Gå til innhold

IKM uke 49

Anbefalte innlegg

I morgen tror jeg! Da er jeg 13 dpo, så er ganske sikker på å få rett svar da. Jeg testet jo etter el, og testen ble negativ onsdag kveld for to uker siden, så da blir ikm torsdag senest fredag. Kommer ikke til å få sove i natt :S er så spent!!!

Fortsetter under...

Tjoho :) etter en natt der jeg har vridd med og våknet mange ganger måtte jeg bare stå opp og teste nå! Og testen viser: gravid 2-3!! Hurra!!! :) dette gikk raskt! 1 pp! Nå får jeg bare krysse fingre for at spiren sitter :)

Tror jeg legger igjen testen på dolokket, så får mannen se når han våkner :)

Oppdaterer lista litt jeg:

Mandag 03.12

Polarqueen

Tirsdag 04.12

Lilita85

FirstAidKit

Onsdag 05.12

adealsadeal

Sasha

Torsdag 06.12

Vandrende

Vekt 81

81-mamma❤❤

Fredag 07.12

HALLOSEN

Anette1987

Symbio

Lørdag 08.12

Siljefk 2pp

Sporty83 2pp

Søndag 09.12.

ingunn1504

Gravid:

81-mamma❤❤

Ny pp:

FlorenceNightingale

HALLOSEN

Vekt81

Lalita85

Gratulerer så mye mamma 81!!! :) :) også 2-3 og då :) så kjekt!

De "mensen" smertene eg kjente i går han no gitt seg og eg kommer nok til å prøve en billig strimmel til når eg kommer fra jobb ;) men eg har ingen forventninger denne mnd :) og kjenner litt sånn delt for eg ska ha julebord med hele venninnegjengen på lørdag og julemiddagen hos svigermor på fredag og eg kjenner at det hadde vært kos å kunne tatt seg litt vin :)

Annonse

Svak strek men sterkere enn de eg har tatt de siste dagene og den kom frem innenfor tiden.. :) kjenner et lite håp! Men vet så altfor godt at det er tidlig og test og det fort er en kjemisk eller falsk når eg bruker sånne strimler.. Ska kjøpe meg en cb og ta i morgen på skikkelig morgenurin :)

Svak strek men sterkere enn de eg har tatt de siste dagene og den kom frem innenfor tiden.. :) kjenner et lite håp! Men vet så altfor godt at det er tidlig og test og det fort er en kjemisk eller falsk når eg bruker sånne strimler.. Ska kjøpe meg en cb og ta i morgen på skikkelig morgenurin :)

Forsiktig gratulerer :):)

Krysser fingrene for at det stemmer og at det ikke er kjemisk :)

Klarte ikke vente til apoteket åpnet, så gikk til legen med morgenurin :) Der var det svakt positivt :) Tok blodprøve for sikkerhetsskyld, men hun sa den var positiv :) :) :)

Så da oppdaterer jeg også listen :)

Mandag 03.12

Polarqueen

Tirsdag 04.12

Lilita85

FirstAidKit

Onsdag 05.12

adealsadeal

Sasha

Torsdag 06.12

Vandrende

Vekt 81

81-mamma❤❤

Fredag 07.12

HALLOSEN

Anette1987

Symbio

Lørdag 08.12

Siljefk 2pp

Sporty83 2pp

Søndag 09.12.

ingunn1504

Gravid:

81-mamma❤❤

adealsadeal

Ny pp:

FlorenceNightingale

HALLOSEN

Vekt81

Lalita85

Gratulerer alle 3!! Så morsomt! Ønsker dere lykke til, nyt det!!

Her kom ikke mensen i gang etter spottingen mandag, men det fortsetter å komme ut brunfarget utflod, som det har gjort nesten hele tiden siden el (beklager guffne opplysninger) har ikke tatt test, prøver å holde meg til fredag om ikke tanta er kommet til da. Testen jeg tok i går var i allefall negativ.

Ingenting er normal med syklusen etter MA i juli. Før det var syklus på 28 dager å nå, forskjellig hver gang, og blødninger av og på, her og der. Ikke til å bli klok sv. Skal se over nyåret om jeg skal kontakte gynekologen igjen. Sist anbefalte han å begynne på p-pillen igjen i 3 mnd for å få skikk på syklusen igjen. Men har jo ikke så kjempe lyst til det.

