Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #176 Skrevet 5. januar 2013 ... Og forresten så hindrer hun ikke barna i å være sammen med sin far! Han har rett på delt foreldrerett og samvær, så den må du lengre ut på landet med! # 174 Anonym poster: 3c5e2b6be1288df7249c83f4705c9cb6
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 5. januar 2013 #177 Skrevet 5. januar 2013 (endret) Synes utrolig synd på barna dine. De mister sjansen til å bo sammen med pappan sin fordi du ikke vil prøve å tilgi en gang? Nei det du gjør nå er verre enn det han har gjort. Egoistiske kvinne! Håper du angrer når du ser at du ødelegger barna dine. Anonym poster: f10b198f07869c8dae13a1dc72212c3b Dumme nek! Skal hun seriøst bite tenka sammen og tilgi en mann som har stelt i stand alt dette? Det er ene og alene HAN som kan skyldes for at foreldrene skilles, ikke henne. Skal hun være sammen med en mann som helt tydelig ikke elsker eller respekterer henne? Som tråkker på henne ved å trøste elskerinnen og ikke kona? Som helt tydelig gir lang bent i barna sine? Du er dum, du. Like dum som mannen som har stelt i stand alt dette. Anonym poster: 3d4c8dd5c169f66023bcdb8457230da3 Signerer deg, #175 Føler ikke jeg angriper andre brukere så ofte, men nå klarer jeg ikke å holde igjen. Seriøst, #173, er du helst schmekk i huet!!?? Om det blåser inn det ene øret ditt, kommer lufta ut igjennom det andre øret da?? LES hele tråden før du uttaler deg!! Det er da for pokker ikke HI som nekter barna pappa'n sin, dette har han fint klart å stelle istand selv! Kanskje du selv burde skaffe deg en ryggrad, om dette hadde vært greit i din verden??!! men for oss som ikke er dørmatter så er dette IKKE ok! Dessuten, barna har rett til samvær med faren sin, så de mister han ikke! Grrrrrrrrrrr!!!!! Sånn, da har jeg fått blåst ut....................... Endret 5. januar 2013 av Sommerfuggel i vinterland
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 5. januar 2013 #178 Skrevet 5. januar 2013 Synes utrolig synd på barna dine. De mister sjansen til å bo sammen med pappan sin fordi du ikke vil prøve å tilgi en gang? Nei det du gjør nå er verre enn det han har gjort. Egoistiske kvinne! Håper du angrer når du ser at du ødelegger barna dine. Anonym poster: f10b198f07869c8dae13a1dc72212c3b Ja, for all del, det er mannen som ødelegger familien, og du velger å legge skyld på HI?!?!?! Er du stokk DUM?!!!!! Han får samvær med ungene, så bare spar deg. Her har han vært i et forhold med en annen kvinne i 6 månder, og ENESTE grunnen til at det nå kommer frem, er fordi elskerinnen har ringt HI og fortalt hun er gravid hun også! Mannen er frekk nok til å være utro, pule på elskerinna barn, få viljen sin om et barn med kona si, kjøpe hus med henne, elsker kun elskerinna og løper til henne så fort dette kommer frem, han lever dobbelt liv, og du mener HI er egoisten her?! Er du hjerneblåst???? Er det noe rart folk tror det er fritt frem å være utro, når det finnes mennesker som deg, som mener ALT skal tilgis!
mamma_bergen Skrevet 5. januar 2013 #179 Skrevet 5. januar 2013 Synes utrolig synd på barna dine. De mister sjansen til å bo sammen med pappan sin fordi du ikke vil prøve å tilgi en gang? Nei det du gjør nå er verre enn det han har gjort. Egoistiske kvinne! Håper du angrer når du ser at du ødelegger barna dine. Anonym poster: f10b198f07869c8dae13a1dc72212c3b Du er jo virkelig på bærtur,ta deg en pille og kom tilbake til planeten.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 5. januar 2013 #180 Skrevet 5. januar 2013 Er sjeldent det klikker for meg... Men anonym "212c3b" tar kaka for min sin del.. Får jo håpe du bare er ute etter å provosere, i såfall "gratulerer" (eller kanskje ikke) men om ikke, så er det ille..
2barns mor Skrevet 5. januar 2013 #181 Skrevet 5. januar 2013 Hvordan går det med deg kjære HI? Du må for all del ikke bry deg om de som sitter bak skjermen kun for å provosere å skape negativ debatt. Hvis du (eller oss andre) svarer på slike innlegg, blir de vel lei til slutt? Håper du får samlet tankene litt å at du virkelig får snakket ut med mannen din, få alle kort på bordet. Kanskje lurt å snakke med elskerinna også? Det trenger jo ikke være ansikt til ansikt hvis det blir for mye.... noen blir faktisk mer ærlig på telefon eller mail/sms. Du få da også (forhåpentligvis) muligheten til å "dobbeltsjekke" svarene han gir deg.... Sender deg en god klem i dag også!
