Gå til innhold

Vi som skal lage påskeegg med innsett i april :)


Fiemamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Fantastisk Lizzy77 :)

 

Her lever jeg i håpet til TR kommer. Fikk beskjed om å ta blodprøven imorgen men at det nok er neg. siden tisseprøvene er det. Så det ser ut til at juni er måneden, hvis jeg ikke får lov til å gå rett på igjen.

Nå skal jeg ihvertfall helle innpå med tran :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<p>Så deilig med litt positiv oppsving på tråden, Lizzy77, etter flere som måtte avbryte og ikke tester positivt.</p>

<p>Er det 3.barnet ved IVF, Lizzy77? (husker ikke historien din)</p>

<p> </p>

<p>Her synes jeg faktisk dagene går unna, tross bare rugedag 6. Har vært flink å fylle dagene med morsomme ting, og da slipper man å sitte hjemme og gruble ;) Skal innrømme at jeg gradvis innstiller meg på negativt (pga bare 2-delt egg fra frys), og så får jeg heller ta det som en overraskelse om det faller ut positivt. Har superømme pupper, tendens til halsbrann, litt uggen, lettrørt, men vet jo at dette er bivirkninger av Utrogestan...</p>

<p> </p>

<p>Hvordan er det med dere andre rugere? God følelse?? ;)</p>

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mtp hvordan kroppen er så er jeg ganske sikker på postiv test, men samtidig er jeg ny i dette gamet her, så kan jo hende jeg leser kroppen feil. Eller at det er tegn på at medisiner er på vei ut av kroppen. Småmurring i magen, småuggen/kvalm, skikkelig svimmel, varm, INGEN!! klær eller bher som passer :blink: . Så nå er det ut på shopping når lønna kommer. Puppene er blitt større, og er ømme og jeg tuter av INGENTING!! og da mener jeg absolutt ingen grunn for å tute, og det er snakk om skikkelig hulkegrining. Dette kan bli artige ni mnd for mannen om jeg faktisk er gravid. Krysser fingrene for det for både meg og alle andre her inne som går og venter i spenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :) Håper det går bra denne gangen. Hadde en tung dag i går da ei venninne ble gravid med barn nr2.. Vi hadde allerede forsøkt i 2-3 år da hun ble gravid med barn nr.1.. Jeg vet jeg skal være overlykkelig på hennes vegne, men når de klager pga. bekkenløsning så føler jeg egentlig for å si at de kan trappe ned klagingen. Å få et barn er jo ingenting annet enn et mirakel :)

 

Nei nå får vi håpe at vi andre opplever det samme som Lizzy her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Testet positivt idag :) 4+1. Skal på 7ukers ultralyd om tre uker.

Spennende :)

Måtte egget/eggene klamre seg godt fast!

Nå skal jeg nyte kvalmebølgene fremover ;)

 

Sprer masse babystøv til dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gullebolle

Gratulerer dere nygravide! Kjempegøy. Her vokser eggene i sneglefart, ny kontroll i morgen etter 15 dager på gonal f. På tirsdag så var største egget bare 13mm. Håper de har vokst litt nå, så uttaket blir mandag kanskje! En uke forsinket! Men men, bare det skjer noe så ikke de avbryter så er jeg fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lagt til både Lizzy77 og Ire 86 på testlisten. Begynner å se fin ut nå ;)

 

Hold ut Gullebolle!!! Skjønner det er kjipt at det går seint, men det går nok bra tilslutt skal du se :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt som synes dagene går sakte Gullebolle. Men lurt at de heller venter og tar ut når de er klare som egg (tihi).

 

Og Ire86; Gratulerer !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jeg er helt ny på denne siden :) men hva i går på sykehuset å fikk satt inn egg i går så nå er det bare å vente å se om det fester seg :) håper virkelig at testen ska bli positiv nå etter å ha ventet og prøvd i 6 år nå <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...