Gå til innhold

Mannen min har vært utro :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for info:) Vi har akkurat kjøpt hos hus. Bra timing å være utro! Vi har kun bodd her i 3 mnd, så han var utro mens vi var på visninger og kjøpte. Fatter ikke hvordan han klarer å gjøre slikt. Hvorfor ikke trekke seg ut før vi tar et så stort valg??!!!

Anonym poster: 25da5865d4582ddb817a816ad69de3c0

Ja, hvorfor ikke tenke litt, ha litt selvbeherskelse og litt integritet? Men det hadde han ikke.

Dette er jo enda en grunn til å ikke gå videre med han. Dere var på visninger, dere kjøpte hus, planla framtida sammen, du var gravid, og LIKEVEL var han utro??? En sånn mann er ikke verdt å ha!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så søt du er Nordine og alle dere andre! Dere løfter meg opp, slik at jeg kjenner at jeg kan klare dette her! Tusen takk <3 <3 <3

Skrevet

Nå har jeg lest gjennom hele tråden å jeg ble så sint!!!

HI, du fortjener så mye bedre enn denne mannen her å dette klarer du!

Lykke til videre!!!

Anonym poster: f23db08cc04f57d7ae5765cb47850412

Skrevet

Mannen min ringer og ringer. Bare gråter.. Hva skal jeg gjøre??

Skrevet

Drite i han og la være å ta den. Han fortjener ikke din tid og energi.

Og hvor ringer han fra? Elskerinnen??

Skrevet

Hva fan sutrer han etter? Han elsker ikke deg, men den andre kvinnen. Da er vel ikke valget så vanskelig skulle man tro.

Ja, skjønner han sliter med dårlig samvittighet for å bryte opp en familie. Men, det skulle han kanskje tenkt på før. La HAN ha dårlig samvittighet. For en tosk!

Anonym poster: 51efbbc451b64e30a4f826b5f79b6f72

Skrevet

Hvorfor skylder dere på MANNFOLKA at det er de som er dumme og ubruklige... Hva med hu han har vært utro med da... Hu er da enda mere dust. .

Anonym poster: 3215cbdc5ed175b5d755be53ae6404d5

Hvis hun er singel så er faktisk mannen her den som er mest dust spør du meg.

Anonym poster: ef97d8ce74d5e8f208ea41b9a3872410

Skrevet

Ok. Da lar jeg vær å ta den. Får bare vondt av hele situasjonen:-/ Tror han ringer fra hotellet. Ungene savner pappan sin. Her sitter jeg og holder han fra den. Vet bare at jeg ikke fikser han nå. Han byr meg i mot:-((

Skrevet
Takker for gode svar <3 Jeg begynner å kjenne meg selv igjen om dere skjønner? Jeg NEKTER å bli tråkket på. Løyet for. Han har såret meg. VELDIG. Han har ikke vist stor anger, mer at han synes synd på seg selv. Lei seg fordi han har blitt avslørt. Tanken på å bli alene etter så mange år som gift er skremmende. 3 barn snart, og alenemor! Hvordan skal jeg forsørge barna osv. Bosted. Mamma og pappa støtter meg ikke. Oppdratt til å bite tenna sammen. Bare å svelge sviket og smile pent til alle rundt seg. Jeg er ikke slik. Jeg viser følelser, svakheter og styrker. Anonym poster: 25da5865d4582ddb817a816ad69de3c0

Moren og faren din støtter deg ikke?? Mannen din venter barn med en annen kvinne!! Ønsker de at barnebarna skal vokse opp med lærdommen av at det er helt greitr å være utro og å sette barn på andre kvinner enn den man er gift med?

Anonym poster: 3c5e2b6be1288df7249c83f4705c9cb6

Skrevet

Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med Familievernkontoret. Med barn i bildet må dere dit uansett.

Du kan gå dit alene først, for å få sortert tankene dine og få synspunkt fra en tredjeperson, deretter kan du og mannen gå sammen. Dere må uansett få på plass en samværsavtale når det gjelder barna, de skal jo ikke lide for at pappaen er en idiot.

De kan dessuten hjelpe deg/dere med hvordan dere skal fortelle og forklare dette til barna, samt at de har kunnskaper om hvilke rettigheter du har økonomisk.

