Gå til innhold

Mannen min har vært utro :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis alt dette er sant, så ikke vurder noen gang å ta tilbake det svinet!!!

Anonym poster: 0822e3de86655b1460d6aa3d6ac57df1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for at dere sparker meg, når jeg ligger nede. Dette er ikke troll. Jeg og mannen har hatt et helt normalt sexliv, både før og under graviditeten. Takk for at dere latterliggjør meg.

Anonym poster: 25da5865d4582ddb817a816ad69de3c0

da er han tydligvis mer kåt enn du klarer å gjøre noe med da.

Forståelig da at han må få det andre steder.

Anonym poster: 6f2333aa6d15fca9d31a551579b6c000

Hva feiler det deg?

Sier det samme. Hva feiler det deg?

Så pga jeg og mannen ikke har hatt sex på to måneder grunnet blødninger under sv.skapet, så står han fritt til å gå til noen andre?

Anonym poster: 89d3b37685008388db5db3a72f755f4d

Skrevet

Jeg er enig med deg. Er bare så vondt og uvirkelig. Hormonene gjør vel også sitt. Jeg er vanligvis en sterk person, nå er det helt svart. Er helt lammet. Hele jula har vært så fin. Han har vært så god mot meg på alle måter. Fikk diamantring i julegave. Sa han elsket meg også videre.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Fordi han visste hvilket svin han er :(

Vær så snill, for din egen del - ut med ham! Du nedverdiger deg selv så utrolig, les svarene til Sommerfuggel over her, hun skriver det så bra.

Bli forbannet kvinne!

Skrevet

For en forbanna idiot,du fortjener så utrolig mye bedre enn han,håper du virkelig finner motet og gå fra han,men forstår godt at du synes det er utrolig vanskelig også,siden dere snart har 3 barn sammen. Masse lykke til ,ønsker deg alt godt.

Skrevet

Dette er den rareste tråden jeg har lest på lenge.

Plutselig er det sitert fra et innlegg som ikke er der.

Er store hull.

Anonym poster: df638c6bd71a0ef18b887c2094b03a1c

Skrevet

Dette er den rareste tråden jeg har lest på lenge.

Plutselig er det sitert fra et innlegg som ikke er der.

Er store hull.

Anonym poster: df638c6bd71a0ef18b887c2094b03a1c

Er nok fordi moderator har vært her og "stusset" litt ;)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Det er fordi moderator sletter uten å gjøre en grundig jobb, og tidligere sto det alltid at innlegget var slettet slik at folk hadde en sjanse til å forstå tråden, men det er det visst slutt på ;)

Skrevet

Tusen takk for støtte! Jeg synes selv han er en idiot, men tro det eller ei: Jeg elsker han. Han har vært min siden jeg var 17 år! Men det hjelper jo lite når han ikke elsker meg på den måten lengre. Tenk om han aldri har elsket meg!? Det er en vond vond tanke. Nå sitter jeg her, preget etter snart 3 fødsler. Ikke like fjong lenger som da vi traff hverandre. Hun han treffer er sikkert et glansbilde med en søt liten struttende mage. Uff, nei får sove på det. Lillegull i magen er så stresset i magen i dag. Kanskje hun merket alt kaoset? Får vondt. Komme til verden på DEN måten.

Skrevet

Du fortjener all støtte fra de du kjenner! Mannen din er et rasshøll uten like. Uheldigvis finns det mange slike eksemplarer. Kjenner selv halvsøsken som går i samme klasse, og her har mor seiret:) God klem til deg<3 Det er hans tap at han ikke får lov til å kjenne sin familie. Og tenk deg sen dagen du finner ny, og han ser hva han har tapt. Det er et sort hull å komme seg opp av, men det blir lysere!

Gjest Heartbroken
Skrevet

Takk for at dere sparker meg, når jeg ligger nede. Dette er ikke troll. Jeg og mannen har hatt et helt normalt sexliv, både før og under graviditeten. Takk for at dere latterliggjør meg.

