Gå til innhold

Vi som skal lage påskeegg med innsett i april :)


Fiemamma

Anbefalte innlegg

Neste uke så er jeg i gang med sprøyter. Venter mens mandag om en uke. Håper det går bra denne gangen, sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er mensen kommer på slaget når den skulle, så jeg er i rute.

 

Jeg må bare innrømme at jeg blir litt usikker på hvor mye spray som er igjen i flasken, for de er jo ikke gjennomsiktige som sprayen jeg brukte før... så måtte spraye en gang i lufta for å sjekke at alt er ok... så tåpelig

 

Lykke til med egguttaket onsdag. Håper du får mange egg av super kvalitet ut. Fortell oss hvordan det går.

 

Ja, denne gangen skal det gå bra Vizzy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at det er sterk lykke og flaks over tråden vår etter det som skjedde med meg (som seriøst burde hatt Donald som mellomnavn...). Masse gode tanker og karma sendes! Jeg ble fjernhealet da jeg ble gravid, så jeg har trua på at man kommer lenger med positiv tankegang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaksy: Er det Synarella du bruker? De flaskene er beregnet for et vis antall doser. Da jeg gikk på langt regime fikk jeg beskjed at antallet ikke skulle overskrides, men at ny flaske skulle åpnes selv om det var noe igjen i flaska. Grunnen var at hvis man fortsatte på samme flaske så kunne dosen bli mindre enn det du skal ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer:) Mensen kom og gikk for min del. Nå venter nedreguleribgsblodprøven på mandag og så evt sprøytestart. Om alle prøver og sånn ser bra ut blir det uttak og innsetting i uke 17:) Må si jeg har overraskende lite bivirkninger av sprayen, så utrolig deilig altså:) Det er 6 dager til med den, men nå har jeg jo sprayet i 13 dager så jeg burde vel ha kommet over kneika av når bivirkningene kan komme.

Ellers fordriver jeg tiden med å tenke og tenke og TENKE på det her:/ Gleder meg til den dagen jeg har fått mine barn og kan finne tilbake til livet mitt. Hva gjør dere damer for tidsfordriv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kom tanta!!!! Ventet 4 uker etter at forrige fryseforsøk ble avbrutt.. Ringer sykehuset idag, og innsett om ca 2 uker. Aldri vært så glad for tante besøk før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis Evigoptimisten!! Ikke noe gøy å vente på mens når man vet man ikke er gravid. Nå er det sånn at påskeeggene er extra bra i år så her blir der babyboom i januar 2014:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så innmari spennende dette er :D Heier på dere!!

 

I gårkveld spydde jeg ut hele doen. Ble helt forferdelig sliten etter jobb og sovnet fra ostesmørbrød i ovnen. Etter jeg oppdaga det sov jeg i 3 timer til.. Ble dårlig da jeg våkna. Starta dagen med ny spying nå :D Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her river det litt i eggstokkene, ultralyd i morgen. Satser på uttak og innsett i løpet av neste uke :)

Denne gangen skal det lykkes for alle inne her :)

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ultralyd igår som gikk fint :) egguttak førstkommende tirsdag :)

God helg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kom TR,så nå venter jeg på tilbakemelding fra st.olavs ang når jeg kan starte med sprøytene.

Kjenner jeg begynner å bli sliten fysisk og psykisk med tankene som kretser om dette dag ut og dag inn,samtidig som jeg løper på donog sjekker trusa :P

Føler meg så alene når sambo er ute på plattform innimellom også. Bah!

Håper alt går etter planen så det blir uttak i uke 16! *krysser fingre og tær* skulle til å si beina også,men det gjør jeg ikke :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff at du ble så dårlig Fiemor, men oi for en fantastisk premie det blir tilslutt.

 

Spennende med alle dere med egguttak/innsett like rundt hjørnet.

 

Føles som en evighet til vi skal starte med alt mulig, men er jo sprøyter nå straks, 10 april. Jeg prøver å unngå å tenke på det hele tiden, men gjør jo det.

 

Micke, håper nedreguleringsblodprøven ser bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Fersk i dette gamet her..

Jeg begynte på sprøyter i går. Det var i grunn godt å komme i gang, har gått og ventet lenge og man blir jo ikke rent rar i hodet av det. Trodde jeg skulle starte førstkommende onsdag, men kroppen fant visst ut at den ikke ville vente så lenge, så er allerede i gang. UL på torsdag, og mandag igjen? Vet jeg har fått info om hva som skal skje fremover, men tror jeg har vært et annet sted, for husker ikke så mye. Aner ikke når det er snakk om uttak og innsetting, men får vel vite det på torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du er i gang Alleria :) Ingen tvil om at hodet ikke henger helt med under prosessen. Du får nok vite det du trenger på første ul skal du se.

 

Heldige ruger May-mom.Dier det bare å smøre seg inn med en god dose tålmodighet... Satt du inn en eller to?

 

Her er jeg på dag 6 på fryseforsøk og progynova. UL på fredag, og håper denne gang at slimhinnen er bra. Håper på innsett om ca 1 uke. Har 5 egg på frys.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til dere alle blir rugere :D Er innom i mellom kvalmebygene for å fortelle at alt gikk fint på UL i dag :) Ble satt frem en dag så nå er jeg 7+6. Gullklomp er 16 mm og hjertet slår som bare det :wub:

 

Sprer masse babystøv til dere jenter, håper så inderlig at dere kan juble sammen med meg snart <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er mensen i anmasj her. Hatt økende spotting i dag. Regner med det er full guffe i morgen så da starter jeg nok på spøyter på onsdag. Tipper uttak neste fredag eller mandag om 2 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evigoptimisten, jeg satte inn ett <3 Og så ble det ett på frys ;-) Er rar tid dette. Man blir jo helt tullerusk av ventetida!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det innsett først i går på meg, 8 april. Svigerinnen min må vente en syklus til fikk hun beskjed om så da blir vi ikke helt samtidig allikevel :(

Mannen min er helt tullerusk nå og ringte i stad for å spørre om jeg kjente noen endring. Kan ikke annet enn å le. Han kjørte hjem i går som om det var et helt lass med egg han skulle frakte.

 

Synd at du har fått denne kvalmen sånn, Fiemor. Jeg føler med deg!

 

Da får vi andre bare sitte her og vente og ruge så godt vi kan. Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en ruger, så bra Krepsen79 :) hehe, så herlig mann!!! God ruging fremover...Håper jeg også er ruger om en ukes tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Uttak idag, som gikk veldig bra. God effekt av smertestillende og ble ikke kvalm etterpå :)

Fikk ut 16 egg. Får beskjed i morgen mellom kl 09-10 om hvordan befruktningen har gått :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...