Gå til innhold

Ikm uke 5


idasecret

Anbefalte innlegg

Prøverpånr1:

Jeg har mensmurringer nå jeg.. og ømme bryster har jeg hatt siden eggløsning. Det hadde jeg forrige måned også så jeg hadde ikke noe forhåpninger denne måneden.. Men i går ettermiddag så måtte jeg ta en test.. Denne var hvit. så jeg kastet den øverst i søpla, for å kunne sniktitte etter en stund.. ( dum som jeg er)

Mange timer senere, så sniktittet jeg og fikk se en svak strek.. ble jo såklart gira til tusen, men tenkte jo at det ikke var no håp siden det var så langt over tiden.. Tok en ny test i dag morges. Svak strek på den også. Så jeg dro og kjøpte en clearblue, gravid/ikke gravid. Tok denne midt på dagen. Og jaggu sto det ikke gravid.

Men etter å ha hatt en SA i juli, så er jeg såklart super nervøs.

Jeg hadde forventet IKM 1 februar, men ifølge monitoren, ble syklusen noe kortere, og forventet mens er nå på tirsdag/onsdag.

 

Håper det renner inn med flere positive tester her og at flere blir med meg inn i første trimester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh du skiftet nick ^^ Lurte felt på hvem idasecret var :-D

 

Jeg har hatt mye mavesmerter i dag i forbindelse med jobb. Har jobbet 6 dager denne uken og skal på dag nummer 7 i strekk i morgen. Ikke noe jeg gleder meg til.

 

Pasientene mine har vært "ulydige" så jeg har løftet dem opp i sengen sikkert 30 ganger i kveld, grrrrrrr.

 

Kan trøste meg med at neste uke har jeg bare tre arbeidsdager, og langhelg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Jobber 3 dager neste uke jeg! Og er alltid jeg som tar de tunge løfta, så må nok tilstå til sjefen, evnt skylde på ryggsmerter?;-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var noen som lurte på hvilken pp det var for oss her (amalie tror jeg)

 

Vi har vært uten prevansjon i 2,5 år, hatt en ma(mola fra tidligere) og 2 sa, nå er det et halvt år siden sist SA og vi begynte vel alvorlig å prøve igjen i desember. Jeg må jo bare håpe at det går bra ^^

 

Med første hadde jeg svangerskapsforgiftning så ingen dans på roser å bli gravid her i gården.

 

Jeg kommer til å gå til legen på mandag og teste der, måle hcg og bestille time til tidlig ultralyd, så får vi ta det fra der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis de de med positiv test!!! : ))

Her er det 4 - 6 dager til IKM og puppene er ikke større eller ømme i det hele tatt som de pleier å være før IKM....hmmm....

 

Betyr sikkert ikke noe, får bare vente litt til...

kanskje jg tester imorgen, men har ikke trua denne mnd ... de siste dagene har jeg hatt lungebetennelse og feber også så da er vel kanskje ikke det de beste forholda å bli gravid under...

 

Spennende dette her : ))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med positive tester! Kjempegøy! :). Jeg og pleier få ømme og større pupper, men har heller ikke fått det enda.. Men nei, trenger ikke bety noe he he.. Men en merker jo absolutt alt :) og kjenner etter.. Jeg har ikm på fredag.. Jeg tester ikke før lørdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere som går å venter på ikm dagen, har dere noen fornemelser i kroppen på om dere er gravid?? eller kjenner noe?? Jeg har ikm på torsdag og kjenner overhode ikke noe som alle de andre pp:/ Har hørt at menge bare "vet" de er gravid før test.

 

sukk, blir litt løyen av vente slik hver måned- måtte dette være måneden for ny rekord på mange posetive tester:)

 

Lykke til den kommende uken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja lykke til i denne uka alle mann..!! :)

Håper også at alle popper opp som gravide, en etter en ;)

forferdelig å gå å vente!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke kjenne noe spesielt tror jeg.. Eller jeg merker ting som er annerledes men nå etter fire pp, har jeg sluttet å tenke at hvis jeg for eksempel kjenner noe annerledes i magen er det fordi jeg kan være gravid.. Nå blir det bare å vente og håpe at mens ikke dukker opp. Jeg kjenner at jeg er annerledes i magen og det har jeg vært siden rett etter EL, jeg er ikke sikker på hvorfor men jeg virker noe oppblåst .. Selv om jeg spiser det samme .. Magen blir på et vis ikke skikkelig flat, og det har kun vært den siste tiden. Jeg har også en veldig spesiel smak og følelse i munnen, føles som en begynnende halsbetennelse .. Uten vondt i halsen osv... Men jeg tenker bare at alt kan ha ulike årsaker og ingen sammenheng.. Men likevel så blir det til at jeg tenker, Hmm, kanskje er jeg det denne gang! Orker bare ikke håpe for mye, da slipper jeg å bli skuffet .. Det fungerer veldig bra for meg, det får skje når det skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt med symptom analysering..

 

selv har jeg fravær av større og ømme pupper.

litt stikkinger i underliv

treg mage...

 

ikm om 4-6 dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikm om 3 DAGER!!!! weee :D

Måtte tiden gå fort, og ingen tr dukke opp på et års tid.. kjenner det hadde vært veldig greit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dei gravide :)

 

Her har magen berre blitt meir og meir oppblåst til nærmerte ikm, bortsett frå da så går dagane fort og lite søvn med ein liten sjuke gutt så veit ikkje heilt ka eg skal tru :P tenker å teste på fredag viss ikkje tr har komt før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oi oi OIII!!

Litt dårlig bilde ja.. men er ikke det en strek jeg skimter der gitt?? :D

Håååååper du er graviiiiid!!!

Denne ventingene er uutholdelig kjenner jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt våknet jeg når jeg låg på magen av at det stakk litt, og når jeg gikk på do i morges blødde jeg friskt blod, men så lite at det var over på ett tørk.. Så da begynner jo tankene mine å svirre om graviditet og festeblødning.. Men nå når jeg var på do igjen var det pittelitt lyserosa til.. Spottet to dager før mens forrige syklus, men det er ikke IKM før fredag (minst) etter mine beregninger.. Forstår ingenting, denne prøvetida er ikke noe kjekk lenger synes jeg.. Håper det klaffer snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forvirrende..'! Stakkars deg:s håper virkelig det bare er kroppen din som tullet å tøyser litt ;) er jo ikke uvanlig med småblødninger under en graviditet! Så får krysse fingre å håpe du har en positiv test denne mnd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mensenmurringer idag til morran.. hmm.. såre pupper.. VELDIG såre pupper!

Bare håpe det ikke er tr som kommer!!!

2 dager til IKM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dager til IKM her og de større og ømme puppene som pleier å være her på den tiden uteblir fullstendig....

 

Lurer på å ta en CB digitalltest imorgen tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi inne i IKM-uka!! :D Har ikke IKM før søndag, og har vel egentlig ikke noen særlige symptomer. Det eneste må være at jeg er urolig i magen og i tillegg har jeg fått munnsår. Noe som tyder på at det er noe på gang i kroppen min. Men det kan vel like gjerne være influensa eller omgangssyke.. Tenker jeg tester på onsdag, da er jeg 10 DPO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en test i dag!:) Selv om jeg faktisk pleier å vente på at mens dukker opp! Og den var positiv! :) Streken var egentlig ganske svak, så jeg vil teste på ny til helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi inne i IKM-uka!! :D Har ikke IKM før søndag, og har vel egentlig ikke noen særlige symptomer. Det eneste må være at jeg er urolig i magen og i tillegg har jeg fått munnsår. Noe som tyder på at det er noe på gang i kroppen min. Men det kan vel like gjerne være influensa eller omgangssyke.. Tenker jeg tester på onsdag, da er jeg 10 DPO.

 

Jeg også skal teste på onsdag tenkte jeg, da er jeg 11-12 dpo. Jeg også har fått munnsår! pleier aldri å ha d hehe... itillegg stikker og svir d nederst i magen stort sett hele tiden,d popper opp kviser i hytt og gevær(d heller har jeg ikke hatt siden jeg var 13 eller noe..). Blir spennende å se om alt dette skyldes en spire <3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan legger man ut bilder? Kan laste opp den testen jeg tok.. Jeg synes den er veldig svak, men er jo enda en stund til IKM, så vet ikke om det er normalt at den er så svak da... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk lastet opp bildet på mitt galleri, kan noen se ? Hmm..er veldig svakt.. :)

 

Der er d uten tvil en strek! :D Gratulerer så mye :) Gleder meg til d blir min tur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...