man så veldig mye symtomer før test dato da?? Jeg har vel merket litt mer symptomer denne gangen, men vet ikke om det er noe jeg innbiller meg. Går ikke dette forsøket så blir det privat forsøk neste gang så det gjør nok meg litt stressa. Vet egga de satt inn denne gangen var bedre enn forrige runde så det gjør vel at jeg håper litt ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempebra, Vizzy :) VI får tenke positivt. Jeg fikk inn et femdelt og et seksdelt egg. Jeg er litt småskeptisk til delingen.. Men enten så går det bra, eller så går det ikke bra. Uansett får det blir en hormonfri sommer tror jeg. Kjenner prosessen tar litt på :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vi får tenke posetivt ønskegull:-) Jeg fikk inn et 10 delt og et 12 delt på dag 3. Jeg har tatt aktupunktur hele perioden og har tatt dispril for å tynne ut blodet siden innsett så jeg har gjordt det jeg kan i alle fall. Håper det holder. Ja merker dette tar på. Har vært i IVF sirkuset i 1 år nå. Er veldig lei og litt bitter. Blir sur av å se andre gravide eller barnevognbander. grusomt å tenke slik, men det går nok over .......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh.. Negativ test i dag.. Akkurat nå er jeg drittlei hele greia :( Tenker tilbake på den dagen i mai 2009 hvor jeg hadde det så travelt med å få spiralen ut at jeg omtrent fikk time privat.. Tenk om jeg hadde visst at veien ville bli så lang? Alt er jo verdt det.. Men noen ganger føles det ørlite urettferdig at andre blir gravide bare de ser på mannen sin, mens andre må gjennom utallige skuffelser..

 

Jaja, testdag er i morgen. Selv om den blir like negativ som i dag. Håper resten er myyyye heldigere enn meg :) Ser inne på testsiden at flere har fått positive tester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke så mye bedre her egentlig...... Har testet og fått negativ. Testet med billigtester og tekner vel kanskje det hadde vært bedre med en clearblue?? Begynte å spotte i går og tenkte nå kommer mensen snart. Forventet ialle fall full rulle med mens da jeg stod opp i morges, men spottingen har roet seg og har blitt helt mørk brun i farge. Er skikkelig hard i magen i dag og i går så hva den kroppen min driver med er ikke godt å si. Blir gal snart. Sjekker hvert 5 min om mensen har kommet......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, så kjipt :( Vi burde vel fått positive tester nå, hvis alt gikk etter planen.. Jeg testet også med billigstrimmel. Føler den slår tidliger ut enn clearblue. Jeg hadde kjøpt inn clearblue til testedagen, men gidder ikke svi av den med enda et "ikke gravid" som lyser mot meg :( Da er det lettere å innbilde seg i noen sekunder at en ser en ekstra strek på strimmelen..

Endret av *ønskegull*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min test hva negativ :( jeg synes alt er tomt å svart er det andre som opplever det samme ? Jeg ska begynne ny kur den 30 mai å håper set blir bedere å at testen kan bli positiv snart :) har ventet lenge no på å få ein positiv test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre Mizzi. Krysser fingrene for at det går veien neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist Mizzy :( Jeg synes også det er tomt og svart.. Jeg er allerede igang med siste fryseeggene mine, får forhåpentligvis satt inn i slutten på mnd.. Veldig tungt når det ikke går og den positive testen uteblir :( Lykke til og håper på full klaff neste gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tomt og svart når det ikke går Mizzy. Nå er det en god stund siden mitt forsøk ble avbrutt, så ikke helt ferskt. Men en tenker på det hele tiden. Især når kjente poster bilder av nyfødte på facebook og en prøver å være glad på deres vegne, men har så lyst på en selv.

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...