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #182 Skrevet 5. januar 2013 Det går ikke så veldig bra. Naturlig nok. Sånne innlegg om at jeg burde tilgitt, og at jeg frarøver barna pappan sin gjør meg ekstra vondt:-( Jeg kan bare ikke leve med dette. Da blir jeg verken god mamma eller " er godt menneske" generelt. Dessverre! Han elsker meg ikke. Det er ikke noe jeg antar, men noe han selv har sagt. ( flere ganger) Han elsker en annen, som han har gjort gravid. Han gråter og er lei seg fordi han er avslørt, ikke fordi han elsker meg. Han er nok redd for å miste alt, derfor så desperat. Jeg ønsker nå at han skal bli hos elskerinne, og det stakkars uskyldige barnet som er på vei. Vi vil klare oss, håper jeg.. Han skal selvfølgelig ha samvær med sine barn. Anonym poster: 25da5865d4582ddb817a816ad69de3c0
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2013 #184 Skrevet 5. januar 2013 Synes du er sterk HI. Stå på Anonym poster: 5b926775696cd34b50ebe5f1ec1f50ea
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #185 Skrevet 6. januar 2013 Blæææææ, jeg blir så sliten av å lese hjernedøde kommentarer fra folk! HI, stå på! Dette klarer du! Du sier at det gjør vondt å lese de negative kommentarene om at du er egoistisk osv osv, men ikke la det gå inn på deg! Mest sannsynlig er det bare noen som vil provosere, og ikke nødvendigvis mener det. Tviler på at de hadde tatt sine egne kommentarer seriøst om det var dem selv det gjaldt! Du må gjøre det du føler er riktig for deg og dine barn. Ingen andre sitter med noe fasit. Anonym poster: ec8a2aaadcfbae37380477d07e6887d3
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #186 Skrevet 6. januar 2013 Så bra HI! Jeg heier på deg, syns du tar helt rett avgjørelse ved å ikke finne deg i å bli tråkka på! Det er ikke du som holder han borte fra barna, han kan selvfor at dette skjer, så du skal ikke ha dårlig samvittighet for noe som helst du!! Håper virkelig at alt ordner seg for deg etterhvert! Anonym poster: 05032ee8dcdfd1d478d9257c2ab15f99
Helene Harepus Skrevet 6. januar 2013 #187 Skrevet 6. januar 2013 Synes utrolig synd på barna dine. De mister sjansen til å bo sammen med pappan sin fordi du ikke vil prøve å tilgi en gang? Nei det du gjør nå er verre enn det han har gjort. Egoistiske kvinne! Håper du angrer når du ser at du ødelegger barna dine. Anonym poster: f10b198f07869c8dae13a1dc72212c3b Uansett om du mener dette seriøst eller om du bare synes det er artig å sparke de som allerede ligger nede; på nettet kan man velge å være hvem som helst og du velger å være en idiot..
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 6. januar 2013 #188 Skrevet 6. januar 2013 Det går ikke så veldig bra. Naturlig nok. Sånne innlegg om at jeg burde tilgitt, og at jeg frarøver barna pappan sin gjør meg ekstra vondt:-( Jeg kan bare ikke leve med dette. Da blir jeg verken god mamma eller " er godt menneske" generelt. Dessverre! Han elsker meg ikke. Det er ikke noe jeg antar, men noe han selv har sagt. ( flere ganger) Han elsker en annen, som han har gjort gravid. Han gråter og er lei seg fordi han er avslørt, ikke fordi han elsker meg. Han er nok redd for å miste alt, derfor så desperat. Jeg ønsker nå at han skal bli hos elskerinne, og det stakkars uskyldige barnet som er på vei. Vi vil klare oss, håper jeg.. Han skal selvfølgelig ha samvær med sine barn. Anonym poster: 25da5865d4582ddb817a816ad69de3c0 Jeg må bare si; du er en skikkelig heltinne! Snakker om å snu situasjonen og gjøre det beste ut av den. Jeg er helt sikker på at du er en god mamma, barna dine er heldige! Vi er mange her som heier på deg!
