Gå til innhold

Vi som skal lage påskeegg med innsett i april :)


Fiemamma

Anbefalte innlegg

Tok en CB digital i dag tidlig (rugedag 11), men den viste dessverre ikke gravid. :( Falt litt i kjelleren der ja. Er litt deppa, for jeg har hatt en god følelse de siste dagene.

Jeg tok testen ca 8.30. Jeg var på do og tisset ca kl 05 i natt, så det mitt eneste håp at det var for kort tid etter siste toalettforsøk. Nå venter jeg med neste test til tirsdag eller helst onsdag siden det er fridag, så kan jeg deppe da så mye jeg vil.

 

Ha en fin dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For noen tar det tid å få positiv test, mens andre ikke. Så ikke gi opp håpet. Det er vel en grunn til at de sier vi skal vente til 14 dager etter innsett med blodprøven. Jeg er glad for positiv test, samtidig som det er så tidlig, at jeg er redd jeg da skal bli skuffet torsdag, om den da er negativ. Krysser fingrene for alle oss som skal teste ila uken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vizzy, meg du tenkte på?

Jeg er kortpustet og veldig svimmel. Småkvalm, oppblåst i magen på kvelden, stikkinger i magen, ømme bryster, og tar til tårene for ingengting og kjempetrøtt heeeeeeeeeele tiden. Men ikke alt hele tiden altså, litt forskjellig fra dag til dag, og derfor tørr jeg ikke heeeelt stole på resultatet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoopy- ruger igjen, skulle bare si at for meg har gravidtegn aldri vært kvalme, men har syntes at alt smaker for salt (mat altså), hatt ømme bryster, og har våknet tidlig for å tisse!!! Så det at du tisset klokka fem om morgenen er et godt tegn tenker jeg. Så ikke gi opp enda :)

 

Alleria :Hurra!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med pos test Alleria, lover godt :)

 

Jeg testet negativt idag, rd11 :( Har mange av de samme symptomene, uggen på morgenen, lettrørt, på do hver natt, ømme pupper. iIkke tatt seriøst pga vet det kan komme av medisiner, (progynova og utrogestan). Er nok bare å innse at løpet er kjørt for min del...har vært innstilt på det siden det var et todelt egg, og fryseforsøk. Lei nå....

 

Håper dere andre klinker til med mange positive tester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntrende ord Kaksy, men jeg tror løpet er kjørt. Føler mensen er på vei, men så lenge jeg går på lutinus så holder den seg unna. Spottet likevel pittelitt for 2 dager siden. Håpet jo da det var en sen festeblødning, men med menssmerter nå, hetebyger og negativ test i går så tror jeg det er over dessverre. Jeg gir ikke helt opp før jeg ser negativ test på onsdag som er testdag. Og kommer heller ikke til å teste før. Orker rett og slett ikke.

Jeg har gått på do om natten hele rugeperioden. Kroppen er ikke så glad i lutinusen. :( Det står på vedlegget at hyppig vannlating er en av bivirkningene, så jeg regner ikke det som et symptom dessverre.

 

Kjipt å høre at du fikk samme svar på testen som meg Evigoptimisten. Krysser fingrene for deg likevel.

 

Ha en fin mandag folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvisker et forsiktig HURRA her. Tok en tidlig test i dag og både jeg og mannen så en skyggestrek :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd snoopy og evigoptimisten! :( men krysser fingrene for at testene deres viser positivt på testedato! :)

 

Gratulerer så masse venter og lengter! :D hvilken rugedag er du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd snoopy og evigoptimisten! :( men krysser fingrene for at testene deres viser positivt på testedato! :)

 

Gratulerer så masse venter og lengter! :D hvilken rugedag er du på?

 

Tusen takk :D Er ikke helt inne på telling av rugedager, men satte el-sprøyte onsdag 17. april og hadde inseminasjon fredag 19. april. Testdato er førstkommende fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du testedato dagen etter meg! Jeg har testedato torsdag. Men jeg er så pysete at jeg tester ikke før testedato, da er jeg nest sikker på at resultatet stemmer! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negativ idag også her :( RD 12. Løpet er nok kjørt!

 

Noen som vet om man kan starte rett på nytt ferskforsøk etter frys? Har tatt progynova og utrogestan på fryseforsøk. Håper å klare et forsøk til før ferien.. august er jo en evighet til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ idag også her :( RD 12. Løpet er nok kjørt!

 

Noen som vet om man kan starte rett på nytt ferskforsøk etter frys? Har tatt progynova og utrogestan på fryseforsøk. Håper å klare et forsøk til før ferien.. august er jo en evighet til!

 

Jeg har fått starte rett på med nytt fryseforsøk etter neg. fryseforsøk nå i april. Bruker progynova og crinone. Går privat. Hadde bare hatt tre dager opphold uten tabletter.

Ferskforsøk vet jeg ikke. Er jo omtrent motsatt av det som gjøres med fryseforsøk med progynova.