Hva feiler det deg?

Så pga jeg og mannen ikke har hatt sex på to måneder grunnet blødninger under sv.skapet, så står han fritt til å gå til noen andre?

Var det svar til meg?

Mitt svar var til anonym 22.40 som svarer ufint til en som sliter.

Skrevet

Hva feiler det deg?

Var det svar til meg?

Mitt svar var til anonym 22.40 som svarer ufint til en som sliter.

Jeg skjønte heller ikke dette da jeg leste svaret.. Men jeg tror hun prøver å si at hun er enig med deg ;) at hun sier det samme SOM deg.. Ikke OM deg.. Hehe ;) at hun og lurer på hva som feiler 000..

Skrevet

Tusen takk fine jenter! Jeg tenker og tenker på hva jeg skal gjøre, og på hvilken måte. Vi har 2 barn sammen ( 8 og 4 år), og en på vei. Han ønsket seg nemlig en til??!!! Jeg var usikker, fordi jeg slet med bekkenløsning i svangerskapene. Ville gi han et barn til, og nå sitter jeg her da. Gravid ( med kraftig bekkenløsning!), og forlatt:-((( Mamma og pappa mener jeg skal bite tenna sammen, å bli værende. Men han elsker jo en annen?? Jeg får bare gråte alt ut, og håpe på en bedre dag i morgen. Gjett hvor mannen min er? Ja, hos henne. Han hadde det så tøft sa han. Og hun andre var utafor og gravid som han sa så fint. Her sitter jeg alene:-((

Dette var jaggu meg mannen sin det, ikke akkurat det jeg vil kalle ett ekte mannfolk akkurat...

Jeg kan ikke fatte hvordan du har det, men jeg blir utrolig trist og frustrert på dine vegne. Dette er absolutt ikke en mann som fortjener deg, la elskerinna beholde ham, og ha i tankene at slik man får en mann, vil man miste han.

Skrevet

Har du tenkt på at grunnen til at den andre damen fortalte om utroskapet fra for at du skal hive ut mannen, sånn at hun får han for seg selv. Hvis du har en liten fanden i deg. Så prøv å få mannen til å bli, og be han gi opp hun andre. Når det har gått en stund og elskerinnen er sur for at han ikke valgte henne så hiver du han ut. Vet t det er lettere sakt en gjort.

Anonym poster: 5b926775696cd34b50ebe5f1ec1f50ea

Skrevet

Du fortjener bedre enn dette. Du får det hardt en periode, men hvis du fortsetter i dette forholdet kommer du til å sakte men sikkert smuldre bort av usikkerhet over hva han gjør når du ikke er i nærheten.

Anonym poster: ac8b051f8d38ba940f0bd945a5809ee5

Skrevet

Kjenner at jeg blir rasende på dine vegne, HI! Mannen er hos henne fordi han har det så vondt?? Det høres ut som at han overhodet ikke tar noe som helst ansvar for det han har gjort, at dette er en situasjon han uforskyldt har havnet opp i. Hva i all verden mener han det skal være godt for at du og den andre kvinnen sitter ned og snakker? Det hadde jeg blånektet på i hvertfall. HAN har vært drittsekken, HAN får ordne opp!

Skrevet

Herregud, stakkars deg!

hadde jeg vært i samme båt som deg så tror jeg at jeg hadde fått et stort sammenbrudd.

Jeg er ganske hevngjerrig av meg,så jeg tror nok at hele mannen hadde blitt lagt for hat med en gang, at mine følelser for han hadde blitt død med en gang jeg hadde hørt noe slikt, men det er meg da...

Tror jeg hadde blitt den mest bitre kjærringa i verden...iallefall i begynnelsen. Btetr for alt han hadde ødelagt, bitter for mangelen av respekt for hva vi hadde sammen, bitter for at han viste seg å være en hestkuk uten dimensjoner...