MammantilNurket Skrevet 6. januar 2013 #189 Skrevet 6. januar 2013 Jeg er rystet over hvor mange ondsinnede kommentarer som kommer her inne! Skam dere! Jeg vet at mange mister hodet på nett og er "trollete", men dette er faktisk et forum for gravide. Om noen måneder skal vi ha ansvar for barn! Det vil si at vi må være i stand til å oppføre oss som gode voksenpersoner og medmennesker, evne å vise nestekjærlighet og empati. Her er det en kvinne i en utrolig vanskelig situasjon som trenger støtte, gode ord fra sine medsøstre og sympati. Kjære deg: Jeg håper inderlig at det ordner seg for deg, hold ut og fokuser på dem som har skrevet gode ting til deg. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2013 #190 Skrevet 6. januar 2013 Synes utrolig synd på barna dine. De mister sjansen til å bo sammen med pappan sin fordi du ikke vil prøve å tilgi en gang? Nei det du gjør nå er verre enn det han har gjort. Egoistiske kvinne! Håper du angrer når du ser at du ødelegger barna dine. Anonym poster: f10b198f07869c8dae13a1dc72212c3b Uansett om du mener dette seriøst eller om du bare synes det er artig å sparke de som allerede ligger nede; på nettet kan man velge å være hvem som helst og du velger å være en idiot.. Hadde hun tilgitt så hadde det ikke vært noe problem. Ja han gjorde en feil! Men hallo, man tilgir den man lever sammen med! Det er hun som nå velger for sine barn at de ikke får bo sammen med både mamman og pappan sin. Det er egoistisk og feil. Men når jeg ser hvor mange som er enig i dette så blir jeg helt sjokkert, og det er ikke rart det er mange ødelagte familie rundt omkring. Nei jeg er glad mannen min var voksen nok til å tilgi. Det samme hadde jeg gjort for han. Anonym poster: f10b198f07869c8dae13a1dc72212c3b
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 6. januar 2013 #191 Skrevet 6. januar 2013 (endret) Synes utrolig synd på barna dine. De mister sjansen til å bo sammen med pappan sin fordi du ikke vil prøve å tilgi en gang? Nei det du gjør nå er verre enn det han har gjort. Egoistiske kvinne! Håper du angrer når du ser at du ødelegger barna dine. Anonym poster: f10b198f07869c8dae13a1dc72212c3b Uansett om du mener dette seriøst eller om du bare synes det er artig å sparke de som allerede ligger nede; på nettet kan man velge å være hvem som helst og du velger å være en idiot.. Hadde hun tilgitt så hadde det ikke vært noe problem. Ja han gjorde en feil! Men hallo, man tilgir den man lever sammen med! Det er hun som nå velger for sine barn at de ikke får bo sammen med både mamman og pappan sin. Det er egoistisk og feil. Men når jeg ser hvor mange som er enig i dette så blir jeg helt sjokkert, og det er ikke rart det er mange ødelagte familie rundt omkring. Nei jeg er glad mannen min var voksen nok til å tilgi. Det samme hadde jeg gjort for han. Anonym poster: f10b198f07869c8dae13a1dc72212c3b Har du litt tungt for det? Mannen elsker henne ikke, han har valgt elskerinnen. Som sannsynligvis har kastet ham på dør. Så skal HI leve resten av livet med denne kjærlighetsløse mannen, som sikkert har både en eller flere elskerinner gående i årene fremover. Selv om du var så hinsides heldig å bli tilgitt etter å ha pult rundt (og attpåtil blitt gravid?), betyr det ikke at det er fasiten for alle andre. Endret 6. januar 2013 av UndrendeUllteppe
Helene Harepus Skrevet 6. januar 2013 #192 Skrevet 6. januar 2013 Synes utrolig synd på barna dine. De mister sjansen til å bo sammen med pappan sin fordi du ikke vil prøve å tilgi en gang? Nei det du gjør nå er verre enn det han har gjort. Egoistiske kvinne! Håper du angrer når du ser at du ødelegger barna dine. Anonym poster: f10b198f07869c8dae13a1dc72212c3b Uansett om du mener dette seriøst eller om du bare synes det er artig å sparke de som allerede ligger nede; på nettet kan man velge å være hvem som helst og du velger å være en idiot.. Hadde hun tilgitt så hadde det ikke vært noe problem. Ja han gjorde en feil! Men hallo, man tilgir den man lever sammen med! Det er hun som nå velger for sine barn at de ikke får bo sammen med både mamman og pappan sin. Det er egoistisk og feil. Men når jeg ser hvor mange som er enig i dette så blir jeg helt sjokkert, og det er ikke rart det er mange ødelagte familie rundt omkring. Nei jeg er glad mannen min var voksen nok til å tilgi. Det samme hadde jeg gjort for han. Anonym poster: f10b198f07869c8dae13a1dc72212c3b Her er det mannen som har sørget for å ødelegge familien (riktignok med hjelp utenifra) og han har på ingen måte vist anger eller oppriktig ønske om å reparere skaden, tvert i mot, han har fortalt HI alt om hvor "høyt han elsker hun andre" og mye tyder på at han vil kun tilbake fordi elskerinnen har fått kalde føtter ved tanken om en mann på heltid og 3 unger på deltid. Så å forsøke å legge ansvaret på HI som er blitt sveket på det groveste, er - når jeg tenker meg om - ikke bare idiotisk men også ufint. Denne mannen fortjener ikke henne slik situasjonen er i dag.
