Gå til innhold

Ikm uke 5


idasecret

Anbefalte innlegg

Jeg fikk lastet opp bildet på mitt galleri, kan noen se ? Hmm..er veldig svakt.. :)

 

Der er d uten tvil en strek! :D Gratulerer så mye :) Gleder meg til d blir min tur ;)

 

Oi, takk :) Men jeg må vel teste igjen snart.. klarer ikke helt å tro det enda, siden det vises så svakt! Tok fire måneder da!! Trodde ikke helt det skulle skje enda.. :) Lykke til, skal jo snart teste du og!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk lastet opp bildet på mitt galleri, kan noen se ? Hmm..er veldig svakt.. :)

 

Der er d uten tvil en strek! :D Gratulerer så mye :) Gleder meg til d blir min tur ;)

 

Oi, takk :) Men jeg må vel teste igjen snart.. klarer ikke helt å tro det enda, siden det vises så svakt! Tok fire måneder da!! Trodde ikke helt det skulle skje enda.. :) Lykke til, skal jo snart teste du og!! :)

 

Ja,sikkert greit å ta enn sånn digital test,der d står Gravid/ikke gravid,da er man ivertfall heeelt sikker :) Men en strek er jo en strek ;) Jaa,gleder meg til å teste, har egentlig fått en god følelse i løpet av de siste dagene. Ingenting er som det pleier,og det pleier jo å være et nokså godt tegn,hehe :)) Men herregud så laaaang denne ventetiden er...bah..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig spennende.. :) Men ja,,ååå..mye venting... Er gøy nå å se hvor mange som får positive tester.. :) Ønsker deg masse lykke til!! :) Ja, jeg må ta ny.. :) Hvor lang tid har det gått for dere den/de andre gangen du har vært gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Amalie87! :) spennende tider! Vi er på pp6 om jeg husker rett og begynner å bli klar for å se noe annet enn hvite tester.. Skal ut å fly supertidlig på onsdag og ikke hjemme igjen før sent. Så om jeg får mer enn hvit test kommer det til å holde hardt å ikke vekke samboeren, men vente til jeg kommer hjem. Har du sagt det? Hvordan buser dere ut med resultatet til mannen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig spennende.. :) Men ja,,ååå..mye venting... Er gøy nå å se hvor mange som får positive tester.. :) Ønsker deg masse lykke til!! :) Ja, jeg må ta ny.. :) Hvor lang tid har det gått for dere den/de andre gangen du har vært gravid?

 

Tusen takk :))

Første gangen satt den på første forsøk,andre gangen gikk d på andre forsøk:) Denne gangen har jeg vært uten prevensjon siden august 2011,så synes d bør gå nå:) Har du fortalt det til noen enda da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Amalie87! :) spennende tider! Vi er på pp6 om jeg husker rett og begynner å bli klar for å se noe annet enn hvite tester.. Skal ut å fly supertidlig på onsdag og ikke hjemme igjen før sent. Så om jeg får mer enn hvit test kommer det til å holde hardt å ikke vekke samboeren, men vente til jeg kommer hjem. Har du sagt det? Hvordan buser dere ut med resultatet til mannen?

 

ÅÅ..Tusen takk ! :) Skjønner godt at ikke du vi vente med å si det da :) Spennende!! Ja, jeg ringte med en gang jeg oppdaget.. Han har hatt troen hver måned så jeg ville si det med en gang jeg oppdaget nå.. :) Men er litt redd for å gi falske forhåpninger enda.. Både for meg selv og han.. Håper jeg får litt tydeligere resultat snart.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er veldig spennende.. :) Men ja,,ååå..mye venting... Er gøy nå å se hvor mange som får positive tester.. :) Ønsker deg masse lykke til!! :) Ja, jeg må ta ny.. :) Hvor lang tid har det gått for dere den/de andre gangen du har vært gravid?

 

Tusen takk :))

Første gangen satt den på første forsøk,andre gangen gikk d på andre forsøk:) Denne gangen har jeg vært uten prevensjon siden august 2011,så synes d bør gå nå :) Har du fortalt det til noen enda da? ;)

 

Ja, da har det gått veldig kjapt de andre gangene ;) Så nå går det nok snart :) Du vet jo at alt er i orden og stemmer osv.. så er vel bare at det går litt tid.. Jeg merket jeg ble bekymret da det ikke skjedde med en gang, siden vi ikke har barn fra før.. Men er jo vanlig at det kan gå litt tid.. :) Er kun meg og han som vet, og to venninner.. :) Har kun sagt til han nå.. Venter litt... Men de spør nok snart.. De vet når jeg har IKM ... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min test fra i dag forresten. 1 daf før ikm, nå er det ingen tvil! Tanta er på ferie ;-)