Hva gjør du nå? vil du virkelig ha tilbake en som har lurt deg trill rundt? En som elsker en annen mer enn deg? En som ikke har noe respekt for deg og familien deres? Hvilket forhold får dere om han er villig til å prøve igjen?

det er sikkert helt jævlig akkurat nå,em vær så snill å ta tiden til hjelp, du vil jo ikke ha en mann som vil ha noen annen! Du og barn fortjener noe mye bedre!!

Klem fra meg

Anonym poster: 91339413c7f7f9280701e579a7ef98f8

Skrevet

Så utrolig slemt! Han er hos henne, og du som er sykmeldt pga bekkenløsning (i tilegg til sjokk og smerte pga utroskapen hans) må ta deg av ungene deres i tillegg?

For et krek!

Anonym poster: 3b3e63822eb8314043ad55ebad2d6f5c

Skrevet

Hei HI, ser det har vært en fjorttis her med et fridtidsproblem, men overse det. Jeg har nok ikke noe fasitsvar til deg, men noen punkter det kan være lurt å tenke igjenom.

Først av alt så er han en dust som har satt deg i denne situasjonen, og for alt i verden ikke godta at du og hun andre skal snakke igjenom situasjonen, hvorfor skal dere det? Han kan vel heller ta med seg sin mor for å møte dere begge da. Vet forresten hans foreldre om dette? Om ikke ville jo dette være en ypperlig tid å be DE om litt barnepass og avlastning, og så klart "gratulere" de med 2 nye barnebarn snart.

Det dine foreldre ber deg om synes jeg du skal drite i. Det er tross alt ikke de som vil bli minnet om hans utroskap hver mnd i hvertfall i 18 år fremover i tid. En ting er å tilgi, en annen ting er å skulle leve med det, p.g.a. barnet kan de jo ikke kutte helt kontakten heller. Ville du orke å ha hans andre barn hos dere annen hver helg? Vil du kunne godta at han hver mnd må betale bidrag? Tenk gjennom dette også før du bestemmer deg for å tilgi.

Når ville han forresten ha informert deg om dette om hun ikke hadde gjort det? Har du fått noe svar på det?

Jeg vet hevn ikke er så fint, men det kan hjelpe å tenke ut litt hevn for å selv orke å komme seg ut av senga, så det er bare å begynne å planlegge ;-)

Godt mulig hun ser fin og fjong ut nå, men tror du virkelig hun vil forsette med det lenge en uke etter fødselen og når de plutselig skal ha 2 større barn der også? Sørg nå for å sende med de litt ekstra lørdagsgodt når det skal til pappa i helgene. Det er ikke sikkert at han heller blir så "vakker" for henne lenger når hverdagen kommer. Se for deg deres ferie neste sommer: bilferie i Europa med 2 barn på litt over året som blir bilsyk og spyr og 2 litt større, mens du selv nyter du livet på en strand et sted.

Jeg håper også at du for all del ikke vasker hans klær lenger. I så fall så bør du tenke på å vaske de hvite skjortene sammen med en rød juleduk som dessverre var i maskina fra før og som du hadde glemt.

Bli sint! Få ut sinnet ditt på han som har gjort dette mot deg. Ikke la det bli liggende å ulme. Ikke vær et offer, men stå opp og ta noen grep for å endre ditt liv. Hadde jeg vært deg ville jeg ha funnet meg et annet sted å bo for å slippe minnene, la de 2 leve med deres felles minner. Jeg kan love deg en ting, vi aleneforeldre klarer oss også kjempefint.

Anonym poster: ae951f32b7dbd7b3417550eb9392da86

Skrevet

Først og fremst en laaang god klem til deg!

Synes det var et godt råd du fikk om å få en legetime aller helst i dag og be om en hastetime til psykolog. Ingen normale mennesker klarer å håndtere det sviket du har blitt utsatt for på en rasjonell måte. Mannen din har vært en drittsekk mot deg, barna deres, deres familie.

