Gå til innhold

Ikm uke 5


idasecret

Anbefalte innlegg

Åååå, blir fristet til å teste tidlig når det er så mange positive her allerede! Gratulerer til alle med to streker! :D kan noen med pc oppdatere IKM listen, så får vi "statistikken" på plass (skriver fra mobil selv, og er litt knot med klipp og lim..). Godnatt og happy testedag i morgen for de som venter.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jippiiii!!! Ingen tante rød enda.. Åsså er det TESTEDAG!!!! :) :)

Tester med engang jeg kommer hjem fra jobb, pluss imorra tidlig... Å Gud bedre å hjelpe meg vel..!!

Føler meg gravid.. Håper det stemmer -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ligget rett ut med helt forferdelig omgangsyke i helgen, så har har jeg ikke giddet å teste en gang. Har også spottet litt i en uke nå, så vet ikke helt om det er tr som har vært her jeg...

 

Gratulerer så mye til dere som er gravide!! Moro å lese at det er så mange alt:)

 

Etter å ha spydd så mye i helgen, så gruer jeg meg litt til å bli gravid igjen. Så merker at det fint kan gå en måned eller to til, hehe:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Hopefully3, kjenner jeg er litt spent for deg *krysserfingre*

 

Høres ikke bra ut med omgangssyke, Lotta2010x2012, håper formen er bedre! Pleier du å spotte før mens? Forrige syklus spottet jeg i to dager før IKM, nå er jeg på tredje dag med pittelitt spotting (ingenting i trusa, men når jeg er på do) og har ikke IKM før torsdag/fredag.. Merkelig.. Kanskje jeg bare legger merke til det nå.. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og der kom mensen.. Så da var det vel bare to dager spotting denne syklusen og, 26 dager syklus og atter en pp venter :( Lykke til dere andre som ikke har testet enda, og gratulerer igjen til dere som har fått positiv test! Håper spiren klorer seg fast til høsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå.. Føler med deg prøverpånr1 -.- men det er viktig å ikke miste motet!!

Du skal se jeg å sitter med en negativ test i ettermiddag..! -.- håper jo ikke det da!! Men har mye murringer!! Bare to timer tillegg vet svaret.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer alle gravide : ) ser ut som det er mange positive tester denne runden.. selv er det 2 eller 4 dager til IKM så jeg venter i ekstrem spenning her : ))

 

Plutselig smaker ketchup anderledes?? Er det et symptom?? hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vår 18 pp nå så det bare MÅ klaffe!!

 

Mandag 28/1:

 

Tirsdag 29/1:

Twigs

Vera831

 

Onsdag 30/1:

Methos

Hopefully3

 

Torsdag 31/1:

1prøverpånr1

 

Fredag 1/2:

IdaAnnie

Amalie87

HALLOSEN

 

Lørdag 2/2:

Meg&gutta-prøvernåpånr3<3

HH80

 

Søndag 3/2 :

Polarqueen

Lykketroll13

 

Gravid :-D:

Twigs

idasecret

HALLOSEN

Amalie87

 

Ble dette rett?

 

 

 

Ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioioi enda en på tjukka !! Gratulerer!!

 

Tørr ikke teste jeg...... er så redd jeg blir skuffa over nok en "ikke gravid" møkkatest!!

 

enda et par tre dager til IKM da så ikke noe stress men... er jo litt spent da : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med dere her inne. Gratulerer så mye alle gravide! Så moro :D Virker som det klaffer for alle i denne uka:) Ikke IKM før neste uke her... Nervepirrende venting igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vår 18 pp nå så det bare MÅ klaffe!!

