Gå til innhold

Vi som skal lage påskeegg med innsett i april :)


Fiemamma

Anbefalte innlegg

Så sørgelig micke78. Men du er veldig velkommen til oss i juni-bertene :) Vi har bestilt masse babystøv og har planer om kun positive tester (krysser fingre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er jeg endelig ruger igjen:-) Fikk satt inn to stykker. Virker som kvaliteten på eggene mine var bedre enn sist. Kanskje all treningen jeg har drevet med de siste månedene som har gitt bedre resultater.

 

Lykke til i juniklubben Micke. Det kan bare gå en vei og det er oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

<p>Velkommen i rugeklubben, Vizzy :) Så bra med to egg inn! Fikk du et på frys også? God uttelling må man si. Der ser man at det er ikke antallet som teller. Vi fikk ut 20 egg, 16 befruktet og 6 brukt til fersk+frys, og nå altså etter opptining kun 2 totalt som ble brukt. Dårlig uttelling...   Micke78; Håper du får et bedre opplegg, og mer informasjon ved neste forsøk. Jeg kjenner meg godt igjen i følelsen dinde; kunne man bare fått vite når det lyktes, så kunne vi slått os til ro. Lykke til <3  Er enig i at man får for lite informasjon underveis i det offentlige, føler meg på et samlebånd til tider............Krepsen79? Hvordan er status?</p>

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk desverre ingen på frys, Evigoptimisten. Siste egget var ikke bra nok for å fryse ned. Veldig fornøyd med at jeg fikk satt inn to og begge hadde mye bedre kvalitet enn sist:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle, Ble avbrutt forsøk på meg. Så deppa nå. Men kommer tilbake stronger. Kjenner meg som en zombie idag. Helt underlig. At livet dreier seg så mye om noe som ikke blir noe av engang. Men, men.

 

Håper jeg kommer med i juniklubben micke, men tror jeg først får forsøk i august.

 

Lykke til alle flotte damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaksy så utrolig kjipt å høre. Sender deg varme tanker og en stor klem. Lykke til med neste forsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kaksy! Trøsteklem fra meg,vet så altfor godt hvordan du har det nå. Jeg blir også med i augustklubben. Føles uoverkommmelig lenge til men godt vi har en lys årstid i møte om ikke annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk Vicci2000:-) Det ble ingen på frys. Kvaliteten på det siste egget var ikke bra nok til å fryses. Men jeg er utrolig fornøyd å fått satt inn to fine egg.:-) Lykke til i augustklubben. Det går nok bra skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjipt kaksy!!!! Føles så surt når man har tatt så mye,medisiner, uten å få fullføre :( Håper du klarer å hente deg opp igjen snart, og at juni blir neste forsøk. God klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet sjangsen for å teste positivt imorgen? (testdag er egentlig onsdag)

Har så forferdelig vondt av Lutinus tablettene, oppblåst...... og vil helst slutte med de så fort som overhodet mulig...

 

Super trist med avbrutt forsøk, krysser fingrene for deg neste gang!! All the best..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig synd kaksy!! Vet jo så alt for godt hvordan du har det nå! Men vi skal klare det her, en dag er det vår tur også!!

Noen spesiell grunn for at det evt bli i august eller? Jeg vet jo ikke om det blir i juni for min del, men regner liksom med å få en sjanse til nå för sommeren.

Stor klem til deg!

 

Til alle dere andre fine damer, tusen takk igjen for denne tiden! Önsker dere all lykke videre! Klem

Sunfly: vi ses i juniklubben! Stronger than ever;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok juni på meg også micke78. Her er det bare neg. prøver. Får ikke tatt blodprøven før imorgen da det ikke var ledige timer på legekontoret mitt før det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lizzy77, er det blodprøve du skal ta på testdagen? Eller vanlig graviditetstest? hvis du tar blodprøve får du sjekket før, så kan du slutte med lutinus hvis de ikke finner hcg og du ikke er gravid? Spør om du kan prøve crinone neste forsøk hvis du reagerer så på lutinus? Vet ikke om d ulike preparatene gir deg forskjell på bivirkning med verdt et forsøk? Håper du er gravid nå, så trenger du ikke gå gjennom dette igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det går an å ta blodprøven dagen før testdag? Passer så innmari dårlig den dagen jeg er satt opp. Er forlover for ei i Trondheim og må komme meg til med fly etter blodprøven. vil helst være med mannen etter blodprøven så vi får resultatet sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Plexy! Ja, man må fortsette å väre positiv, selv om det ikke alltid er like lett...

Så synd Krepsen79!:(

Men i juni klaffer det for oss skal du se!!;) Ses der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testet med idag og fikk positivt svar :D

Så nå venter vi nr. 3 - dette er helt utrolig!!!!

 

Skal til UL 14.05 og forhåpentligvis se det lille hjerte slå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...