BikkjeBisk Skrevet 6. januar 2013 #193 Skrevet 6. januar 2013 Dette var bare helt forferdelig å lese! Huff, det må være utrolig tungt det du går igjennom nå..! Du fortjener så mye-mye mere enn den dritten, eller som jeg ville sakt på morsmål; Før en hælvettes fettsjit a en kukfan! Stor klem, du er ei tøffa - dette klarer du!!
-98-11-13 Skrevet 7. januar 2013 #194 Skrevet 7. januar 2013 Hva som ikke tar livet av oss gjør oss sterker! Jeg tror du vil komme godt ut av dette til slutt HI, tøft mens det står på, men på sikt vil du blir sterkere og tøffere enn du aldri har vert før Lykke til på veien
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 7. januar 2013 #195 Skrevet 7. januar 2013 Hadde hun tilgitt så hadde det ikke vært noe problem. Ja han gjorde en feil! Men hallo, man tilgir den man lever sammen med! Det er hun som nå velger for sine barn at de ikke får bo sammen med både mamman og pappan sin. Det er egoistisk og feil. Men når jeg ser hvor mange som er enig i dette så blir jeg helt sjokkert, og det er ikke rart det er mange ødelagte familie rundt omkring. Nei jeg er glad mannen min var voksen nok til å tilgi. Det samme hadde jeg gjort for han. Anonym poster: f10b198f07869c8dae13a1dc72212c3b Snakk om å være idiot.. Tror du virkelig du hadde klart å tilgi så lett, om det ringte ei kvinne til deg og sa hun var gravid med mannen din, DE skulle ha et kjærlighetsbarn, de har vært i et forhold i 6mnd, mannen din hadde sakt han elsket elskerinnen ikke deg, og løpt til henne for å trøste henne og selv få trøst.. Synes jeg ser deg.. Eller kanskje ikke det nei.. Eneste grunnen til at far vil hjem igjen, er fordi elskerinnen ikke vil ha han hun heller, hvorfor skal HI sitte igjen med søpel? Bedre å finne noen som respekterer henne og som faktisk klarer å holde seg tro. Er det rart vi heletiden ser innlegg her inne om damer som er blitt til dørmatter, når alt skal tilgis?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #196 Skrevet 7. januar 2013 Fy søren for en tulling mannen din er! Han går nok rundt og tror gresset er grønnere på den andre siden, men det må slås det også ;-) La han bare gå, la han gå til den andre. Etterhvert vil han oppleve at det blir våkenetter og fravær av romantikk der også, og en trøtt og sliten dame der også... Så kan han sitte der, og tenke på hva han forlot, og de tre flotte barna sine som han ikke lenger får sett hver dag, og være en del av livet til. Du har ingen grunn til å tilgi han, og ingen grunn til å be han bli - han sier han ikke elsker deg, har vært utro, og gjort en annen kvinne gravid - det er rett og slett kvalmende! Han har ikke tatt hensyn til deg, og aller minst sine egne barn! Dette blir en tøff tid, både for deg og dem! Du må alliere deg med alle du kjenner, venner og familie. Jeg er sikker på at du vil få 100 % støtte, og at alle vil stille opp for å hjelpe deg gjennom det hele. Du har (snart) tre flotte barn - gled deg over det, og la den utro svikeren av en mann du har gå! Det finnes bedre menn der ute! Anonym poster: b485d1f18c5aab7325ae1409ec8b5e28
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #197 Skrevet 7. januar 2013 Jeg synes faktisk du har tatt feil valg her. Tenk på barna dine! De burde slippe å bli skilsmisse barn fordi du ikke kan tilgi. Jeg har 3 barn med min mann. Jeg var utro i to år før jeg ble gravid med elskeren min. Jeg fortalte det til mannen min, han valgte å tilgi meg for oss og barnas beste. I dag er dette barnet 4 år å min mann elsker han som han skulle vært hans. Han har såkalt også samvær med pappan sin. Vi har det bedre enn noensinne sammen etter dette, pluss at vi fikk ett herlig barn. Tenk deg om, og sett barna sitt behov før ditt eget mener nå jeg! Anonym poster: f10b198f07869c8dae13a1dc72212c3b :-O....... Anonym poster: 16367bf1cecaf60a0915937b4cc18b62
