Gå til innhold

Mannen min har vært utro :-/

Anbefalte innlegg

Gjest peacock
Skrevet

Han vil jo ikke ha deg,så ikke gjør deg til latter å prøv å få han tilbake!

Anonym poster: 6f2333aa6d15fca9d31a551579b6c000

Hvorfor har du svart det samme tre ganger? En ide å opprette flere profiler om du skal holde på slik? Anonym, usympatisk og ikke så smart heller tydeligvis.

Ikke ta deg av disse kommentarene HI, de kommer fra en og samm e person. Klem til deg!

Tror det er du som er lite smart jeg,for har kun skrevet det en gang!

Kanskje du trenger nye briller?

Same shit, new wrapping, som man sier. Godt moderator er på jobb. Rapporter gjerne innleggene mine slik at alle sitater fra denne forferdelige damen forsvinner også. Huff, at det går an å være så stygg mot andre mennesker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er 17 uker i følge mannen min

Anonym poster: 25da5865d4582ddb817a816ad69de3c0

Skrevet

Moderator er på jobb???? Ehh, innlegget mitt ble slettet og jeg var bare snill!!!

Skrevet

For noen rævhøl som florerer her inne. Mest sannsynlig en fjortisgjeng som sitter og fniser på jenterommet over hvor stygge de kan være i kjeften. Ikke bry deg om dem Hi.

Det beste hadde vel vært om alle hadde greid å overse dem totalt.. Inklusiv meg selv.

Vil bare sende deg en trøsteklem Hi. Det blir bedre og det kan hende du ser klarere når ting har roet se litt. Da er det lettere å vite hva man vil og hva man skal gjøre. Lykke til :)

Gjest peacock
Skrevet

Moderator er på jobb???? Ehh, innlegget mitt ble slettet og jeg var bare snill!!!

Snakket om hun dere 000 damen. Noe er borte i hvert fall.

Skrevet

Noe er borte ja heldigvis.

Moderator tok bare bort for mye. Jeg er aldri slem så moderator tok vekk mitt unødvendig.

Ja ja, alle kan gjøre feil :-)

Skrevet

Snakket med mannen min nå. Han vil at jeg og " den andre" skal treffes og prate. Jeg kjente adrenalinet kokte i meg! Skal vi sitte der og krangle om mannen MIN?! Jeg orker ikke mer. Bare gråter og gråter. Hvordan kunne han gjøre dette mot meg og barna?

Skrevet

Min samboer var det 3-4 måneder etter vi hadde fått jenta vår, å siden den gang har det bare gått nedover. (Nå er hun 1 år)

Tilga han for det han gjorde, og så lyst på det der og da, men er nå midt i fraflyttningsperioden. Du kommer ikke unna med å ikke tenke på det. det kværner rundt å rundt, ødelegger søvn, humør, matlyst osv. Å alt ved ham begynner sakte men sikkert å irritere deg og stemmningen blir bare dårligere. Slik har det vært for meg iallefall, og jeg har nå valgt å flytte fra ham. Er stolt av meg selv! Men kan bare tenke meg hvordan du har det, med hus, 3. barnet på vei osv.. triste grejer:( Ikke tenk bare på familien, men tenk på deg selv også, for du skal også ha det bra for å fungere i hverdagen! :) lykke til!

Anonym poster: d28aeed1ef4293818ea1571f38535314

Skrevet

Snakket med mannen min nå. Han vil at jeg og " den andre" skal treffes og prate. Jeg kjente adrenalinet kokte i meg! Skal vi sitte der og krangle om mannen MIN?! Jeg orker ikke mer. Bare gråter og gråter. Hvordan kunne han gjøre dette mot meg og barna?

Jeg sender deg en klem <3 Han høres ikke klar ut for å kjempe for forholdet deres?... Hadde forlatt han, og du fortjener en som er langt bedre for deg og ungene dine en dag!

Anonym poster: c689ba1ec4a152ab70958078cff8a2a6

Skrevet

Takk for den kommentaren. En mann- to koner. Du er god på medfølelse.

Skrevet

Jeg har vel ikke noe annet valg enn å flytte ut. Kommer vel bare til å kverne rundt i meg uansett om vi hadde fortsatt:( For ta rådene som de fleste gir meg her. Skaffe meg et eget liv, med meg og barna.

Gjest peacock
Skrevet

Takk for opplysningen Peacock. Jeg blir helt knust av de kommentarene. Hvordan kan noen være slik? Godt du er oppmerksom;)

Huff altså. Etterhvert vil du se lysere på tingene, HI, og husk på at denne typen mann har du det bedre uten. Klem igjen.

