Gå til innhold

Vi som skal lage påskeegg med innsett i april :)


Fiemamma

Anbefalte innlegg

Hvor lenge gikk dere på sprøyter før uttak? Håper jeg og er ruger i neste uke. Kroppen blir jo helt snål av disse sprøytene. Kjenner dere noe i kroppen? Hvor lang tid tok det før dere begynte å få murring i eggstokkene? Ikke tvil om at noe foregår innider ihvertfall. Lykke til dere som ruger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 dager med sprøyter for min del (puregon og menopur).

Begynte å "rive og slite" i eggstokkene etter ca en uke på sprøytene.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mage såg ut som den var 5 mnd på vei på under sprøytene ;) Røsket noe voldsomt. Gikk ca 12 dager på sprøyter tror jeg.. fikk ut 20 egg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er begynt å rive godt her allerde, og jeg er bare på fjerde sprøytedag... vet ikke om jeg gleder meg helt til fortsettelsen. Og magen føler jeg er en ballong. Så hærlig å høre at det sannsynligvis blir verre de neste dagene :P Men satser på at det er vel verdt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow Ire86, så vilt mange egg. Spennende tider. Håper at de blir befruktet bra og du har innsett om to dager.

 

Krepsen79. Så synd at svigerinnen din måtte stå over en syklus.

 

Og spennende dere rugere!!! Håper jeg er en av dere om ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 14 av 16 egg ble befruktet og 11 av 14 viser idag befruktningsevne :)

Bare å smøre seg med tålmodighet og krysse fingrene for innsett i morgen og noen egg på frys :) :)

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow Ire! Gratulerer. Har aldri hørt om så bra uttelling før! Jeg hadde kun 1 brukbart av 16 ut, og ble gravid på det :) Lykke til med innsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fant dem gullegget da, Moneypenny123 :) :)

Lykke til i svangerskapet :) håper vi alle her følger snart etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, her har det skjedd mye!!! Mange som ruger og som skal ruge, kjempegöy vi er så mange:D Jeg er nå nedregulert og begynner med puregonspröyter i morgen, UL neste fredag og uttak/insett uke 17:)

Skulle vi laget en sånn "testeliste" eller? Tror min testdag blir ca 10-12 mai iallefall, spennende å se når dere andre har også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ul i morgen. Spent på hva de finner ut for noe. Lov å håpe på uttak på mandag, men er vel litt tidlig kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg begynt på sprøyter, litt rart å synes det er gøy :-)

 

Veldig lurt med testliste, men hvordan vet en datoen? Kan noen som kan regne ut det sånn ca lage? Jeg har begynt på sprøyter idag 10 april og har første ultralyd for å se torsdag 18 april. Vi er jo så mange som skal bli gravide her, så lurt for å ha oversikten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger likt i løypa med deg Micke78 :) Bortsett fra at jeg skal ha FER.. Kvalm som fy, vondt i hodet og super trøtt av Progynovaen, men skal ikke klage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er det god gang på aprilklubben her :) Nå må det bli god uttelling. Synes de siste månedene har gitt altfor dårlig uttelling. Kanskje vi skal bli den nye november suksessen?? Jeg må hvertfall jobbe for å stå inne for nicket mitt om dagen.... ;) jobber med det!!! Blir UL fin i morgen er jeg lettet.

 

Kaksy; testdato får du når innsett dato er klar :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Da er jeg ruger igjen på to egg :)

Ingen egg på frys dessverre, selv med mange egg ut for to dager siden.

Men satser på at disse klamrer seg fast :)

Testdag om to uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere som ruger, ire86 :) Du trenger ikke egg på frys nå vet du med to gullegg inn :) Dette skal gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere rugere:) Gleder meg til å fölge etter:) Så spennende may-mom-05, du er vel den som har kommet lengst av oss:)

Evigoptimisten: ja nå er det på tide med en liten boom igjen:D De sier jo det er mange gravide på våren og nå er det jo vår:p Lykke til på UL i morgen, krysser fingrene for deg!

*Ønskegull*: det er ingen dröm å gå på synerela heller, hodepine hver dag og andre ikke så kule bivirkninger. Men i kveld begynner spröytingen og da håper jeg det blir bedre:) Eller så byttes bivirkningene ut med noen andre;) Neida, men jeg tar faktisk bivirkningene som et tegn på at medisinene virker og det er jo en positiv sak:) gang ble det et Sist ble det ett avbrutt forsök (kort metode) for at eggene mine vokste for ugjevnt og 2 egg slapp innen siste UL, så håper jo at det nå er min tur... Krysser fingrene for denne flotte vårgruppen vår, her skal det spire og gro:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer som ruger ire*håper :) To gullegga er på plass!!!

Nei nå skjer det mye her, er så klar for haugevis med positive tester fremover :)

Micke78: For meg ble det bedre etter sprøytestart. Nøytaliserte seg litt. Nå skal det gå rette vei for deg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på ul i dag. Er ikke så veldig optimistisk, men skal tilbake på mandag. forespeilet høsting på onsdag, om det er noe å høste, og innsetting på fredag.

artig med bivirkninger.. trøtt konstant og klør som en gærning mens magen murrer. tjoho.

 

noen som vet om det er krise om gonal f og cetrotide ikke settes på kl? skulle gjerne ha satt 3t før i morgen så jeg slipper å stå opp kl seks og vase rundt i byn til kl tre bare på måfå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskjed om at Gonal-f kunne varieres +/- en time. Jeg tok den til samme kl.slett ca. Du kan vel ta den med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...