Gå til innhold

Mannen min har vært utro :-/

Anbefalte innlegg

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Dere som drar den "tenk på barna".. Hva tror dere HI gjør, hun tenker jo på barna, og seg selv. Tror dere ungene har godt av å vokse opp i en familie hvor far ikke elsker mor, og mor ikke klarer å tilgi far, hvor det er sorg hos mor, fordi far har brutt all tillitt, og kommet tilbake til henne ene og alene fordi han ikke vil bo alene utenom samværs tiden? Har barn det egentlig godtmed å bo i en familie, hvor de holder sammen "for ungene sin del"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes utrolig synd på barna dine. De mister sjansen til å bo sammen med pappan sin fordi du ikke vil prøve å tilgi en gang? Nei det du gjør nå er verre enn det han har gjort. Egoistiske kvinne! Håper du angrer når du ser at du ødelegger barna dine.

Anonym poster: f10b198f07869c8dae13a1dc72212c3b

Mannen elsker henne ikke lengre og han venter barn med den kvinnen han hevder han elsker og ikke nok med det men hi og mannen har nettopp kjøpt hus og VENTER en baby som han ønsket seg og så mener du altså at det er hi som er kald og jævlig ? Særiøst, gå og ta deg ei bolle!!! Det er jo skikklig gøy for hi og bli minnet på sviket i form av barnebidrag og samvær med dette barnet.

• 2 uker senere...
Skrevet

Kjære HI!

Har tenkt på deg og fant igjen tråden her.... Skal vel egentlig ikke spørre om hvordang det går, for du har nok helt for jævlig.... Men håper det første sjokket har lagt seg litt, å at dere har fått pratet sammen. Å ta en endelig avgjørelse kan være en lang og hard prosess, uansett utfall - så for all del, finn deg en god samtalepartner (enten venninne eller kanskje aller helst noen på Familievernkontoret)

Sender deg en god klem!

Skrevet

hei kjære hi...

har også tenkt på deg siden jeg leste dette...

situasjonen du er i må føles så utrolig urettferdig. men du skal få det bedre.. selv om det kjennes jævlig nå. blir du lykkelig igjen.

vær sterk for deg selv og barna dine.

ikke tro at du er noe annet en helt fantastisk. det mannen din gjorde mot deg viser bare at han ikke er noe å samle på. du har tatt en helt rett avgjørelse, det er jeg sikker på.

du finner en mann som du elsker, og som elsker deg fullt og helt. ...... den dagen det skjer, er du glad du gikk fra denne mannen...

husk å bruk de rundt deg.. det er nok mange som er glad i deg. ta deg barnefri, og bare vær alene for å tenke. det tror jeg er viktig. gjør ting som kjennes avslappende. få massasje, ta deg et varmt godt bad. minn deg selv på at du er unik og DU FORTJENER DET BESTE. du fortjener ikke det som har skjedd. mannen din gjorde en feil, du har ikke gjort noe galt!!!

du kunne ikke gjort noe anderledes.

dette kommer du til å klare <3

Anonym poster: c502bd5ae452b8af6cf34a62006d4e25

Skrevet

Takk dere <3 Går ikke så veldig bra. Savner han veldig. Han har nå flyttet inn hos henne..Han holder både meg og ungene på avstand. Barnet i magen viser han null interesse for:(

Anonym poster: 25da5865d4582ddb817a816ad69de3c0

Skrevet

da kan du vertfall være sikker på at du gjorde rett valg hi. han høres ikke ut som noe å samle på. du finner en bedre <3 prøv å tenk positivt oppi det hele og, tenk på hva du faktisk har i livet. ellers er det lett å gå i kjelleren. og det er ikke bra for deg selv, barna eller babyen i magen <3

hvordan kan han ikke vise interesse for barna sine?? at det går an...

bare vent, snart gjør han dette mot den nye også...

noen menner er bare sånn :(

Skrevet

et lite tips for å prøve å komme litt fortere over han. ikke romantiser. ikke tenk på de gangene dere hadde det bra osv... lett å få forelskelse følelse da..prøv heller å tenke på hva han faktisk har gjort mot dere... de gode tingene finner du x 10 hos en myyye bedre mann... jeg låver.

Skrevet

Det føles nok ikke slik akkurat nå, men her er det hun andre kvinnen som har trukket det korteste strået. For oss utenforstående høres nemlig denne mannen ut som en premiedust og jeg har full tro på at selvom det vil ta tid, så VIL den tiden vil komme at du priser deg heldig som ble kvitt ham..

Håper du tar godt vare på deg selv og pass på at han også tar sin del når det gjelder barna, du skal ikke måtte ta på deg alt av ansvar og plikter mens han koser seg med den nye. Du må også komme deg ut og gjøre hyggelige ting og ikke stilletiende akseptere at alt ansvar blir dumpet på deg.

*Klem*

Helene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...