Gå til innhold

Ikm uke 5


idasecret

Anbefalte innlegg

okei :) kan jo prøva under armen :) enklare enn dei andre alternativene ;) du kan skaffa deg gratis medlemskap hos fertilityfriend.com der kan du legga inn temp og få ein chart som viser tempratur kurven osv :) eller app på mobilen er jo greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det med medlemskap visste jeg ikke, det var smart :D

 

Kor lange sykluser har du då?

vel... virker som jeg har 26-33 dager syklus.

Men akkurat denne syklusen er bare heeeelt på bærtur. Bokstavelig talt! Tenker du på noe spesifikt siden du spør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal prøve å tempe også:) Aner fortsatt ikke om jeg fikk mensen på dag 19, eller om den kommer. Er vel på dag 35 nå:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Målte tempen idag,- en hel grad lavere enn igår!. Og jada: tr kom på ettermiddagen :( Legetimen er herved bestilt.

 

Nå er jeg ikke forbauset engang. Etter så mange skuffelser orker jeg ikke engang å bruke energi på det faktum at vi ikke kan bli gravide :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har dere prøvd? Uff, kjenner følelsen veldig godt. ER så kjipt når tr kommer gang på gang. Prøvde over et år med førstemann, og det tok på til slutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til juli 2013 blir det 2 år. Vært hos gyn for utredning ifjor i aug og alt så bra ut. Både min samboer og jeg. Gyn sa at vi kan bli gravide neste mnd eller om 5 år - altså når som helst egentlig.

Tull og tøys sier nå jeg. Selvfølgelig er ikke alt helt OK når vi fortsatt ikke er gravide! Det sier seg selv!

Tenker jeg bytter til en annen gyn og måler mitt progesteron nivå.. og enten starter med progesteron-tillegg eller pergotime.

Jeg nekter "å bare vente å se"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til juli 2013 blir det 2 år. Vært hos gyn for utredning ifjor i aug og alt så bra ut. Både min samboer og jeg. Gyn sa at vi kan bli gravide neste mnd eller om 5 år - altså når som helst egentlig.

Tull og tøys sier nå jeg. Selvfølgelig er ikke alt helt OK når vi fortsatt ikke er gravide! Det sier seg selv!

Tenker jeg bytter til en annen gyn og måler mitt progesteron nivå.. og enten starter med progesteron-tillegg eller pergotime.

Jeg nekter "å bare vente å se"!

 

Kva med og prøve CBFM ?

 

Anonym poster: 62c13eaa039898ec4a44dff7d074ab40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...