Gå til innhold

Mannen min har vært utro :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sender deg min største medfølelse, sammen med en stor trøsteklem. Jeg må også si at jeg ikke forstår meg på enkelte av svarene du har fått her av BIMtrollene. Jeg forstår ikke andres trang til å "sparke noen som ligger nede". At din man har vært en idiot (unnskyld at jeg sier det), har ingenting med at du ikke har gitt han sex osv som andre her "påstår". Jeg håper du finner en løsning på dette etterhvert som er best for deg og dine. jeg håper du har god støtte i familie og venner i tiden fremover. DETTE ER IKKE DIN SKYLD.

Stor klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for at dere sparker meg, når jeg ligger nede. Dette er ikke troll. Jeg og mannen har hatt et helt normalt sexliv, både før og under graviditeten. Takk for at dere latterliggjør meg.

Anonym poster: 25da5865d4582ddb817a816ad69de3c0

da er han tydligvis mer kåt enn du klarer å gjøre noe med da.

Forståelig da at han må få det andre steder.

Anonym poster: 6f2333aa6d15fca9d31a551579b6c000

Hva feiler det deg?

Sier det samme. Hva feiler det deg?

Så pga jeg og mannen ikke har hatt sex på to måneder grunnet blødninger under sv.skapet, så står han fritt til å gå til noen andre?

Anonym poster: 89d3b37685008388db5db3a72f755f4d

Var det svar til meg?

Mitt svar var til anonym 22.40 som svarer ufint til en som sliter.

Nei, var svar til anonyme som mener mannen bare skulle finne seg noe annet. Var ikke meninga å se ut som om det var til deg.

Anonym poster: 89d3b37685008388db5db3a72f755f4d

Gjest Mentha
Skrevet

Jeg heier på deg, HI! :)

Så flott at du har bestemt deg for å kontakte fastlegen din, det blir nok lettere å få sortert tankene dine når du har en upartisk person du kan øse ut alt til. Ikke glem å la mannen få sin dose når han viser seg, det er du i din fulle rett til å gjøre! Makan til feigfis av en mann som ikke engang tør å se deg i øynene og ta ansvar for det han har gjort og smerten han har påført sin familie. Nei, jeg tror nok at du en vakker dag innser at du har det bedre uten sånne mennesker i livet ditt.

Godt å høre at du finner styrke i barna dine, og at du også har endret tankegang om den lille som er på vei. Klart det er lov å tenke ekstremt i sjokkets tilstand,men det er godt at fornuften tar over etterhvert.

Sender deg en goood klem, dette klarer du! Det er alltid lys i enden av tunnelen, selv om man ikke ser det med en gang :) Masse, masse lykke til til deg :)

Skrevet

Nå har mannen min ringt meg. Han vil ikke gå fra oss! ! ! Han sier han angrer, og vil vi skal ta en lang prat i kveld. Han vil komme til meg etter ungene har lagt seg. Jeg er så forvirret nå. Hva med hun som sitter igjen og er gravid? Det sykeste oppi det hele, er at jeg føler med henne. Føler nesten jeg burde tatt en prat med henne. Hørt hva han egentlig sier til henne. Kanskje han sier han elsker meg og ikke henne? Til meg sier han at det er henne han elsker og ikke meg??? Skal man tilgi mannen sin? Tenker i gode og onde dager? Vi har jo lovet hverandre det? Føler jeg svikter barna om jeg ikke tar i mot hans tilgivelse.

Skrevet

Er det du som skal tilgi ham altså? Denne saken blir bare mer og mer bisarr.

Anonym poster: bc00565162ee97599be9bc802676cf98

Skrevet

Er veldig vanskelig det du er oppe i,men med tanke på at han var utro,synes jeg du ikke skal tilgi,selvom jeg forstår det er utrolig vanskelig i forhold til barna dine,men det er han som har sviktet deg og barna ikke motsatt

Skrevet

Oj, for ett opplegg :/

Jeg får fryktelig vondt av deg, men jeg tenker at du må stå opp å være sterk. Kom deg bort fra denne forvirrede mannen. Han vet ikke hvem han elsker, tilbringer mye tid med en annen dame som han har gjort gravid og har ikke tatt hensyn til deg og sin familie i det heletatt!

Det er klart du bør få han ut av livet ditt, du fortjener mye bedre.

Makan til møkkamann!

