Gå til innhold

**IKM uke 3**

Anbefalte innlegg

Håper på det beste Dossa!!

Her har jeg akkurat kastet opp igjen.. Går det ann å innbille seg at man er så kvalm at man må kaste opp? Den negative testen før helgen tok fra meg litt piffen og når jeg kastet opp nå så tenkte jeg at jeg må innbille meg ting.. Uff... Får knaskke i meg et eple å jobbe videre.. :P

Fortsetter under...

Jeg er også kvalm, men lurer på om det bare er fordi jeg sitter og kjenner etter. Kan nesten ikke tenke på noe annet, og jeg har det veldig travelt på jobb...

Noen som vet om det er forskjell på om vi tester med billigtester og feks RFSU sin test (skal kunne teste tidlig med den..)??

Gratulerer så masse til dere som har testa positivt :D :D :D for en herlig tid dere går i møte.

Jeg er 14 DPO idag, ikke noe blodslim ennå så krysser fingra sjøl om magefølelsen min ikke er god.

Har aldri gått lengre enn til 16 DPO så tanta har ennå noen dager att......og kjenner jeg ho rett så kommer ho med et brak....

31 pp tar på kjenner jeg.....må da for pokker snart bli min tur også vel.....

Ååå Dossa, nå MÅ det bli din tur! Heier på deg, snuppa!!! :D :D :D

Håpet dere holder ut her hele uka da, selv om dere tester positivt/negativt.....trenger litt moralsk støtte her, har ikm lørdag....så er ikke TR dukket opp til da blir det testing søndag :) gruer, gruer......kjenner støtt og stadig etter symptomer, eneste jeg kjenner så langt er at jeg er så oppblåst at når jeg ser meg i speilet så ser det nesten ut som at jeg er gravid....hehe....blæææ......pms kan det jo også være, så skal PRØVE å roe ned resten av uka......

Endret av Ønske-spire

Annonse

Her er ingen tegn til TR, men fikk antydning til skyggestrek på en doc et eller annet test og en cb fredag, men negativt på en billigtest lørdagsettermiddag. Hadde IKM i dag, men tenker jeg ser det an til onsdagsmorran før jeg prøver å teste på ny om ikke TR dukker opp før den tid. Symptomene er fortsatt der, men jeg er skeptisk siden jeg fikk neg test lørdag altså 12-13 dpo.

Noen som tidligere har fått neg like før IKM og pos etter IKM?

Her er ingen tegn til TR, men fikk antydning til skyggestrek på en doc et eller annet test og en cb fredag, men negativt på en billigtest lørdagsettermiddag. Hadde IKM i dag, men tenker jeg ser det an til onsdagsmorran før jeg prøver å teste på ny om ikke TR dukker opp før den tid. Symptomene er fortsatt der, men jeg er skeptisk siden jeg fikk neg test lørdag altså 12-13 dpo.

Hold ut - det kan jo være at du fikk blendahvit pga en annen typetest? Billigtest skal etter bruksanvisningikke virke før IKM. Spennende med onsdag. Klarer du å vente så lenge? :)

Har jo surfet på nett som en gal etter den neg testen i sta, og det er fler som har testet negativt på IKM dagen og likevel er gravide. :)

Når jeg ble gravid sist. så fikk jeg ikke positiv før mange dager etter Ikm. Tror hcg ble produsert sakte.. men jeg trodde ikke jeg var gravid iom jeg fikk negative tester og det var første mnd uten prevansjon.. tenkte det kunne bare rot i syklusen av den grunn.. men så putselig en kveld overtalte veninna mi meg til å ta en ny test... tok den før jeg dusja.. såg den ble negativ.. gikk i dusjen.. og sjekka ut på den av og til..plutselig var der en svaaaaaaak strek.. hoppa ut av dusjen me shampoo i håret og alt:p hehe

Annonse

Hold ut - det kan jo være at du fikk blendahvit pga en annen typetest? Billigtest skal etter bruksanvisningikke virke før IKM. Spennende med onsdag. Klarer du å vente så lenge? :)

Joda, jeg holder ut :P Har liksom falt litt til ro her med ar TR er på tur (selv om jeg ikke har sett spor av ho. Kun murringer)

Onsdagsmorran that is (eller kanskje i morratidlig om TR ikke kommer i natt)

Joda, jeg holder ut :P Har liksom falt litt til ro her med ar TR er på tur (selv om jeg ikke har sett spor av ho. Kun murringer)

Onsdagsmorran that is (eller kanskje i morratidlig om TR ikke kommer i natt)

Jeg heier på deg!!

Da var jeg tilbake etter Englands turen. Her har det skjedd masse ser jeg :) :)

Sååå kjekt med alle dere med positive tester :) gratulerer så mye :) :)

Her kom TR presist på tiden imorges :( :( velkommen hjem liksom :(

Så da blir det IKM uke 7 og pp 5 på meg :S

MANDAG 14:

Mamman-til-Emma (3.pp)

Pinnedyret

4 små hjerter (1.pp)

TIRSDAG 15:

ONSDAG 16:

Dossa (pp.31)

Kaffemocca

Vandrende (pp.3)

TORSDAG 17:

Steinbukken<3

FREDAG 18:

GravidNÅ!

LØRDAG 19:

Rosahelikopter 11pp - 1pp m/pergo

AussieAnette

FrkKværne

Ønske-spire (5.pp)

SØNDAG 20:

Majka81

PrøverNr2<3

Mammaen_til_2smågutter

GRAVID!!!!:

ForTredjeGang

Babyønske1984

Wilma + baby

Ny pp:

adealsadeal (4pp, 1 SA)

Håpet dere holder ut her hele uka da, selv om dere tester positivt/negativt.....trenger litt moralsk støtte her, har ikm lørdag....så er ikke TR dukket opp til da blir det testing søndag :) gruer, gruer......kjenner støtt og stadig etter symptomer, eneste jeg kjenner så langt er at jeg er så oppblåst at når jeg ser meg i speilet så ser det nesten ut som at jeg er gravid....hehe....blæææ......pms kan det jo også være, så skal PRØVE å roe ned resten av uka......

Jeg skal holde ut med deg jeg :-) Fy søren så tregt dagene går. Spesielt når jeg er på jobb og sitter foran pcn, sitter heller og surfer enn å jobbe.. Jeg testet med en rfsu test i dag, skal kunne teste en uke før IKM da den har større følsomhet på hcg enn billigtester. Men den var hvit gitt... Så i dag føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt.... Buhuu...

Alle symptomer fortsatt til stede. IKM i går, men ingen tegn til TR. Likevel er alle tester hvite så det er sikkert no kluss pågang. Hopper over til IKM uke 7 regner jeg med. Må bare vente å se når neste IKM er når TR en gang bestemmer seg for å dukke opp...

Håper på å slippe se noen av dere på uke 7 ;) *drømmer om å flytte inn på 1.tri* :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...