Krysser fingrene for deg. Ble selv kjempeglad for å kunne starte rett opp igjen, av samme grunn som deg. Sommeren er på vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så synd Evigoptimisten. Jeg er dessverre i samme kjelleren som deg i dag. Negativ test her og, og som om ikke det var nok til å overbevise meg om at slaget er tapt, så er mensen godt i gang selv om jeg fremdeles går på lutinus. :( Det har aldri hent meg før. Dropper å ta flere av de nå, så får jeg mure meg inne med mens og smerter på fridagen i morgen. :(

 

Synes nå at livet er utrolig urettferdig. Vi har nå hatt 5 ferskforsøk og 2 frys. Alt privat, så lommeboken er ganske så tynnslitt etterhvert. Synes det er så feil at det er penger som skal stoppe oss. Vi må virkelig gå i tankeboksen og se om vi klarer/orker flere runder. Jeg var bestemt på at dette var siste forsøk, men kjenner at jeg ikke er helt klar for å gi helt opp ennå.

 

Lykke til alle dere andre som har testdato de neste dagene. Håper inderlig dere kan hoppe av denne forferdelige ivf-karusellen snart. Jeg er helt svimmel, så hopper nok av for en stund.

 

Beklager langt, negativt innlegg. Måtte bare få det ut.

Ha en fin dag alle sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist, Evigoptimisten :( Vet du var forberedt på det, men det er så trist når vi har den blendahvite testen forran oss.. Jeg ønsker deg masse lykke til i neste forsøk. Vet ikke hvor lenge du må gå etter fryseforsøk. Jeg måtte vente en mens før jeg fikk starte etter ferskforsøket mitt. Mye mulig det er annerledes etter Progynova og styr. Håper uansett du er kjapt igang igjen :)

 

Trist å høre om din negative test også, Snoopy :( Litt av noen runder dere har vært gjennom. Forstår godt du trenger å hoppe av karusellen en stund fremover. Ønsker deg masse lykke til videre, uansett hva dere bestemmer dere for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre Snoopy og evigoptimisten. Dette var jo vår mnd.

Håper dere har gode personer rundt dere til å ta godt vare på dere og dulle litt ekstra med dere!

 

Stor klem til dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja, disse turene i kjelleren er fæle. Trodde jeg var forberedt denne gang, men neida... Måtte nedenom :( Har ligget i sengen i hele dag og grått! Kom meg heldigvis ut med venninner ikveld, og drakk litt vin og ser på det som en seier.. 5 forsøk Snoopy?? All respekt til deg for å holde ut.

Hva er planen videre?

 

Nå skal jeg og sambo ha "statusmøte" imorgen. Jeg tror jeg må ha en time-out og la kroppen og psyken hvile for sommeren. Vi må legge en reiseplan for sommeren, kanskje backpacke til en strand i India f.eks. beste medisin :)

Dette kjøret tærer voldsomt på nå.... Også på forholdet.

 

Dere andre jenter, håper dere glimter til og får hoppe av karusellen :) Vurderer å ta pause fra hele forumet også... Men er jo så spent på hvordan det går med dere andre fine damer <3

 

Klem fra en sliten evigoptimist, som dessverre ikke klarer å leve opp til nicket lenger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en tidligtest i dag. Der var ingen tvil. Jeg er gravid! :'D er så glad og lykkelig,endelig etter 4 år, og på første IVF forsøk! :)) Nå er det bare å nyte dagene og håpe lille spire klamrer seg godt fast <3

 

Lykke til alle sammen! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Plexy :D Er en fantastisk følelse :)

 

Jeg har også lykkes denne mnd. Etter 4 år med prøving så sitter spiren på andre forsøk :) Sitter igjen nå med en fantastisk følelse som ikke kan beskrives <3 Er så uvirkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Plexy, det er så godt når det går bra. Hurra! Kos deg masse med graviditeten.

 

Evigoptimist og Snoopy, masse klemmer. Det er utrulig tungt når det ikke går. Er ikke kommet til siste forsøk selv enda,men kjenner det blir nærmere og nærmere. Det er derfor det er mye skumlere nå enn før å ta ivf. Synd at økonomi skal ha noe å si, men det har jo det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere begge, plexy og lengter og venter :):):)

Godt å se at denne måneden gir gode resultater. Gir hvertfall meg litt håp...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er helt herlig! :wub: Sitter med en boblende følelse i meg, koser meg med korpsmusikk utenfor huset, min kjære og en kopp te :D

 

Gratulerer til deg også venter og lengter! :D Hurra hurra!

 

Sender gode vibber til dere Evigoptimisten og Snoopy. Krysser fingrene og håper det vil ordne seg for dere under neste pp :) *klem*

Endret av Plexy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å dra på sykehuset i morgen å ta blodprøve, og forhåpentligvis få bekreftet de to strekene på testene jeg har tatt.. har testet positivt siden lørdag, og håper det ikke er lureri.

 

Gratulerer så mye Plexy og venter og lengte! Håper spiren klorer seg fast og at det blir noen fine vinterbabyer på oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...