Skrevet
Ok. Da lar jeg vær å ta den. Får bare vondt av hele situasjonen:-/ Tror han ringer fra hotellet. Ungene savner pappan sin. Her sitter jeg og holder han fra den. Vet bare at jeg ikke fikser han nå. Han byr meg i mot:-(( Anonym poster: 25da5865d4582ddb817a816ad69de3c0

Han forlot deg for å være med kvinnen han elsket. Nå har hun pælma ham på hodet ut. Og nå vil han krype tilbake til deg. Om om en uke eller to så er han nok også tilbake i elskerinnens seng...

Du holder forresten ikke barna vekk fra faren sin, det er HAN som har sveket deres mamma på verst tenkelige vis!! Og han har uansett rett på samvær og delt foreldrerett så det er ikke som om barna aldri får se ham igjen. Bestill mekling på Familievernkontoret slik at dere får hjelp til å gjøre denne skillsmissen så ren som mulig. For en egoistisk, umoden og selvopptatt grabukk... Han venter barn med to ulike kvinner, for en latterlig mann! Håper barna deres ikke blir mobbet på grunn av hans eskapader!!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Du kan jo vurdere å si til han at han burde tenkt på dette FØR han fikk seg elskerinne, og gjorde henne gravid

Skrevet

Jeg synes faktisk du har tatt feil valg her. Tenk på barna dine! De burde slippe å bli skilsmisse barn fordi du ikke kan tilgi.

Jeg har 3 barn med min mann. Jeg var utro i to år før jeg ble gravid med elskeren min. Jeg fortalte det til mannen min, han valgte å tilgi meg for oss og barnas beste. I dag er dette barnet 4 år å min mann elsker han som han skulle vært hans. Han har såkalt også samvær med pappan sin. Vi har det bedre enn noensinne sammen etter dette, pluss at vi fikk ett herlig barn. :)

Tenk deg om, og sett barna sitt behov før ditt eget mener nå jeg!

Anonym poster: f10b198f07869c8dae13a1dc72212c3b

Lett for deg å si, som er den andre parten!

Jeg blir så provosert! Det ER barnas beste om hun går fra han. Skal HI gå rundt å være ulykkelig, trist og lei seg hele tiden da? Men mannen som går rundt der og har fått i pose og sekk som en påminner om hva han har utsatt henne for? Hun vil bære nag til mannen og sikkert bli sur og grinete. Er det til barnas bete?

Nei, takke seg til alle som har hett nok i huet til å gå fra hverandre PÅ GRUNN AV barnas beste! Barna har det bedre med en lykkelig omsorgsperson enn to ulykkelige!

Skrevet
Jeg synes faktisk du har tatt feil valg her. Tenk på barna dine! De burde slippe å bli skilsmisse barn fordi du ikke kan tilgi. Jeg har 3 barn med min mann. Jeg var utro i to år før jeg ble gravid med elskeren min. Jeg fortalte det til mannen min, han valgte å tilgi meg for oss og barnas beste. I dag er dette barnet 4 år å min mann elsker han som han skulle vært hans. Han har såkalt også samvær med pappan sin. Vi har det bedre enn noensinne sammen etter dette, pluss at vi fikk ett herlig barn. :) Tenk deg om, og sett barna sitt behov før ditt eget mener nå jeg! Anonym poster: f10b198f07869c8dae13a1dc72212c3b
Lett for deg å si, som er den andre parten! Jeg blir så provosert! Det ER barnas beste om hun går fra han. Skal HI gå rundt å være ulykkelig, trist og lei seg hele tiden da? Men mannen som går rundt der og har fått i pose og sekk som en påminner om hva han har utsatt henne for? Hun vil bære nag til mannen og sikkert bli sur og grinete. Er det til barnas bete? Nei, takke seg til alle som har hett nok i huet til å gå fra hverandre PÅ GRUNN AV barnas beste! Barna har det bedre med en lykkelig omsorgsperson enn to ulykkelige!

Barna får likevel to omsorgspersoner da. Faren har jo rett på samvær, så de frarøves ikke muligheten for å vokse opp med (en drittsekk av en) pappa. Men da vokser de opp i to gode hjem, i stedenfor i et dårlig et hvor far løper rundt og er utro og mor er ulykkelig og bitter.

Skrevet

Jeg føler at jeg mister mer og mer følelser for han, samtidig som jeg elsker han så høyt! Er så utrolig forvirret! Skal ta kontakt med familieværnkontoret til uka.

Skrevet

Kjære HI.