 

Mandag 28/1:

 

Tirsdag 29/1:

Twigs

Vera831

 

Onsdag 30/1:

Methos

Hopefully3

 

Torsdag 31/1:

1prøverpånr1

 

Fredag 1/2:

IdaAnnie

Amalie87

HALLOSEN

 

Lørdag 2/2:

Meg&gutta-prøvernåpånr3<3

HH80

 

Søndag 3/2 :

Polarqueen

Lykketroll13

 

Gravid :-D:

Twigs

idasecret

HALLOSEN

Amalie87

Hopefully3

 

 

 

Ny pp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik det ser ut nå så er 5 av 12 av oss gravide :)

 

Jeg har ikke fått tr enda og har heller ikke testet meg. Tar en test til helgen hvis ikke tr kommer.

 

GRATULERER masse til alle med positiv test!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioioi enda en på tjukka !! Gratulerer!!

 

Tørr ikke teste jeg...... er så redd jeg blir skuffa over nok en "ikke gravid" møkkatest!!

 

enda et par tre dager til IKM da så ikke noe stress men... er jo litt spent da : )

skal ikke du og jeg teste i mårra da ? ;) er nervøs jeg .. er så redd for at denne "gode følelsen " bare er psykisk og innbilt... :/ gratulerer igjen til alle dere nygraverte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på natt skift i går og hadde noe kaldige ryggsmerter og har kjent litt i dag og. Så har på følingen at no er det gjort igjen. Tårer ikkje og teste meg igjen er redd for at korsrygg smertene er at egget slipper.

 

Er ikkje korsrygg smeter eit negatift tegn ? Tårer ikkje og teste er så redd at det går feil veg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og gutta: hehe jo mulig jeg tar en test imorgen.....:) skal du?

 

har du noen symptomer da ?

 

Jeg har litt stikkinger innimellom

har hatt noe treg mage.. i går noe løs

ketchup smaker rart ( mulig det er forkjølelsen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle med positiv test! :) Ja virker som 1.feb var en god dag for IKM:) Jeg tok en ny test i morges, og den var mye sterkere! Så jeg er hvertfall gravid! :) Synd med dere som har fått mens, kjedelig :( men ikke gi opp, snart er det deres tur og!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deppa!! fikk mensen i går:( :( nå er jeg lei, når skal det bli våres tur?? sukk, motivasjonen daler for hver måned. er ikke lett å være prøver, når alt vi ønsker er et kjærlighetsbarn sammen<3 <3

 

Men jeg gleder meg på alle dere som er blitt gravide denne pp måneden. Gratulerer så masse:) send gjerne litt babystøv over p på meg:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og gutta: hehe jo mulig jeg tar en test imorgen.....:) skal du?

 

har du noen symptomer da ?

 

Jeg har litt stikkinger innimellom

har hatt noe treg mage.. i går noe løs

ketchup smaker rart ( mulig det er forkjølelsen)

 

Jeg har hatt stikking i magen siden ett par dager etter El. går på do ofrere enn vanlig og har ganske så ømme brystvorter..og kviser som popper ut .. i tilegg har jeg en god magefølelse.:) alt dette kan jo bare være ønsketenking,men håper jo at d skyldes en spire :) synes d er på tide at den sitter nå :)

Endret av Meg&gutta~prøverpånr3 <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deppa!! fikk mensen i går:( :( nå er jeg lei, når skal det bli våres tur?? sukk, motivasjonen daler for hver måned. er ikke lett å være prøver, når alt vi ønsker er et kjærlighetsbarn sammen<3 <3

 

Men jeg gleder meg på alle dere som er blitt gravide denne pp måneden. Gratulerer så masse:) send gjerne litt babystøv over p på meg:-))

uff så kjipt - føler med deg :( Har dere vært prøvere lenge? Endret av Vera831
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg, Methos, jeg kjenner også på motivasjonen idag. Hver måned jeg får mens er jeg skikkelig irritert den dagen den kommer og tenker at "nå får det være nok, nå tar jeg en liten pause" .. Men så går det noen uker og EL nærmer seg, og det går over til "shit au, det kan jo være at dette er MIN måned" hehe.

Krysser fingrene for oss begge - neste pp er det våres tur!! Litt babystøv ønskes denne vei takk!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...