 

 

 

2013_01_28_13_14_54.jpg

Endret av Twigs
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med positiv test, Amalie87 :)

Kjenner at jeg ikke klarer å ikke være litt misunnelig at det går så fort for noen, men synes jo at det er utrolig kjekt at så mange får positive tester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min test fra i dag forresten. 1 daf før ikm, nå er det ingen tvil! Tanta er på ferie ;-)

 

Der er det ingen tvil!!! :) Å så gøy!! :)

 

2013_01_28_13_14_54.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med positiv test, Amalie87 :)

Kjenner at jeg ikke klarer å ikke være litt misunnelig at det går så fort for noen, men synes jo at det er utrolig kjekt at så mange får positive tester :)

Tusentakk! :) Jeg også kjente litt på det, at jeg trodde alle ble så fort og hvorfor gikk det tid med meg.. Men da plutselig gikk det visst! :) håper jeg! Må ta ny test for å være sikker :) Hvilken pp er det for dere nå? Masse lykke til!! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvilken pp vi er på faktisk.. Sluttet på pillen aug 2011, men prøvde ikke aktivt en stund pga jobbskifte. Mannen reiser også endel, men overraskende nok har han vært hjemme de fleste gangene jeg har EL. Men telling av pp har jeg komt utav, lenge nok synes jeg, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvilken pp vi er på faktisk.. Sluttet på pillen aug 2011, men prøvde ikke aktivt en stund pga jobbskifte. Mannen reiser også endel, men overraskende nok har han vært hjemme de fleste gangene jeg har EL. Men telling av pp har jeg komt utav, lenge nok synes jeg, hehe.

Ja det skjønner jeg at du er lei av å vente da!!Masse masse lykke til! Kan jo gå opp til et år etter pillestans, og så skal jo flere ting stemme! Så nå er det nok rett rundt hjørnet :) Håper på positiv for deg nå! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

herlighet!!! :D

Jeg ahr overtalt mannen.. vi skal tesste imorra ;) weee!!!

1 dag før ikm blir det da ;)

 

Hadde jeg hatt en test nå, så hadde jeg garantert tatt den ;)

Mulig jeg må sende mannen på butikken ikveld :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herlighet!!! :D

Jeg ahr overtalt mannen.. vi skal tesste imorra ;) weee!!!

1 dag før ikm blir det da ;)

 

Hadde jeg hatt en test nå, så hadde jeg garantert tatt den ;)

Mulig jeg må sende mannen på butikken ikveld :P

 

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min test fra i dag forresten. 1 daf før ikm, nå er det ingen tvil! Tanta er på ferie ;-)

 

 

 

2013_01_28_13_14_54.jpg

Det er definitivt en positiv test Twigs! Ingen tvil!! :) :) Den streken er bare helt fantastisk! Gratulerer masse!! :) Kjempe glad på dine vegne!! Og GRATULERER til alle dere andre som også er gravide! :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

003.jpg?noCache=1359387693

 

Her er min test som jeg har teke no.

Takker for tipset TWIGS

Er 9 dpo i dag.

Jeg synes testen er litt for uskarp for å kunne se om den er pos eller ei. Jeg ser kun den ene streken men det er vel kontrollstreken det eller? Synes også du tester litt vel tidlig... ;) men skjønner at det er vanskelig å la vær... Kom med ny test på fredag :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min test fra i dag forresten. 1 daf før ikm, nå er det ingen tvil! Tanta er på ferie ;-)

 

 

 

2013_01_28_13_14_54.jpg

Det er definitivt en positiv test Twigs! Ingen tvil!! :) :) Den streken er bare helt fantastisk! Gratulerer masse!! :) Kjempe glad på dine vegne!! Og GRATULERER til alle dere andre som også er gravide! :D

 

Takk takk :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må melde meg inn her!! Trodde jeg hadde ikm sist uke, men pga ustabilsyklus hopper jeg inn her til dere :) tror ikm er mellom torsdag og søndag :) sånn er det når man ikke har el tester i hus!!:P

 

Gratulerer til dere dom har fått positivt :D og alle vi andre følger med ganske snart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som skal teste imorra??

 

Jeg kjenner meg så gravid på et merkelig vis.. :/

men blir litt redd også, tenk nå når jeg føler meg gravid, da er slaget enda hardere hvis jeg ikke er det alikavel.. :(

Krysse krysse krysse!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke tenkt til å teste meg denne uken. Venter bare på at tr skal komme (hvert øyeblikk). Etter forrige positive test som varte så altfor kort er jeg ganske så pessimistisk og tør ikke å håpe på noe som helst :( Må innrømme at jeg er litt misunnelig på alle med positiv test..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...