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #198 Skrevet 7. januar 2013 Synes utrolig synd på barna dine. De mister sjansen til å bo sammen med pappan sin fordi du ikke vil prøve å tilgi en gang? Nei det du gjør nå er verre enn det han har gjort. Egoistiske kvinne! Håper du angrer når du ser at du ødelegger barna dine. Anonym poster: f10b198f07869c8dae13a1dc72212c3b Uansett om du mener dette seriøst eller om du bare synes det er artig å sparke de som allerede ligger nede; på nettet kan man velge å være hvem som helst og du velger å være en idiot.. Hadde hun tilgitt så hadde det ikke vært noe problem. Ja han gjorde en feil! Men hallo, man tilgir den man lever sammen med! Det er hun som nå velger for sine barn at de ikke får bo sammen med både mamman og pappan sin. Det er egoistisk og feil. Men når jeg ser hvor mange som er enig i dette så blir jeg helt sjokkert, og det er ikke rart det er mange ødelagte familie rundt omkring. Nei jeg er glad mannen min var voksen nok til å tilgi. Det samme hadde jeg gjort for han. Anonym poster: f10b198f07869c8dae13a1dc72212c3b Hva med barnet han venter med annen kvinne? skal hun flytte inn med dem slik at de blir en stor lykkelig familie? Ved å tilgi ham og ta ham tilbake frarøver HI barnet mannen hennes får med den andre dama, til å bo sammen med mamma og pappa. bare fordi du er utro svin og mannen din har tilgitt deg, betyr det ikke at alle fortjener det samme. Anonym poster: 194800c635f8787ff392ddffd2f01cfd
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #199 Skrevet 7. januar 2013 Hadde hun tilgitt så hadde det ikke vært noe problem. Ja han gjorde en feil! Men hallo, man tilgir den man lever sammen med! Det er hun som nå velger for sine barn at de ikke får bo sammen med både mamman og pappan sin. Det er egoistisk og feil. Men når jeg ser hvor mange som er enig i dette så blir jeg helt sjokkert, og det er ikke rart det er mange ødelagte familie rundt omkring. Nei jeg er glad mannen min var voksen nok til å tilgi. Det samme hadde jeg gjort for han. Anonym poster: f10b198f07869c8dae13a1dc72212c3b Snakk om å være idiot.. Tror du virkelig du hadde klart å tilgi så lett, om det ringte ei kvinne til deg og sa hun var gravid med mannen din, DE skulle ha et kjærlighetsbarn, de har vært i et forhold i 6mnd, mannen din hadde sakt han elsket elskerinnen ikke deg, og løpt til henne for å trøste henne og selv få trøst.. Synes jeg ser deg.. Eller kanskje ikke det nei.. Eneste grunnen til at far vil hjem igjen, er fordi elskerinnen ikke vil ha han hun heller, hvorfor skal HI sitte igjen med søpel? Bedre å finne noen som respekterer henne og som faktisk klarer å holde seg tro. Er det rart vi heletiden ser innlegg her inne om damer som er blitt til dørmatter, når alt skal tilgis? Hva er forresten vitsen med å tilgi noen som ikke vil ha deg og ikke angrer? man kan tilgi noen som ønsker å bli tilgitt. ikke en som ønsker et helt annet liv uten sin familie. Anonym poster: 194800c635f8787ff392ddffd2f01cfd
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2013 #200 Skrevet 7. januar 2013 For en forferdelig historie å lese! Stakkars deg, HI <3 Og jeg blir oppriktig lei meg for de meldingene du får om at du har tatt feil valg. Ingen av oss har rett til å dømme på denne måten. Selv synes jeg det høres ut som om du har tatt en riktig avgjørelse. Du er sterk og du kommer til å klare deg fint. Mannen din fortjener deg ikke og du fortjener noe mye bedre. Når det gjelder ekteskapsløftet, og det å skulle dele gode og onde dager, så er utroskap en gyldig grunn til skillsmisse. Jeg ønsker deg lykke til, HI, og håper du har noen rundt deg som kan støtte deg. Sender deg en stor oppmuntringsklem <3 Anonym poster: 0121e543b53ef809ae40bcc4306c6323
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå