Gå til innhold

Ikm uke 5


idasecret

Anbefalte innlegg

Jeg henger meg på her jeg, selv om jeg ikke er 100 % sikker på at jeg hører til her enda. Tok ut hormonspiral 4. desember og har hatt sex ca annenhver dag etter det. Hadde en blødning ca 20. desember som jeg HÅPER var mensen selv om den bare varte to dager. I så fall var eggløsning omtrent 3. januar. Jeg har følt meg uggen og småkvalm siden fredag i forrige uke.

 

Forrige gang jeg ble gravid kjente jeg kvalmen så tidlig, men var ikke noe særlig kvalm resten av svangerskapet. Satser på at det samme er tilfellet nå også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sex hver dag burde gjøre susen ! vi får finne frem nymfoen i oss alle sammen ;))

:-) Jeg har bare lest noen plasser at det kan være lurt med annen hver dag, pga da vil det gjerne være mer.. Men noen plasser står det hver dag! Er litt vanskelig å skjønne seg på:) Jeg vil helst ha hver dag og det vil samboeren min og, så alt rundt prøving er bare kjekt og dagene er som de alltid har vært, derfor er det litt kjedelig at jeg tenkte denne gangen at vi skulle ha annen hver dag akkurat i perioden. Det står så mye forskjellig overalt! He he :) Hvor lang tid har det gått for deg de andre gangene? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle.

Etter å ha sniktittet her på forumet en god stund bestemte jeg meg for å omsider melde meg inn selv - så kanskje all iveren og babystøvet her inne smitter over på meg også.. :)

Vi sluttet med prevensjon i august 2011, men pga flytting og ny jobb har det ikke blitt prøvd aktivt så lenge. Vet ikke hvor mange pp vi har, men håper det ikke blir så mange flere. Har IKM 31 Jan. Kjenner jeg er ekstra spent denne mnd, kanskje fordi jeg har meldt meg inn her? *krysserfingreforallesammen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm.. Merkelig.. Skikkelig PMS idag, pluss eggløsningsmerter..? Følte det var så tidlig!! Sikkert det jeg ikke har tenkt over når den har vært før.. Ingen av de 2 andre barna var planlagte, pluss en avsluttet graviditet som også var en glipp!

Så jeg var SIKKER på å bli gravid bare mannen så på meg.. Men den gang ei ;)

Er bare 2. pp nå..

Men ble så overrasket over eggløsning bare 1 uke etter mens!

! Alltid trodd det var ca 14 dager ca.. Vet alle er forskjellige ;)

Spennende spennende ;):)

Her har vi sex minst hver 2. Dag,hatt det i lang tid,men det tipper mer over på hver dag..! Så håper det klaffer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sex hver dag burde gjøre susen ! vi får finne frem nymfoen i oss alle sammen ;))

:-) Jeg har bare lest noen plasser at det kan være lurt med annen hver dag, pga da vil det gjerne være mer.. Men noen plasser står det hver dag! Er litt vanskelig å skjønne seg på:) Jeg vil helst ha hver dag og det vil samboeren min og, så alt rundt prøving er bare kjekt og dagene er som de alltid har vært, derfor er det litt kjedelig at jeg tenkte denne gangen at vi skulle ha annen hver dag akkurat i perioden. Det står så mye forskjellig overalt! He he :) Hvor lang tid har det gått for deg de andre gangene? :)

 

d er sikkert nok med annenhver dag å..men hver dag er vel mye bedre; på alle måter ;) med førstemann gikk d på første forsøk ,med andremann gikk d på andre forsøk ;) merkelig at d skal ta så lang tid denne gangen, har vært p-pillefri siden august 2011.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 28/1:

 

Tirsdag 29/1:

Twigs

 

Onsdag 30/1:

Methos

Hopefully3

 

Torsdag 31/1:

1prøverpånr1

 

Fredag 1/2:

IdaAnnie

Amalie87

HALLOSEN

 

Lørdag 2/2:

Meg&gutta-prøvernåpånr3<3

HH80

 

Søndag 3/2 :

Polarqueen

Lykketroll13

 

Gravid :-D:

 

Ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om syklusen min har spilt meg ett puss, for monitoren slo ut på høy idag, så kanskje jeg ikke hører til her allikevel :-p blir her en stund til for å se hva monitoren sier videre iallefall :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja... da er tanta strax helt ute av huset og en uke ca til den berømte EL perioden : )) Lykke til jenter : ))

 

Iiip, gleder meg. Har eggløsning på mandag eller tirsdag så vi skal kose oss i helgen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vår 18 pp nå så det bare MÅ klaffe!! :)