Annonse

Symbio, så dumt :(

Har selv hatt ustabile sykluser frem til de siste 3 mnd. Gyn anbefalte meg også å prøve p piller, men jeg ville ikke det. Så en mnd etter time hos gyn så var syklusen stabil :)

Krysser fingrene for deg :) :) :)

Jeg har hatt litt ustabile sykluser etter begge fødselene mine. Etter første mens gikk det to md. Så stabiliserte den seg til å komme mellom dag 28-35. De to siste var på 28. Så kan jo hende den stabiliserer seg snart. Skriv opp, så du har oversikten over tid!

Gratulerer til dere med positive tester! :D Og lykke til til dere andre som ikke har testet ennå og ikke har fått TR. Jeg fikk ikke TR verken mandag eller tirsdag og tok en test i mårrest. Den var desverre like hvit fortsatt. Og i dag rett før lunsj kom tanta for fullt. Ergelig, jeg hadde nesten fått et liiiiite håp igjen. Men men, da kan man ta seg en juleøl til maten og trenger ikke bekymre meg for julebordet heller.

Tips for å følge bedre med på syklus, for de som har smarttelefoner så finnes det flere gratis apper med kalendere der man legger inn IKM, periodelengde osv. så får du opp anntatt EL. Du kan også justere for hver måned slik at det blir rett. Gir deg veldig god oversikt. Den jeg har lastet ned heter WomanLog, men tror det finnes mange forskjellige.

Tusen takk dere, så gode dere alle er! Håper også at syklus kommer på plass snart, eller helst en positiv test på fredag ;) selv om jeg ikke tror det vil skje, så håper jeg jo!

Ja jeg noterer ned hver minste lille ting på en app som heter period diary, syns det funker bra. Womanlog klarer ikke å holde tritt med de forskjellige syklusene mine, så den er ikke så mye i bruk.

Tusen takk dere, så gode dere alle er! Håper også at syklus kommer på plass snart, eller helst en positiv test på fredag ;) selv om jeg ikke tror det vil skje, så håper jeg jo!

Ja jeg noterer ned hver minste lille ting på en app som heter period diary, syns det funker bra. Womanlog klarer ikke å holde tritt med de forskjellige syklusene mine, så den er ikke så mye i bruk.

Jeg bruker iperiod, den holdt tritt med mine når de var ustabile :) vet ikke om den kun er til iPhone men :S

Oi oi oi jenter! Her har mye skjedd!!

Så morro å høre om dere 3 som har blitt smelt på tjukka!!

GRATULERER!

Jeg følger med dere vet dere;)

Her har ikke det kommet no tante for å ordne opp, men jommen tror jeg at jeg hadde eggløsning (?!) nettopp, så jeg vet ikke helt hva som skjer.

Jeg blir ikke overrasket lenger over min merkelige kropp!

Håper å følge dere over i 1 trimester snart :) :) :)

Fremdeles ikke sett snurten til tanta jeg. Skal teste igjen på lørdag om den ikke kommer før den tid, tviler sterkt på at jeg er gravid nå, så synes det er på høy tid at den dukker opp... *Sukk* Har slutta på p-pilla maaaange ganger før uten at det har påvirka syklusen min, så er så typisk at det skjer nå som vi skal prøve på spire.

Oi oi oi jenter! Her har mye skjedd!!

Så morro å høre om dere 3 som har blitt smelt på tjukka!!

GRATULERER!

Jeg følger med dere vet dere;)

Her har ikke det kommet no tante for å ordne opp, men jommen tror jeg at jeg hadde eggløsning (?!) nettopp, så jeg vet ikke helt hva som skjer.

Jeg blir ikke overrasket lenger over min merkelige kropp!

Håper å følge dere over i 1 trimester snart :) :) :)

så merkelig... Men håper du får positiv test om to uker da :)

1-2 uker på cb :) :) :) er 3+6 i dag så er altfor tidlig for noe jubelrop! Mistet tre ganger før uke 7 så tror eg venter en stund før eg flytter inn i 1 trimester igjen... Mistet sist forrige mnd så hvertfall ingen problem å bli gravid! Kroppen må bare holde på spiren :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...