Skrevet

Dette høres helt forferdelig ut!!!!

Vil bare si at uansett hva som skjer så kommer du til å klare deg helt fint, du bare ser det ikke akkurat nå!

Jeg har ikke opplevd utroskap, men flyttet fra mannen min av andre årsaker for et år siden. Vi har tre barn, som jeg har omsorgen for.

Ja, det er slitsomt, men det GÅR! Faktisk bra også!

Vil tro det på sikt er MYE mer slitsomt psykisk å skulle fortsette å leve med en mann som har skuffet og sviktet så totalt! Du vil aldri få fred inni deg.....................

Mitt råd er: kutt ut den %## mannen og stå på!!!

Lykke til!!!

Anonym poster: c6c953533187661272daa04fa3c7a6c1

Skrevet

Huff, jeg føler med deg:-( om du har lyst kan du bare skrive pm til meg, du er ikke alene om å oppleve dette... God klem <3

Skrevet

Dette høres helt forferdelig ut!!!!

Vil bare si at uansett hva som skjer så kommer du til å klare deg helt fint, du bare ser det ikke akkurat nå!

Jeg har ikke opplevd utroskap, men flyttet fra mannen min av andre årsaker for et år siden. Vi har tre barn, som jeg har omsorgen for.

Ja, det er slitsomt, men det GÅR! Faktisk bra også!

Vil tro det på sikt er MYE mer slitsomt psykisk å skulle fortsette å leve med en mann som har skuffet og sviktet så totalt! Du vil aldri få fred inni deg.....................

Mitt råd er: kutt ut den %## mannen og stå på!!!

Lykke til!!!

Tusen takk <3 <3 <3

Anonym poster: c6c953533187661272daa04fa3c7a6c1

Skrevet

Jeg har ikke sagt til han at jeg vil ha han tilbake. Men inni meg så skriker det. Vil kjempe for den skjønne familien min, og for den lille jenta som er på vei.

Du vil ha en mann som knuller andre damer så fort du snur ryggen til ja..

Da fortjener du faen ikke bedre heller om du er så dum å tilgir en som er utro.

Har du drukket maling??
Skrevet

Fant ut i går at han har vært utro, og at han venter barn med en annen.. Hun som er gravid ringte meg i går. Sa hun elsket han, og at dette var et kjærlighetsbarn! Her sitter jeg gravid i uke 25, og er helt lost! Bare gråter. Elsker mannen min...

En god klem til deg.Vet ikke helt hva jeg skal si ...Synest synd på deg ,må være en ufattelig situasjon å være i.E

n god god klem.

Skrevet

Jeg har ikke sagt til han at jeg vil ha han tilbake. Men inni meg så skriker det. Vil kjempe for den skjønne familien min, og for den lille jenta som er på vei.

Du vil ha en mann som knuller andre damer så fort du snur ryggen til ja..

Da fortjener du faen ikke bedre heller om du er så dum å tilgir en som er utro.

Har du drukket maling??

Nei holder meg til Coca Cola.

Skrevet

Huff, stakkers deg! Sender deg en lang og god klem! Ikke bry deg om de som er stygg, slike usaklige innlegg sier mer om de ;)

Om du velger å forlate ham, så blir det tøft i begynnelsen, men alt kommer til å ordne seg tilslutt :)

Lykke til kjære deg! :)

Gi gjerne en oppdatering når du har bestemt deg da, det er mye støtte å få her inne til tross for alle @#%$ som ikke eier samvittighet og sympati!

Skrevet

En ting du kan være glad for er at du er lengre på vei. Samboeren min hadde en elskerinne som han gjorde gravid før meg og må si det er tungt. For hvirdan skal man forklare når barnet er yngre enn den andre. ..hvertfall i min situasjon. Her "valgte" han hun andre...ville ikke tatt i han med tang engang igjen. Og det blir bedre. Bli heller litt forbanna på han. Ville anbefalt å gå til legen få en hastetime til psykolog for der har du en du kan prate med om alt.

Anonym poster: 6dbde74ad043b28765d7ca395b66be79

Skrevet

Moderator.... Hva i all verden var i veien med innlegget mitt? Jeg skrev at jeg vet ikke om dette er et troll innlegg, men det jeg kan se, er at det er mange trollkjærringer som skriver, og skrev at jeg håper hi får det bedre, og sendte henne en klem....

Skrevet

Moderator.... Hva i all verden var i veien med innlegget mitt? Jeg skrev at jeg vet ikke om dette er et troll innlegg, men det jeg kan se, er at det er mange trollkjærringer som skriver, og skrev at jeg håper hi får det bedre, og sendte henne en klem....

