Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har forresten kjøpt en test i dag og den ligger og roper på meg. Vet ikke om jeg klarer å vente til i morgen tidlig. Morgenurin er ikke eksisterende her i huset da jeg Vanner like ofte som en 70 år gammel mann. Skal spare i 4 timer kanskje kanskje ikke og vanne i en kopp

ÅÅÅ... heldig du er!!!!

Jeg vil jo helst be deg teste TIDLIG!! hehe.. gleder meg sååå til vi begynner å virkelig teste her inne.. lurer på hvem som hopper over i neste ikm gruppe, og hvem som faktisk står under gravid ;)

Her har jeg hatt bittegranne mensmurring.. bare sånn at jeg har rukket å tenke.."var det litt murring der.. hmm.." å da vet jeg at IKM nærmer seg med stomskritt! Så nå er vi næææærmeeee!!!

oppdater oss om du tar testen da ;)

mange dpo er du??

:D weee!!

Fortsetter under...

Hehe, jeg synes dere er søte som er så ivrige på testingen, redd det blir dyrt for meg om jeg blir smittet her... :) men er jo spennende å lese her inne etterhvert da!

God bedring, HH80 - jeg kjenner flere som ble gravide under influensa, vi har tøyset mye med at "det er rart hva en orker under EL"

Har faktisk en del tester fra billigtester som jeg "arvet" fra en venninne, men tror kanskje de har gått ut på dato. Jeg tar som dere skjønner ikke så mange graviditetstester, den har aldri vært positiv før, så det er bare trist med alt det blendahvite.. Skal vel ikke bruke de når de har gått ut på dato går jeg ut i fra..

Annonse

Her kommer et bilde. Si at jeg ikke ser syner takk ^^

2013_01_25_18_40_36.jpg

Håper dette virker for jeg er ikke flink å legge ut bilder. Jeg ble veldig inspirert til å ta testen i dag, var plutselig 4 tv serier på rad der noen enten var gravide eller prøvde å bli det. Tok det som et tegn jeg :P

Ånei!! Jeg er Sååå dum! Er 10-11 dpo i dag og tok en test på ettermiddagen! Helt hvit! Som alle andre pp! Men så gjorde jeg no dumt! Jeg så på den etter flere timer! Og der var en svaksvak strek! Så nå blir jeg jo enda mer gira! Selvom jeg VET resultatet er falskt! Men alle andre ganger jeg har testa i de andre pp har det aldri blitt en svak strek etter en stund heller! Så ble liksom litt gira!! ;-p

Wow, positive tester allerede?! Gratulerer! Jeg har ikke IKM før søndag om en uke, så ennå en eeeeevighet før jeg kan begynne å tenke på å teste. Morro å lese om dere andre med to streker for å korte ned ventetiden da. Keep them coming! ;) heier på oss!!

Her kommer et bilde. Si at jeg ikke ser syner takk ^^

2013_01_25_18_40_36.jpg

Håper dette virker for jeg er ikke flink å legge ut bilder. Jeg ble veldig inspirert til å ta testen i dag, var plutselig 4 tv serier på rad der noen enten var gravide eller prøvde å bli det. Tok det som et tegn jeg :P

Jeg ser den :)

Annonse

Dette er bare sååå stilig altså!! Tenk første i vår gruppe er allerede gravid jo!! Å jeg har egentlig IKM dagen etter deg Twigs!! :D

skal holde hardt å ikke teste nå altså! Eneste grunnen til at jeg ikke tester nå er at jeg skal i bursdagsselskap ikveld.. er jo dager til ikm enda, ingen navlestreng er dannet om jeg skulle være så heldig å være gravid , så det skal jo ikke ha noe å si med litt innabords ikveld?Så vidt jeg har forstått så er det kun celledeling å sånt nå.. alkohol vil ikke kunne passere over til noe kommende beibi nå..sant?? :)

Jeg skal liksom ikke teste før om 1 UKE til.. blir jo vanvittig lenge å vente!!! :/ må nok overtale mannen til å få lov å ta en på fredag hvertfall!

Dette er bare sååå stilig altså!! Tenk første i vår gruppe er allerede gravid jo!! Å jeg har egentlig IKM dagen etter deg Twigs!! :D

skal holde hardt å ikke teste nå altså! Eneste grunnen til at jeg ikke tester nå er at jeg skal i bursdagsselskap ikveld.. er jo dager til ikm enda, ingen navlestreng er dannet om jeg skulle være så heldig å være gravid , så det skal jo ikke ha noe å si med litt innabords ikveld?Så vidt jeg har forstått så er det kun celledeling å sånt nå.. alkohol vil ikke kunne passere over til noe kommende beibi nå..sant?? :)

Jeg skal liksom ikke teste før om 1 UKE til.. blir jo vanvittig lenge å vente!!! :/ må nok overtale mannen til å få lov å ta en på fredag hvertfall!

Snikleser litt hos dere, spennende med graviditeter allerede - Grattis til dere! :)

Alkohol øker sjansen for abort veldig, også tidlig. Så ville kanskje tatt en test først eller tatt det litt med ro iallfall. :)

Kjekt å sjå kor det popper opp posetive tester.

Jeg gidder ikkje og teste for jeg fikk kun lakt inn aksjer på torsdagen og utslag på CBFM på fredag og lørdag. Så her er det 0 håp.

Håper fleir kommer med posetive tester.

Gratulerer til dokke.

Anonym poster: 3436f524739ac8c2ce6c4c43160d67b9

Gratulerer IdaAnnie, så kjekt!!

Jeg hadde positiv el test tidlig fredag morgen, men fikk ikke lagt aksjer før sent sent om kvelden og lørdag morgen.. Men klarer ikke å tro at jeg er gravid lenger, håpet forsvinner ved murringer og vonde bryster en uke før IKM, for det har jeg hatt de siste syklusene.. Men kjenner jo litt håp når noen allerede har pos tester, superspennende her inne nå, hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...