Klem

Skrevet

Ja, enig at den er bisarr. Skal ikke plage noen mer med detaljer. Takk igjen for all støtte. Har vært glad for alle gode ord!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Nå har mannen min ringt meg. Han vil ikke gå fra oss! ! ! Han sier han angrer, og vil vi skal ta en lang prat i kveld. Han vil komme til meg etter ungene har lagt seg. Jeg er så forvirret nå. Hva med hun som sitter igjen og er gravid? Det sykeste oppi det hele, er at jeg føler med henne. Føler nesten jeg burde tatt en prat med henne. Hørt hva han egentlig sier til henne. Kanskje han sier han elsker meg og ikke henne? Til meg sier han at det er henne han elsker og ikke meg??? Skal man tilgi mannen sin? Tenker i gode og onde dager? Vi har jo lovet hverandre det? Føler jeg svikter barna om jeg ikke tar i mot hans tilgivelse.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg prøvd å mane meg opp til å høre om hun kanskje vil møtes og snakke sammen, kanskje det kan hjelpe deg å forstå situasjonen, enda det vil bli beintøft å møte henne..

Men heller høre alle sider av saken, også hennes, enn å risikere at han holder dere begge for narr.

Om du lar han komme for å snakke i kveld, så si klart ifra at her er det hva DU ønsker som må stå i fokus for deg, om han vil være med deg, slik han sier nå, så får han bare godta det at du tar den tiden du trenger, for alt du vet, prøver han nå å få deg til å tro han dropper henne, og kan få i både pose og sekk videre, hvem vet hva denne mannen tenker?!

Men du skal IKKE føle at du svikter ungene om dette forholdet ikke er nok for deg, det er HAN som har vært utro, det er HAN som har satt barn på en annen kvinne, med andre ord; det er HAN som har gitt opp familien deres, ikke du!

Skrevet

Om du velger å tilgi ham, som er etter min mening helt bak mål, så hadde det kanskje vært lurt å snakke med henne for å høre hva han har fortalt henne. Dere skal jo ha hennes barn på samvær, og da kan det være greit å ha snakket ut sammen, om det i det hele tatt går...

Kjenner jeg på samme tid blir så utrolig lei meg på vegne av barna som er involvert, både dine og hennes. Kommer du til å takle å ha barnet på samvær etter hvert?

Syns du skal blåse ut til mannen din om ALT, si akkurat hva du mener om saken, han og henne. Kreve at han forklarer absolutt alt!

Jeg foreslår at du venter med tanker om tilgivelse til etter at dere har snakket sammen. Hva om den andre har fortalt ham at hun ikke orker hele situasjonen, og at det er derfor han kommer krypende tilbake til deg? Kommer du til å stole på ham at han ikke er utro igjen, når han har fortalt at han ikke elsker deg lengre?

Jeg tror du skal holde på planen om å snakke med fagpersonell og til og med kreve at mannen er med på samtaler med en tredjepart i tillegg..

Lykke til ikveld! :)

Skrevet

Ta kontakt med familievernkontoret og få samtaler sammen. Og vær sterk! Vis at du fikser dette alene (selv om det ikke føles slik nå..)

Skrevet

Huff, for en vond situasjon du har havnet i! Sender deg en god klem!

Gjest Mentha
Skrevet

Snakk gjerne med mannen din og diskuter situasjonen, men vær var på hva du sier og godtar ift videre forhold og familie. Det er så sant som det nevnes over her - du har INGEN skyld at familien er satt på spill, det er ene og alene mannen din som bærer det ansvaret. I gode og onde dager gjelder ikke dødelig svik fra sin elskede, som så stikker av når du har det som verst.

Og, dette er kanskje ikke min business å spekulere i, men det første som slo meg da du sa han plutselig ville prioritere familien var at det kanskje ikke ble aktuelt med noe videre forhold med elskerinnen likevel. Kanskje hun ikke ville ha han på fast basis? Unnskyld om jeg er krass nå, men jeg synes det var en voldsom omveltning fra det han tidligere har sagt om at han elsker henne mer enn deg.

Og som det nevnes over her, vil du noen gang komme til å stole på han igjen? Vil du klare å legge det som har skjedd - samt at han kommer til å få et barn på samvær - bak deg og se en framtid sammen med mannen? Husk at han kommer til å måtte ha jevnlig kontakt med denne kvinnen uansett i framtiden, for de skal tross alt ha barn sammen. Vil du kunne takle det? Dette er spørsmål du må finne svar på selv, før du lover mannen noe som helst.

Jeg sier ikke at du blankt skal avvise han, men at det er mange ting du bør finne ut av for deg selv om du kommer til å takle i en evt framtid sammen med han.