Vil si til deg at jeg føler med deg, å vet hvordan følelsene dine er. Mannen min var utro... oppdaget det for snart fire mnd siden. Situasjonen din er litt annerledes i og med at du er gravid og han har gjort elskerinna sin gravid også - men følelsene over sviket, sjokket som du er i - regner jeg med er det samme. Jeg vil nesten påstå at det er det samme som en tragisk ulykke. Du mister noen helt plutselig og uten forvarsel! Dette er sorgen ingen sender blomster til... Med å miste mener jeg ikke nødvendigvis fysisk, men psykisk. All tillitt, kjærlighet, intimitet og trygghet blir plutselig helt borte, alt blir svart..

Anbefaler deg å ta kontakt med Familievernkontoret for å få sortert følelser. Du bør også ta en skikkelig prat med mannen din, la han fortelle "historien" fra start og fram til dette kom opp. Hva tenkte og følte han? Klarer han å sette ord på hvorfor dette skjedde? Du sitter med tusenvis av ubesvarte spørsmål i hodet, men ett godt råd jeg fikk av psykologen på FVK var å stille et spørsmål i gangen. Mannfolk (endel veldig enkle...) klarer ikke å forholde seg til flere ubehagelige spørsmål samtidig, så vis litt tålmod - da får du heller ærlige svar enn "vet ikke, husker ikke" osv.

Av egen erfaring kan jeg fortelle at jeg har tatt kontakt med elskerinnen tre ganger. Første gang for å få det bekreftet, andre gang var det hun som ringte meg etter endel sms utveksling. Da vil jeg påstå at hun svarte meg veldig ærlig på spørsmålene og hun fortalte en god del.

Innimellom alt dette kunne jeg som deg, ha empati for elskerinnen. Tenkte først at jeg skulle sverte henne for alt det var verdt på bygda, mannen skulle ut av huset å hele slekta skulle vite ALT. Etter noen dagers tenkning kom jeg fram til at selv om denne kvinnen er singel, så har hun barn. Å jeg ønsker ikke at hennes barn skal få lide pga sladder om at mora ligger rundt med gifte menn (han er ikke den første for å si det sånn...) Ut av huset fikk han ikke (ville ikke heller) han hadde godt av å gå rundt meg å se hvor vondt jeg hadde det. Barna ble hans ansvar en ukes tid. Når det gjelder HELE slekta så er det kun våre mødre jeg fortalte det til, men hans mor har fortalt hele hans familie det - men det er ikke mitt problem.

Alt i alt ser jeg at uansett hvordan veien går videre med oss, så er det jeg som går med hevet hode!

Send meg gjerne en pm hvis du ønsker å snakke.

God klem til deg!

Skrevet

Jeg synes faktisk du har tatt feil valg her. Tenk på barna dine! De burde slippe å bli skilsmisse barn fordi du ikke kan tilgi.

Jeg har 3 barn med min mann. Jeg var utro i to år før jeg ble gravid med elskeren min. Jeg fortalte det til mannen min, han valgte å tilgi meg for oss og barnas beste. I dag er dette barnet 4 år å min mann elsker han som han skulle vært hans. Han har såkalt også samvær med pappan sin. Vi har det bedre enn noensinne sammen etter dette, pluss at vi fikk ett herlig barn. :)

Jeg blir så provosert! Det ER barnas beste om hun går fra han. Skal HI gå rundt å være ulykkelig, trist og lei seg hele tiden da? Men mannen som går rundt der og har fått i pose og sekk som en påminner om hva han har utsatt henne for? Hun vil bære nag til mannen og sikkert bli sur og grinete. Er det til barnas bete?

Nei, takke seg til alle som har hett nok i huet til å gå fra hverandre PÅ GRUNN AV barnas beste! Barna har det bedre med en lykkelig omsorgsperson enn to ulykkelige!

.

Vil bare fortelle at naboen til en jeg kjennar. Var utro mot sin kone og fikk barn med sin elskerinne. Han og kona fikset opp i det, og i dag har de dette barnet annen hver helg. Det. Fungerer vis veldig bra. Jeg sier ikke at det er det Hi skal gjøre. Vi bare fortelle at det er faktisk noen som kommer seg igjennom det, med ekteskapet i behold

Anonym poster: 5b926775696cd34b50ebe5f1ec1f50ea

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg har 3 barn med min mann. Jeg var utro i to år før jeg ble gravid med elskeren min. Jeg fortalte det til mannen min, han valgte å tilgi meg for oss og barnas beste. I dag er dette barnet 4 år å min mann elsker han som han skulle vært hans. Han har såkalt også samvær med pappan sin. Vi har det bedre enn noensinne sammen etter dette, pluss at vi fikk ett herlig barn. smile.png

.