Tenker også at det kunne være lurt å kontaktet familievernkontoret, få igang en dialog mellom deg og mannen din. Det er deg han skal prate med nå, finne ut hvordan dette løses, hvordan skal dere løse situasjonen her og nå. For deg, for barna deres. . .

Om ikke foreldrene hans vet noe hadde jeg kontaktet dem, fortalt alt og bedt om hjelp til barna.

Uansett hva du velger å gjøre så ønsker jeg deg lykke til! Vær sterk, og stå opp for deg selv og barna deres.

Bare du som vet om du kan tilgi dette, og klare å legge dette bak deg og leve med konsekvensene av hans handlinger i mange,mange år fremover.

Anonym poster: a4b1e3e2ec148065f239256bf436ff27

Skrevet

Jeg er enig med deg. Er bare så vondt og uvirkelig. Hormonene gjør vel også sitt. Jeg er vanligvis en sterk person, nå er det helt svart. Er helt lammet. Hele jula har vært så fin. Han har vært så god mot meg på alle måter. Fikk diamantring i julegave. Sa han elsket meg også videre.

Jeg tror basert på erfaring at han ikke nødvendigvis vil ha henne foran deg. De utro svinene jeg kjenner som har blitt avslørt har alltid reagert med å påstå at de elsker den de har hatt på si og dratt til den andre. Det er slik jeg ser det for å forsvare det de har gjort ( jammen det er jo ekte kjærlighet, slikt kan en ikke styre). Når du nå har funnet det ut gjør han det som er lettest for ham akkurat nå. Nemlig å dra til henne som ikke er knust, rasende og i oppløsning fordi han har vært vannvittig slem. Han slipper slik å forholde seg til konsekvensene handlingene hans har fått.

Klassisk og idiotisk

Jeg trodde mannen min hadde vært utro i høst, det var ubeskrivelig vondt da selv om det viste seg å ikke stemme. Stor klem til det HI, du og barna er verdt så mye mer:)

Anonym poster: 9e02e0651da9e3d347b5347f12b8e391

Skrevet

Huff, jeg føler med deg:-( om du har lyst kan du bare skrive pm til meg, du er ikke alene om å oppleve dette... God klem <3

Hvordan går det med deg? Har tenkt mye på deg. Er dere sammen enda?

Anonym poster: d88913b9ed186e9731e6821a17c5a3ca

Skrevet

Takk for alle støttende ord! Det varmer. Jeg har ligget våken og tenkt i hele natt. Jeg har kommet fram til at jeg vil snakke med mannen min, og fortelle at han vil få 100 % omsorg for den lille i magen. Vil han ikke det, så ønsker jeg å adopterer bort. Jeg klarer ikke forholde meg til dette. Han ønsket et barn til, jeg i utgangsp ikke. Ved unnfangelsen og i svangerskapet har han vært utro. Fikser det bare ikke. Jeg vil selge huset. Flytte langt avsted. Orker ikke at alle skal synes noe om dette. Dette er så vondt vondt vondt!!!!

Skrevet

Jeg vet det er vondt nå, men den lille i magen er et menneske som kommer til å vokse opp med visshet om at moren hennes ikke vil ha henne, bare søsknene. Synes du skal skaffe deg hjelp snarest, du trenger antagelig ikke gå lenger enn til helsestasjonen.

Anonym poster: 9e02e0651da9e3d347b5347f12b8e391

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Hvorfor skylder dere på MANNFOLKA at det er de som er dumme og ubruklige... Hva med hu han har vært utro med da... Hu er da enda mere dust. .

Anonym poster: 3215cbdc5ed175b5d755be53ae6404d5

Er hun enda mer dust? Vel, om hun viste at han var i forhold OG gravid, så kunne hun styrt seg, men nå er det HAN som har vært utro, ikke hun.. Han er ene og alene ansvarlig om å holde seg tro mot den han er sammen med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...