Gå til innhold

Vi som skal lage påskeegg med innsett i april :)


Fiemamma

Anbefalte innlegg

Uffda, Fiemor- dette hørtes vondt ut, men som du sier selv, så er det sikkert greit at den sprakk før medisinstart.

19 dager til med p-piller, så er det spraystart :)

Glad for å være igang og håper virkelig på positive tester på alle sammen i april/mai mnd :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nå i full gang med forbredelser til neste forsøket. Har begynt å trene igjen og har tenkt å starte med aktupunktur i forbindelse med forsøket i april. Dette er mitt siste forøk i det offentlige så nå må det bare gå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger i dine fotspor jeg og Vizzy. Flott at du trener. Jeg tror det blir bedre blodsirkulasjon i livmor når vi trener, som igjen må være positivt for eggene :) Trente ganske hardt en syklus før det ble isholke her, hadde tidenes rareste mens den syklusen. Blødde bare i to dager med noe spotting på dag 3 og 4. Vanligvis blør jeg i minst 5 dager. Tror treninga hadde skylla :) Jeg har trua på deg, krysser fingrene for alle oss!

 

XXXXXXX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert!

 

Kommer reseptene i posten eller blir de sendt direkte til apoteket? Har ennå ikke fått mine og jeg skal starte å spraye fredag om 6 dager.. Vil shoppeeeee medisin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal opp ta en hysteroskopi, så får resepten da, men de to andre forsøk har de sendt dem hjem. Håper alt er ok så jeg får gå igang denne syklusen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok.. Begynner å bli stressa, får ringe på mandag :) Har innstallert medication reminder app nå så alt er klart untatt medisinene.. Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeee fantastisk :D

 

Jeg skal shoppe meds i morgen pluss på ul etter ei sprukket vanncyste forrige uke :) Håper det ser bra ut der inne for det er visst litt krise å ta Puregon med intakte cyster. Wish me luck :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering:

 

Kjøpt meds for 7000 i dag. Mangler å kjøpe Ovitrelle og Crinone/Lutinus.

 

Tok ul. Fått tilbake endometriosen min :( Livmor er perfekt :)

 

Har doblet AMH nivå fra før operasjonen og etter, ingen som skjønner hvordan det går an da AMH bør være lavere enn utgangspunktet etter en laparoskopi. Gått fra 17 til 43!

 

Gleder meg til første spraydose på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er plutselig på 43 fra å være på 17, og legen var ganske forbløffet over det. Tallet burde ligge på rundt 12 etter lap, ikke 43 :) Mystisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det opp til Haugesund i morgen, hysteroskopi på meg. Gruer meg, for at det skal være vondt, og for hva de finner ut av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okai... Då va eg ferdige på sykehuset. Hysteroskopi og brenning av skillevegg, med lokalbedøvelse.. Jækla vondt.. Med andre ord, jeg er ute av aprilklubben, da jeg får stå over en syklus til. I tillegg skal jeg bruke klexane og en type blodfortynnende tablett når jeg skal prøve 3 forsøk. Lykke til alle dere som skal i gang nå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere? Noen som er igang med meds nå? :)

 

Jeg er på dag 4 med spray. Synes de tolv timene mellom hver dose går sinnssykt tregt. Legger mye mer merke til tiden når alarmen ringer kl 08 og 20. Har ingen bivirkninger enda. Føler meg en anelse forkjølt (tørrliknende) i nese og svelg, og får lyst til å kremte og "ordne opp i følelsen" spesielt når jeg er ute og trener. Litt gusjen smak langt der inne et sted og. Magen er litt urolig. Lager mange lyder og er litt løs. Lørdag var jeg småkvalm. Ellers heldigvis fin så lang. Må vel gi det et par uker + før jeg kan si noe mer.

 

Synes det er så koselig å være sammen med han jeg er sammen med for tiden. Han er så utrolig god mot meg og er ivrig etter å kose og skjemme meg bort. I går kjørte han ut for å kjøpe pulverpadder. Vi bor på landet så det er langt mellom søndagsåpne butikker. Vi kommer definitivt nærmere hverandre i denne prosessen..

 

Håper at dere har det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei! Har kun igjen 4 p-piller å ta, så tirsdag er jeg igang med sprayen :)

Da vi fikk behandling hos St.Olavs skulle jeg kun spraye kl 08 og 20.

Nå hos hausken, er det kl 08, 15 og 20.

Får pent sette på alarm på tlf min gitt ;)

Gleder meg til å være skikkelig igang igjen :)

 

Hvordan går det med sprayen, Fiemor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende ire86 :) Rimelig nervepirrende dette opplegget! Skal heie på deg og håper de siste pilledagene går fort :) Har både alarm og meds reminder app på mob som varsler om medisintid :)

 

Er på dag 6 med spray nå. Supert humør, noe søvntrøbbel, dårlig i magen, får hetetokter når jeg blir engasjert/sint, og er tørr/sår i slimhinna i nesen. Håper dette blir det eneste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sprø man blir av disse medisinene. Sukk.. Enn hvis det var graviditet som er skylda i mine ytterst sjeldne vonde bryst, skiftende hard og løs mage og den svakt forslåtte følelsen i hele området det nede i mahe og rygg. Sprayen er ellers snill så langt :) Strålende humør og hetetokter i tillegg til det lenger opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste p-pille dag i morgen :) så er det spraying fra tirsdag... Merket ikke noe særlig av sprayen ved di forrige forsøkene, så håper det skjer nå også :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...