Vil bare fortelle at naboen til en jeg kjennar. Var utro mot sin kone og fikk barn med sin elskerinne. Han og kona fikset opp i det, og i dag har de dette barnet annen hver helg. Det. Fungerer vis veldig bra. Jeg sier ikke at det er det Hi skal gjøre. Vi bare fortelle at det er faktisk noen som kommer seg igjennom det, med ekteskapet i behold

Anonym poster: 5b926775696cd34b50ebe5f1ec1f50ea

Men når mannen har sakt han ikke elsker henne lenger, og det nå kan se ut til at eneste grunnat han kommer tilbake, er fordi elskerinnen, som han elsker, ikke vil ha han likevel.. Er det da rettferdig at HI skal ta tilbakeen mann hun vet ikke elsker henne? En mann som sitter der og lengter etter elskerinnen sin?

Skrevet

Jeg syntes faktisk du skal be mannen din komme å være sammen med barna deres så kan du heller være på hotell noen dager og få samlet sammen tankene dine og bare være for deg selv. Jeg kunne kanskje klart å tilgi ett enkelttilfeller av utroskap men at an har hatt en elskerinne i over ett halv år og attpåtil gjort henne gravid med "kjærlighetsbarnet" hadde vært for mye å svelge for meg. Litt sent å tenke på at man angrer nå egentlig og i tillegg at hans første reaksjon å si at han elsker henne for så å dra til henne for å gi trøst.

Skrevet

Har nå lest hele denne tråden.. og sitter egentlig med hakeslepp! Er det mulig at noen kan være så hjerterå som mannen din HI? Jeg må si jeg er imponert over måten du har taklet dette! Håper alt ordner seg for deg og barna, og at mannen må lide litt for det han nå har stelt i stand! Bestill deg en egentime hos familievernkontoret i tillegg til meklingstime, slik du får snakke med noen utenfra om dette.

Foreldrene dine blir jeg litt sjokkert over, men man får jo bare håpe og tro at de forandrer mening etterhvert!

Lykke til!! :)

Skrevet

Syns faktisk du hi skal la pappaen få være med barns i dyr par sager, OGSÅ tår du deg en logen ferie til en plads du kan være og få samlet dine tænker og krefter. Jeg tror det kan være godt for deg.

Skrevet

Synes utrolig synd på barna dine. De mister sjansen til å bo sammen med pappan sin fordi du ikke vil prøve å tilgi en gang? Nei det du gjør nå er verre enn det han har gjort. Egoistiske kvinne! Håper du angrer når du ser at du ødelegger barna dine.

Skrevet
Synes utrolig synd på barna dine. De mister sjansen til å bo sammen med pappan sin fordi du ikke vil prøve å tilgi en gang? Nei det du gjør nå er verre enn det han har gjort. Egoistiske kvinne! Håper du angrer når du ser at du ødelegger barna dine. Anonym poster: f10b198f07869c8dae13a1dc72212c3b

Hallo??? Mannen hennes elsker henne ikke lenger! Han forlot HI og stakk til elskerinna for å være sammen med henne og "kjærlighetsbarnet" deres! Nå som elskerinna har kastet ham ut på hotell så vil han tilbake til HI. Han har vært notorisk utro mot konas si i over 6 måneder, han har konsekvent løyet til henne og har et pågående kjærlighetsforhold til en annen kvinne! Også er det HI som er egoistisk??? Du må virkelig være et troll...

Skrevet

Synes utrolig synd på barna dine. De mister sjansen til å bo sammen med pappan sin fordi du ikke vil prøve å tilgi en gang? Nei det du gjør nå er verre enn det han har gjort. Egoistiske kvinne! Håper du angrer når du ser at du ødelegger barna dine.

Dumme nek! Skal hun seriøst bite tenka sammen og tilgi en mann som har stelt i stand alt dette? Det er ene og alene HAN som kan skyldes for at foreldrene skilles, ikke henne. Skal hun være sammen med en mann som helt tydelig ikke elsker eller respekterer henne? Som tråkker på henne ved å trøste elskerinnen og ikke kona? Som helt tydelig gir lang bent i barna sine? Du er dum, du. Like dum som mannen som har stelt i stand alt dette.

Anonym poster: 3d4c8dd5c169f66023bcdb8457230da3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...