 

Mandag 28/1:

 

Tirsdag 29/1:

Twigs

Vera831

 

Onsdag 30/1:

Methos

Hopefully3

 

Torsdag 31/1:

1prøverpånr1

 

Fredag 1/2:

IdaAnnie

Amalie87

HALLOSEN

 

Lørdag 2/2:

Meg&gutta-prøvernåpånr3<3

HH80

 

Søndag 3/2 :

Polarqueen

Lykketroll13

 

Gravid :-D:

 

Ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, skikkelig eggløsningsmerter idag, tror jeg må ta tester for eggløsning allerede nå. Hadde egentlig passet fint, da mannen fortalte at han må bort tirsdag-torsdag neste uke (akkurat da eg hadde regnet meg frem til de-beste-dagene-å-legge-aksjer-på) :) Skikkelig frustrerende å ha en mann som reiser mye, spesielt i barneplanleggingen.. Flere som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke en reisende mann, men ser jo at det kan passe VELDIG dårlig!! :/ får satse på du får eggløsning nå, så rekker dere det akkurat skal su se :)

Selv kjenner jeg bare at det er så mye jeg skal rekke før jeg blir gravid.. Så denne mnd er jeg virkelig avslappet og layd back ;) så får vi ta det som det kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioi.. plutselig var jo dagene før El her : )

Har hatt 26 dagers syklus de siste gangene og dvs el til torsdag : ))

 

Får håpe tiden frem til IKM som da blir et sted mellom 31. januar og 2.feb går fort fort fort : )

 

Åssen går det med dere andre damer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

El i går og idag.. ;-)

Aksjer lagt inn fra onsdag..

Hvor viktig er det med aksjer i dag og fremover i tid da egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enda ikke fått positiv EL test, så nå håper jeg at jeg ikke får det før torsdag eller fredag, da mannen reiste idag..

Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her å har eggløsningen vært idag og igår :) !!

Ble visst litt lurt tidligere i syklusen ;)

Men her er det aksjer så det suser, så får vi se hvordan det går denne mnd !

Neste måned passer faktisk best å bli gravid.. så jeg slapper av, så får vi ta det som det kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare testen for EL en gang, jeg tenker egentlig at det ikke er så nødvendig for en vet jo sånn ca hvilken dag. Eneste som er greit er at da vet en nøyaktig når mensen skal komme, og det er litt fint når det kan variere med et par dager.. For meg pleier det være 26 dager, men av og til 25 eller 27..Er veldig spent på hvordan det går for alle fremover! Masse lykke til!!:) Håper det går bra for alle:) Er spennende men også kjedelig med all ventetiden...:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Slenger meg med her for gøy. Vi prøver ikke aktivt, men det er alltid gøy å se om mensen kommer :) Har et barn fra før, og har hatt to SA'er. En før og en etter datteren vår kom til verden. Alle tre gangene jeg har blitt gravid, har jeg blitt det nesten bare ved å knipse. Så nå føler jeg det bør skje noe snart! Tror jeg har IKM 1.februar. Noen som vil sette meg opp på lista? Ikke så lett fra iPhone ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur eg høre til her :) har hatt 1 mens etter fødsel for 11 mnd si, så viss tr fortsetter sånn som den var før så skal den komme i mnd skiftet :) Er på litt kanskje prøva på nr 2 stadiet... mannen skifter litt meining, han har lyst, men er usikker på om da passe no... :) Så får sjå ka som skjer...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

 

da er vel de mest fruktbare dagene over for denne gang....

Sex har vi hver dag omtrent uansett så da regner jeg med å ha truffet på EL : ) haha

 

 

Så da er det bare å krysse fingre og tær, smøre seg med tålmodighet og vente på IKM som er et sted mellom 31.jan og 2 feb

 

vente vente vente vente!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årh ja... Sef akkurat med eggløsning så ble det 2 dage uten hanky panky.. Hehe.. Men hadde eggløsnigssmerter i 2-3 dager.. Hvorpå vi hanka alle 3 dagene.. Så den kan jo sitte.. Selv om man anbefaler en dag eller to før eggløsning :)

Merkelig.. Nå har vi begynt DPO dagene ;) lykke til alle mann!! Dette er SPENNANS!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er faktisk altfor spennende !!!

 

Prøver å ikke tenke så mye på det, men det er litt vanskelig til tider!!

 

Masse masse lykke til til alle ja... håper ingen ser tanta på 1 år eller noe sånn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...