Snakk med familievernkontoret, f.eks, før du tar en beslutning på noe som helst ift mannen. Ta han gjerne med deg en gang eller to, men gå for deg selv første gangen og øs ut alt som ligger deg på hjertet.

Personlig synes jeg du er altfor god for han. Han fortjener deg virkelig ikke etter måten han har behandlet deg på. Men jeg skjønner at det er lett for meg å sitte her og si sånt.

Skrevet

Jeg blir kvalm av slike menn. Du fortjener ikke dette HI. Sier som andre her at det er veldig tungt nå, men sikkert til det beste å komme seg ut av forholdet.. Slike hendelser slipper ikke psyken.. Og hans forslag om at du og hu andre skal møtes?? Hva faen tror han han er ungkaren og dere to friere skal kjempe om han? Nei vettu hva HI, selv om jeg ikke kjenner deg er jeg bombesikker på at du fortjener bedre!

Anonym poster: ec8a2aaadcfbae37380477d07e6887d3

Skrevet

Ting er ikke svart/hvitt og jeg skjønner at du ikke aner råd. På den ene siden har du opplevd et utilgivelig svik, på den andre siden har du familien din å ta hensyn til. Jeg vil virkelig anbefale en blogg jeg kom over for snart et år siden, om ei som hadde opplevd en lignende situasjon, og som valgte å tilgi mannen, med alle tanker og følelser det innebar. Husker ikke hva den het, kanskje noen av dere andre har vært borti den? Imens skal jeg prøve å finne adressen.!

Bruk tiden til hjelp før du tar en avgjørelse. Jeg vet selv ikke hva jeg hadde gjort i en slik situasjon, men om jeg hadde valgt å tilgi, så hadde det vært på betingelse om at mannen var villig til å jobbe beinhardt for meg!!

Stor klem!

Skrevet

Hei fine jenter. Jeg har bestemt meg. Jeg forlater mannen min. Kjenner at jeg ikke kan leve med dette sviket. Når han kom i dag, ble svaret klart. Han elsker meg ikke. Han er bare redd for det som kommer. Han fortjener ikke å være hos oss lenger. Han har tatt sitt valg, og det er ikke familien sin.

Skrevet

Ønsker deg kjempemasse lykke til og en stor god klem fra en fremmed:) Du er virkelig tøff i valget ditt, jeg er sikker på at det kommer til å gå bra! Gi deg selv et klapp på skuldra:)

Igjen STOR KLEM

Anonym poster: ec8a2aaadcfbae37380477d07e6887d3

Skrevet

Takk! En lettelse å ta et valg.

Skrevet

Hurra for deg, HI! Du har tatt det tøffe, men kloke valget. Du velger deg og barna dine, det står det respekt av! Håper du har støtte rundt deg i tiden fremover. Stor klem

Skrevet

Lykke til i tiden fremover, Hi <3

Skrevet

Lykke til med alt som kommer fremover! Du er virkelig en tøff jente, og jeg kan ikke tenke meg hvilken lettelse det må være for deg å endelig ha tatt valget!

Jeg håper alt ordner seg for deg og guttene før den lille i magen melder sin ankomst, du fortjener kun det beste :)

Stoooor nattaklem :)

Skrevet

Takk for all støtten jeg har fått! Setter umåtelig pris på det <3 Til dere som har latterliggjort meg, sagt det har vært trolling, at jeg tydeligvis ikke gav min mann nok sex osv. Håper dere aldri får oppleve dette. Det unner jeg dere ikke. Dere spytter på folk som ligger nede. Tenk på det. Nå må jeg samle all den styrken jeg kan få. Jeg må stå sterk mot hans påvirkning. Ikke lett, men skal gjøre alt som står i min makt for å stå i mot. Det blir meg og guttene og lille Lilja i magen <3

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Lykke til HI! Livet blir bedre uten denne mannen, ri stormen etter beste evne, premien er en fredlig familie, deg og ungene dine i harmoni <3

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hurra igjen!

Du sterke, kloke kvinne!! Se frem mot et nytt liv, annerledes enn du hadde tenkt, men slett ikke dårligere! Nå er du fri til å leve et liv uten en drittsekk av en mann som leker med følelsene dine, og som behandler deg ufortjent dårlig! Du kommer til å trenge tid, men en dag vil du være takknemlig for at du tok dette valget. Og barna dine vil også en dag forstå hvilken helt du er. Du er den som kan stå rakrygget!

Sender en kjempeklem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...