Tror moderator tabbet seg ut rett og slett. Mitt ble også slettet og jeg sa ingenting slemt.

Samtidig ligger mange av de onde kommentarene fremdeles ute!!

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Herregud for et rasshøl han er da!!!!

Skal ha liksom plassere dere i samme rom? Han må da for faen meg skjønne at dette er HANS dritt som han selv må rydde opp i.

Men jeg må si meg litt enig med de som skrev at om han virkelig er så bedriten at han sier han elsker den andre kvinnen mer, så la han bare gå, hi. Gå ut av det med hevet hode! Om han gjør dette mot deg, moren til hans tre barn, så er det ikke lenge til han driter seg ut ift den andre dama også. Ikke kjemp for en som ikke vil bli kjempet for. Det koster deg bare masse krefter, tårer, selvtillit og frustrasjon. La HAN komme krypende tilbake om han ønsker å være en del av den skjønne familien din.

Sender deg en stor klem, hi.

Jeg har selv blitt forlatt da jeg gikk gravid med vårt tredje barn. Du kommer til å klare deg fint, hi. En dag vil han innse at det er HANS tap om han snur ryggen til dere, DU vil fortsatt ha din lille familie.

Disse to setningene ble min mantra og fikk meg til å se lysere på ting, håper du kan finne trøst i dem også:

-Du vet aldri hvor sterk du er, før det å være sterk er det eneste valget du har.

-Livet ditt er ikke ødelagt, det blir bare annerledes enn du hadde sett for deg

Og som Peacock sier, det er en og samme anonym som skriver de bedritne kommentarene, kodene er like.. Ingen mener at dette er ditt ansvar, at du har gjort noe feil her eller har "gitt" mannen for lite sex. Er enten en fjortis eller en meeeeeget bitter kvinne som skriver disse kommentarene.

Skrevet

Tusen takk fine jenter! Jeg tenker og tenker på hva jeg skal gjøre, og på hvilken måte. Vi har 2 barn sammen ( 8 og 4 år), og en på vei. Han ønsket seg nemlig en til??!!! Jeg var usikker, fordi jeg slet med bekkenløsning i svangerskapene. Ville gi han et barn til, og nå sitter jeg her da. Gravid ( med kraftig bekkenløsning!), og forlatt:-((( Mamma og pappa mener jeg skal bite tenna sammen, å bli værende. Men han elsker jo en annen?? Jeg får bare gråte alt ut, og håpe på en bedre dag i morgen. Gjett hvor mannen min er? Ja, hos henne. Han hadde det så tøft sa han. Og hun andre var utafor og gravid som han sa så fint. Her sitter jeg alene:-((

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet (endret)
Tusen takk fine jenter! Jeg tenker og tenker på hva jeg skal gjøre, og på hvilken måte. Vi har 2 barn sammen ( 8 og 4 år), og en på vei. Han ønsket seg nemlig en til??!!! Jeg var usikker, fordi jeg slet med bekkenløsning i svangerskapene. Ville gi han et barn til, og nå sitter jeg her da. Gravid ( med kraftig bekkenløsning!), og forlatt:-((( Mamma og pappa mener jeg skal bite tenna sammen, å bli værende. Men han elsker jo en annen?? Jeg får bare gråte alt ut, og håpe på en bedre dag i morgen. Gjett hvor mannen min er? Ja, hos henne. Han hadde det så tøft sa han. Og hun andre var utafor og gravid som han sa så fint. Her sitter jeg alene:-(( Anonym poster: 25da5865d4582ddb817a816ad69de3c0

Men kjære deg, hi, har du ikke svaret ditt nettopp der? Han er hos Henne fordi HUN har det vondt?? Hva med deg????

For meg hadde dette vært kroken på døra! Ikke la han behandle deg som ei dørmatte, vær så snill. Lås døra fra innsiden med sikkerhetslåsen, og når han kommer hjem kan han lese lappen på døra med ordene: DU HAR FLYTTA!!

Han tar jo bare hensyn til henne og hennes følelser, så hva pokker skal du med han??

Beklager, mener ikke å være respektløs ovenfor foreldrene dine, men rådet deres var, i mine ører, et elendig råd! Skal du bite tenna sammen og bli værende hos en mann som ikke verken elsker deg eller respekterer deg? Ønsker de ikke at du skal være lykkelig?

Nei, du ser vel selv hva slags "mann" dette er??

Endret av Sommerfuggel i vinterland

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...